Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.5
Nowe postacie
Kai’Sa, Daughter of the Void
Statystyki i umiejętności
Statystyki:
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
- Zasię auto-ataków: 500
- Bazowa ilość HP: 554.4
- Wartość przyrostu HP na poziom: 80
- Bazowa wartość regeneracji HP: 1.24
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
- Bazowa ilość Many: 344
- Wartość przyrostu Many na poziom: 38
- Bazowa ilość Magic Resist: 30
- Wartość przyrostu Magic Resist na poziom: 0.5
- Bazowa ilość Armora: 33.04
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 3
- Bazowa ilość AD: 62.46
- Wartość przyrostu AD na poziom: 1
- Bazowa ilość Attack Speeda: 0.644
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 1.8
Second Skin (Pasyw):
- Caustic Wounds – Auto-ataki Kai’Sy nakładają stacki Plazmy, które zadają 7-12(+0.1 AP, [+1-9(+0.05 AP) za każdy stack]) dodatkowych magicznych obrażeń. Ataki Kai’Sy detonują plazmę po uzbieraniu 4 stacków zadając bonusowe obrażenia równe 15-20(+2.5 za każde 100 AP)% brakującego HP celu (maksymalnie 400 obrażeń przeciwko potworom).
- Unieruchamiające efekty sojuszników również nakładają 1 stack Plazmy
- Living Weapon – Przedmioty kupowane przez Kai’Sę ulepszają jej podstawowe umiejętności by te były jeszcze jeszcze potężniejsze
Icathian Rain (Q):
- Koszt many: 55
- Czas odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
- Kai’Sa wystrzeliwuje 6 pocisków, które rozkładają się na pobliskich przeciwników, a każdy pocisk zadaje 45/61.25/77.5/93.75/110 (+0.4 bonusowego AD,+0.2 AP) fizycznych obrażeń. Dodatkowe pociski trafiające w championa lub potwora zadają 30% obrażeń (maksymalna ilość obrażeń to 113/153/194/234/275(+1.0 bonusowego AD,+0.75 AP))
- Living Weapon: Przy 100 bonusowego AD, Icathian Rain wystrzeliwuje 12 pocisków – po tym ulepszeniu maksymalna ilość zadawanych obrażeń rośnie zatem do 194/263/333/403/473 (+1.72 bonusowego AD,+1.29 AP)
- Miniony mające mniej niż 35% HP otrzymują 200% obrażeń
Void Seeker (W):
- Koszt many: 55/60/65/70/75
- Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
- Kai’Sa wystrzeliwuje pocisk energii z pustki, który przyznaje wizję na pierwszy trafiony cel, zadając mu 20/45/70/95/120(+1.5 całkowitego AD,+0.65 AP) magicznych obrażeń i nakłada 2 stacki Plazmy
- Living Weapon: Przy 100 AP, Void Seeker nakłada 3 stacki Plazmy i zwraca 50% czasu odnowienia przy trafieniu we wrogiego championa
Supercharger (E):
- Koszt many: 30
- Czas odnowienia: 16/15.5/15/14.5/14 sekund
- Kai’Sa spędza 1.5 sekundy ładując swoją energię z pustki. W czasie ładowania ona otrzymuje 40/45/50/55/60% prędkości poruszania się, a po naładowaniu otrzymuje ona 40/50/60/70/80% Attack Speeda na 5 sekund
- Living Weapon:Przy 100% Attack Speedu, Supercharge przyznaje niewidzialność na 0.5 sekundy
- Auto-ataki Kai’Sy skracają czas odnowienia Superchargera o 0.5 sekundy. Czas castowania i wartość bonusu do prędkości poruszania się Superchargera poprawia się wraz z Attack Speedem
Killer Instinct (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 110/90/70 sekund
- Zasięg: 1500/2000/2500
- Kai’Sa przenosi się do lokacji znajdującej się w pobliżu wrogiego championa naznaczonego Plazmą, zyskując tym samym tarczę absorbującą 75/100/125(+1.0/1.5/2.0 całkowitego AD,+0.75 AP) obrażeń, która pozostaje aktywna przez 3 sekundy
Głos
Kwestia wypowiadana podczas wybierania: “Are you the hunter… or the prey?”
Kwestia wypowiadana podczas banowania: “You wouldn’t last a day in the void.”
Historia
“Claimed by the Void when she was only a child, Kai’Sa managed to survive through sheer tenacity and strength of will. Her experiences have made her a deadly hunter and, to some, the harbinger of a future they would rather not live to see. Having entered into an uneasy symbiosis with a living Void carapace, the time will soon come when she must decide whether to forgive those mortals who would call her a monster, and defeat the coming darkness together… or simply to forget, as the Void consumes the world that left her behind.”
Premierowa Skórka – Bullet Angel Kai’Sa – 1350 RP
- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Conquering Sands (Q):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez piaskowego żołnierza została zmniejszona z 70/95/120/145/170 do 60/80/100/120/140
Winds of War (Q):
- Czas odnowienia został zwiększony z 10/9/8/7/6 do 10/9.5/9/8.5/8 sekund
- Koszt many został zwiększony z 70/75/80/85/90 do 70/85/100/115/130
Whisper (Pasyw):
- Wartość bonusu do AD została zwiększona z 2-40% do 4-44% całkowitego AD
Dancing Grenade (Q):
- Wartość przelicznika z AD została zwiększona z 0.4/0.45/0.5/0.55/0.6 do 0.4/0.475/0.55/0.625/0.7
Deadly Flourish (W):
- Od teraz umiejętność ta rootuje wszystkich przeciwników, którzy otrzymali w ostatnim czasie obrażenia od Jhina – dotychczas te obrażenia musiały pochodzić z jego auto-ataków lub pułapki
Umbra Blades (Pasyw):
- Wartość efektu redukcji czasu odnowienia aktywowanego podczas wyprowadzania auto-ataków przeciwko wrogim championom została zwiększona z 1 do 2 sekund
- Wartość uleczenia została zmieniona z 10/18/26 do 15-40
Paranoia (R):
- Czas przez jaki wizja przeciwników jest redukowana został zwiększony z 4 do 6 sekund
Reckless Swing (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 11/10/9/8/7 sekund
- Wartość przelicznika z AD została zwiększona z 0.4 do 0.5
Ragnarok (R):
- Wartość przyznawanego bonusu do AD została zmieniona z 40/60/80 na 15/20/25 (+0.3 całkowitego AD)
Ogólne Zmiany:
- Czas trwania blokady uniemożliwiającej użycie umiejętności z pełną ilością stacków Ferocity został zmniejszony w przypadku Q i E z 0.25 do 0.1 sekundy
- Od teraz blokada uniemożliwiająca użycie umiejętności z pełną ilością stacków działa tylko na umiejętność, która została użyta do zdobycia ostatniego stacku
- Auto-ataki wzmocnione przez Q od teraz da się anulować na tej samej zasadzie co zwykłe auto-ataki
- Użycie Q i W podczas korzystania z E od teraz doda te umiejętności do kolejki i wycastuje je już po zakończeniu E – dotychczas komendy użycia Q i W były w takiej sytuacji ignorowane
- Naprawiony został błąd, przez który Tiamat czasem powodował iż zwykłe auto-ataki Rengara miały animację jego Q
- Naprawiony został błąd powodujący, że klatka ataku wzmocnionego Q pojawiała się odrobinę szybciej od klatki ataku zwykłego Q
- Naprawiony został błąd sprawiający, że Rengar po użyciu jednej ze swoich umiejętności tracił aggro i stał nieruchomo
Unseen Predator (Pasyw):
- Czas po jakim tracimy posiadane stacki Ferocity został zwiększony z 6 do 8 sekund
Savagery (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych przez podstawową wersję tej umiejętności została zwiększona z 20/50/80/110/140 (+1.1 całkowitego AD) do 30/60/90/120/150 (+1/1.05/1.1/1.15/1.2 całkowitego AD)
Thrill of the Hunt (R):
- Od teraz efekt wizji na wrogich championów pozostaje aktywny do końca wykonania skoku
Spell Flux (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/45/100/125/150 do 70/90/110/130/150
- Od teraz umiejętność ta zadaje tylko 50% obrażeń podczas rozprzestrzeniania się
Realm Warp (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 120 do 180 sekund
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.8 do 3.4
Fracture (E):
- Czas trwania stuna został zmniejszony z 1.5 do 1.25 sekundy
Death’s Hand (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 7.5/6.25/5/3.75/2.5 do 5.5/4.75/4/3.25/2.5 sekund
Vision of Empire (W):
- Zasięg został zwiększony z 265 do 325 jednostek
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zmniejszony z 550 do 525
Draw a Bead (Pasyw):
- Ilość przyznawanego dodatkowego zasięgu została zwiększona z 0/7/14/21/28/35/42/49/56/63/70/77/84/91/98/105/112/119 do 0/8/16/24/32/40/48/56/64/72/80/88/96/104/112/120/128/136
Rocket Jump (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/110/160/210/260 do 85/135/185/235/285
Contaminate (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 20/25/30/35/40 do 20/30/40/50/60
Majestic Roar (E):
- Prędkość odrzucenia została odrobinę zwiększona podczas gdy jego całkowity czas trwania został odrobinę zmniejszony
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zwiększony z 525 do 550
Paddle Star (Q):
- Minimalna ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 45/60/75/90/105 (+0.2 AP) do 50/75/100/125/150 (+0.6 AP)
- Usunięto efekt sprawiający, że umiejętność ta dodatkowo zadawała obrażenia z pasywa pierwszemu trafionemu celowi
- Dodano efekt sprawiający, że umiejętność ta dodatkowo zyskuje obrażenia wraz z poziomem Zoe – wartość bonusu wynosi 7/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26/29/32/35/38/42/46/50
- Od teraz ilość obrażeń zadawanych przeciwnikom, którzy nie zostali trafieni bezpośrednio jest zmniejszana o 20%
Spell Thief (W):
- Zasięg został zwiększony z 525 do 550
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 (+0.6 AP) do 75/120/165/210/255 (+0.75 AP)
Zmiany w przedmiotach
Cinderhulk:
- Ilość przyznawanego bonusowego HP została zmniejszona z 20% do 15%
Hextech GLP-800:
- Ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zwiększona z 75-150 (+0.2 AP) do 100-200 (+0.2 AP)
- Wartość nakładanego spowolnienia z aktywa została zwiększona z 40% do 65%
Warmog’s Armor:
- Ilość maksymalnego HP potrzebnego do aktywacji pasywa Warmog’s Heart została zwiększona z 2750 do 3000
Zmiany w runach
Manaflow Band (Slot 1, Ścieżka Czarnoksięstwa):
- Runa ta otrzymała swój własny wskaźnik czasu odnowienia
Aftershock (Runa Kluczowa, Ścieżka Determinacji):
- Czas odnowienia został zwiększony z 20 do 35 sekund
Fleet Footwork (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji):
- Od teraz leczenie w przypadku zasięgowych ataków wyprowadzonych w miniony jest efektywne tylko w 30%
Press The Attack (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji):
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych Rannym championom została zwiększona z 4-12% do 8-12%
Zmiany w Summoner's Rift
Dragon Slayer:
- Buff przyznawany przez Cloud Drake’a został zmieniony z “+25/50/75 prędkości poruszania się poza starciem” na “2/4/6% prędkości poruszania się, efekt ten jest potrajany gdy znajdujemy się poza starciem”
Skórki oraz zmiany wizualne
Resistance Illaoi – 1350 RP
- Skórka ta otrzyma na premierę swoje własne warianty chrome’a
Battlecast Cho’Gath
- Skórka ta otrzyma nowe warianty chrome’a
Inne
- W związku z premierą nowej bohaterki dodano nową ikonę przywoływacza. Dodano również jedną kolejną ikonę przywoływacza:
- W związku z premierą nowej bohaterki dodano nowy login screen
- Dodano trzy nowe emotki noszące nazwy Dressed to Kill, Maybe Next Time, i Goodbye Friend:
- Dodano chat głosowy pozwalający na komunikację z poziomu klienta z osobami znajdującymi się w naszym premadzie (obecnie chat ten nie jest dostępny na klientach Macowych).
- Dodano system otwartych grup, który pozwoli na stworzenie lobby, do którego dołączyć będzie mógł każdy z członków naszej listy znajomych.
Jeśli najedziemy na nick gracza, który tworzył takie lobby na liście znajomych możemy zobaczyć kto jeszcze znajduje się obecnie z nim w grupie, dzięki czemu przypadkowo nie trafimy do lobby z osobą, z którą nie chcemy grać.
By dołączyć do lobby wystarczy najechać na nick gracza, który stworzył taką grupą i nacisnąć odpowiedni przycisk.