Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Poprawki Mordekaisera, kolejne zmiany Ryze’a

Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą między innymi sporą liczbę poprawek w wyglądzie umiejętności Mordekaisera:

Dragon Knight Mordekaiser (zmieniono kolor efektu z pasywa)

Infernal Mordekaiser (wygląd pasywa nie jest już zbugowany)

Pentakill Mordekaiser (poprawiony został kolor efektu z pasywa)

Lord Mordekaiser (zmieniono kolor niektórych efekt i dodano aurę do postaci)

King of Clubs Mordekaiser (zmieniono kolor niektórych efektów)

Wraz z nowym patchem na PBE dodano ikony przywoływacza prezentujące loga zespołów, które w letnim splicie będą występowały w LPL.

2019 Bilibili Gaming Level 1 Icon, 2019 Bilibili Gaming Level 2 Icon, ETC.

Wraz z tymi ikonkami dodano również odpowiadające emotki:

2019 Bilibili Gaming, 2019 Dominus Esports, ETC.

W nowej aktualizacji do plików PBE dodano grafiki reprezentujące w sklepie nowe warianty chrome’a:

Dark Star Karma

Dark Star Shaco

Dragonslayer Braum

Dodatkowo dodano również historię niektórych skórek

  • Dark Cosmic Jhin
    • Jhin was an interstellar entity, consumed by the Dark Star and given new purpose. Now, his ageless mind is infected by visions of omnipotence, and consumed by an insatiable hunger. He scours entire regions of space seemingly on a whim, using the remnants to create bizarre, silent objets d’art.
  • Dark Star Shaco
    • Shaco was once a region of space known for raucous celebration, wiped clean by the Dark Star and reborn into the mocking visage of a jester. His twisted cackling reaches inhabited systems long before he does, provoking visions of destruction, and societal breakdowns that will soon feed his endless hunger.
  • Lord Mordekaiser
    • Some of Mordekaiser’s party complain that the Dark Paladin class is horribly overpowered and should be banned, despite its official inclusion in the latest Riftquest expansion. The rest of them are still waiting to discover the Dark Paladin’s secret, redeeming, tragic backstory… but all they’ve been getting is a lot of murder instead.

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie:

Ryze - przedstawiona lista zmian odnosi się do wersji z serwerów Live




Overload (Q)

  • Ilość poziomów tej umiejętności została zmniejszona z 6 do 5
  • Usunięty został efekt przyznający tarczę
  • Wartość bonusu do obrażeń za trafienie we wroga z nałożonym Fluxem została zmieniona z 40/50/60/70/80% (wartości zależą od poziomu Spell Fluxa) na 25/50/75/100% (wartości zależą od poziomu Realm Warpa)
  • Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 25/28/31/34/37/40% do 20/25/30/35/40%
Rune Prison (W)
  • Rodzaj nakładanego efektu CC został zmieniony z “Roota” na “35% spowolnienie”
  • Czas trwania nakładanego efektu CC został zwiększony z 0.75 do 1.5 sekundy
  • Rodzaj bonusu za użycie tej umiejętności na wrogu z nałożonym Fluxem został zmieniony z “Wydłużonego czasu efektu CC” na “Przekształcenie spowolnienia na roota”

Spell Flux (E)
  • Dodano nowy efekt: “Umiejętność zawsze odbija się od głównego celu”
  • Usunięte zostały obrażenia zadawane przy odbijaniu
  • Usunięty został efekt sprawiający, że umiejętność odbijała się przy zabójstwie za pomocą umiejętności
Realm Warp (R)
  • Liczba poziomów tej umiejętności została zmieniona z 2 na 3
  • Dodano nowy pasyw: “Wartość bonusu do obrażeń z Overload (Q) w momencie gdy trafiony cel był oznaczony Fluxem jest zwiększana do 50/75/100%”
  • Od teraz umiejętność ta od razu castuje się na maksymalnym zasięgu, jeśli spróbujemy jej użyć na obszarze znajdującym się poza jej zasięgiem
  • Minimalny zasięg castowania został zwiększony z 730 do 1000
  • Maksymalny zasięg castowania został zwiększony z 1750/3000 do 3000
  • Czas odnowienia został zmieniony z 180 do 210/180/150 sekund

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/06/63-pbe-update-continued-mordekaiser.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.