Jeden z pracowników Riotu zajmujących się obecnie projektem A, podzielił się w ostatnim czasie opisem prototypu postaci do League of Legends, nad którą miał okazję pracować 7 lat temu i która została ostatecznie anulowania, przez co do tego momentu projekt ten nigdy nie ujrzał światła dziennego w żadnej formie.
Postać roboczo nazywała się “Demon Tamer” i w swoim założeniu bohater ten miał być na stałe związany łańcuchem z potworem. Im bliżej postać znajdowała się potwora tym szybciej była w stanie się ona poruszać, jednak po odejściu od niego na większą odległość łańcuch zaciskał się, ograniczając ruchy bohatera, jako że ten musiał powoli ciągnąć potwora za sobą. Oczywiście by ułatwić poruszanie się po mapie, jednak z umiejętności bohatera pozwoliłaby mu na wydanie komendy potworowi by ten przeskoczył w wybraną lokację, ciągnąc za sobą bohatera. W ramach ulta postać ta tymczasowo zrywała łańcuch uwalniając siebie i potwora, przyznając jednocześnie zarówno mu jak i sobie potężny buff.
Po ujawnieniu konceptu spotkał się on z dość ciepłym przyjęciem społeczności, która zaczęła zastanawiać się dlaczego tak oryginalny i ciekawy pomysł ostatecznie nie trafił do gry. Jak sam Rioter przyznaje istniało kilka powodów dlaczego ostatecznie podjęto taką, a nie inną decyzję i jednocześnie przedstawił on dwa najważniejsze powody. Pierwszy z nich to fakt, że 7 lat temu kiedy postać ta była projektowana AI obecne w League of Legends nie było jeszcze tak rozwinięte co mocno utrudniało sterowanie potworem. Drugi powód związany jest z tym, że w tamtych czasach Riot wolał tworzyć raczej prostsze postacie, a przedstawiony bohater był dość skomplikowany w obsłudze.
źródło: =https://twitter.com/RiotZiegler/status/1214978820509290497