Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Pełna lista zmian związanych z Nidalee

Nidalee już wkrótce powinna otrzymać sporą ilość zmian, które celować będą głównie w pasywkę (i w sposób w jaki oddziałuje ona na inne umiejętności). Głównym ich celem jest kompletna przemiana interakcji jakie zachodzą pomiędzy Nidalee, a przeciwnikami. Najprawdopodobniej nowa wersja tej postaci zostanie wprowadzona na PBE w następnym patchu, a już dzisiaj opublikowana została pełna lista zmian:

Nidalee

Generalne zmiany
  • Timing basic attacków zostaną lekko zmodyfikowane by lepiej odpowiadać ich animacji.
  • W Death Recapie odróżniane będą umiejętności formy ludzkiej od umiejętności formy pumy.
  • Ulti będzie posiadało 4 poziomy i będzie dostępne od samego początku rozgrywki.
  • Dodane zostaną specjalne efekty mające wspierać nową wersję pasywki.
  • Bazowy Movement Speed zostanie zwiększony z 335 do 340.
Prowl (pasyw) nidaleep
  • Ilość bonusowego Movement Speeda zyskiwanego podczas przechodzenia przez krzaki zostanie zmniejszona z 15% do 10%.
  • Ilość bonusowego Movement Speeda zyskiwanego podczas przechodzenia przez krzaki będzie zwiększana do 30% gdy będziemy poruszać się w stronę wrogiego bohatera znajdującego się od nas maksymalnie w zasięgu 5500 jednostek.
  • Zadanie obrażeń przeciwnikowi przy użyciu Javelin Tossa (Q) lub Bushwhacka (W) nada mu specjalnego debuffa nazwanego “Hunt” trwającego przez 4 sekundy, który zarówno zwiększy ilość MS Nidalee w momencie poruszania się w kierunku trafionego celu jak i spowoduje, że takie umiejętności jak Takedown (Q), Pounce (W) czy Swipe (E) użyte po raz pierwszy przeciwko niemu
  • Kiedy Prowl i Hunt będą aktywne Nidalee nie będzie podatna na kolizje z wrogimi jednostkami.
Javelin Toss (Q) nidaleeq
  • Minimalne obrażenia zostaną zmniejszone z 55/95/140/185/230 (+0.65 AP) do  50/75/100/125/150 (+0.4 AP).
  • Maksymalne obrażenia zostaną zmniejszone z 137/237/350/462/575 (+1.625 AP) do 150/225/300/375/450 (+1.2 AP).
  • Czas odnowienia zostanie zmieniony na 8/7/6/5 sekund i będzie się on zmieniał wraz z levelowaniem ulta.
  • Maksymalne obrażenia będą zadawane już po przeleceniu 1300 jednostek (wcześniej było to 1500 jednostek).
  • Animacja została poprawiona w taki sposób aby w lepszy sposób odpowiadała prawdziwemu hitboxowi umiejętności.
  • Przy trafieniu we wroga umiejętność ta będzie nakładać debuffa nazwanego “Hunt”.
Takedown (Q) nidaleerq
  • Obrażenia tej umiejętności zostaną zwiększone o 33% przy pierwszym użyciu na przeciwniku, który będzie posiadał debuffa z pasywki Nidalee.
  • Minimalne obrażenia zostaną zmienione z  x/40/70/100 (+1.0 AD) na 4/20/50/90 (+1.0 AD, +0,24 AP).
  • Maksymalne obrażenia zadane celowi, który nie posiada debuffa zostały zmienione z x/120/210/300 (+3.0 AD) na 10/50/125/225 (+2.5 AD, +0,6 AP).
  • Maksymalne obrażenia zadane celowi, który posiada debuffa wynosić będą 3/67/167/300 (+3.33 AD, +0.8 AP).
  • Umiejętność ta będzie od teraz zadawała magiczne obrażenia zamiast fizycznych.
  • Maksymalne obrażenia będą od teraz zadawane każdemu przeciwnikowi, który będzie posiadał maksymalnie 20% HP (wcześniej było to 0% HP).
  • Kiedy umiejętność ta będzie aktywna Nidalee zyska 75 zasięgu na autoattacki.
Bushwhack (W) nidaleew
  • Czas utrzymywania się pułapek zostanie zmniejszona z 4 do 2 minut.
  • Okres utrzymywania się debuffa zostanie zmniejszona z 8 do 4 sekund.
  • Pułapki będą mogły oddziaływać tylko na jednego wroga.
  • Bazowe obrażenia zostaną zmniejszone z 80/125/170/215/260 (+0.4 AP) do 20/40/60/80/100.
  • Redukcja armoru i magic resistów zostanie usunięta.
  • Pułapki będą zadawać dodatkowe obrażenia wynoszące 12/14/16/18/20 (+0.02 AP) %  obecnego HP celu.
  • Czas odnowienia zostanie skrócony z 18 do 17/15/13/11/9 sekund.
  • Koszt many zostanie zmniejszony z 60/75/90/105/120 do 40/45/50/55/60.
  • Dodane zostaną specjalne indykatory, dzięki którym łatwiej odróżnimy od siebie pułapki położone przez poszczególne drużyny.
  • Dodane zostaną pulsujące cząsteczki mające na celu zwiększenie widoczności pułapek.
  • Przy trafieniu we wroga umiejętność ta będzie nakładać debuffa nazwanego “Hunt”.
Pounce (W) nidaleerw
  • Kierunek castowania tej umiejętności będzie wyznaczany przez położenie kursora myszy, a nie jak dotychczas przez stronę, w którą zwrócona była Nidalee.
  • Obrażenia zostaną zredukowane z  x/125/175/225 (+0.4 AP) do 50/100/150/200 (+0.3 AP)
  • Czas odnowienia zostanie zwiększony z 3.5 do 5 sekund.
  • Umiejętność ta będzie mogła być wykorzystywana do doskakiwania do przeciwnika z debuffem związanym z pasywką, który będzie znajdować się maksymalnie w zasięgu 700 jednostek, po przez położenie kursora nad celem.
  • Każde zabicie wrogiej jednostki w formie pumy będzie zmniejszać czas odnowienia tej jednostki do 1.5 sekundy (jeśli przed zabiciem był on większy).
Primal Surge (E) nidaleee
  • Ilość odnawianego HP zostanie zmieniona z 50/85/120/155/190 (+0.7 AP) na 55/95/135/175/215 (+0.5 AP).
  • Czas trwania buffa Attack Speedu zostanie zmniejszony z 7 do 6 sekund.
Swipe (E) nidaleere
  • Kierunek castowania tej umiejętności będzie wyznaczany przez położenie kursora myszy, a nie jak dotychczas przez stronę, w którą zwrócona była Nidalee.
  • Obrażenia zostaną zmniejszone z  x/150/225/300 (+0.6 AP) do 70/130/190/250 (+o.45 AP).
  • Trafienie tą umiejętnością celu z nałożonym debuffem związanym z pasywką zmniejsza czas odnowienia Pounce’a (W) do 1.5 sekundy (jeśli obecny nie był większy).
  • Czas odnowienia zostanie zmniejszony z 6 do 5 sekund.
Aspect of the Cougar (R) nidaleer
  • Bonusowy Movement Speed zostanie usunięty.
  • Czas odnowienia zostanie zmieniony z 4 do 5.00/3.75/2.50/1.25 sekund.
  • W czasie przebywania w formie pumy Nidalee będzie posiadała wizję na każdego przeciwnika posiadającego debuffa związanego z pasywem.

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.