Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja, która skupia się praktycznie tylko i wyłącznie na rozmaitych zmianach w balansie. Zanim jednak do nich przejdziemy warto wspomnieć o drobnych poprawkach w wyglądzie E Kennena, które obecnie prezentuje się następująco:
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Rek'Sai
Furious Bite / Tunnel (E)
- Zasięg tunelu został przywrócony do 850 jednostek
Kircheis Shard
- Oba dotychczasowe pasywy zostały połączone w jeden Unikalny Pasyw – Energized
- Unikalny Pasyw – Energized: Poruszanie się i wyprowadzanie auto-ataków Naładowuje auto-atak. Naładowane auto-ataki zadają 50 bonusowych magicznych obrażeń (wartość ta zależy od poziomu postaci) on hit

Rapid Firecannon
- Pasywy zostały przeorganizowane, a efekt Energized jest od teraz Unikalnym Pasywem
- Unikalny Pasyw – Energized: Poruszanie się i wyprowadzanie auto-ataków Naładowuje auto-atak. Naładowane auto-ataki zadają 60-140 bonusowych magicznych obrażeń (wartość ta zależy od poziomu postaci) on hit
- Unikalny Pasyw: Naładowane auto-ataki posiadają 35% dodatkowego zasięgu (maksymalna wartość bonusu to 150)
- Auto-ataki stają się Naładowane o 25% szybciej. Naładowane auto-ataki działają na struktury

Statikk Shiv
- Pasywy zostały przeorganizowane, a efekt Energized jest od teraz Unikalnym Pasywem
- Unikalny Pasyw – Energized: Poruszanie się i wyprowadzanie auto-ataków Naładowuje auto-atak. Naładowane auto-ataki zadają 60-140 bonusowych magicznych obrażeń (wartość ta zależy od poziomu postaci) on hit
- Unikalny Pasyw: Naładowany auto-atak odbijają się do 5 celów, a do tego mogą one uderzyć krytycznie

Stormrazor
- Pasywy zostały przeorganizowane, a efekt Energized jest od teraz Unikalnym Pasywem
- Unikalny Pasyw – Energized: Poruszanie się i wyprowadzanie auto-ataków Naładowuje auto-atak. Naładowane auto-ataki zadają 60-140 bonusowych magicznych obrażeń (wartość ta zależy od poziomu postaci) on hit
- Unikalny Pasyw: Wszystkie efekty Naładowania zwiększane są o 30%, a dodatkowo nakładają one 40% spowolnienie, którego wartość spada do 0 w trakcie 1 sekundy

Conqueror (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji)
- Efekt został zmieniony na: “Ataki i umiejętności zadające obrażenia wrogim championom przyznają +3-15 Statystyk Adaptive (w zależności od poziomu) na 3 sekundy (8 sekund w przypadku postaci walczących wręcz). Efekt ten stackuje się do 5 razy. W momencie zebrania maksymalnej ilości stacków zyskujesz efekt leczący o wartości 10% obrażeń zadawanych wrogim championom, a w dodatku 10% tych obrażeń konwertowanych jest na obrażenia nieuchronne”

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/02/27-pbe-update-tentative-balance-changes.html