Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.7.
Reworki postaci
Irelia, the Blade Dancer – 4800 BE / 880 RP
Statystyki i umiejętności
- Bazowa ilość MR: 32
- Bazowa ilość AD: 63
- Wartość przyrostu AD na poziom: 4
- Bazowa ilość HP: 580
- Wartość przyrostu HP na poziom: 85
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.17
- Wartość przyrostu Attack Spepedu: 2.5
- Bazowa prędkość poruszania się: 340
- Zasięg auto-ataków: 200
- Wartość przyrostu many na poziom: 30
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3
Ionian Fervor (Pasyw):
- Kiedy Irelia uderzy przeciwników jedną ze swoich umiejętności, zyskuje ona stack Ionian Fervor, który pozostaje aktywny przez 6 sekund. Jej auto-ataki zadają 4/5/6/7/9/10/11/12/14/16/18/20/22/24 (wartości zmieniają się na 1/3/5/7/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 poziomie)(+0.02/0.03/0.04 AD) bonusowych magicznych obrażeń za każdy stack
- Przy maksymalnej (4) liczbie stacków Ionian Fervor dodatkowo przyznaje 20/30/40% (wartości te zmieniają się na 1/7/13 poziomie) bonus do Attack Speedu i 300% bonus do obrażeń zadawanych tarczom
- Czas trwania Ionian Fervor jest odświeżany kiedy Irelia atakuje wrogiego championa. Umiejętności przyznają kilka stacków gdy trafią więcej niż jednego wrogiego championa.
Bladesurge (Q):
- Koszt many: 20
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Irelia dashuje do przeciwnika zadając mu 10/30/50/70/90 (+0.8 AD) fizycznych obrażeń, nakładając przy tym efekty on-hit i przywracając Irelii 0 (+1.2/1.4/1.6/1.8/2.0 AD) HP
- Czas odnowienia tej umiejętności resetuje się jeśli cel był Oznaczony lub gdy zmarł on od Bladesurge’a
- Bladesurge zadaje 60% dodatkowych obrażeń celom nie będącym championom
Defiant Dance (W):
- Koszt many: 70/75/80/85/90
- Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
- Pierwsze wycastowanie: Irelia ustawia swoje ostrza w defensywnej formacji zyskując 45/50/55/60/65% (+0.1 AP) redukcji obrażeń i stack Ionian Fervora stając się jednak przy tym niezdolną do działania.
- Drugie wycastowania: Irelia atakuje swoimi ostrzami zadając 10/30/50/70/90(+0.6 AD,+0.4 AP) fizycznych obrażeń. Ilość zadawanych obrażeń zwiększa się wraz z czasem ładowania tej umiejętności, aż do poziomu 20/60/100/140/180(+1.2 AD,+0.9 AP) osiąganego po x sekundach
- Defiant Dance nie może zostać przerwany
- Szybkie wycastowanie: Przytrzymaj zamiast używać tej umiejętności dwa razy
Flawless Duet (E):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
- Irelia przyszykowuje 2 ostrza, które po rozstawieniu zaczynają lecieć w swoją stronę zadając trafionym przeciwnikom 80/120/160/200/240(+0.8 AP) magicznych obrażeń i stunując ich na 0.8/0.9/1.0/1.1/1.2 sekundy (umiejętność ta zadaje 50% obrażeń potworom)
- Wrodzy championi i duże potwory są dodatkowo Oznaczani na 6 sekund
Vanguard’s Edge (R):
- Koszt many: 100 many
- Czas odnowienia: 120/105/90 sekundy
- Irelia wystrzeliwuje burzę ostrzy, która eksploduje po trafieniu wrogiego championa. Ostrza zadają 150/275/400(+0.7 AP) magicznych obrażeń i Oznaczają wrogich championów i duże potwory na x sekund
- Następnie Irelia formuje ostrza w ścianę na 2.5/3/3.5 sekundy. Przejście przez tą ścianę zada 125/200/275(+0.7 AP) magicznych obrażeń, nałoży 60% spowolnienie i rozbroi przeciwnika na 2 sekundy.
- Rozbrojeni przeciwnicy nie mogą wyprowadzać auto-ataków
Głos
Irelia otrzymała sporą liczcbę specjalnych interakcji:
- Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru: “Fight for the first lands!”
- Kwestia wypowiadana w trakcie banowania: “Tyrant!”
Historia
“The Noxian occupation of Ionia produced many heroes, none more unlikely than young Irelia of Navori. Trained in the ancient dances of her province, she adapted her art for war, using the graceful and carefully practised movements to levitate a host of deadly blades. After proving herself as a fighter, she was thrust into the role of resistance leader and figurehead, and to this day remains dedicated to the preservation of her homeland.”
Zaktualizowane skórki
Nightblade Irelia
Aviator Irelia
Infiltrator Irelia
Frostblade Irelia
Order of the Lotus Irelia
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Venomous Bite (Q w formie pająka):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/100/140/180/220 do 70/110/150/190/230
Cocoon (E w ludzkiej formie):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11.5/11/10.5/10 sekund
Explosive Cask (Q):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.7
Drunken Rage (W):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.3 do 0.5
- Wartość efektu redukującego ilość otrzymywanych obrażeń jest od teraz zwiększana o dodatkowe 4% za każde 100 AP
Spirit of Dread (W):
- Wartość efektu leczącego została zwiększona z 20% do 30% obrażeń jakie otrzymają wrogowie
Brushmaker (W):
- Zasięg został zwiększony z 850 do 1000
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 63
Icathian Rain (Q):
- Koszt many został zwiększony z 45 do 55
Lay Waste (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/60/50/100/120 do 50/70/90/110/130
Final Spark (R):
- Wartość efektu resetującego czas odnowienia przy zabójstwie została zwiększona z 10/30/50% do 30/40/50%
- Od teraz efekt resetujący czas odnowienia od teraz aktywuje się w momencie gdy zginie dowolny champion, który w przeciągu 1.75 ostatnich sekund został trafiony tą umiejętnością
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.375 do 4
Ground Slam (E):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.2 do 0.6
Unstoppable Force (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 130/115/100 do 130/105/80
Duskbringer (Q):
- Wartość bonusu do AD została zwiększona z 15/25/35/45/55 do 20/30/40/50/60
Ragnarok (R):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego w momencie poruszania się w kierunku wrogiego championa została zmniejszona z 50/60/70% do 20/45/70%
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 68
Flamespitter (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 135/180/225/270/315 do 175/210/245/280/315
- Ilość obrażeń zadawana minionom została zmieniona z 75% na 60/65/70/75/80%
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 95 do 88
Permafrost (E):
- Czas trwania nakładanego stuna został zmniejszony z 1/1.25/1.5/1.75/2.0 do 1/1.1/1.2/1.3/1.4 sekundy
Decieve (Q):
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zmniejszona z 0.7 do 0.3
- Czas odnowienia został zwiększony z 5.5/4.75/4/3.24/2.5 do 7.5/6.25/5/3.75/2.5 sekund
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 65/85/105/125/145 do 55/75/95/115/135
Razor Shuriken (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych celom innym od pierwszego trafionego wroga została zwiększona z 40/57/75/92/110 (+0.45 AD) do 48/69/90/110/132 (+0.54 AD)
Zmiany w przedmiotach
Guinsoo’s Rageblade:
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 3000 do 3300 – koszt złożenia go z jego komponentów zwiększył się zatem z 690 do 990
- Wartość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 38(+22 za każdy poziom) do 30(+15 za każdy poziom)
- Wartość przelicznika z bonusowego HP na wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 2-36% na 20%
- Czas przez jaki nie możesz użyć aktywa tego przedmiotu po tym jak znalazłeś się pod wpływem sojuszniczego Locketa został zwiększony z 8 do 20 sekund
- Dodano nowy efekt: “Wartość tarczy jest zmniejszana do 25% jeśli cel znajdował się pod wpływem innego Locketa w przeciągu ostatnich 20 sekund”
- Czas odnowienia został zwiększony z 90 do 120 sekund
- Wartość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 35 (+22 za każdy poziom) do 30 (+15 za każdy poziom)
- Wartość przelicznika z bonusowego HP na wartość tarczy została zmieniona z 2-36% na 20%
- Czas odnowienia został zwiększony z 90 do 120 sekund
- Efekt został zmieniony na “Wartość tarczy jest zmniejszana do 25% jeśli cel znalazł się pod wpływem innego Locketa w przeciągu ostatnich 20 sekund”
Ninja Tabi:
- Ilość przyznawanego Armora została zmniejszona z 30 do 20
- Wartość efektu blokującego obrażenia z auto-ataków została zwiększona z 10% do 12%
Zmiany w runach
- Wartość przyznawanego bonusu do HP została zmieniona z 65 na 15-135 (w zależności od poziomu)
Approach Velocity ( Slot 3, Ścieżka Inspiracji):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 10% do 15%
- Efekt został zmieniony na: “Zabójstwa i asysty przywracają 20% twojej maksymalnej many i zwracają 10% czasu odnowienia twojego ulta”
Legend: Tenacity ( Slot 2, Ścieżka Precyzji):
- Ilość dodatkowego Tenacity otrzymywanego za każdy stack została zwiększona z 1.5% do 2.5%
Cut Down ( Slot 3, Ścieżka Precyzji):
- Wartość maksymalnego bonusu do obrażeń została zwiększona z 10% do 12%
- Efekt został zmieniony na: “Trafienie wrogiego champona umiejętnością na stałe zwiększa ilość twojej maksymalnej many o 25 (maksymalna wartość bonusu to 250). Po uzyskaniu 250 bonusowej many, co 5 sekund przywracany jest ci 1% twojej brakującej many. Czas odnowienia: 15 sekund”
Absolute Focus ( Slot 2, Ścieżka Czarnoksięstwa):
- Od teraz w opisie runy znaleźć można wzmiankę, że na pierwszym poziomie przyznaje ona 5 AP lub 3 AD
Zombie Ward ( Slot 2, Ścieżka Dominacji):
- Czas przez jaki przyznawany ward pozostaje aktywny został zmniejszony z 60-180 do 30-120 sekund
Zmiany w Summoner's Rift
Cannon Miniony:
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 828 do 900
- Wartość przyrostu HP co 90 sekund (3 fale) została zwiększona z 23 do 50
- Wartość przyrostu HP co 90 sekund (3 fale) po 16 fali została zwiększona z 32 do 60 – do zmian w HP dojdzie dodatkowo odpowiednie zwiększenie rozmiaru paska HP
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 45 do 60
- Wartość przyrostu ilości przyznawanego złota co 90 sekund (3 fale) została zwiększona z 0.35 do 3
Super Miniony:
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 45 do 60
- Wartość przyrostu ilości przyznawanego złota co 90 sekund (3 fale) została zwiększona z 0.35 do 3
Caster Miniony:
- Ilość przyznawanego złota została zmniejszona z 17 do 14
- Wartość przyrostu ilości przyznawanego złota została zmniejszona z 0.125 do 0
Meele Miniony:
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 20 do 21
- Wartość przyrostu ilości przyznawanego złota została zmniejszona z 0.125 do 0
Crest of Cinders (Red Buff):
- Buff ten od teraz nie zadaje dodatkowych obrażeń wieżom
Skórki oraz zmiany wizualne
Lancer Stratus Wukong – 1350 RP
Inne
- Dodano trzy nowe ikony przywoływacza prezentujące się następująco:
- Dodano trzy nowe emotki zwane odpowiednio “Deal with Grit“, “Everything is Okay” i “Little Camper“!
- Kolejna porcja skórek otrzymała swoją własną historię, którą znaleźć można w kliencie gry i tu dla przykładu znaleźć można historię Lancer Wukonga:
“Another of the ancient, mechanized Lancer units, Wukong arises from his dusty slumber in times of extreme danger, protecting the outland city-states from dire threats. Once these foes are eliminated he returns to the earth, an enigma older than recorded history.”