Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.11.
Nowe Postacie
Pyke, the Bloodharbor Ripper
Statystyki & Umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 600
- Wartość przyrostu HP na poziom: 110
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.1
- Wartość przyrostu many na poziom: 50
- Bazowa ilość MR: 32
- Wartość przyrostu MR na poziom: 1.25
- Bazowa ilość AD: 60
- Wartość przyrostu AD na poziom: 2
- Bazowa ilość Armora: 42
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 4
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.5
- Bazowa prędkość poruszania się: 330
- Zasięg auto-ataków: 150
Umiejętności:
Gift of the Drowned Ones (Pasyw):
- Jeśli Pyke nie może zostać zobaczony przez przeciwników zacznie on bardzo szybko regenerować HP, którego ilość równa jest 30-81% obrażeń otrzymanych w ostatnim czasie od wrogich championów (maksymalna ilość to: X) – dokładne wartości tego efektu to 30/33/36/39/42/45/48/51/54/57/60/63/66/69/72/75/78/81%, maksymalna wartość tego efektu to 25-50% całkowitego HP (wartość tego efektu zależy od ilości naszego AD, a maksymalna wartość osiągana jest przy 238 AD
- Pyke konwertuje całe swoje bonusowe HP otrzymywane z wszystkich źródeł na AD – skalowanie to sprawia, że za każde 14 bonusowego HP otrzymujemy 1 AD
Bone Skewer (Q):
- Koszt many: 70
- Czas odnowienia: 16/14/12/10/8 sekund
- Zasięg: 400
- Wybierz atak harpunem: Zasięgowy rzut, który przyciąga przeciwnika, lub szybkie uderzenie wręcz zadające duże obrażenia. Cele któregokolwiek z tych ataków są spowalniane o 90% na 1 sekundę
- Naciśnięcie przycisku: Pyke uderza we wszystkich przeciwników znajdujących się przed nim zadając im fizyczne obrażenia równie 115% obrażeń zadanych przez przytrzymanie przycisku
- Przytrzymanie przycisku: Pyke rzuca swoim harpunem przyciągając pierwszego trafionego przeciwnika i zadając mu 75/125/175/225/275 (+0.6 bonusowego AD) fizycznych obrażeń
Ghostwater Dive (W):
- Koszt many:
7075 - Czas odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund
- Zasięg: 600
- Pyke wchodzi w stan Kamuflażu zyskując 60/65/70/75/80% (+4% za każde 100 bonusowego AD) malejący bonus do prędkości poruszania się na 5 sekund
- Stealth – Kamuflaż: Pyke pozostaje ukryty w czasie gdy wrodzy championi pozostają poza jego obszarem wykrycia. Wyprowadzenie ataku lub użycie spella zakończy Kamuflaż
Phantom Undertow (E):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 15 sekund
- Zasięg: 550
- Pyke dashuje w wybranym kierunku pozostawiając za sobą ducha utopionego. Po krótkim opóźnieniu duch powraca do Pyke’a zadając trafionym celom 95/130/165/200/235 (+0.8 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i stunując ich na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekundy
Death From Below (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/100/80 sekund
- Zasięg: 750
- Pyke uderza wszystkich przeciwników znajdujących się na obszarze X-a migając by dokonać egzekucji na przeciwnikach mających mniej niż 190 – 655(+0.6 bonusowego AD) HP. Przeciwnicy nie kwalifikujący się do egzekucji dostają zamiast tego fizyczne obrażenia równe granicy ilości HP. – bazowa wartość granicy HP zmienia się w następujący sposób: 190/240/290/340/390/440/475/510/545/580/615/635/655, a skalowanie zaczyna się od 6 poziomu
- Kiedy przeciwny champion znajdujący się w X-ie zginie od jakiegokolwiek źródła, asystujący sojusznik dodatkowo zyskuje pełną liczbę złota za zabójstwo, a Pyke może ponownie użyć Death from Below w przeciągu 20 sekund – dodatkowe złoto przyznawane jest sojusznikom poprzez zużywalny przedmiot w ekwipunku zwany “Your Cut”
- Ilość dodatkowego złota przyznanego sojusznikom to: X
Głos
Specjalne Interakcje
Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru “Sink em’ all.”
Kwestia wypowiadana w trakcie bana: “My list just got longer.”
Historia
“A renowned harpooner from the slaughter docks of Bilgewater, Pyke should have met his death in the belly of a gigantic jaull-fish; and yet, he returned. Now, stalking the dank alleys and backways of his former hometown, he uses his new supernatural gifts to bring a swift and gruesome end to those who make their fortune by exploiting others– and a city that prides itself on hunting monsters now finds a monster hunting them.”
Premierowa Skórka
Sand Wraith Pyke – 1350 RP
- Skórka ta od razu otrzymała warianty chrome’a:
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Flast Frost (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 10/9.5/9/8.5/8 sekund
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.45
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.651 do 0.703
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.625 do 0.675
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 69 do 66
Collateral Damage (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 110/85/60 do 120/90/60 sekund
Void Assault (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 100/90/80 do 100/85/70 sekund
- Czas trwania niewidzialności z aktywa został zmniejszony z 1.5 do 1.25 sekundy
- Efekt został zmieniony na: “Void Assault może zostać użyty ponownie w przeciągu 10 sekund od oryginalnego użycia, maksymalnie do 2 razy”
- Efekt ulepszenia został zmieniony na: “Ilość użyć Void Assault została zwiększona do 3 razy w przeciągu 10 sekund, a czas trwania niewidzialności zwiększony jest do 2 sekund”
Ogólne Zmiany:
- Dodano opcję kolejkowania kombinacju W->RW dzięki czemu podwójny dash nie powinien od teraz wymagać spammowania przyciskiem, a zbyt wczesne naciśnięcie przycisku nie spowoduje zgubienia komend
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 68 do 66
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.679 do 0.733
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 67.21 do 65
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.668 do 0.721
Gleaming Quill (Q):
- Bazowa wartość uleczenia została zmniejszona z 22.5 – 150 do 18 – 120 – pełna lista wartości to 18/24/30/36/42/48/54/60/66/72/78/84/90/96/102/108/114/120
Battle Dance (E):
- Bazowa wartość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 50/75/100/125/150 do 40/65/90/115/140
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.658 do 0.71
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP został zwiększony z 502 do 532
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 325 do 340
Rock Surfing (Pasyw):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 20-40% do 40%
- Czas przez jaki musimy znajdować się poza starciem aby efekt pasywa mógł się aktywować został zmniejszony z 5 do 2 sekund
Threaded Volley (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 11/9/7/5/3 do 9/7.5/6.0/4.5/3 sekund
- Usunięto efekt sprawiający, że Taliyah otrzymuje bonus do prędkości poruszania się w momencie gdy znajduje się ona na wyjałowionej ziemi
- Usunięto efekt sprawiający, że użycie tej umiejętności na wyjałowionej ziemi przywracało koszt many
- Dodano nowy efekt: “Użycie tej umiejętności na wyjałowionej ziemi zmniejsza jej koszt many do 1”
- Opis umiejętności został zaktualizowany na:
- Hurls 5 rocks in a direction, each dealing 70/95/120/145/170 (+45% AP) magic damage. Subsequent hits on the same champion deal 60% reduced damage. Creates Worked Ground for x! seconds. Casting Threaded Volley on Worked Ground only hurls one rock but refunds 100% of its mana cost.
Seismic Shove (W):
- Czas odnowienia został zmieniony z 16/15/14/12/11 na 12 sekund
Unraveled Earth (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/90/110/130/150 do 50/75/100/125/150
Weaver’s Wall (R):
- Czas przez jaki ściana pozostaje na polu bitwy został zmniejszony z 6/7/8 do 5 sekund
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.67 do 0.723
Siphon Power (Q):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocniony auto-atak została zwiększona z 20/40/60/80/100 do 20/50/80/110/140
Chaos Storm (R):
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez jeden tick została zwiększona z 0.6 do 0.7
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.658 do 0.71
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.3 do 3
Audacious Charge (E):
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmniejszona z 50% do 30%
Grasping Roots (E):
- Czas trwania nakładanego roota został zwiększony z 0.75/1/1.25/1.5/1.75 do 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund
Poniższe zmiany są częścią większych zmian w marksmanach:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.26 do 2.96
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 527.72 do 539
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 85
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 62 do 58
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.18 do 2.28
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 475 do 481
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 64 do 60
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.91 do 3.61
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 34 do 29
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 557.76 do 574
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 64 do 60
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 25
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 484.4 do 491
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6.5 do 4
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 61 do 57
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 4 do 4.7
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 556
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 57
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.7 do 3.4
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515 do 531
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 63 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1 do 1.7
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33.04 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 66 do 62
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.9 do 3.6
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 54 do 50
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2 do 2.7
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 530 do 541
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515.76 do 532
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3.25
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 542.76 do 559
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 63 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 27
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525.08 do 542
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 81 do 87
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 63 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 27
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 537.76 do 549
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 64 do 60
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.66 do 2.36
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 498.44 do 515
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 64 do 60
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.2 do 2.9
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 545 do 561
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
Zmiany w przedmiotach
Banner of Command:
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje już 10% redukcji czasów odnowienia
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje ulepszonym minionom odporności na obrażenia magiczne
- Od teraz ulepszone miniony otrzymują specjalne bonusy:
Runic Echoes:
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 60 do 80
- Receptura została zmieniona na: “Fiendish Codex + Sapphire Crystal + Jungle Item + 375 sztuk złota”
Shurelya’s Reverie:
- Receptura została zmieniona na Kindlegem + Aether Wisp + Faerie Charm + 475 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2100 do 2250
- Od teraz przedmiot ten przyznaje +100% bazowej regeneracji many
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się z Unique Pasywa została zmniejszona z 8% do 5%
- Czas odnowienia Unique Aktywa został zwiększony z 60 do 90 sekund
- Receptura B.F. Sword + Pickaxe + Dagger + 725 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3200 sztuk złota
- +70 AD
- +30% Attack Speeda
- Unique Pasyw: Jeśli nie wyprowadziłeś auto-ataku przez 3 sekundy (wartość ta skaluje się w dół wraz z Attack Speedem) to twój następny auto-atak uderzy krytycznie zadając 160% (+1% za każde 1.5% szansy na uderzenie krytyczne, maksymalna wartość to 200% obrażeń) obrażeń
- Unique Pasyw: Kiedy uderzysz krytycznie, zyskujesz 10% bonus do prędkości poruszania się na 1.75 sekundy
Brawler’s Gloves:
- Szansa na uderzenie krytyczne od teraz przyznawana jest przez Unique Pasyw
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 400 do 600
- Przedmiot ten został usunięty z gry
- Receptura została zmieniona: B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + Sapphire Crystal + 450 sztuk złota – całkowity koszt tego przedmiotu wynosi 3200 sztuk złota
- Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 10% do 20%
- Od teraz przedmiot ten przyznaje + 300 Many
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje szansy na uderzenie krytyczne
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje zwiększonej ilości redukcji czasu odnowienia w zależności od ilości posiadanej przez ciebie szansy na uderzenie krytyczne
- Efekt refundujący manę został zmieniony na: “Przy uderzeniu powraca ci 1% brakującej many”
- Dodano nowy Unique Pasyw: Po wycastowaniu ulta twój następny auto-atak wyprowadzony w przeciągu 10 sekund przyzna ci efekt Essence Flare na 8 sekund (30 sekund czasu odnowienia). Essence Flare: Zyskujesz 30% Attack Speedu , a twoje auto-ataki zwracają 20% czasów odnowienia twoich wszystkich umiejętności za wyjątkiem ulta
- Przedmiot ten został usunięty ze sklepu
- Receptura została zmieniona na: B.F. Sword + Chain Vest + Stopwatch + 100 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu wynosi teraz 2800 sztuk złota
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 40 do 45
- Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 30 do 40
- Receptura została zmieniona na B.F. Sword + B.F. Sword + 1100 sztuk złota – całkowity koszt jego budowy wynosi zatem 3700
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 70 do 80
- Przedmiot ten od teraz nie zwiększa ilości obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne
- Dodano nowy Unique Pasyw: Twoja szansa na uderzenie krytyczne jest podwajana
- Dodano nowy Unique Pasyw: 15% obrażeń zadawanych przez twoje uderzenia krytyczne jest konwertowane na nieuchronne obrażenia
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 100 do 110
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje już szansy na uderzenie krytyczne
- Przedmiot ten od teraz nie zwiększa już ilości zadawanych obrażeń przez uderzenia krytyczne
- Dodano nowy Unique Pasyw: Twoja szansa na uderzenie krytyczne jest podwajana
- Dodano nowy Unique Pasyw: 15% obrażeń zadawanych przez twoje uderzenia krytyczne jest konwertowane na nieuchronne obrażenia
- Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “10% penetracji całkowitego armora”
- Receptura została zmieniona na Last Whisper + Pickaxe + 625 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmieniony z 2600 do 2800
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Ilość przyznawanej penetracji AD została zwiększona z “35% penetracji bonusowego AD” na “35% penetracji całkowitego AD”
- Usunięty został pasyw Giant Slayera
- Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 45 do 50
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 300 (+100% twojego bonusowego MR) na 350
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “25% penetracji całkowitego armora”
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1200 do 1300 – koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów został zmniejszony z 600 do 400
- Wartość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne została zwmniejszona z 20% do 15%
Zmiany w runach
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 15 do 15-135 w zależności od poziomu
- Wartość przelicznika z AP na uleczenie przyznawane przez wzmocnione auto-ataki została zwiększona z 0.4 do 0.5
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 30% do 20%
- Usunięto efekt sprawiający, że uleczenie jest tylko w 60% skuteczne w momencie atakowania minionów
- Wartość efektu leczącego w przypadku postaci zasięgowych została zmniejszona z 30% do 20%
- Usunięto efekt sprawiający, że wartość uleczenia jest zwiększana o 40% twojego modyfikatora obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne w momencie gdy efekt ten zostanie aktywowany przez uderzenie krytyczne
- Zyskaj 50-100% Attack Speeda na 3 pierwsze auto-ataki wyprowadzane przeciw wrogim championom
- Pomiędzy atakami nie może być przerwy dłuższej niż 1.5 sekundy, gdyż w innym przypadku efekt ten przedwcześnie zakończy się
- Czas odnowienia: 5 sekund, w czasie których znajdujemy się poza starciem
- Twój ult posiada czas odnowienia skrócony o 5% (+2% za każdy stack Bounty Hunter)
- Stacki Bounty Hunter zyskujesz biorąc po raz pierwszy udział w zabójstwie poszczególnych wrogich championów
- Po krótkim opóźnieniu od wycastowania ulta zyskujesz malejący w czasie bonus do prędkości poruszania się, który pozostaje aktywny przez 2.5 sekundy i który pozwala ci przechodzić przez jednostki
- Wartość bonusu: 100 prędkości poruszania się
- Czas odnowienia: 60 sekund zmniejszane przez redukcję czasów odnowienia
- Runa ta została usunięta z gry by zrobić miejsce dla Nimbus Cloak
Zmiany wmapach
Summoner’s Rift
- Wieże stojące przy nexusie i inhibitorach od teraz będą regenerować HP tylko do momentu osiągnięcia następnej granicy – granice zostały ustalone poprzez podzielenie ich paska HP na trzy równe części czyli znajdują się odpowiednio na 33%, 66% i 100% HP
Zmiany w trybach gry
ARAM
- Od teraz postacie zaczynają grę z ilością doświadczenia potrzebną do zdobycia 3 poziomu, zamiast zaczynać bez doświadczenia
- Ze sklepu usunięty został Warmog’s Armor
- Częstotliwość wypadania Dark Harvest dusz została zmniejszona z 5 (za zabójstwa) i 4 (za cannon miniony) do 4 i 2
- Dodane zostały cztery eksperymentalne przedmioty:
Lifeline:
- Receptura: Long Sword + Stopwatch + 550 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 1500 sztuk złota
- +20 AD
- Unique Pasyw: +8 Lethality
- Unique Aktyw: Zaznacz obszar znajdujący się pod tobą. Po 4 sekundach powrócisz do zaznaczonej przez ciebie lokacji (120 sekund czasu odnowienia)
- Receptura: Lifeline + Serrated Dirk + 400 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3000
- +70 AD
- Unique Pasyw: +18 Lethality
- Unique Aktyw: Zaznacz obszar znajdujący się pod tobą. Po 4 sekundach powrócisz do zaznaczonej przez ciebie lokacji (60 sekund czasu odnowienia)
- Receptura: Oblivion Orb + Blasting Wand + 650 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3000
- +75 AD
- +350 HP
- Unique Pasyw – Touch od Death: +15 Magic Penetration
- Unique Pasyw: Po trafieniu wrogiego championa umiejętnością zadającą obrażenia, zyskujesz spell shielda na 2 sekundy, który może zablokować 1 umiejętność, którą zostaniemy trafieni
- Receptura: Boots of Speed + 300 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 1000 sztuk złota
- Unique Aktyw: Na 6 sekund stajesz się widmowy co pozwala ci ignorować kolizje z terenem. W momencie, w którym znajdujesz się w przeszkodzie terenowej zyskujesz 125 prędkości poruszania się i stajesz się nienamierzalny, ukryty i zsilencowany (60 sekund czasu odnowienia)
- Unique Pasyw – Enhanced Movement: +45 prędkości poruszania się
Skórki oraz zmiany wizualne
Dark Waters Diana – 1350 RP
“Diana was once an extremist within the Order of the Mother Serpent, but now spends her days murdering her employer’s enemies by the light of the moon. In Bilgewater it’s less about who you were, and more about the message you send.”
Dark Waters Vladimir – 1350 RP
“In his younger days, Vladimir practiced at a school of medicine known for magically manipulating the humors of a patient’s body. Turns out in Bilgewater there’s more coin to be made killing than saving, and now he’s found himself in a much more lucrative—if not messier—line of work.”
- Skórka ta od razu otrzymała również warianty chrome’a:
Inne
- W związku z premierą nowych skórek dodano pięć nowych ikon przywoływacza
- W związku z premierą nowych skórek dodano nową skórkę na wardy
The Ripper Ward – 640 RP
- Dodane zostały nowe tutoriale
- Dodano nową wersję historii w kliencie gry Nautiluas, a drobnych poprawek w swojej historii (zaznaczonych pogrubieniem) doczekał się Fizz
Nautilus
“A lonely legend as old as the first piers sunk in Bilgewater, the armored goliath known as Nautilus roams the dark waters off the coast of the Blue Flame Isles. Driven by a forgotten betrayal, he strikes without warning, swinging his enormous anchor to save the wretched, and drag the greedy to their doom. It is said he comes for those who forget to pay the “Bilgewater tithe”, pulling them down beneath the waves with him– an iron-clad reminder that none can escape the depths.”
Fizz
“Fizz is an amphibious yordle, who dwells among the reefs surrounding Bilgewater. He often retrieves and returns the tithes cast into the sea by superstitious captains, but even the saltiest of sailors know better than to cross him– for many are the tales of those who have underestimated this slippery character. Often mistaken for some manner of capricious ocean spirit, he seems able to command the beasts of the deep, and delights in confounding his allies and enemies alike.
- Do warsztatu hextech dodano specjalny loot tematycznie związany z Bilgewater
- Golden Kraken: Ujawnia jeden odłamek skórki, jedną LegndarnąSkórkę na stałe i loot z jednego Bloodharbor Medallionu (jeden odłamek skórki Bilgewater i jeden losowy odłamek skórki).
- Bloodharbor Medallion: Ujawnia jeden odłamek skórki Bilgewater i jeden losowy odłamek skórki
- Cursed Capsule: Zyskaj trzy odłamki skórek (z czego jeden odłamek musi być poziomu przynajmniej epickiego), 225 pomarańczowej esencji i szansę żeby otrzymać dostępnee tylko podczas eventu looty takie jak Bloodharbor Medallion czy Golden Kraken. Częstotliwość wypadania Gemstone’a i skórek Gemstone’owych jest pomnażana o 1.5
- Dodano login screen związany z nowym bohaterem: