Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.24b. Jako, że obecnie na PBE znajdują się zarówno zmiany związane z aktualizacją 8.24b jak i patchem 9.1 to może okazać się, że przedstawione tutaj zmiany okażą się nie w pełni poprawne.
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
- Bazowy czas trwania został zwiększony z 4/4.5/5/5.5/6 do 5/5.5/6/6.5/7 sekund
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 100/125/150/175/200 do 80/110/140/170/200
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez auto-atak w momencie posiadania 5 stacków Trample’a została zmniejszona z 40 do 20
- Minimalny czas po jakim można ponownie wycastować tą umiejętność (by zdetonować Gwiazdę) został zmniejszony z 0.65 do 0.25 sekund
- Koszt many został zwiększony z 50/55/60/65/70 do 50/60/70/80/90
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 75/125/175/225/275 do 75/120/165/210/255
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/70/110/150/190 do 50/90/130/170/210
- Wartość efektu zmniejszającego ilość obrażeń zadawanych przez pocisk po rozłożeniu się (które następuje po trafieniu pierwszego wroga) została zwiększona z 33% do 40%
- Zasięg w jakim przebywać musi cel został zwiększony z 2000/2500/3000 do 3500 jednostek
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 75/100/125 do 90/115/140
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.6 do 1.2
- Bazowa ilość podstawowych obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 do 70/115/160/205/250
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przy ponownym zakwitnięciu została zmniejszona z 40/60/80/100/120 do 35/55/75/95/115
- Wartość przyrostu MR na poziom została zmniejszona z 2 do 1.5
- Ilość obrażeń zadawanych wszystkim minionom i potworom za wyjątkiem pierwszego trafionego celu została zmniejszona z 50% do 30%
- Granica HP na efekt egzekucji została zmniejszona z 250 – 605 do 250-550 – pełne wartości granicy począwszy od poziomu 6 prezentują się następująco: 250/290/330/370/400/430/450/470/490/510/530/540/550
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 610
- Wartość przelicznika z maksymalnego HP celu na ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 4/5/6/7/8% do 6/6.5/7/7.5/8%
- Bazowa minimalna ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zwiększona z 6/7/8/9/10% do 6/8/10/12/14% (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13 poziomie) brakującego HP celu
- Bazowa maksymalna ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zwiększona z 9/10.5/12/13.5/15% do 9/12/15/18/21% (wartości te zmieniają się na1/4/7/10/13poziomie) brakującego HP celu
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 100/175/250 do 150/200/250
- Dodano nowy efekt: “Czas odnowienia Tumble (Q) jest zmniejszony o 50% podczas trwania tej umiejętności”
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 65
Zmiany w przedmiotach
- Wartość efektu z Unikalnego Pasywa zwiększającego wartości tarcz i efektów leczących została zwiększona z 8% do 10%
- Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowienia z Unikalnego Pasywa została zwiększona z 5% do 10%
- Wartość efektu z Unikalnego Pasywa zwiększającego wartości tarcz i efektów leczących została zwiększona z 15% do 20%
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 525 do 400 sztuk złota – całkowity koszt złożenia tego przedmiotu pozostał niezmieniony w związku ze zmianami w Tiamacie
- Wartość efektu z Unikalnego Pasywa zwiększającego wartości tarcz i efektów leczących została zwiększona z 8% do 10%
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1200 do 1325 sztuk złota – koszt złożenia go z komponentów został zwiększony z 350 do 475
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 700 do 575 sztuk złota – całkowity koszt złożenia tego przedmiotu pozostał niezmieniony w związku ze zmianami w Tiamacie
- Ilość obrażeń zadawanych przez efekt podpalenia przyznawany auto-atakowi sojusznika przez Unikalny Pasyw została zmniejszona z 50% do 30%
Zmiany w Summoner's Rift
- Ilość Armora i Magic Resist posiadanego przez wieże po upadku Barykady została zwiększona z 0 do 40
Skórki oraz zmiany wizualne
Blood Moon Aatrox – 1350 RP
Blood Moon Aatrox Prestige Edition
Blood Moon Pyke – 1350 RP
- Skórka ta na premierę otrzymała warianty chrome’a
Blood Moon Sivir – 1350 RP
Inne
- W związku z wydarzeniem Blood Moon dodano nową skórkę na wardy oraz nowe ikony przywoływacza
- W związku z wydarzeniem Blood Moon dodano również pliki łupów z warsztatu hextech:
Blood Moon Capsule
Przy otwarciu gwarantowane jest otrzymanie Odłamka Epickiej Skórki, a także dwóch dodatkowych losowych Odłamków Skórek. Kapsuła ta ma również szanse na przyznanie 1600 bonusowej Esencji, Gemstone’a, lub Mityczną Skórkę odblokowywaną na stałe. Częstotliwość wypadania Gemstone’ów i Mitycznych Skórek została zwiększona w przypadku tej kapsuły o 1.5, a każda kapsuła posiada 3 szanse na ich wypadnięcie (po jednej na każdy drop)
Prestige Point
Uzyskiwany poprzez kupowanie contentu związanego z wydarzeniem. Przerobić można go na ekskluzywne nagrody
- Dodano również trzy inne ikony przywoływacza
- W związku ze zbliżającym się turniejem All-Star dodano nową emotkę:
- W związku z okresem zimowym dodano nowy login screen
- Nowe skórki otrzymają na premierę krótkie wersje historii z klienta gry
Blood Moon Pyke
A demonic spearfisher lurking within the darkness of the Blood Moon’s mirror dimension, Pyke casts his hooked blade across an endless, liquid night, dragging demons up from the bottom of the world and into their human hosts. Inexorably tied to the Blood Moon, Pyke’s sudden appearance in Ionia is a dire omen indeed…
Blood Moon Aatrox
Ancient manuscripts tracking the orbit of the Blood Moon describe it not as celestial phenomenon, but as a cosmic womb. As the seasons grow shorter and the cult’s activity continues to increase, some worry it will give birth to a new kind of demon – a creature helping to bring about its own dark ascendance.
Blood Moon Aatrox (Prestige Edition)
Aatrox has been loosed upon the mortal plane. A creature born in the heart of the Blood Moon, he is the progenitor of all demons, and a malignant darkness that will consume the entire world.Blood Moon Sivir
A newly anointed priestess of the Blood Moon cult, Sivir wields a weapon that is both a killing tool and a key to the hellish mirror world where all demons are born. Slowly but surely, it has merged her twinned selves, and now it is no longer clear where the human ends and the monster begins.