Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.19.
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Crippling Strike (W):
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 40/45/50/55/60% do 50/55/60/65/70% AD
Apprehend (E):
- Wartość efektu penetracji Armoru została zwiększona z 10/15/20/25/30% do 15/20/25/30/35%
Rappel (E w formie pająka):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 26/24/22/20/18 do 22/21/20/19/18 sekund
Duelist’s Dance (Pasyw):
- Wartość efektu leczącego została zwiększona z 30-115 do 40-125 – opis umiejętności jest obecnie zepsuty w związku z czym nie da się obecnie odczytać dokładnych wartości
Tailwind (Pasyw):
- Wartość przelicznika z bonusowej prędkości poruszania się na dodatkowe obrażenia została zwiększona z 15/25/35% (wartości te zmieniają się na 1/7/13 poziomie) do 25/35% (wartości te zmieniają się na 1/10 poziomie)
Martial Cadence (Pasyw):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10/8/6 do 6 sekund
Void Spike (W):
- Wartość spowolnienia nakładanego przez wyewoluowaną wersję tej umiejętności została zwiększona z 40% do 60%
- Wartość spowolnienia nakładanego na wyizolowany cel została zwiększona z 80% do 90%
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 325 do 330
Living Artillery (R):
- Zasięg został zwiększony z 1200/1500/1800 do 1300/1550/1800 jednostek
Consume (Q):
- Wartość przelicznika z AP na efekt leczący został zmniejszony z 0.5 do 0.35
Snowball Barrage (E):
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez Śnieżki została zwiększona z 0.05 do 0.06
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez Wilump’s Turn została zwiększona z 0.5 do 0.8
Death from Below (R):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 200-605 do 250-605 – dokładne wartości obecnie to 250/290/330/370/410/450/475/500/525/550/575/590/605
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 610 do 540
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 95 do 102
Death Sentence (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 80 do 60
- Czas odnowienia został zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 16/15/14/13/12 sekund
Zmiany w przedmiotach
Liandry’s Torment:
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 80 do 75
- Ilość obrażeń zadawanych z Unique Pasywa: Torment została zwiększona z 1% do 1.5% maksymalnego HP celu
- Wartość bonusu do obrażeń z Unique Pasywa: Torment nakładanego w przypadku gdy na cel nałożony jest efekt ograniczający możliwości poruszania się została zmieniona z “ilość obrażeń podwaja się” na “ilość obrażeń zwiększana jest do 2.5% maksymalnego HP celu”
Skórki oraz zmiany wizualne
Championship Kha’Zix – 1350 RP
- Skórka ta na premierę otrzyma złoty wariant chrome’a
- Skórka ta dodatkowo otrzyma na premierę aż 28 wariantów chrome’a związanych z rozmaitymi zespołami występującymi na tegorocznych Mistrzostwach Świata
Hextech Malzahar – Skórka ekskluzywna dla warsztatu hextech
Championship Kalista
- Skórka ta otrzyma złoty wariant chrome’a
Championship Shyvana
- Skórka ta otrzyma złoty wariant chrome’a
Championship Zed
- Skórka ta otrzyma złoty wariant chrome’a
Jarvan IV
- Postaci tej zaktualizowano efekty graficzne rozmaitych umiejętności
- Auto-ataki Jarvana powinny wyglądać i brzmieć znacznie bardziej potężnie, zwłaszcza w momencie gdy są wzmacniane przez pasywa
- Q ma od teraz wyraźnie zaznaczony hitbox i wygląda odpowiednio bardziej potężnie
- Efekt W jest bardziej przejrzysty , a tarcza jest bardziej złota i świecąca
- Efekty trafienia i świecenia E zostały ulepszone
- R posiada poprawiony wygląd i ściszony efekt dźwiękowy, a w dodatku poprawiono wygląd ścian przy niszczeniu się
Lee Sin
- Postaci tej zaktualizowano efekty graficzne rozmaitych umiejętności
- Q w mniejszym stopniu migota, a w dodatku jego warstwa audiowizualna bardziej przypomina Falę Dźwiękową
- Tarcza z W od teraz w końcu wygląda faktycznie jak tarcza, a w dodatku poprawiony został wygląd zwojów
- E ma od teraz bardziej zaznaczony hitbox
- R ma od teraz poprawiony efekt trafienia, a w dodatku postać lecąc zostawia za sobą ognisty ślad
Veigar
- Postaci tej zaktualizowano efekty graficzne rozmaitych umiejętności
- Q od teraz ma dokładniej zarysowany hitbox
- W od teraz wygląda bardziej jak Ciemna Materia, a wybuch powinien być zdecydowanie bardziej satysfakcjonujący
- Ściany z E od teraz dokładniej zaznaczają hitbox
- R jest od teraz 200% bardziej złe i zostawia po sobie ślad z czarnej energii na ziemi
Vi
- Postaci tej zaktualizowano efekty graficzne rozmaitych umiejętności
- Powinna ona działać znacznie lepiej na słabszych maszynach bez wyraźnej zmiany efektów audio-wizualnych
- Ikona tarczy W została zmniejszona do rozmiarów odpowiadających nakładanemu debuffowi
Inne
- Dodano nowe ikony i emotki przedstawiające logo jednej z e-sportowej drużyn
- Dodano dwie nowe skórki na wardy, a także związaną z nimi emotkę
2018 Championship Ward & Championship 2018 Emote
- Dodano rozmaite ikony przywoływacza związane z tegorocznymi Mistrzostwami Świata
- Dodano nowe ikony przywoływacza związane z serią skórek Championship
- Dodano nową emotkę związaną z Mistrzostwami Świata
- Wraz z nowym patchem zmodernizowano wygląd strony profilowej
- Część skórek otrzymała swoje wersje historii zawartych w kliencie gry, wśród których znaleźć można chociażby historię skórek z serii Super Galaxy, czy Sweetheart Rakan i Xayah
“Love is in the air, and this time Rakan has a plan. He swears, this time, it will definitely, almost absolutely certainly happen. He’s thought about every poetic phrase, every dreamy dance move– but still, he can’t decide on what the perfect gift would be: chocolates, or flowers?”
“Some say Xayah is lucky to have found true love. Her feathers captivate the soul, filling one’s heart with passion and romance– that is, if you’re Rakan. If you’re not Rakan, Xayah’s feathers cut right through the heart, leaving nothing but unrequited feelings, and tables for one.”
- Dodano nowy login screen związany z tegorocznymi Mistrzostwami Świata
- Dodano przedmioty z warsztatu hextech związane z tegorocznymi Mistrzostwami Świata