Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Plany dotyczące bohaterów: styczeń 2018

Mamy rok 2018, co oznacza, że zaczął się kolejny rok pełen nowych bohaterów oraz aktualizacji rozgrywki i efektów wizualnych! Jest to dobry moment, żeby pomówić o planach, jakie zespół pracujący nad bohaterami ma na ten rok. Pomińmy zbędne wprowadzenia i przejdźmy do tego, po co tu przyszliście: gorące zapowiedzi nowych bohaterów.

Nadchodzi nowy strzelec

Na dobry początek pomówmy o nowym bohaterze, nad którym pracujemy. Przyglądając się ostatnim wypuszczonym przez nas strzelcom, zauważyliśmy, że czegoś od dłuższego czasu brakowało w zestawieniu bohaterów: strzelca, który dużo ryzykuje, mogąc dużo zyskać — coś w stylu Vayne.

Mając to na uwadze, zajęliśmy się strzelcem wynagradzającym graczy, którzy nie boją się zapolować na idealną okazję, bez względu na to, gdzie ich zaprowadzi. Ci, którzy dobrze zrozumieją tego nowego bohatera, będą prosperować, zapuszczając się głęboko na terytorium bohatera, a ci, którzy sobie na nim nie poradzą, przepadną, a wszelki słuch po nich zaginie.

Pokój nie zawsze jest rozwiązaniem

Przemoc czasem jest niezbędna, co przenosi nas do następnego tematu: Irelii. Kiedy zaczęliśmy pracę nad jej aktualizacją, naszym głównym celem było oddanie jej motywu i zrobienie z niej mistrzyni lewitujących ostrzy — powinna wkraczać w ogień walki, gdzie byłaby w stanie przebijać tarcze swoich przeciwników, a tuż po tym siekać ich na kawałki, spuszczając na nich grad tańczących ostrzy.

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, zachowamy jej Q, Falę Ostrzy, ponieważ uważamy, że jest to świetna umiejętność, która jest podstawą Irelii, a nawet będziemy chcieli dodać trochę pikanterii, oferując jej więcej możliwości resetowania czasu odnowienia.  Reszta jej umiejętności przejdzie dość drastyczne zmiany, by pomóc odzwierciedlić jej motyw. Wciąż chcemy pozostawić jej siłę przeciw bohaterom walczącym na dystans i chcemy, żeby sama też była w stanie walczyć na dość spory (jak na wojownika) dystans, nękając swoich wrogów tysiącem drobnych cięć, nim ruszy po zabójstwo.

Jako bohaterka wojenna Irelia potrzebuje też pewnych narzędzi, żeby inicjować walkę i sygnalizować swoim sojusznikom, że negocjacje nie przyniosły skutku i czas odeprzeć atak. Przygotujcie się, żeby ruszyć w wir walki z Irelią w tym roku.

Poleje się krew



Porozmawiajmy teraz na temat Ostrza Darkinów, Aatroxa. Jak wspomnieliśmy wcześniej, zmiany Aatroxa będą największą aktualizacją samej rozgrywki, jaką do tej pory zrobiliśmy i zajmują nam trochę więcej czasu niż pierwotnie przewidywaliśmy. Uważamy, że Aartox w ogóle nie koresponduje z motywem darkińskiego Pana Wojny i musi zostać powtórnie przemyślany od góry do dołu.

Po wielu różnych wersjach i eksperymentach w końcu ustaliliśmy kierunek projektu, z którego jesteśmy zadowoleni: „żądny krwi, dzierżący wielki miecz Pan Wojny”. Chcemy, żeby ataki i umiejętności Aartoxa sprawiały wrażenie ciężkich i silnych, a jednocześnie pragniemy pozostawić jego naturę pojedynkującego się mistrza miecza. Zdecydowanie będzie mieć gigantyczny darkiński miecz, który żywi się śmiercią i zniszczeniem ludzkości. No wiecie, takie tam typowe darkińskie sprawy. 

Osłonięta tajemnicą

Przejdźmy teraz do ujawnienia kolejnej dużej aktualizacji, która wyłoni się spod Osłony Zmierzchu: Akali.

Akali zawsze miała rzeszę oddanych fanów, ale nie postarzała się za dobrze. Jej styl zabójczyni stawia absolutnie wszystko na jedną kartę, więc bardzo ciężko jest jej osiągnąć sukces, chyba że szybko rozkręci się na wczesnych zabójstwach. Chcemy dać jej więcej opcji na powodzenie w grze, wykorzystując jej zdolność do skrycia się przed wzrokiem przeciwników. Uważamy, że jej Osłona jest naprawdę wspaniałą i ikoniczną umiejętnością, więc chcielibyśmy wykorzystać ją jeszcze bardziej.

Poza tym Akali średnio sobie radzi w alei przeciwko dużej liczbie nowych członków League, więc spróbujemy dać jej silniejszy schemat gry w alei, który powinien przybliżyć ją do innych bohaterów grających w alejach solo. Pozwoli nam to na zmniejszenie jej potencjału do szybkiego zdobywania przewagi, ponieważ jej sukces nie będzie zależeć od wczesnych zabójstw.

Ogólnie rzecz biorąc jesteśmy zadowoleni z motywu Akali jako „zabójczyni ninja”, ale wątek ten wydaje nam się być zrealizowany w sposób dość pospolity. Postaramy się dać Akali parę unikalnych cech, żeby wynieść ją ponad uogólniony motyw. Jeśli chodzi o jej historię, to chcielibyśmy podejść do niej podobnie, jak przeprowadziliśmy VGU Gangplanka. Oznacza to, że chcemy rozszerzyć jej historię, a niekoniecznie ją zmienić. Zamiast nowej Akali, będzie to historia o rozwoju i zmianie.

To tyle na dzisiaj! Za wcześnie jeszcze, żeby mówić jakie VGU zrobimy po Akali, ale wystarczy, że wspomnimy, że w zespole zajmującym się bohaterami zrobiło się ostatnio dość chłodno…

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.