Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rework Gragasa, zmiany w runach

Kolejna całkiem duża aktualizacja została wprowadzona na serwer testowy PBE. Przejdźmy więc od razu do przedstawienia zmian.

Nowy przedmiot Forbidden Idol otrzymał własną ikonę (dotychczasowa jego ikona była tylko placeholderem)

Ogromne zmiany zostały wprowadzone w balansie zarówno postaci jak i przedmiotów, a dodatkowo wprowadzone zostały zapowiedziane wcześniej zmiany w systemie run
Każdy champion z wyjątkiem Ziggsa i Gragasa:
– Bazowy armor został zwiększony o 4
Zmiana ta jest związana ze zmianami w systemie run, jednak nie wiadomo czy pominięcie Gragasa i Ziggsa jest częścią procesu balansowania tych postaci czy może zwykłym pominięciem

Gragas:
– Zmniejszono bazowy Movement Speedz 340 do 330
– Ilość przyrostu bazowego AD na level zwiększono z 3.375 do 3.5
– Zmniejszono ilość bazowego AD z 55.78 do 55.5
– Dodano 1.25 przyrostu Magic Resist na level
Happy Hour (pasyw) – Od teraz przywraca od razu po użyciu jednej z umiejętności 4% maksymalnego HP (zamiast przywracania 2% w ciągu 4 sekund)/ Dodano 8 sekund cooldownu
Barrel Roll (Q) – Zmniejszono koszt many z 80/90/100/110/120 do 60/65/70/75/80/ Zmniejszono ilość obrażeń z 85/135/185/225/285 (+0.9 AP) do 80/120/160/200/240 (+0.6 AP)/ Usunięto zmniejszanie AS/ Dodano zmniejszanie MS o 30/35/40/45/50% na 2 sekundy/ Ilość obrażeń, a także wartość spowolnienia będzie tym większa im dłużej poczekamy z detonacją beczki (wartości te mogą się zwiększyć maksymalnie do 150%)/ Zmniejszono czas, po którym beczka sama wybuchnie z 5 do 4 sekund / Zmniejszono zasięg z 1000 do 850
Drunken Rage (W) – Zmniejszono cooldown z 25 na 8/7.5/7/6.5/6 sekund/ Dodano możliwość poruszania się podczas używania tej umiejętności/ Usunięto odnawianie many/ Usunięto dodatkowy AD po użyciu tej umiejętności/ Od teraz następny atak po zakończeniu używania tej umiejętności zada dodatkowe 20/50/80/110/140 (+0.3 AP, +8/9/10/11/12% maksymalnego HP celu)/ Zmniejszono okres trwania redukcji obrażeń z 20 do 3 sekund
Body Slam (E) – Zredukowano koszt many z 75 do 50/ Zwiększono cooldown z 12 do 16/15/14/13/12 sekund/ Zmieniono obrażenia z 80/120/160/200/240 (+0.6 AP, +30/40/50/60/70% AD) na 80/130/180/230/280 (+0.6 AP)/ Usunięto spowolnienie celu/ Umiejętność ta od teraz odrzuca przeciwnika i stunuje cel na 1 sekundę/ Zmniejszono redukcje cooldownu po trafieniu przeciwnika z 50% do 3 sekund
Explosive Cask (R) – Zmniejszono obrażenia z 200/325/450 (+ 0.9 AP) do 200/300/400 (+0.7 AP)

Graves:
Quickdraw (E) – zmniejszono koszt many z 50 do 40
Collateral Damage (R) -zwiększono bazowe obrażenia wybuchu z 140/250/360 do 250/350/450

Lulu:
Whimsy (W) – Zmniejszono przelicznik AP na bonusowy Movement Speed z 0.1 do 0.07 po tej zmianie przy 100 AP otrzymujemy 7% bonusowego MS
Help Pix! (E) – czas trwania tarczy zmniejszono z 6 do 5 sekund/ czas podążania Pixa za sojusznikiem zmniejszono z 6 do 5 sekund/ zmniejszono czas trwania wizji po użyciu na przeciwniku z 6 do 5 sekund

Rengar:
Empowered Savagery (Q) – Obrażenia i bonusowy AS skalują się z levelem postaci
Empowered Bola Strike (E) – Usunięto refundację 2 ferocity kiedy nie trafimy tą umiejętnością

Ziggs:
– Zmniejszono bazowe HP z 390 do 350

Heimerdinger:
H-28Q Apex Turret (R+Q) – czas trwania spowolnienia jest teraz określony na 2 sekundy



Aether Wisp:
– Całkowity koszt został zwiększony z 800 do 950 złota (całkowity koszt Lich Bane’a i Twin Shadows )

Lich Bane:
– Z powrotem zwiększono koszt do 3000

Zapowiedziane zmiany w butach zostały wprowadzone (mogą one się trochę różnić od tych przedstawionych jakiś czas temu)
Enchantment: Alacrity
– Zwiększono bonusow MS z 15 do 20

Enchantment: Captain
– Zwiększono bonusowy MS przyznawany sojusznikom z 8% do10%
– Zmniejszono koszt z 750 do 600 złota

Enchantment: Distortion
– Redukcja cooldownu na Ghost/Flash/Teleport została zmniejszona z 25% do 20%
– Zostały dodane dodatkowe efekty na te właśnie summoner spelle:

  • Ghost – Bonusowy MS zostanie zwiększony z 27% do 40%
  • Flash – Dodano 20% bonusowego MS pojawiającego się na 1 sekundę po użyciu Flasha
  • Teleport – Po wycastowaniu (udanym) tego spella otrzymujemy 30% bonusowego MS na 3 sekundy

Enchantment: Furor
– Koszt został zmniejszony z 650 do 475

Enchantment: Homeguard
– Nie regeneruje już do pełna HP i Many po aktywacji
– Regeneruje za to 35% HP i Many na sekundę podczas przebywania w bazie

Feast Specjalizacja
– Zwiększono ilość przywracanego HP za zabicie jednostki z 2 do 3

Runy: Warto zwrócić uwagę iż nie zostały wprowadzone zmiany w cenach run

Pancerz


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 1.41 pancerza ⇒ 1.00 pancerza
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 12.69 pancerza ⇒ 9.00 pancerza
W ZASTĘPSTWIE: Każdy bohater otrzyma +4 podstawowego pancerza jako rekompensatę

Skalowanie Pancerza


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 2.7 pancerza na poziomie 18 ⇒ 3.0 pancerza na poziomie 18
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 24.3 pancerza na poziomie 18 ⇒ 27.0 pancerza na poziomie 18

Zdrowie


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 5.35 zdrowia ⇒ 8.0 zdrowia
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 48.15 zdrowia ⇒ 72.0 zdrowia

Skalowanie Zdrowia


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 19.44 zdrowia na poziomie 18 ⇒ 24.00 zdrowia na poziomie 18
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 174.96 zdrowia na poziomie 18 ⇒ 216.00 zdrowia na poziomie 18

Regeneracja Zdrowia


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 0.43 regeneracji zdrowia /5 sek. ⇒ 0.56 regeneracji zdrowia /5 sek.
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 3.87 regeneracji zdrowia /5 sek. ⇒ 5.00 regeneracji zdrowia /5 sek.

Glify

Skalowanie Czasu Odnowienia


NA KAŻDY GLIF-1.11% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -1.67% czasu odnowienia na poziomie 18
NA KAŻDE 9 GLIFÓW-9.99% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -15.00% czasu odnowienia na poziomie 18

Skalowanie Odporności na Magię


NA KAŻDY GLIF: 2.7 odporności na magię na poziomie 18 ⇒ 3.0 odporności na magię na poziomie 18
NA KAŻDE 9 GLIFÓW: 24.3 odporności na magię na poziomie 18 ⇒ 27 odporności na magię na poziomie 18

Regeneracja Many


NA KAŻDY GLIF: 0.31 regeneracji many/5 sek. ⇒ 0.33 regeneracji many/5 sek.
NA KAŻDE 9 GLIFÓW: 2.79 regeneracji many/5 sek. ⇒ 3.00 regeneracji many/5 sek.

Skalowanie Regeneracji Many


NA KAŻDY GLIF: 0.99 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18 ⇒ 1.20 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18
NA KAŻDE 9 GLIFÓW: 8.91 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18 ⇒ 10.80 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18

Esencje

Skrócenie Czasu Odnowienia


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: -1.67% czasu odnowienia ⇒ -2.50% czasu odnowienia
NA KAŻDE 3 ESENCJE: -5.01% czasu odnowienia ⇒ -7.50% czasu odnowienia

Skalowanie Czasu Odnowienia


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: -2.5% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -5% czasu odnowienia na poziomie 18
NA KAŻDE 3 ESENCJE: -7.5% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -15% czasu odnowienia na poziomie 18

Prędkość Ataku


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: 3.4% prędkości ataku ⇒ 4.5% prędkości ataku
NA KAŻDE 3 ESENCJE: 10.2% prędkości ataku ⇒ 13.50% prędkości ataku

Kradzież Życia


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: 2% kradzieży życia ⇒ 1.5% kradzieży życia
NA KAŻDE 3 ESENCJE: 6% kradzieży życia ⇒ 4.5% kradzieży życia
W ZASTĘPSTWIE: Specjalizacja ofensywna – Uczta, będzie regenerować teraz 3 punkty życia po zabiciu stwora (wcześniej – 2)
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.