Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.7, która przyniosła ze sobą między innymi rework Irelii. Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpoczniemy właśnie od nowej wersji tej postaci prezentującej się następująco:
Irelia, the Blade Dancer – 4800 BE / 880 RP
Statystyki i umiejętności
- Bazowa ilość MR: 32
- Bazowa ilość AD: 63
- Wartość przyrostu AD na poziom: 4
- Bazowa ilość HP: 580
- Wartość przyrostu HP na poziom: 85
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.17
- Wartość przyrostu Attack Spepedu: 2.5
- Bazowa prędkość poruszania się: 340
- Zasięg auto-ataków: 200
- Wartość przyrostu many na poziom: 30
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3
Ionian Fervor (Pasyw):
- Kiedy Irelia uderzy przeciwników jedną ze swoich umiejętności, zyskuje ona stack Ionian Fervor, który pozostaje aktywny przez 6 sekund. Jej auto-ataki zadają 4/5/6/7/9/10/11/12/14/16/18/20/22/24 (wartości zmieniają się na 1/3/5/7/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 poziomie) bonusowych magicznych obrażeń za każdy stack
- Przy maksymalnej (4) liczbie stacków Ionian Fervor dodatkowo przyznaje 20/30/40% (wartości te zmieniają się na 1/7/13 poziomie) bonus do Attack Speedu i 300% bonus do obrażeń zadawanych tarczom
- Czas trwania Ionian Fervor jest odświeżany kiedy Irelia atakuje wrogiego championa. Umiejętności przyznają kilka stacków gdy trafią więcej niż jednego wrogiego championa.
Bladesurge (Q):
- Koszt many: 20
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Irelia dashuje do przeciwnika zadając mu 10/30/50/70/90 (+0.7 AD) fizycznych obrażeń, nakładając przy tym efekty on-hit i przywracając Irelii 0 (+1.2 AD) HP
- Czas odnowienia tej umiejętności resetuje się jeśli cel był Oznaczony lub gdy zmarł on od Bladesurge’a
- Bladesurge zadaje 60% dodatkowych obrażeń celom nie będącym championom
Defiant Dance (W):
- Koszt many: 70/75/80/85/90
- Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
- Pierwsze wycastowanie: Irelia ustawia swoje ostrza w defensywnej formacji zyskując 45/50/55/60/65% (+0.1 AP) redukcji obrażeń i stack Ionian Fervora stając się jednak przy tym niezdolną do działania.
- Drugie wycastowania: Irelia atakuje swoimi ostrzami zadając 10/30/50/70/90(+0.6 AD,+0.5 AP) fizycznych obrażeń. Ilość zadawanych obrażeń zwiększa się wraz z czasem ładowania tej umiejętności, aż do poziomu 20/60/100/140/180(+1.2 AD,+1.0 AP) osiąganego po x sekundach
- Defiant Dance nie może zostać przerwany
- Szybkie wycastowanie: Przytrzymaj zamiast używać tej umiejętności dwa razy
Flawless Duet (E):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
- Irelia przyszykowuje 2 ostrza, które po rozstawieniu zaczynają lecieć w swoją stronę zadając trafionym przeciwnikom 80/120/160/200/240(+0.9 AP) magicznych obrażeń i stunując ich na 0.8/0.9/1.0/1.1/1.2 sekundy
- Wrodzy championi i duże potwory są dodatkowo Oznaczani na 6 sekund
Vanguard’s Edge (R):
- Koszt many: 100 many
- Czas odnowienia: 120/105/90 sekundy
- Irelia wystrzeliwuje burzę ostrzy, która eksploduje po trafieniu wrogiego championa. Ostrza zadają 150/275/400(+0.7 AP) magicznych obrażeń i Oznaczają wrogich championów i duże potwory na x sekund
- Następnie Irelia formuje ostrza w ścianę na 2.5/3/3.5 sekundy. Przejście przez tą ścianę zada 125/200/275(+0.7 AP) magicznych obrażeń, nałoży 60% spowolnienie i rozbroi przeciwnika na 2 sekundy.
- Rozbrojeni przeciwnicy nie mogą wyprowadzać auto-ataków
Głos
Irelia otrzymała sporą liczcbę specjalnych interakcji:
Historia
“The Noxian occupation of Ionia produced many heroes, none more unlikely than young Irelia of Navori. Trained in the ancient dances of her province, she adapted her art for war, using the graceful and carefully practised movements to levitate a host of deadly blades. After proving herself as a fighter, she was thrust into the role of resistance leader and figurehead, and to this day remains dedicated to the preservation of her homeland.”
Zaktualizowane skórki
Nightblade Irelia
Aviator Irelia
Infiltrator Irelia
Frostblade Irelia
Order of the Lotus Irelia
Lancer Stratus Wukong – 1350 RP
Badlands Baron Rumble – 1350 RP
LeBlanc
- Umiejętność ta została wycofana do swojego stanu z przed reworku
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 55/90/125/160/195 (+0.5 AP) do 55/80/105/130/155 (+0.4 AP)
- Do umiejętności ponownie dodano mechanikę znaku zadającego przy detonacji 55/80/105/130/155 (+0.4 AP) obrażeń
- Koszt many został zwiększony z 40/45/50/55/60 do 50/60/70/80/90
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 40/55/70/85/100 (+0.2 AP) do 85/125/165/205/245 (+0.6 AP)
- Koszt many został zwiększony z 70/80/90/100/110 do 80/90/100/110/120
- Prędkość dasha została zmniejszona z 1600 do 1450
- Czas jaki musi upłynąć by LeBlanc mogła ponownie użyć tej umiejętności do przeniesienia się w lokację startową został zmieniony z “0.85 sekundy od momentu rozpoczęcia dasha” na “0.2 sekundy od momentu zakończenia dasha”
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez pierwsze uderzenie została zmniejszona z 0.5 do 0.3
- Ilość obrażeń zadawanych przy rootowaniu została zwiększona z 40/60/80/100/120 (+0.5 AP) do 80/120/160/200/240 (+0.6 AP)
- Koszt many został zwiększony z 40 do 70
- Zasięg obszaru, w którym pozostawać musi cel by łańcuchy nie zerwały się został zmniejszony z 885 do 865
- Ilość obrażeń zadawanych przez kombinację R+Q została zmniejszona z 150/275/400 (+0.6 AP) do 70/140/210 (+0.4 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez znak nakładany przez kombinację R+Q została zmieniona z 150/275/400 (+0.6 AP) na 140/280/420 (+0.8 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez kombinację R+W została zwiększona z 60/120/180 (+0.3 AP) do 150/300/450 (+0.6 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez pierwsze trafienie kombinacją R+E została zmniejszona 100/160/220 (+0.4 AP) do 60/120/180 (+0.3 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez root z kombinacji R+E została zwiększona z 100/160/220 (+0.4 AP) do 120/240/360 (+0.6 AP)
- Czas odnowienia został zwiększony z 54/42/30 do 60/45/30 – zgodnie z wypowiedziami pracowników Riotu istnieją spore szanse, że zmiany w tej postaci ukażą się dopiero w patchu 8.8
Rengar
Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 1.0/1.05/1.1/1.15/1.2 na 1.1Wartość przelicznika z AD na wzmocnioną wersję umiejętności została zmniejszona z 1.4 do 1.3Bazowa ilość bonusowych obrażeń została zmniejszona z 30/60/90/120/150 do 20/50/80/110/140
Wartość przelicznika z bonusowego AD została zmniejszona z 0.8 do 0.7
Wartość przelicznika z całkowitego AD na obrażenia zadawane przez skok została zmniejszona z 0.5 do 0.3Zasięg został zmniejszony z 2500/3000/3500 do 1600– zgodnie z wypowiedzią pracownika Riotu zmiany te były niezamierzone i trafiły na PBE przypadkowo
Swain
- Czas odnowienia został zwiększony z 5.5/4.75/4/3.24/2.5 do 7.5/6.25/5/3.75/2.5 sekund
Locket of the Iron Solari
- Wartość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 38(+22 za każdy poziom) do (30(+10 za każdy poziom)
- Wartość przelicznika z bonusowego HP na wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 2-36% na 10-20%
- Czas przez jaki nie możesz użyć aktywa tego przedmiotu po tym jak znalazłeś się pod wpływem sojuszniczego Locketa został zwiększony z 8 do 20 sekund
- Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania aktywa, sojusznicy osłaniani tarczą z tego przedmiotu otrzymują 50% mniej obrażeń od efektów AoE”
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/03/320-pbe-update.html