Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 8.10.
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Caretaker’s Shrine (W):
- Koszt manu został zmniejszony z 90 do 70
Sadism (R):
- Koszt został zwiększony z 20% obecnego HP do 25% obecnego HP
- Czas odnowienia został zwiększony z 100/85/70 do 110/100/90 sekund
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 340 do 345
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 2 do 1.8
Roar of the Slayer (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/105/140/175/210 do 65/100/135/170/205
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.55
- Czas trwania efektu redukującego armora została zwiększona z 2.5 do 4 sekund – czas trwania spowolnienia nie został zwiększony
- Usunięto efekt sprawiający, że przeciwnicy trafieni odepchniętą jednostką otrzymywali o 30% więcej obrażeń
- Dodano nowy efekt: “Efekt redukcji armora jest nakładany również na przeciwników trafionych przez lecącego wroga”
Elastic Slingshot (E):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.9
Lets Bounce! (R):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.9
Zmiany w przedmiotach
Enchantment: Runic Echoes (przedmiot ten został zreworkowany):
- Całkowity koszt budowy przedmiotu: 2625 sztuk złota
- +60 AP
- +10% redukcji czasu odnowienia
- +300 many
- Unique Pasyw – Echo: Ruszając się i rzucając zaklęcia otrzymujesz ładunki. Po zebraniu 100 ładunków twoja następna umiejętność zadająca obrażenia zużyje wszystkie ładunki by zadać dodatkowe 60 (+0.1 AP) magicznych obrażeń maksymalnie 4 pobliskim celom. Ten efekt zadaje 250% obrażeń Dużym Potworom, a trafienie Dużego Potwora tym efektem dodatkowo przywróci 25% twojej brakującej many.
- Na raz posiadać możesz tylko 1 przedmiot generujący złota lub przeznaczony na junglę
- Ilość bonusowych obrażeń zadawanych potworom została zwiększona z 25 do 35
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje już bonusu do Attack Speedu
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje dodatkowej regeneracji many równej 150% bazowej regeneracji many
- Wartość efektu kradnącego HP została zwiększona z 25 do 30
- Dodano nowy efekt: “W momencie gdy przebywasz na jungli i w rzece przywracane jest ci do 8 many na sekundę w zależności od ilości twojego brakującego HP”
- Czas przez jaki ward pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 60-120 do 90-180 sekund
- Czas odnowienia ładunku została zwiększona z 180-90 do 240-120 sekund
- Przedmioty te od teraz są ekskluzywne dla graczy grających na tych pozycjach
- Machete i Talisman mają specjalną zasadę pozwalającą posiadać na raz oba te przedmioty
Zmiany w runach
Demolish (Slot 1, Ścieżka Determinacji):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 125 do 175
Bone Plating (Slot 1, Ścieżka Determinacji):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 20-50 do 15-40
Chrysalis (Slot 2, Ścieżka Determinacji):
- Ilość przyznawanego dodatkowego HP została zmniejszona z 60 do 50
Cheap Shot (Slot 1, Ścieżka Dominacji):
- Ilość zadawanych nieuchronnych obrażeń została zwiększona z 12-30 do 15-40
Ingenious Hunter (Slot 3, Ścieżka Dominacji):
- Wartość efektów redukujących czasy odnowienia aktywów przedmiotów została zwiększona z 10% do 15%
- Ilość przyznawanej dodatkowej redukci czasów odnowienia za jeden stack została zmniejszona z 6% do 5%
Phase Rush (Runa Kluczowa, Ścieżka Czarnoksięstwa):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 15-40% do 25-40%
Perfect Timing (Slot 1, Ścieżka Inspiracji):
- Czas po jakim Commencig Stopwatch przekształca się w Stopwatcha został zmniejszony z 10 do 8 sekund
Zmiany w Summoner's Rift
Rift Scuttler:
- Sposób pojawiania się na mapie został zmieniony z “pojawiania się w losowo wybranych lokacjach z ustalonej listy” na “na początku gry Scuttlery znajdują się po obu stronach rzeki. Kiedy oba zostaną zabite tylko jeden z nich się odrodzi w losowo wybranej lokacji z ustalonej listy”
- Ilość przyznawanego doświadczenia została zmieniona z 170 na 115-230 (wartości te skalują się na poziomach 1-9)
- Ilość przyznawanego złota została zmieniona z 100 na 70-140 (wartości te skalują się na poziomach 1-9)
- Czas potrzebny na odrodzenie się tego campu został zmniejszony z 2:30 do 2:15
Skórki oraz zmiany wizualne
Pulsefire Riven – 1350 RP
Pulsefire Shen – 1350 RP
Pulsefire Twisted Fate – 1350 RP
Inne
- W związku z trzema nowymi skórkami z serii Pulsefire dodano trzy nowe ikony przywoływacza
- Dodano nowe ikony przywoływacza związane z tegorocznym MSI 2018
- Dodano również jedną nową ikonę przywoływacza nie związaną z nowymi skórkami, a dodatkowo w grze pojawiły się specjalne tęczowe efekty aktywujące się w momencie pojawienia się postaci na polu bitwy, co wydaje się być związane z tą ikoną
- Dodano nową skórkę na wardy zwaną Pulsefire Ward 2018
- Dodane zostały nowe emotki oznaczone jako Legend 16, Legend 17, Legend 18, Legend 19, i Legend 20:
- Dodano trzy nowe emotki tematycznie związane z pszczołami. Noszą one odpowiednio nazwy “Bee Mad”, “Bee Sad”, i “Bee Happy”.
- Dodano opcję pozwalającą po aktywacji na namierzanie tylko i wyłącznie wrogich championów.
- Dodany został login screen, a także całą masę rozmaitych obramówek, bannerów czy piedestałów związanych z trybem gry zwanym Clash
Bazowa (Demacia)
Freljord
Piltover
Shadow Isles
Zaun
Bazowa (Demacia)
Freljord
Piltover
Shadow Isles
Zaun
Kolejna porcja skórek otrzymała swoje historie obecne w kliencie gry i dla przykładu tak prezentuje się historia Red Riding Annie.
“Over the river and through the woods, to grandmother’s house Annie went– not once suspecting that Warwick the Wolf was waiting for her. Of course, Warwick didn’t know Annie could shoot balls of magic flame or summon a fiery bear, so really this was a larger issue with communication.”