Na serwer testowy PBE została wprowadzona nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha oznaczonego numerem 5.11. Głównymi nowościami w nowym patchu są aż trzy nowe skórki pochodzące z nowej serii “Prehistoric”, a także spora porcja zmian do Twisted Treeline. Przegląd zmian zaczniemy od wspomnianych skinów, które przypadły takim championom jak Anivia, Cho’Gath czy Renekton i skórki te prezentują się w sposób następujący:
Prehistoric Anivia – 750 RP
Prehistoric Cho’Gath – 750 RP
Prehistoric Renekton – 750 RP
Jak już wspomnieliśmy wraz z nową aktualizacją w dość mocny sposób zmieniona została Twisted Treeline i lista zmian na tej mapie prezentuje się w sposób następujący:
- Zmienione zostały buffy otrzymywane za przejmowanie Altarów – po zajęciu pierwszego otrzymujemy 10% Movement Speedu, a po zajęciu drugiego altara 3% maksymalnego HP gracza będzie przywracane po zabiciu potwora/miniona
- Ilość złota przyznawanego za zabicie miniona została zwiększona o 3
- Na obie linie dodana została trzecia wieża z mniejszą ilością HP – Zmiana ta nie została jeszcze zawarta w dzisiejszej aktualizacji
- Ilość HP i AD wież została lekko zmodyfikowane
- Dodano nowy trinket działający dokładnie w ten sam sposób co dotychczasowy aktyw Hextech Sweepera (Mgła wykrywająca niewidzialne jednostki daje widoczność na wybranym obszarze przez 5 sekund i na 3 sekundy ujawnia pozycje wrogich bohaterów którzy tam wejdą), jednak czas odnowienai tego przedmiotu wynosił będzie 120 sekund.
- Lord Van Damm’s Pillager nie ma od teraz zwiększenia obrażeń uderzeń krytycznych zamiast tego uderzenia krytyczne powodują krwawienie, które zadaje magiczne obrażenia równe 150% naszego bonusowego AD przez 3 sekundy
- Overlord’s Bloodmail od teraz buduje się z Crystalline Bracera (pełna receptura to: Giant’s Belt + Crystalline Bracer + 900 złota), cena przedmiotu została zmniejszona do 2500 sztuk złota a on sam daje teraz dodatkowo +100% bazowej regeneracji HP, jednak ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 850 do 800
- Krwawienie spowodowane pasywem Wicked Hatcheta od teraz zadaje magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Grez’s Lantern, Hextech Sweeper i Lightbringer zostały usunięte z gry
- Campy w jungli spawnują się teraz 5 sekund wcześniej i od razu są na 2 poziomie
- Ilość HP Vilemawa została zwiększona z 3500 do 5500
- Ataki Vilemawa od teraz zmniejszają również attack speed celu
- Zabicie Vilemawa daje od teraz nowy buff , który sprawia że pobliskie miniony stają się “duchami”, ich statystyki zwiększają się, a one same przerażają przeciwne miniony
- Statystyki wielu campów w jungli zostały w znaczący sposób zmienione i pełną listę zmian obaczyć możecie poniżej:
Big Golem
Bazowa ilość HP została zmniejszona z 1440 do 1240
Bazowa ilość AD została zmniejszona z 73 do 70
Ilość złota przyznawanego za zabicie tego potwora została zwiększona z 66 do 69
Golem
Bazowa ilość HP została zmniejszona z 540 do 480
Bazowa ilość AD została zmniejszona z 35 do 33
Ilość złota przyznawanego za zabicie tego potwora została zwiększona z 18 do 21
Wraith
Bazowa ilość HP została zmniejszona z 1200 do 1050
Bazowa ilość AD została zmniejszona z 55 do 52
Ilość złota przyznawanego za zabicie tego potwora została zwiększona z 42 do 45
Lesser Wraith
Bazowa ilość HP została zmniejszona z 250 do 230
Bazowa ilość AD została zmniejszona z 20 do 18
Ilość złota przyznawanego za zabicie tego potwora została zwiększona z 12 do 15
Giant Wolf
Bazowa ilość HP została zmniejszona z 1320 do 1120
Bazowa ilość AD została zmniejszona z 42 do 40
Ilość złota przyznawanego za zabicie tego potwora została zwiększona z 48 do 51
Wolf
Bazowa ilość HP została zmniejszona z 420 do 390
Bazowa ilość AD została zmniejszona z 16 do 15
Ilość złota przyznawanego za zabicie tego potwora została zwiększona z 14 do 17
- Grafika mapy została poprawiona w kilku miejscach:
Wraz z nowym patchem poprawiona została również inna mapa, a mianowicie pełną listę zmian znaleźć możecie poniżej:
- Lord Van Damm’s Pillager nie ma od teraz zwiększenia obrażeń uderzeń krytycznych zamiast tego uderzenia krytyczne powodują krwawienie, które zadaje magiczne obrażenia równe 150% naszego bonusowego AD przez 3 sekundy
- Overlord’s Bloodmail od teraz buduje się z Crystalline Bracera (pełna receptura to: Giant’s Belt + Crystalline Bracer + 900 złota), cena przedmiotu została zmniejszona do 2500 sztuk złota a on sam daje teraz dodatkowo +100% bazowej regeneracji HP, jednak ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 850 do 800
- Krwawienie spowodowane pasywem Wicked Hatcheta od teraz zadaje magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Grez’s Lantern, Hextech Sweeper i Lightbringer zostały usunięte z gry
- Grafika mapy została poprawiona w kilku miejscach:
Wraz z nową aktualizacją Sandstorm Ekko otrzymał kilka poprawek w swoim modelu związanych głównie z kolorystyką poszczególnych jego części i porównanie jego nowej wersji ze starą zobaczyć możecie poniżej:
Ekko
Parallel Convergence (W)- Poprawiony został opis umiejętności, który prawidłowo wskazuje, że maksymalna zadana minionom lub potworom wynosi 150, a nie 400 – Jest to tylko i wyłącznie zmiana w opisie umiejętności
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/05/527-pbe-update.html