Tahm Kench
Czy Tahm Kench będzie mógł pójść na jungle i pochłaniać znajdujące się tam potwory?
Tahm Kench nie będzie mógł pochłonąć barona, smoka, reda i blue, wszystko inne znajduje się w jego menu. DOSŁOWNIE!
Co się stanie kiedy Tahm Kench pochłonie Fiddlesticksa ze swojej drużyny, w czasie kiedy jego ulti jest aktywne?
Podobnie jak w przypadku Swaina Fiddle nadal będzie ultował zadając obrażenia AoE.
To rozwiązanie działa również z Kennenem i jego ultem, a pamiętajcie że w takiej sytuacji Tahm Kench zyskuje bonus do prędkości poruszania się w momencie gdy goni on jakiegoś przeciwnika.
A co się stanie jeśli użyjemy pochłonięcia na takich postaciach jak ultujący Nunu czy ultująca Katarina?
Zarówno Nunu jak i Katarina channelują swoje ulty a sojusznicy, którzy channelują umiejętności nie mogą zostać pochłonięci.
Czy pochłonięcie utrzyma przeciwnika w naszym żołądku na tyle długo abyśmy mogli użyć teleporta?
W momencie, w którym masz jakąś jednostkę w swoim brzuchu nie możesz użyć ani flasha ani teleporta.
Widzę duży potencjał w tej postaci jeśli chodzi o early invade’y. Tahm Kench podchodzi do przeciwnika nakłada na niego trzy stacki pochłania go po czym ucieka dzięki latarni Thresha.
W momencie, w którym masz przeciwnika w brzuchu nie możesz użyć latarni Thresha 🙁
Wydaje mi się, że pochłonięcie może doprowadzić do naprawdę komicznych sytuacji.
Zgadza się, wyobraźcie sobie sytuację gdzie Kalista ultuje Tahma, który zjadł przeciwną Kalistę, która wcześniej użyła ulta na swoim supporcie.
Co się stanie jeśli Tahm pochłonie ultującego Luciana?
Lucian nadal ultuje. Nie żartuję, jednak w przypadku przeciwnego Luciana ult jest przerywany, jako że w wypadku przeciwników umiejętność ta jest traktowana jako CC.
Fiora
Czy możemy dostać jakąś aktualizację związaną z reworkiem Fiory? W ostatnim czasie jedyne co otrzymujemy na ten temat to informację, że nadal pracujecie nad tą aktualizacją.
Obecnie bardzo aktywnie pracujemy nad Fiorą zarówno jeśli chodzi o jej gameplay jak i wygląd. Ta aktualizacja nie jest następna na liście wprowadzonych reworków (następne na liście są reworki GP i Miss Fortune), ale najprawdopodobniej zostanie wprowadzona zaraz po nich.
Jeśli chodzi o gameplay to chcemy aby Fiorę nadal można było opisać poprzez określenie “Grand Duelist”, a co za tym idzie chcemy żeby jej umiejętności skupiały się na pojedynkowaniu się z przeciwnikami z wyeksponowaną szybkością i timingiem. Najprawdopodobniej jej mocnymi stronami pozostanie duża liczba obrażeń zadawanych jednemu przeciwnikowi i spora mobilność. Wiele wskazuje na to, że zdecydujemy dać się jej jakiegoś sytuacyjnego CC’ka, a także odrobinę większą możliwość disengage’u niż ma to miejsce na serwerach live (przykładowo testowaliśmy zmianę sprawiającą, że jej Q będzie dashem, który można wycelować w dowolną stronę, zamiast spellem który musi trafić określonego przeciwnika). Jeśli chodzi o jej słabe strony to nadal ma być to brak dobrego AoE, czy też fakt iż będzie ona mało wytrzymałym meele damage dealerem. Więcej szczegółów ogłosimy, gdy będziemy bliżej wydania jej reworku.
Darius
Czy istnieje szansa, że jeszcze w tym roku zobaczymy rework Dariusa? Wydawało mi się, że problemy tej postaci zostaną rozwiązane kiedy przywrócicie jej pełny reset czasu odnowienia na ulcie, jednak bardzo się w tej sprawie myliłem. Problemem jest to, ze obecnie Darius opiera się w 90% na błędach popełnionych przez jego przeciwników i w 10% na jego kolegach z drużyny.
Całkiem prawdopodobne (jednak nie pewne) jest Darius otrzyma jakieś zmiany jeszcze w tym roku. Istnieją szansę, że skupimy się na tym aby postać ta w mniejszym stopniu gnębiła przeciwników na linii, a w zamian za to lepiej prezentowała się w późniejszych fazach gry (chcemy aby Darius mógł w większym stopniu pomóc swojej drużyny w teamfightach, a także rozwiązać problemy na linii, które ta postać tworzy sprawiając że jego przeciwnik czasem bez pomocy junglera jest zmuszony tracić farmę bez żadnej możliwości zmiany swojej sytuacji) . Chcielibyśmy również i być może połączymy to z tymi zmianami przyjrzeć się przedmiotom przeznaczonym dla fighterów i mówiąc to rozważam zarówno wprowadzenie nowych itemów jak i zmodyfikowanie obecnych.
Team Builder
Dlaczego w Team Builderze nie możemy zapraszać osób w momencie kiedy jesteśmy już w trakcie wyszukiwania graczy na dane pozycje?
W nowym wydaniu Team Buildera zmieniliśmy kilka ważnych rzeczy, w tym wprowadziliśmy również modyfikacje, które rozwiązują ten problem.
1) Gracze będą musieli tylko wybrać dwie pozycje (dla przykładu Top lub Jungle), a my stworzymy drużynę bazując na preferencjach zawodników. Nadal zastanawiamy się czy dwie pozycje to na pewno odpowiednia liczba.
2) Zgodnie z wieloma prośbami dodamy dla graczy pozycję “Fill”
3) Gracze nie będą już dłużej musieli wybierać championa przed wejściem do nowego champion select
To są tylko 3 zmiany, które sprawią że nowy Team Builder będzie szybszy i znacznie bardziej usprawniony (a przy tym nadal zabawny i zrozumiały dla dla nowego gracza w League of Legends). W najbliższej przyszłości porozmawiamy o większych zmianach w samym Champion Select. Mamy nadzieję, że kiedy nowy Team Builder wyjdzie gracze będą go preferowali nad wszystkie inne kolejki.
Jeszcze wypada dopowiedzieć, że jako iż prace nad nowym Team Builderem są już tak zaawansowane to nie zamierzamy skupiać się na poprawianiu “klasycznego Team Buildera”.