Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Plany dotyczące bohaterów: październik 2017

Witamy w kolejnym odcinku Planów dotyczących bohaterów. Minęło już kilka miesięcy od naszego ostatniego wpisu, a dzięki niedawnej publikacji Evelynn pomyślałem, że jest to świetna okazja, żeby pomówić o tym, co będzie się działo z bohaterami w niedalekiej przyszłości.

Zabawy ze Zmierzchem

Minęło sporo czasu, od kiedy mieliśmy nowego maga (i jeszcze więcej czasu od ostatniego eksplozywnego maga). Mając to na uwadze, skupiliśmy się na stworzeniu nowego eksplozywnego maga, który będzie mieć narzędzia pozwalające mu spojrzeć na walkę… pod interesującym kątem. Chcieliśmy stworzyć też postać, która będzie bardziej radosna i pełna życia, żeby przeciwstawić ją mrocznym i poważnym bohaterom, których wypuszczaliśmy ostatnio. Nowy mag będzie mieć unikalne umiejętności, których nie było do tej pory w League, więc przygotujcie swoje czary przywoływacza i nie zasypiajcie, bo nadchodzą zmiany… wielkie zmiany. Ale też iskry!

Cena ambicji

Teraz, kiedy prace nad Swainem są w dalszym stadium, możemy powiedzieć wam więcej o kierunku, który dla niego obraliśmy. Po wielu dyskusjach doszliśmy do wniosku, że motyw „bezwzględnego dyktatora”, który włada potężną czarną magią byłby bardziej satysfakcjonujący dla Swaina w porównaniu z jego obecnym tytułem Wielkiego Taktyka. Pozycja lidera jednej z największych nacji oznacza wielką przebiegłość i ambicję. Uważamy, że obie te cechy są istotne dla postaci Swaina. Koniec końców, wydawało nam się również, że kruczy generał powinien być na polu walki, wydzierając dusze z ciał swoich wrogów, a nie siedzieć w namiocie i rozkazywać swoim oddziałom. Noxianie nadchodzą, a ich ambitny lider już jest o krok dalej niż wy. Co będziecie w stanie poświęcić?

Taniec z ostrzami

Po długim namyśle w końcu doszliśmy do tego, który bohater jako kolejny po Swainie przejdzie aktualizację rozgrywki i grafiki: nie kto inny jak sama Pani Ostrzy, Irelia. Irelia od dawna była na szczycie naszej listy bohaterów z wielkim niewykorzystanym potencjałem, a gracze ostatnio również coraz częściej nas o to proszą. Jej motyw daje obietnicę zwinnej wojowniczki, która używa kilku telekinetycznych ostrzy, żeby przezwyciężyć swoich wrogów. Jednak poza jej superumiejętnością, Irelia nie ma żadnych zdolności, które wpisywałyby się w ten motyw, a nawet ta superumiętność wypada dość słabo w porównaniu z projektami nowych bohaterów. Jej zestaw jest bardzo solidny, co sprawia, że jej statystki są dość nudne i że może zyskać przewagę łatwiej niż powinna.



Brakuje jej też silnej strategicznej tożsamości i miejsca w obecnym krajobrazie League, więc chcemy wykorzystać tę okazję, żeby dać jej unikalne narzędzia do opanowania i wykorzystania. Jedną z umiejętności, które dobrze się sprawdzały, jest Fala Ostrzy, więc nie spodziewajcie się tutaj zbyt wielu zmian. Jednak reszta jej zestawu powinna przejść gruntowny przegląd. Mimo że będziemy zdecydowanie zmieniać jej umiejętności, chcemy, żeby Irelia pozostała bohaterką, którą gracze pokochali, jednak w sposób bardziej spójny z jej motywem.

Powrót do oryginalnego Darkina

Nie mamy za dużo nowości na temat Aatroxa, ale pomyślałem, że warto chociaż wspomnieć odrobinę o postępie prac nad nim. Aktualizacja rozgrywki Aatroxa jest największą taką aktualizacją jaką zaplanowaliśmy do tej pory. Dlatego też sporo nam jeszcze brakuje do jego publikacji. Wciąż projektujemy różne wersje, ale jak uda nam się ustalić coś konkretniejszego, to na pewno wrócę, żeby podzielić się z wami kierunkiem, który dla niego obierzemy. Chciałem jednak, żebyście wiedzieli, że rzeczywiście nad nim pracujemy i chcemy upewnić się, że wpasuje się on w końcu w motyw wojownika Darkinów.

Dajcie mi znać w komentarzach poniżej, co myślicie, a postaram się odpowiedzieć na tak wiele pytań, na ile będę mógł. Dzięki!

Reav3

Główny producent ds. bohaterów

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.