Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Pyke, Rozpruwacz z Krwawego Portu

Pyke utonął, porzucony przez swoją załogę na pastwę lewiatanów z głębin, ale nie pozostał martwy. Kilka lat później słynny upiór znany jako Rozpruwacz z Krwawego Portu wciąż nawiedza Doki Rzezi, odhaczając imiona z listy, która wydaje się nie mieć końca. Zaraz… Wyglądasz znajomo…

UMIEJĘTNOŚCI

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: DAR TOPIELCÓW

Kiedy Pyke jest niewidoczny dla wrogów, szybko regeneruje część zdrowia, które niedawno stracił w wyniku obrażeń zadanych przez wrogich bohaterów.

Q: KOŚCIANY HARPUN

Kliknij: Pyke dźga i znacznie spowalnia wszystkich wrogów przed sobą.

Przytrzymaj: Pyke przygotowuje się i rzuca harpunem, nadziewając pierwszego trafionego wroga i przyciągając go do siebie na określony dystans.

W: NUR W UPIORNE WODY

Pyke nurkuje w widmowe wody, otrzymując kamuflaż i znaczną premię do prędkości ruchu, która zanika w ciągu kilku sekund.

Kamuflaż ukrywa Pyke’a przed wzrokiem, dopóki na pobliskim obszarze nie ma wrogów. Atakowanie lub rzucanie zaklęć powoduje natychmiastowe usunięcie Kamuflażu.

 

E: WIDMOWY ODPŁYW

Pyke doskakuje, pozostawiając za sobą utopione widmo. Po chwili utopione widmo wraca do Pyke’a, zadając obrażenia i ogłuszając wszystkich wrogów, przez których przeniknie.

 

R: ŚMIERĆ Z GŁĘBIN

Pyke zaznacza obszar krzyżykiem i przeprowadza atak, migając do bohaterów i wykańczając tych, którzy są poniżej określonego poziomu zdrowia. Wrogowie, którzy nie zostaną wykończeni, a również znajdowali się na tym obszarze, otrzymują obrażenia.



Kiedy wróg umrze, będąc na obszarze krzyżyka, ostatni sojusznik, który asystował przy zabójstwie otrzymuje całe złoto i korzyści za zabójstwo, a Pyke może ponownie od razu użyć Śmierci z Głębin przez krótki czas.

GRA JAKO PYKE

Gdy gracie Pyke’em, jesteście mordercą paraliżującym i zabijającym wszystkich, którzy wyprowadzą was z równowagi — czyli absolutnie wszystkich, którzy staną na waszej drodze. Zacznijcie od śledzenia ofiar za pomocą Nura w Upiorne Wody i czatujcie na granicy ich pola widzenia. Wynurzcie się za pomocą szybkiego Kościanego Harpuna, by dokonać rzezi wielu wrogów z bliska. Przytrzymajcie ostrze chwilę dłużej, by rzucić harpunem tylko w jednego wroga i wciągnąć go na swoje terytorium, zanim oprawicie go jak rybę.

Możecie też zagrać agresywniej i napaść na wrogów Widmowym Odpływem, przez co ogarnie ich paraliżujący strach, który pozwoli reszcie waszej załogi się przybliżyć. Kiedy wyczujecie krew w wodzie, zakończcie robotę Śmiercią z Głębin — jakieś zabójstwo z pewnością wpadnie w wasze sieci, a do tego odhaczycie sporo imion z listy.

„Nikt nie jest niewinny.”

GRA Z PYKE’EM W DRUŻYNIE

Powiadają, że śmierć jest najlepszą kontrolą tłumu. Widać to świetnie na przykładzie Pyke’a. W alei Rozpruwacz cały czas zarzuca przynętę i czeka, aż będzie mógł pójść na całość. Używa też harpunów oraz ogłuszeń, by przygotowywać zabójstwa. Choć może okaleczyć przeciwników z dowolnego miejsca w walce drużynowej, to jest lepiej przystosowany do flankowania niż starć w pierwszej linii. Spodziewajcie się, że będzie raczej wyłapywał wrogów, a nie chronił sojuszników. Nie przejmujcie się, jeżeli Pyke sam zamorduje paru bohaterów — dodatkowe złoto czeka na każdego, kto pomoże mu w jego wendecie.

Pyke lubi zabijać, ale potrzebuje pomocy, żeby to robić. Ranienie wrogów w wymianach i nękanie ich jest kluczowe — bez tego Pyke nie będzie mógł posłać ich na dno. Nawet jeśli Rozpruwacz wyłapie samotnego wroga, musi dźgnąć go kilka razy, co daje jego kompanom dość czasu na zainterweniowanie. Wysoka mobilność Pyke’a jest równoważona jego niską przeżywalnością. Łatwo jest go ukarać, kiedy zanurkuje głęboko po zabójstwo, którego nie może doprowadzić do końca. Jednakże Rozpruwacz nie nazywa się tak dlatego, że gra biernie, więc zawsze bądźcie gotowi na brutalny atak.

„Poddaj się toni morskiej.”

PORADY

  • Kościany Harpun zawsze przyciągnie waszą zdobycz o ten sam dystans, co znaczy, że naładowanie tej umiejętności i wykorzystanie jej na przeciwniku przed wami wrzuci go prosto w szczęki waszej drużyny.
  • Po potyczkach zróbcie sobie chwilę przerwy i zniknijcie z pola widzenia wrogów. Pozwólcie Darowi Topielców przywrócić wam spory kawał straconego zdrowia. Wcale nie musicie zbytnio się oddalać — dajcie Nura w Upiorne Wody i okrążcie wrogów niczym rekin, zanim wrócicie po zabójstwo.
  • Kiedy już poślecie wrogów z alei na dno, nie wahajcie się popłynąć na jakieś inne tereny i zgarniajcie zabójstwa na całej mapie. Nur w Upiorne Wody i Widmowy Odpływ zapewniają również mobilność pozwalającą wam na szybkie rejsy z jednego miejsca zbrodni do następnego. Tylko upewnijcie się, że zdążycie powiadomić swoją załogę, zanim wypłyniecie na niebezpieczne wody.

„Na dnie morza jest wystarczająco dużo miejsca dla wszystkich.”

DODATKI

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.