Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.8. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Xayah, Rakan
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Xayah i Rakan
Xayah, the Rebel
Statystyki i umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 545
- Wartość przyrostu HP na poziom : 80
- Bazowa ilość many: 340
- Wartość przyrostu many na poziom: 40
- Bazowa ilość Attack Speedu: —
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 3.3
- Bazowa ilość AD: 56
- Wartość przyrostu AD na poziom : 2.2
- Zasięg auto-ataków: 525
- Bazowa prędkość poruszania się: 325
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.2
- Wartość przyrostu regeneracji HP na sekundę wraz z poziomem : 0.15
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę: 1.65
- Wartość przyrostu regeneracji many na sekundę wraz z poziomem : 0.15
- Bazowa ilość armora: 24
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3
- Bazowa ilość magic resist: 30
Clean Cuts (Pasyw):
- Po użyciu jakiejś umiejętności następne 3 auto-ataki Xayah trafią we wszystkich przeciwników stojących na ich drodze zostawiając za sobą Pióro na 6 sekund.
- Główny cel jej wzmocnionego auto-ataku otrzyma pełną ilość obrażeń i efektów on-hit podczas gdy pozostałe cele otrzymają 50% obrażeń. Xayah może przechowywać do 5 wzmocnionych auto-ataków na raz.
- Lover’s Leap – Xayah i Rakan mogą razem recallować
Double Daggers (Q):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
- Xayah rzuca dwoma nożami zadając 80/120/160/200/240 (+1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i zostawiając za sobą dwa Pióra. Wszystkie trafione cele poza pierwszym otrzymują 50% obrażeń.
- Zasięg:
Deadly Plumage (W):
- Koszt many: 60/55/50/45/40
- Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
- Xayah tworzy na 4 sekundy burzę ostrzy otrzymując 30/35/40/45/50% bonus do Attack Speedu i sprawiając, że jej auto-ataki uderzają kolejny raz zadając 20% obrażeń
- Jeśli umiejętność ta trafi we wrogiego championa Xayah otrzymuje 30% bonus do prędkości poruszania się na 1.5 sekundy
- Jeśli Rakan znajduje się w pobliżu również otrzyma on efekt tej umiejętności
- Zasięg:
Bladecaller (E):
- Koszt many: 40
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Xayah przywołuje z powrotem do siebie wszystkie swoje Pióra, które zadają 50/60/70/80/90 (+0.6 bonusowego AD)(ilość zadawanych obrażeń zwiększana jest o 0.5% za każdy 1% posiadanej szansy na uderzenie krytyczne) fizycznych obrażeń przeciwnikom przez których one przejdą –każde kolejne pióro uderzające w ten sam cel zadaje 10% mniej obrażeń aż do osiągnięcia 10% bazowej wartości
- Na przeciwników uderzonych przynajmniej 3 Piórami nakładany jest root na 1 sekundę
- Miniony otrzymują tylko 50% obrażeń z tej umiejętności
Featherstorm (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 140/125/110 sekund
- Xayah wyskakuje w powietrze stając się nienamierzalna. Następnie zsyła ona deszcz sztyletów zadający 100/150/200 (+1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i zostawia za sobą linię z Piór.
- Xayah może się poruszać w momencie gdy znajduje się ona w powietrzu
- Zasięg:
Głos
Kwestia wypowiadana w champion select podczas wyboru postaci:
“I can never resist an invitation to dance.”
Kwestia wypowiadana w champion select podczas banowania:
“Fine, Ill just be over here… sharpening my feathers.”
Historia
Deadly and precise, Xayah is a vastayan revolutionary waging a personal war to save her people. She uses her speed, guile, and razor-sharp feather blades to cut down anyone who stands in her way. Xayah fights alongside her partner and lover, Rakan, to protect their dwindling tribe, and restore their race to her vision of its former glory
“Ever been stabbed by a feather?”
Premierowa Skórka
Cosmic Dusk Xayah -1350 RP
Rakan, the Charmer
Statystyki i umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 510
- Wartość przyrostu HP na poziom : 85
- Bazowa ilość many: 315
- Wartość przyrostu many na poziom: 50
- Bazowa ilość Attack Speedu: —
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 3
- Bazowa ilość AD: 62
- Wartość przyrostu AD na poziom : 3.5
- Zasięg auto-ataków: 300
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.0
- Wartość przyrostu regeneracji HP na sekundę wraz z poziomem : 0.1
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę: 1.75
- Wartość przyrostu regeneracji many na sekundę wraz z poziomem : 0.1
- Bazowa ilość armora: 24
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3.9
- Bazowa ilość magic resist: 30
Fey Feathers (Pasyw):
- Co każde 40-16 sekund Rakan otrzymuje tarczę blokującą 33-254 (+0.9 AP) obrażeń. Auto-ataki Rakana, a także umiejętności, które użyje on na wrogim championie zmniejszają czas odnowienia tej umiejętności o 1 sekundę – dokładna wartość czasu odnowienia wynosi: 40/40/37/37/34/34/31/31/28/28/25/25/22/22/19/19/16/16 sekund, a dokładna wartość tarczy prezentuje się następująco: 33/46/59/72/85/98/111/124/137/150/163/176/189/202/215/228/241/254
- Lover’s Leap – Xayah i Rakan mogą razem recallować
Gleaming Quill (Q):
- Koszt many: 60
- Czas odnowienia: 12/10.5/9/7.5/6 sekund
- Rakan wystrzeliwuje magiczne pióro zadające 70/115/160/205/250 (+0.5 AP) magicznych obrażeń pierwszemu trafionemu celowi
- Jeśli pióro trafi wrogiego championa lub epickiego potwora Rakan przywraca dodatkowo 23-150 (+0.7 AP) HP sobie i pobliskim sojusznikom po upływie 3 sekund lub w momencie gdy dotknie on sojusznika – pełna wartość uzdrowienia prezentuje się następująco: 23/30/38/45/53/60/68/75/83/90/98/105/113/120/128/135/143/150
- Zasięg:
Grand Entrance (W):
- Koszt many: 50/60/70/80/90
- Czas odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund
- Rakan dashuje do wybranej lokacji. Po przybyciu do niej wyskakuje on w powietrze zadając 70/110/150/190/230 (+0.5 AP) i podrzucając pobliskich przeciwników w powietrze na 1 sekundę
- Zasięg:
Battle Dance (E):
- Koszt many: 60/70/80/90/100
- Czas odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund
- Rakan podlatuje do pobliskiego sojusznika zapewniając mu tarczę blokującą 50/85/120/155/190 (+0.8 AP) obrażeń przez następne 3 sekundy
- Umiejętność ta może zostać ponownie wycastowana bez ponoszenia żadnego kosztu w czasie następnych 5 sekund
- Zasięg castowania tej umiejętności jest zwiększony gdy castujemy ją na Xayah
- Zasięg:
The Quickness (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/110/100
- Zyskaj 50% bonus do prędkości poruszania się na 4 sekundy
- Dotknięcie przeciwnika zada im 100/200/300 (+0.5 AP) magicznych obrażeń, a dodatkowo za pierwszym razem gdy zostaną oni uderzeni zostaną oni zauroczeni na 1/1.25/1.5 sekundy. Pierwszy zauroczony champion przyznaje Rakanowi bonus do prędkości poruszania się równy 150% (wartość ta maleje z czasem)
Głos
Kwestia wypowiadana w champion select podczas wyboru postaci:
“Let’s Dance”
“Seriously? Seriously? Lame.”
Historia
As mercurial as he is charming, Rakan is an infamous vastayan troublemaker and the greatest battle-dancer in Lhotlan tribal history. To the humans of the Ionian highlands, his name has long been synonymous with wild festivals, uncontrollable parties, and anarchic music. Few would suspect this energetic, traveling showman is also partner to the rebel Xayah, and is dedicated to her cause.
“I got freedom. I got a lady. I got a cause I’d die for.”
Premierowa Skórka
Cosmic Dawn Rakan – 1350 RP
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Blood Well (Pastw):
- Od teraz efekt Hellbent jest również odświeżany przez zadanie/otrzymanie obrażeń od potworów
Blood Thirst / Blood Price (W):
- Wartość przelicznika z brakującego HP na uleczenie została zmniejszona z 6.5% do 5%
Cursed Touch (Pasyw):
- Ilość bonusowych nieuchronnych obrażeń otrzymywanych przez przeciwników z Curse została zmniejszona z 15% do 10%
- Od teraz ilość dodatkowych obrażeń z tej umiejętności nie jest zmniejszana przez resisty
Despair (W):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 1/1.5/2/2.5/3% do 1/1.25/1.5/1.75/2% maksymalnego HP wroga
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z +1% za każde 100 AP do +2% za każde 100 AP
Iceborn (Pasyw):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 18 do 18/15/12/9 sekund
- Naprawiono błąd sprawiający, że czas odnowienia tej umiejętności nie był redukowany po zabiciu celu przy użyciu Ring of Frost (W)
Ice Shard (Q):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.65 do 0.7
- Bazowa ilość armoru został zmniejszony z 20 do 18
- Ilość HP posiadanych przez Voidlingi została zmniejszona z 3 do 2
- Ilość złota otrzymywanego za zabicie Voidlinga została zmniejszona z 10 do 5
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu regeneracji many na poziom została zmniejszona z 0.14 do 0.1
Riptide (E):
- Koszt many został zwiększony z 40/50/60/70/80 do 50/60/70/80/90
Twilight Assault (Q):
- Usunięto efekt sprawiający, że wrogowie nie będący championami otrzymywali ze wzmocnionych auto-ataków dodatkowych 30/50/70/90/110 obrażeń
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnione auto-ataki została zwiększona z 0 do 15/20/25/30/35/40 (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie)
Shadow Dash (E):
- Koszt energii został zmniejszony z 180 do 150
- Szerokość umiejętności została zwiększona
Stand United (R):
- Bazowa wartość tarczy została zmniejszona z 250/550/850 do 175/350/525
- Od teraz tarcza skaluje się z brakującym HP celu, a maksymalna osiągana wartość równa jest 160% bazowej wartości (280/560/840) – w momencie gdy nasz cel ma 40% HP wartość tarczy staje się porównywalna z tą obecną na serwerach live
- Czas odnowienia został zwiększony z 180/150/120 do 200/180/160 sekund
Tiger Stance (Q):
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
- Usunięto efekt sprawiający, że auto-ataki Udyra zadają w tym stylu dodatkowe obrażenia równe 15% AD
- Dodano nowy efekt: “Udyr co trzeci auto-atak, a także przy pierwszym wyprowadzonym auto-ataku wykona Uderzenie Tygrysa, zadając 30/60/90/120/150 (+1.2-1.6 całkowitego AD) przez następne 2 sekundy”
- Od teraz aktywacja tej umiejętności przyznaje tylko bonus do Attack Speeda nie sprawiając już, że przez 5 następnych sekund auto-ataki zadają dodatkowe 30/80/130/180/230 (+1.2/1.3/1.4/1.5/1.6 całkowitego AD) fizycznych obrażeń przez następne 2 sekundy
Turtle Stance (W):
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
- Usunięto efekt sprawiający, że Udyr zyskuje w tym stylu 10/12/14/16/18% Life Steala
- Dodano nowy efekt: “Co trzeci auto-atak, a także pierwszy auto-atak przez niego wyprowadzony uleczy Udyra o 2.5% jego maksymalnego HP (efekt ten zwiększany jest o 1% za każdy 1% brakującego HP Udyra)”
Bear Stance (E):
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
Phoenix Stance (R):
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
Twisted Treeline
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Twisted Treeline
Miniony:
- Super miniony:
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 30 do 100
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 180 do 306
- Wprowadzone zostały drobne poprawki w skalowaniu się ilości pozostawianego za sobą złota
- Od teraz przyznają one 20% bonus do prędkości poruszania się poza starciem dla pobliskich minionów i championów
- Melee/Ranged miniony:
- Wprowadzone zostały drobne poprawki w skalowaniu się ilości pozostawianego za sobą złota/ilości HP
- Dodano nowy efekt: “Śmierć pobliskiego miniona przyznaje 3 sztuki złota”
Przedmioty:
- Usunięto itemy przyznające 5 sztuk złota na sekundę
Health Relics:
- Dodano przelicznik z brakującego HP równy +2% za każde 1% brakującego HP
Fale Minionów:
- Miniony zaczynają spawnować się teraz 15 sekund szybciej (w 45 sekundzie)
- Cannon miniony od teraz spawnują się w pierwszej fali
- Częstotliwość spawnowania się cannon minionów została zwiększona z co 3 falę na każdą falę
- Częstotliwość spawnowania się fal została zmieniona z 30 na 25 sekund
Asysty:
- Timer na asysty przy zabójstwie championów został zwiększony z 10 do 20 sekund
- Timer na asysty przy zniszczeniu wież został zwiększony z 10 do 30 sekund
Recalle:
- Naprawiony został opis recallu
Death Timery:
- Timery te są obecnie trochę większe na początku gry, a mniejsze w jej późniejszych fazach
Doświadczenie:
- Od teraz im większą przewagę poziomów masz nad twoim celem tym mniej punktów doświadczenia za niego dostajesz
Wieże przy Nexusie:
- Ilość posiadanego Attack Speedu została zmniejszona z 2.5 do 2
Vilemaw:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 5500 do 4500
Naprawy Błędów:
- Naprawiono błąd powodujący, że Health relic przywracał podwójną ilość HP
Conqueror Karma – 975 RP [Legacy – Skórka ta dostępna będzie tylko w trakcie MSI/Mistrzostw Świata]
Cosmic Blade Master Yi – 1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Nowa skórka na wardy, Nowe ikony przywoływacza, Zmiany w Summoner’s Rift związane z MSI, Nowe login screeny
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano nową skórkę na wardy prezentującą się następująco:
Conqueror Ward – X RP
- Dodano sporą ilość nowych ikon przywoływacza związanych ze zbliżającym się MSI, a także grafiki specjalnych emotek w grze związanych z każdym regionem. Wprowadzono również kilka nowych ikon związanych tematycznie z nowymi skórkami