Na serwer testowy wprowadzona została nowa aktualizacja przynosząca ze sobą przede wszystkim aż pięć nowych skórek z serii Projekt, które otrzymają takie postacie jak: Master Yi, Fiora, Leona, Lucian, czy Zed. Przegląd zmian zacznijmy więc właśnie od tych skinów, które prezentują się w następujący sposób:
PROJECT: Fiora – 1350 RP
Na serwer testowy wprowadzona została również nowa skórka na ward, która kosztuje 640 RP i prezentuje się w następujący sposób:
“Optic Enhancer Ward”
Na PBE pojawiły się już również specjalny model minionów związany właśnie z serią Projekt i owe miniony prezentują się w następujący sposób:
Do gry dodany został również specjalny efekt wyświetlany na początku rozgrywki powiązany z serią Project, który prezentuje się w następujący sposób:
Do omówienia pozostały jeszcze zmiany w balansie, do których bez zbędnego przedłużania od razu przejdziemy (warto jeszcze wspomnieć, że na serwer testowy ponownie powrócił rework Abyssal Sceptera):
Azir
Ogólne Zmiany- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 335 do 325

- Od teraz uderzenie jednego celu wieloma żołnierzami odnowi spowolnienie, ale nie spowoduje zadania dodatkowych obrażeń celowi
Bard
Caretaker's Shrine (W)
- Koszt many został zmniejszony z 100/105/110/115/120 do 90

- Czas odnowienia został zmniejszony z 20/19/18/17/16 do 18/17/16/15/14 sekund
Draven
League of Draven (Pasyw)
- Od teraz Draven otrzymuje bonusowy stack za zabicie 6 minionów pod rząd bez upuszczenia topora
Fizz
Seastone Trident (W)
- Ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zmieniona z 10/20/30/40/50 (+0.25 AP) na 10/15/20/25/30 (+0.3 AP)

- Od teraz tylko magiczne obrażenia są zwiększane przez tą umiejętność

Gangplank
Powder Keg (E)
- Ilość ignorowanego armora została zmniejszona z 60% do 45%
Gragas
Drunken Rage (W)
- Wartość przelicznika z maksymalnego HP celu została zmniejszona z 8/9/10/11/12% do 8%
Janna
Howling Gale (Q)
- Wartość bonusu do zasięgu umiejętności po naładowaniu została zwiększona z 20% do 35%

- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.6 do 0.4
Jax
Counter Strike (E)
- Koszt many został zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 50/60/70/80/90
Kalista
Sentinel (W)
- Ilość obrażeń z pasywa została zmniejszona z 12/14/16/18/20 do 10/12.5/15/17.5/20% maksymalnego HP celu
- Czas w czasie którego pasywa nie można użyć na tym samym celu został zwiększony z 6 do 10 sekund

- Czas odnowienia został zwiększony z 90/75/60 do 120/90/60 sekund
Karma
Focused Resolve (W)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/15/14/13/12 do 12 sekund
Maokai
Vengeful Maelstrom (R)
- Czas odnowienia został zwiększony z 40/30/20 do 60/50/40
Miss Fortune
Double Up (Q)
- Od teraz uderzenie drugiego celu traktowane jest jak uderzenie krytyczne – nie zmienia to ilości zadawanych obrażeń w przypadku gdy przeciwnik nie ma złożonego Randuina
Pantheon
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość attack speedu została zwiększona z 0.625 do 0.644
- Opóźnienie attacku zostało zmniejszone z 0 do -0.03
Rek'Sai
Fury of the Xer'Sai (Pasyw)
- Usunięto efekt powodujący przyznanie 15 bonusowych punktów furii przy wyprowadzeniu następnego auto-ataku lub użyciu następnej umiejętności
Shen
Vorbal Blade (Q)
- Bazowa wartość uleczenia została zmniejszona z 6/10/14/18/22 do 3/6/9/12/15
Syndra
Transcendent (Pasyw)
- Efekt pasywa na Dark Sphere (Q) został zmieniony z “Ilość zadawanych obrażeń zostaje zwiększona o 15%” na “Umiejętność zadaje 15% bonusowego true damage’a”
- Wartość bonusu do szerokości Scatter the Weak (W) została zwiększona z 50% do 100%
Zed
Shadow Slash (E)
Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 80/130/180/230/280– Jeden z pracowników Riotu poinformował, że zmiana ta nie była zamierzona i pojawiła się na PBE tylko z powodu błędu