logo

Rek’Sai – umiejętności i przeliczniki

Na serwerze testowym PBE pojawiła się stosunkowo spora aktualizacja, która udostępnia wiele różnych nowości do testowania. Bez przedłużania przejdźmy więc do zmian z najnowszego patcha, a zacznijmy od szczegółów związanych z nowym championem noszącym nazwę “Rek’Sai”, który dopiero co został zapowiedziany przez Riot. Postać ta prezentuje się następująco:

Teraz przyjrzyjmy się dokładniej umiejętnościom i statystykom tegoż bohatera:

Bazowe Statystyki:
  • HP: 611.2 (+90 na każdy poziom)
  • Prędkość poruszania się: 335
  • AD: 55.628 (+3.35 na każdy poziom)
  • Zasięg ataków: 175
  • Armor: 28.3 (+3.35 na każdy poziom)
  • Magic Resist: 32.1 (+1.25 na każdy poziom)
  • Ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.4684 (+0.13 na każdy poziom)

Fury of the Xer’Said (Pasyw):

  • Zadawanie obrażeń przez niezakopaną Rek’Sai generuję furię
  • Po zakopaniu się Rek’Sai konsumuję furię lecząc się przez 5 sekund o X HP. W tym czasie za wyprowadzenie następnego ataku, mogącego generować furię otrzymamy bonusowe 15 furii.

Queen’s Wrath (Q kiedy Rek’Sai nie jest zakopana):

  • Czas odnowienia: 4 sekundy
  • Następne 3 ataki Rek’Sai wyprowadzone w przeciągu 5 sekund zadadzą dodatkowe 15/35/55/75/95 (+0.4 Bonusowego AD) fizycznych obrażeń.

Prey Seeker  (Q kiedy Rek’Sai jest zakopana):

  • Czas odnowienia: 11/10/9/8/7 sekund
  • Rek’Sai wypuszcza w ziemię ładunek energii pustki, który wybucha przy kontakcie z pierwszą jednostką zadając 60/90/120/150/180 (+0.5 AP) magicznych obrażeń i odkrywając przeciwnika na 2 sekundy.

Burrow (W kiedy Rek’Sai nie jest zakopana):

  • Czas odnowienia: 4 sekundy
  • Rek’Sai zakopuje się w ziemi.
  • Kiedy Rek’Sai jest zakopana zyskuje ona +15 do prędkości poruszania się, a także zyskuje Tremor Sense sprawiający, że wszyscy pobliscy przeciwnicy znajdujący się w mgle wojny, którzy się poruszą są odkrywani dla wszystkich członków drużyny Rek’Sai. W zamian za to Rek’Sai znacząco zmniejsza się pole widzenia, a w dodatku postać ta nie może w tym czasie używać autoattacków.

Unborrow (W kiedy Rek’Sai jest zakopana)

  • Czas odnowienia: 4 sekundy
  • Rek’Sai odkopuje się z ziemi zadając przy tym 60/110/160/210/260 (+0.5 Bonusowego AD) fizycznych obrażeń i podrzucając pobliskich przeciwników na okres trwający do 1 sekundy (długość tego okresu zależy od odległości przeciwnika od naszego championa). Każda jednostka może być trafiona przez tę umiejętność tylko raz w przeciągu 10 sekund.

Furious Bite (E kiedy Rek’Sai nie jest zakopana)

  • Czas odnowienia: 12 sekund
  • Rek’Sai gryzie przeciwnika zadając mu 0.8/0.9/1.0/1.1/1.2 AD fizycznych obrażeń i zwiększając poziom furii do maksimum. Jeśli umiejętność ta zostanie użyta w momencie, gdy pasek furii jest już napełniony to obrażenia zadawane przez nią staną się True Damagem (maksymalne obrażenia: X).

Tunnel (E kiedy Rek’Sai jest zakopana)

  • Czas odnowienia: 20/19.5/19/18.5/18 sekund
  • Rek’Sai drąży tunel w danym kierunku pozostawiając po sobie dwa wejścia do niego. Kliknięcie w jedno z wejść sprawi, że Rek’Sai uda się do połączonego z nim drugiego wejścia.
  • Każde wejście pozostaje na mapie przez 10 minut, jednak przeciwnicy mogą je niszczyć, a w dodatku Rek’Sai może posiadać tylko 8 tuneli naraz.

Void Rush (R)

  • Czas odnowienia: 180/150/120 sekund
  • Pasywna umiejętność: Rek’Sai zyskuje 20/40/60% Attack Speedu
  • Aktywna umiejętność: Po channelowaniu trwającym 1.5 sekundy Rek’Sai podróżuje do wskazanego wejścia tunelu (zasięg globalny). Przyjęcie obrażeń od wrogiego championa lub wieży zatrzyma nasze channelowanie.

Oto w jaki sposób prezentują się wszystkie ikony umiejętności tejże postaci (na początku mamy skille kiedy Rek’Sai nie jest zakopana, a potem kiedy jest):

Postać ta oczywiście otrzymała od razu skórkę noszącą nazwę “Eternum Rek’Sai”, która kosztować będzie 1350 RP, a jej wygląd i głos prezentuje się następująco:


W nowej aktualizacji pojawiły się trzy nowe skórki na wardy przedstawiające różne rodzaje poro (zwykły poro, poro astronauta i poro dżentelmen), które związane są z nowym trybem gry  i będą kosztować  po 640 RP, jako że oferują nam one nowe modele, tekstury animacje, dźwięki, a także cząsteczki. Wygląd tych wardów możecie znaleźć poniżej:

Jeśli chodzi jeszcze o nowy tryb gry to w plikach serwera testowego znalazła się specjalna skórka na HUD, która będzie wyświetlana w czasie gry właśnie w tym trybie.

Riot zdecydował się przychylić do licznych próśb ze strony społeczności i dodać w nowym patchu do plików serwera testowego tekstury czapki świętego mikołaja, która najprawdopodobniej będzie nosił Baron w okresie świątecznym (społeczność postulowała o to kiedy jasne stało się, że raczej nie mamy co liczyć w tym roku na zimową wersję Summoner’s Rift) Tak obecnie prezentują się te tekstury i trzeba przyznać, że wyglądają one bardzo dziwne , jednak pamiętajmy że w grze będzie to wyglądało kompletnie inaczej.

Po nowej aktualizacji w opcjach gry pojawiła się możliwość zmiany muzyki z tej przeznaczonej na nową wersję Summoner’s Rift na tę klasyczną, która cały czas towarzyszy nam na serwerze live.
Dodatkowo w nowym patchu pojawiło się bardzo dużo zmian w balansie dotyczących zarówno postaci jak i różnych przedmiotów, a więc oto i one:

Jax

Counterstrike (E) jaxe
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 18/16/14/12/10 do 16/14/12/10/8 sekund
Grandmaster's Might (R) jaxr
  • Bazowa ilość bonusowego Magic Resist została zmieniona z 25/35/45 na 20/35/50
  • Ilość bonusowego Armora została zmieniona z 25/35/45 (+0.3 Bonusowego AD)  na 20/35/50 (+ 0.5 Bonusowego AD)

Kennen

Eletrical Surge (W) kennenw
  • Usunięto zmiany z poprzedniej aktualizacji PBE

Sejuani

Arctic Assault (Q) sejuaniq
  • Ilość obrażeń została zmieniona z 40/70/100/130/180 (+0.4 AP, +4/6/8/10/12% Maksymalnego HP celu) na 80/125/170/215/260 (+0.4 AP)
Flail of the Northern Winds (W) sejuaniw
  • Ilość obrażeń zadawanych przez następny atak Sejuani została zmieniona z 40/60/80/100/120 (+0.3 AP) na 4/6/8/10/12% (+3% na każde 100 AP) maksymalnego HP celu
  • Ilość obrażeń AoE została zmieniona z 80/120/160/200/240(+0.6 AP)(+10% Bonusowego HP) na 40/70/100/130/160 (+0.6 AP)(+4/6/8/10/12% Całkowitego HP)
Permafrost (E) sejuanie
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 11 do 10/9/8/7/6
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/110/160/210/260 do 60/90/120/150/180
  • Czas trwania spowolnienia został zmniejszony z 1.5/1.75/2/2.25/2.5 do 1.5 sekundy

Shen

Shadow Dash (E) shene
  • Koszt został zmniejszony z 120 do 100 energii

Shyvana

Twin Bite (Q) shyvanaq
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 9/8/7/6/5 sekund
Burnout (W) shyvanaw
  • Umiejętność ta od teraz zadaje 20% bonusowych obrażeń przeciwko potworom

Soraka

Ogólne Zmiany
  • Ilość regeneracji HP na sekundę została zmniejszona z 0.9352 (+0.14 na każdy poziom) do 0.4 (+0.1 na każdy poziom)
Astral Infusion (W) sorakaw
  • Przelicznik AP na uzdrowienie samego siebie przy trafieniu w przeciwnego championa Starcallem został zwiększony z 0.2-0.4 do 0.3-0.6

Yasuo

Ogólne Zmiany
  • Bazowa wartość prędkości poruszania się została zwiększona z 340 d0 345
Steel Tempest (Q) yasuoq
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 5/4.75/4.5/4 do 4 sekund

Zac

Elastic Slingshot (E) zace
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/120/160/200/240 do 80/130/180/230/280
  • Od teraz Zac będzie tworzył dodatkowe fragmenty samego siebie za każdego wrogiego championa trafionego przez tę umiejętność

Athene's Unholy Grail, Chalice of Harmony, Mikael's Crucible

  • Ilość przywracanej many na 5 sekund z pasywki została zwiększona z 1.5% do 2% brakującej many

Forbidden Idol

  • Wartość regeneracji many została zmniejszona z 60% do 50%

Ranger's Trailblazer

  • Usunięto redukcję czasu odnowienia Smite’a o 15 sekund

Gift of Heavy Hands - Jeden z bonusów w jungli

  • Bonus będzie od teraz działał co 6 ataków (zamiast co 5 ataków)
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top