Jeden z pracowników Riotu umieścił ostatnio na oficjalnym forum League of Legends wpis, w którym podzielił się on ze społecznością kilkoma planami na zmiany jakie w najbliższym czasie mogą zostać wprowadzone do gry. Jakie będą dokładnie będą to zmiany? By się dowiedzieć zapraszamy do lektury zamieszczonej poniżej wypowiedzi
Witajcie,
Powróciłem z kolejną porcją rozmaitych przemyśleń. Będę się starał robić to w miarę regularnie, jednak takie wpisy na pewno nie będą ukazywały się codziennie, a ich długość również będzie się różnić. Warto również wspomnieć iż zamieszczone tutaj rzeczy nie są zbyt szczegółowe – są to bardziej krótkie notki związane z tym o czym obecnie myślimy niż pełna lista zmian jakie zostaną wprowadzone.
Aatrox
We wczesnej fazie następnego tygodnia na PBE wprowadzimy pewne zmiany w Aatroxie. Będą to modyfikacje balansujące/dbające o zdrowie rozgrywki, które na celu będą miały poprawienie sytuacji tego championa do momentu, w którym otrzyma on większą aktualizację.
Głównymi zmianami będą:
- Przekształcenie jego pasywa na wersję bardziej działającą na zasadzie okresów (aktywowany bonus przyznający AS/AD i możliwość wskrzeszenia w określonych momentach jeśli umiejętność nie odnawia się w danym momencie, z pewnymi okresami gdy nie jest ona dostępna). Naszym celem jest sprawienie, że Aatrox będzie miał okresy, w których będzie znacząco mocniejszy i momenty w których będzie słabszy (wiele dotychczasowych problemów jakie Aatrox sprawiał pod kątem zdrowia rozgrywki pochodziło właśnie z natury tej części jego pasywa, która odpowiedzialna była za wskrzeszenie)
- Usunięcie % kosztów HP i najprawdopodobniej również zwykłego kosztu HP z E. Jednym z dużych problemów Aatroxa jest fakt, że albo całkowicie niszczy on wrogów pokonując ich lepszymi statystykami zachowując się jak wysysający tank albo od razu zwyczajnie od nich ginie. Dając mu możliwość budowania się bardziej defensywnie (HP) bez bycia karanym przez pewne części jego kitu powinno otworzyć przed nim dość dobre awaryjne rozwiązania/alternatywne buildy.
- Zmienimy uleczenie z W w taki sposób by nie zależało od ilości AD Aatroxa lub by działało w znacząco inny sposób gdy ma on mniej/więcej niż 50% HP. Jest to bezpośrednio powiązane z omawianymi powyżej zmianami otwierającymi nowe ścieżki buildów i wydaje się prawdopodobne iż zostanie to uzyskane poprzez mechanikę % brakującego HP.
- Więcej szczegółów na ten temat pojawi się w przyszłym tygodniu
Możliwe zmiany w supportach
Jednym z pomysłów nad którym ostatnio dość dużo myślimy jest potencjalna możliwość przyznania supportom więcej mocy nie pochodzącej od złota, jako że pozycja ta dość mocno różni się gameplayowo od pozostałych. Obecnie supporty zarabiają znacząco mniej złota od reszty postaci co często znacznie zmniejsza wrażenie ważności w danej rozgrywce. Jesteśmy zainteresowani możliwością przyznania im w pewnym momencie alternatywnych źródeł mocy nie związanych ze zwiększeniem ilości zarabianego przez nich złota (inne sposoby żeby uzyskać określone statystyki lub jakieś unikalne dla tej pozycji przedmioty?)
Zmiany wizualne patcha 7.5
Wraz z innymi zmianami w patchu 7.5 planujemy wprowadzić kilka drobnych poprawek, które przyczynią się do ulepszenia wizualnego aspektu gry. Obecna lista (więcej szczegółów na ten temat pojawi się w przyszłym tygodniu) prezentuje się następująco:
- Lepsze komunikowanie obecnego stanu recallu dla postaci/skórek nie posiadających specjalnych animacji powrotu do bazy
- Poprawiona paleta kolorów opisów elementów gry, drobne poprawki w layoucie
- Sprawienie, że wskaźniki pewnych umiejętności zawsze będą pojawiać się na danym terenie bez względu na jego wysokość (dla przykładu zawsze widoczne powinny stać się wskaźniki R Pantheona czy Zyry)
- Sprawienie, że wskaźniki umiejętności nie będą pokazywać się sojusznikom i w trybie widza (dla przykładu wskaźnik na ziemi związany z E Varusa jest ważny dla Varusa i jego przeciwników, ale jego sojusznicy nie potrzebują aż tak dużej precyzji)
- Szybkie poprawki w rozmiarze niektórych postaci i skórek (dostosowywanie rozmiaru do pozostałych championów)
Edge of Night
Chcemy zobaczyć czy damy radę wprowadzić zmiany w Edge of Night jeszcze z patchem 7.4, lub czy chociaż będziemy w stanie wprowadzić hotfix o małym ryzyku w dniu wydania tej aktualizacji. Potrzeba takich zmian wydaje się na tyle duża iż nie powinniśmy z nimi zwlekać do kolejnego patcha. Najbardziej prawdopodobne zmiany (nadal nad tym dyskutujemy) to ponowne zwiększenie czasu odnowienia i zmniejszenie ilości przyznawanego AD. Najprawdopodobniej bez względu na to na jakie zmiany się zdecydujemy będą one tylko tymczasowe, a w trakcie przygotowań do wprowadzenia na serwery live aktualizacji 7.5 opracujemy inny nerf, lepiej działający długofalowo.
źródło: http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/1cwWmQWi-quick-gameplay-thoughts-feb-17