Przygotowanie nowej skórki do League of Legends jest trochę jak wiosłowanie po otwartym morzu — możliwości podróży są niezliczone, a jedyny sposób, by dostać się dokądkolwiek, to znać swój cel. Z tego powodu na początku pracy nad każdą skórką ustalamy założenia naszej wizji danej skórki. Ten krótki opis określa, jak ma wyglądać (jak brzmieć i jakie sprawiać wrażenie) przyszła skórka oraz służy za kompas, który kieruje wszystkich do tego samego celu.
Założenie wizji Lee Sina Boskiej Pięści brzmiało, co być może nie jest zaskoczeniem, „Lee Sin jest bogiem”. Po każdym kroku zespół zatrzymywał się, przyglądał wykonanej pracy i zadawał sobie pytanie: „Czy to wywołuje wrażenie, że Lee Sin jest bogiem?”. Jeśli odpowiedź była twierdząca, to ruszaliśmy pełną parą naprzód, a jeśli nie… cóż, to był czas, by obrać inny kurs.
Oto zaledwie kilka z przykładów, w jaki sposób założenia wizji Lee Sina Boskiej Pięści kształtowały skórkę w toku prac nad nią.
Pokonaj siebie, a pokonasz wroga
Gdy mówimy: „Lee Sin jest bogiem”, co to naprawdę oznacza? Kim jest ten gość? Czy jest prawdziwym bogiem, czy bogiem w 99,9%?
Innymi słowy, jaka jest jego historia?
Wczesne projekty Lee Sina Boskiej Pięści
Chcąc zgłębić te kwestie, zespół przygotował opowieść o Boskiej Pięści: dzięki treningowi, dyscyplinie i walce z silniejszymi przeciwnikami, Lee Sin praktycznie stał się bogiem. — Stale szuka kogoś, kto pomoże mu osiągnąć kolejny poziom — mówi menedżer produktu, Paul „Pabro” Bellezza. — Ale tak naprawdę chodzi o niego samego. To on powstrzymuje sam siebie. — Mimo wszystko przez brak kompetentnych przeciwników stał się dość zgorzkniały.
W wyniku intensywnych treningów Lee Sin jest na tyle potężny, by wykrywać energię świata wokół siebie. Wciąż jest ślepy, ale znalazł się tak nad wyraz blisko boskości, że przekroczył ograniczenia śmiertelnego wzroku (inaczej mówiąc, potrafi wycelować umiejętnością Q z zamkniętymi oczami, zupełnie jak dżungler z waszej drużyny, co nie?).
Nie jestem człowiekiem. Jestem bogiem.
Grafika koncepcyjna Lee Sina Boskiej Pięści
Podstawowy Lee Sin jest dość szczupłym gościem, dlatego chcieliśmy dodać mu masy ciała, by pokazać jego nadludzką siłę. Jednak pierwsze wersje modelu były tak przesadnie napakowane, że trudno było stwierdzić, czy to wciąż Lee Sin. Grafik koncepcyjny, Elena „Hellstern” Bespalova, mówi: — Chcieliśmy, by ludzie zobaczyli skórkę i pomyśleli: „On wygląda jak bóg!”, a nie: „Nie mam pewności, kto to jest”. — Chociaż chcieliśmy, by sprawiał wrażenie nadnaturalnego, odrobinę go stonowaliśmy i poszliśmy w stronę bardziej „żylastej” figury niż „superpakera”.
Ponadto podczas prac nad Boską Pięścią wypróbowaliśmy całe spektrum kolorów; Hellstern żartuje: — To było jak 50 twarzy Lee Sina. Po przeprowadzeniu analiz i zasięgnięciu opinii wewnętrznej stwierdziliśmy, że złoto będzie najlepszym wyborem ze względu na swoje powiązanie z boskością.
Lee Sin Boska Pięść, wersja ostateczna
Twoja wola, moje dłonie

Animator Drew „sandwichtown” Morgan wykorzystał superumiejętność Lee Sina, by zaprezentować mistrzowskie opanowanie kung-fu przez Boską Pięść. Sandwichtown stworzył wiele wariacji ciosów i kopnięć dla jego superumiejętności… włącznie z potężnym kopnięciem opadającym. Gdy ludzie z zespołu po raz pierwszy zobaczyli roboczą wersję animacji, nie byli do końca przekonani. — Jednak gdy wykonał to kopnięcie w grze, wszyscy mówili: „To było niesamowite! Czy to nie wyglądało bosko?” — mówi menedżer ds. rozwoju, Ellie „Riot Ve1vet” Lehman. — A potem wszyscy wołali: „Pewnie, że to było boskie! Widzieliście, jak skopał zadek temu Yordlowi?!”.
Odnalezienie odpowiednich efektów wizualnych dla rąk Lee Sina trochę trwało; przez pewien czas Boska Pięść miał ogniste ręce, ale to za bardzo przypominało Branda. Potem wykorzystaliśmy elektryczność, która sprawiała całkiem imponujące wrażenie, ale była chaotyczna i niespecjalnie sugerowała boskość. MechaHawk mówi:
Eksploracja umiejętności Lee Sina Boskiej Pięści
— Odnalezienie efektu specjalnego, który wyrażałby ten motyw bez wywoływania wrażenia mocy żywiołów lub pospolitej magii było trudne. Dopiero gdy spróbowaliśmy złocistej poświaty, poczuliśmy jego boskość.

Animacja śmierci (w toku prac)
Słyszysz świst mych pięści?
Główny inżynier dźwięku, Boon „Boondingo” Sim, zaczął pracę nad efektami dźwiękowymi Lee Sina Boskiej Pięści, zanim ukończone zostały jego animacje i efekty specjalne, ale ponieważ wszyscy pracowali w oparciu o to samo założenie wizji, dźwięki pasowały idealnie. — Bardzo starałem się oddać jego boskość w niewerbalny sposób — mówi Boondingo. — Zdecydowałem się na klimat tybetańskiego buddyzmu, z mnóstwem dzwonów, kurantów i gongów.
Umiejętność Q Lee Sina Boskiej Pięści
Superumiejętność Lee Sina Boskiej Pięści
Dialogi Lee Sina Boskiej Pięści zostały narzucone przez jeden z pierwszych aspektów skórki, które ustaliliśmy: historię. Ponieważ Lee Sin wierzy, że brak stanowiących wystarczające wyzwanie przeciwników jest jedynym powodem, dla którego nie osiągnął boskości, stał się niecierpliwy, zgorzkniały i dość arogancki… Ale nie zdaje sobie sprawy, że tym, co trzyma go w okowach, jest on sam. Jego dialogi opowiadają tę historię.
Audio Lee Sina Boskiej Pięści
Plan na przyszłość
Tworzenie nowej skórki to praca zespołowa, dlatego bardzo ważne jest, by upewnić się zawczasu, że wszyscy nadają na jednej fali. Posiadanie klarownego i inspirującego założenia wizji, nawet jeśli jest tak proste jak „Lee Sin jest bogiem”, pomaga kierować wszystkich ku wspólnemu celowi, a jednocześnie działa jako szybki test wszelkich decyzji podejmowanych po drodze. Ostatecznie założenia wizji pomagają zapewnić, by wszystko złożone w całość miało sens: od efektów wizualnych przez nagrania głosu po model bohatera.
A dla Boskiej Pięści… to było jak zbawienie (zesłane przez boskie założenie wizji).