Kolejna całkiem duża aktualizacja została wprowadzona na serwer testowy PBE. Przejdźmy więc od razu do przedstawienia zmian.
Nowy przedmiot Forbidden Idol otrzymał własną ikonę (dotychczasowa jego ikona była tylko placeholderem)
Ogromne zmiany zostały wprowadzone w balansie zarówno postaci jak i przedmiotów, a dodatkowo wprowadzone zostały zapowiedziane wcześniej zmiany w systemie run
Każdy champion z wyjątkiem Ziggsa i Gragasa:
– Bazowy armor został zwiększony o 4
Zmiana ta jest związana ze zmianami w systemie run, jednak nie wiadomo czy pominięcie Gragasa i Ziggsa jest częścią procesu balansowania tych postaci czy może zwykłym pominięciem
Gragas:
– Zmniejszono bazowy Movement Speedz 340 do 330
– Ilość przyrostu bazowego AD na level zwiększono z 3.375 do 3.5
– Zmniejszono ilość bazowego AD z 55.78 do 55.5
– Dodano 1.25 przyrostu Magic Resist na level
– Happy Hour (pasyw) – Od teraz przywraca od razu po użyciu jednej z umiejętności 4% maksymalnego HP (zamiast przywracania 2% w ciągu 4 sekund)/ Dodano 8 sekund cooldownu
– Barrel Roll (Q) – Zmniejszono koszt many z 80/90/100/110/120 do 60/65/70/75/80/ Zmniejszono ilość obrażeń z 85/135/185/225/285 (+0.9 AP) do 80/120/160/200/240 (+0.6 AP)/ Usunięto zmniejszanie AS/ Dodano zmniejszanie MS o 30/35/40/45/50% na 2 sekundy/ Ilość obrażeń, a także wartość spowolnienia będzie tym większa im dłużej poczekamy z detonacją beczki (wartości te mogą się zwiększyć maksymalnie do 150%)/ Zmniejszono czas, po którym beczka sama wybuchnie z 5 do 4 sekund / Zmniejszono zasięg z 1000 do 850
– Drunken Rage (W) – Zmniejszono cooldown z 25 na 8/7.5/7/6.5/6 sekund/ Dodano możliwość poruszania się podczas używania tej umiejętności/ Usunięto odnawianie many/ Usunięto dodatkowy AD po użyciu tej umiejętności/ Od teraz następny atak po zakończeniu używania tej umiejętności zada dodatkowe 20/50/80/110/140 (+0.3 AP, +8/9/10/11/12% maksymalnego HP celu)/ Zmniejszono okres trwania redukcji obrażeń z 20 do 3 sekund
– Body Slam (E) – Zredukowano koszt many z 75 do 50/ Zwiększono cooldown z 12 do 16/15/14/13/12 sekund/ Zmieniono obrażenia z 80/120/160/200/240 (+0.6 AP, +30/40/50/60/70% AD) na 80/130/180/230/280 (+0.6 AP)/ Usunięto spowolnienie celu/ Umiejętność ta od teraz odrzuca przeciwnika i stunuje cel na 1 sekundę/ Zmniejszono redukcje cooldownu po trafieniu przeciwnika z 50% do 3 sekund
– Explosive Cask (R) – Zmniejszono obrażenia z 200/325/450 (+ 0.9 AP) do 200/300/400 (+0.7 AP)
Graves:
– Quickdraw (E) – zmniejszono koszt many z 50 do 40
– Collateral Damage (R) -zwiększono bazowe obrażenia wybuchu z 140/250/360 do 250/350/450
Lulu:
– Whimsy (W) – Zmniejszono przelicznik AP na bonusowy Movement Speed z 0.1 do 0.07 po tej zmianie przy 100 AP otrzymujemy 7% bonusowego MS
– Help Pix! (E) – czas trwania tarczy zmniejszono z 6 do 5 sekund/ czas podążania Pixa za sojusznikiem zmniejszono z 6 do 5 sekund/ zmniejszono czas trwania wizji po użyciu na przeciwniku z 6 do 5 sekund
Rengar:
– Empowered Savagery (Q) – Obrażenia i bonusowy AS skalują się z levelem postaci
– Empowered Bola Strike (E) – Usunięto refundację 2 ferocity kiedy nie trafimy tą umiejętnością
Ziggs:
– Zmniejszono bazowe HP z 390 do 350
Heimerdinger:
– H-28Q Apex Turret (R+Q) – czas trwania spowolnienia jest teraz określony na 2 sekundy
Aether Wisp:
– Całkowity koszt został zwiększony z 800 do 950 złota (całkowity koszt Lich Bane’a i Twin Shadows )
Lich Bane:
– Z powrotem zwiększono koszt do 3000
Zapowiedziane zmiany w butach zostały wprowadzone (mogą one się trochę różnić od tych przedstawionych jakiś czas temu)
Enchantment: Alacrity
– Zwiększono bonusow MS z 15 do 20
Enchantment: Captain
– Zwiększono bonusowy MS przyznawany sojusznikom z 8% do10%
– Zmniejszono koszt z 750 do 600 złota
Enchantment: Distortion
– Redukcja cooldownu na Ghost/Flash/Teleport została zmniejszona z 25% do 20%
– Zostały dodane dodatkowe efekty na te właśnie summoner spelle:
- Ghost – Bonusowy MS zostanie zwiększony z 27% do 40%
- Flash – Dodano 20% bonusowego MS pojawiającego się na 1 sekundę po użyciu Flasha
- Teleport – Po wycastowaniu (udanym) tego spella otrzymujemy 30% bonusowego MS na 3 sekundy
Enchantment: Furor
– Koszt został zmniejszony z 650 do 475
Enchantment: Homeguard
– Nie regeneruje już do pełna HP i Many po aktywacji
– Regeneruje za to 35% HP i Many na sekundę podczas przebywania w bazie
Feast Specjalizacja
– Zwiększono ilość przywracanego HP za zabicie jednostki z 2 do 3
Runy: Warto zwrócić uwagę iż nie zostały wprowadzone zmiany w cenach run