Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Poprawki spashów Pantheona, kolejne zmiany w Kayle

Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna, tym razem stosunkowo małą aktualizacja. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi poprawki w splashach dwóch skórek nowego Pantheona:

Ruthless Pantheon

[Loading Screen / Porównanie]

Glaive Warrior Pantheon

[Porównanie]

Wraz z nowym patchem do gry dodano nowe ikony przywoływacza przedstawiające loga e-sportowych druzyn:

Warto wspomnieć również, że zgodnie z zapowiedziami w tym patchu poprawiony został wygląd oczu Małych Legend z serii Protector.

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:


Kayle - przedstawione zmiany odnoszą się do wersji z serwerów live

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 29
  • Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.625 do 0.667
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 1.5% do 2%
Divine Ascent (Pasyw)
  • Poziomy potrzebne do osiągnięcia ewolucji zostały zmienione z 6/11/16 na 7/11/15
  • Zasięgowe auto-ataki (dotychczasowa druga ewolucja) są od teraz dostępne po pierwszej ewolucji
  • Obrażenia AoE przy auto-atakach (dotychczasowa pierwsza ewolucja) są od teraz dostępne po drugiej ewolucji
  • Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się w została zmieniona z “15% w momencie poruszania się w stronę wrogiego championa” na “10%”
  • Od teraz przyznawany bonus do Attack Speedu stackuje się również od ataków na wieżę
  • Zasięg auto-ataków po pierwszej ewolucji został zmniejszony z 550 do 525
  • Usunięto efekt sprawiający, że w momencie posiadania zasięgowych auto-ataków zwiększana była wartość przyznawanego bonusu do Attack Speedu
  • Usunięto efekt sprawiający, że po trzeciej ewolucji auto-ataki Kayle zadawały nieuchronne obrażenia
  • Dodano nowy efekt: “Trzecia ewolucja zwiększa dodatkowo zasięg auto-ataków o 50 ” – po tej ewolucji zasięg auto-ataków wynosi zatem 575
Radiant Blast (Q) 
  • Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta trafi wrogiego championa, przywracane jest 50% jest koszu many”
  • Opóźnienie castowania zostało zmniejszone z 0.5 do 0.25 sekundy
  • Czas castowania został zmieniony z “zależny od timera auto-ataków” na 0.25 sekundy
  • Prędkość pocisku została zmniejszona z 2000 do 1600
  • Zasięg został zmniejszony z 950 do 900
  • Wartość efektu zmniejszającego ilość Armora i Magic Resist celu została zmniejszona z 20% do 15%
  • Czas przez jaki efekt zmniejszania ilości Armora i Magic Resist pozostaje aktywny został zwiększony z 3 do 4 sekund
  • Usunięty został błąd sprawiający, że pocisk nie leciał tak daleko jak powinien jeśli trafił on wroga zaraz po wypuszczeniu
Starfire Spellblade (E) 
  • Ilość przyznawanych bonusowych magicznych obrażeń została zmieniona z 8-16% (+1% za każde 100 AP) na 8-14% (+1% za każde 80 AP) brakującego HP celu
Divine Judgment (R) 
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 160/120/80 do 120/100/80 sekund
  • Koszt many został zmniejszony z 100 do 100/50/0
  • Zasięg efektu AoE został zwiększony z 475 do 500 – wszystkie zmiany w tej postaci są mocno eksperymentalne i obecnie nie ma pewności czy zostaną one wprowadzone w jakiejkolwiek formie na PBE

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/08/81-pbe-update-splash-tweaks-summoner.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.