Na serwer testowy PBE wprowadzono aktualizację rozpoczynającą przygotowania do wydania patcha 7.19, która przyniosła ze sobą między innymi aż piątkę zupełnie nowych skórek. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy właśnie od tych skinów prezentujących się następująco:
Soaring Sword Fiora – 1350 RP
Eternal Sword Yi – 1350 RP
Sacred Sword Janna – 1350 RP
Beekeeper Singed – 1350 RP
Arclight Yorick – 1350 RP
W nowej aktualizacji znalazło się również miejsce dla zupełnie nowego skina na wardy, który tematycznie odpowiada nowym skórkom dla Fiory, Mastera Yi i Janny. Skin ten prezentuje się następująco:
Divine Sword Ward
Wraz z nowym patchem na serwer testowy wprowadzono również dwie nowe ikony przywoływacza, które najprawdopodobniej związane są z tegoroczną edycją Worlds Pick’em. Ikony te prezentują się następująco:
Wraz z nowym patchem do Champion Select dodano możliwość sortowania postaci poprzez Nazwę, Poziom Maestrii czy częstotliwość używania.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Azir
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 524.4 do 540
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.3848 do 1.38
- Bazowa wartość prędkości poruszania się została zwiększona z 325 do 335
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.5 do 0.3
- Zasięg castowania został zmniejszony z 875 do 720 jednostek
- Hit box został zwiększony o około 70 jednostek
- Czas odnowienia został zmieniony z 10/9/8/7/6 do 11/9.5/8/6.5/5 sekund
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez auto-atak żołnierza została zmieniona z 50-195 na 60-185 (wartości te zależą od poziomu postaci) – dokładniej rzecz ujmując nowe wartości prezentują się następująco 60/62/64/66/68/75/80/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175/185 i w stosunku do poprzednich wartości zostały one zwiększone na każdym poziomie za wyjątkiem levelu 18
- Skalowanie obrażeń z auto-ataków żołnierzy wraz z poziomem postaci zostało zwiększone
- Czas potrzebny na stworzenie ładunku potrzebnego do stworzenia żołnierza został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 8/7.5/7/6.5/6 sekund
- Zasieg castowania został zwiększony z 450 do 500 jednostek
- Czas przez jaki żołnierz pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 9 do 10 sekund
- Czas wydawania polecenia wyprowadzenia auto-ataku przez Azira do jego żołnierzy został zmniejszony z 0.5 do 0.35 sekund
- Zasięg dezaktywacji żołnierzy został zmniejszony z 800 do 660 jednostek
- Od teraz żołnierze nie mogą atakować wardów ani trinketów
- Ilość obrażeń otrzymywanych z auto-ataków żołnierzy przez wrogów innych od wybranego celu została zmniejszona i zależy teraz od poziomu postaci – Zmiana ta nie została potwierdzona, jednak z opisu umiejętności wynika że została ona wprowadzona
- Dodano nowy efekt: “Za każdym razem gdy na polu bitwy przywołanych jest 3 lub więcej żołnierzy, Azir otrzymuje dodatkowe 20/30/40/50/60% Attack Speedu”
- Dodano przelicznik z AP równy 0.7 do wartości przyznawanej tarczy
- Od teraz tarcza jest przyznawana Azirowi od razu, a nie w momencie trafienia w przeciwnika
- Czas przez jaki tarcza pozostaje aktywna został zmniejszony z 4 do 1.5 sekundy
- Prędkość dashowania została zmniejszona z 1700 do 1400
- Dodano nowy efekt: “W momencie, w którym Azir trafi we wrogiego championa natychmiast zatrzymuje on dash i przywołuje żołnierza”
- Czas odnowienia został zmniejszony z 140/120/110 do 120/105/90 sekund
- Ilość żołnierzy tworzących ścianę została zwiększona z 4/5/6 do 5/6/7 – co za tym idzie rozmiar ściany został również odpowiednio zwiększony
- Od teraz żołnierze powstrzymują dashe tylko w momencie poruszania się, a po zatrzymaniu się w miejscu zachowują się jak zwyczajna ściana
Vayne
Tumble (Q)- Wartość bonusu do obrażeń na następny auto-atak została zwiększona z 0.3/0.35/0.4/0.45/0.5 całkowitego AD do 0.5/0.55/0.6/0.65/0.7 całkowitego AD
- Od teraz dodatkowe obrażenia z tej umiejętności nie mogą uderzyć krytycznie
- Ilość zadawanych nieuchronnych obrażeń została zmniejszona z 6/7.5/9/10.5/12% do 4/6/8/10/12% maksymalnego HP przeciwnika
- Minimalna ilość nieuchronnych obrażeń zadawanych przez tę umiejętność została zwiększona z 40/60/80/100/120 do 50/65/80/95/110
- Dodano nowy efekt: “Za każdym razem gdy zginie wrogi champion, któremu Vayne zadała obrażenia w przeciągu ostatnich 3 sekund, czas trwania tej umiejętności jest wydłużany o 4 sekundy”
Xin Zhao
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 2.6 do 3.5
- Ikony umiejętności tej postaci zostały zaktualizowane:
- Co trzeci wyprowadzony auto-atak zadaje dodatkowe obrażenia równe 0.2/0.4/0.6/0.8 AD (wartości te zmieniają się na 1/6/11/16 poziomie) lecząc jednocześnie Xina o 8-59 (+0.1 całkowitego AD, +0.4 AP) – dokładniej rzecz ujmując wartości uleczenia zależą od poziomu postaci i wyglądają następująco: 8/11/14/17/20/23/26/29/32/35/38/41/44/47/50/53/56/59
- Bazowa ilość dodatkowych obrażeń zadawanych przez auto-ataki została zmniejszona z 15/30/45/60/75 do 15/20/25/30/35
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.4 bonusowego AD
- Koszt many: 45
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Xin Zhao najpierw wyprowadza obszerne cięcie swoją włócznią, a następnie wykonuje nią pchnięcie do przodu
- Cięcie zadaje 30/40/50/60/70 (+0.3 całkowitego AD) obrażeń
- Pchnięcie zadaje 40/75/110/145/180 (+0.9 całkowitego AD) obrażeń nakładając jednocześnie 50% spowolnienie na 1.5 sekundy
- Umiejętność ta zadaje tylko 50% obrażeń minionom
- Lifesteal w przypadku obu wyprowadzonych ataków działa tylko w 33%
- Umiejętność ta wydłuża czas trwania obecnie aktywnych spellów Xina o 0.6 sekundy
- Bazowa ilość magicznych obrażeń została zmniejszona z 70/110/150/190/230 do 50/75/100/125/150
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 25/30/35/40/45% do 50%
- Czas trwania nakładanego spowolnienia została zmniejszona z 2 do 0.5 sekundy
- Dodano nowy efekt: “Użycie tej umiejętności dodatkowo przyznaje Xinowi 40/45/50/55/60% bonus do Attack Speedu na 5 sekund”
- Nazwa umiejętności została zmieniona z Crescent Sweep na Crescent Guard
- Czas odnowienia został zmniejszony 120/110/100 do 100 sekund
- Dodano nowy efekt: “Po użyciu tej umiejętności Xin ma zwiększoną Czujność na 3 sekundy co pozwala mu na całkowite zablokowanie obrażeń pochodzących od wrogów znajdujących się daleko od niego. Auto-ataki i używane umiejętności Xina zwiększają czas przez jaki Czujność pozostaje aktywna o 0.3 sekundy każdy”
Eye of the Watchers
Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zmniejszona 20% do 10%
Frost Queen's Claim
Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zmniejszona 20% do 10%
Frostfang
Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona 5% do 10%
Zeke's Convergence
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2400 do 2200 – koszt złożenia go z komponentów został zmniejszony z 400 do 200
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/09/912-pbe-update.html