Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.7. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Triumphant Roar (Pasyw):
- Od teraz umiejętność ta leczy wszystkich pobliskich sojuszniczych championów, a nie tylko jednego
Trample (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/15.5/15/14.5/14 do 12/11.5/11/10.5/10 sekund
- Wartość przelicznika z poziomu postaci do obrażeń zadawanych przez wzmocniony auto-atak została zwiększona z 10 do 15
Cursed Touch (Pasyw):
- Usunięto efekt sprawiający, że auto-ataku Amumu zmniejszały ilość magic resist celów o 15/20/25 na 3 sekundy
- Dodano nowy efekt: “Auto-ataki Amumu nakładają Curse na przeciwnika na 3 sekundy, powodując że każde magiczne obrażenia zadają mu dodatkowe 10% nieuchronnych obrażeń”
Despair (W):
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta odświeża działanie Curse (Pasyw) na pobliskich przeciwnikach”
Curse of the Sad Mummy (R):
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta nakłada efekt Curse (Pasyw)”
Traveler’s Call (Pasyw):
- Dodano nowy efekt: “Bard zyskuje 15 dodatkowych obrażeń do swoich auto-ataków wzmocnionych meepami wraz z wchodzeniem na kolejne tiery chime’ów”
- Wartość bonusu za zebranie 10 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 15 chime’ów została zmieniona z +1 meep na efekt AoE przy wzmocnionym auto-ataku
- Wartość bonusu za zebranie 20 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na skrócony czas ładowania meepów
- Wartość bonusu za zebranie 25 chime’ów została zmieniona z efektu AoE przy wzmocnionym auto ataku na +20% do wartości spowolnienia (w sumie 45%)
- Wartość bonusu za zebranie 30 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 35 chime’ów została zmieniona z krótszego czasu ładowania meepów na zwiększony zasięg efektu AoE
- Wartość bonusu za zebranie 40 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na krótszy czas ładowania meepów
- Wartość bonusu za zebranie 45 chime’ów została zmieniona z +20% do wartości spowolnienia (w sumie 45%) na +15% do wartości spowolnienia (w sumie 60%)
- Wartość bonusu za zebranie 50 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 55 chime’ów została zmieniona z +1 meep na szybszy czas ładowania meepów
- Wartość bonusu za zebranie 60 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na +10% do wartości spowolnienia (w sumie 70%)
- Wartość bonusu za zebranie 65 chime’ów została zmieniona z zwiększonego zasięgu efektu AoE na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 70 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na szybsze ładowanie się meepów
- Wartość bonusu za zebranie 75 chime’ów została zmieniona z szybszego ładowania się meepów na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 80 chime’ów została zmieniona z +35 obrażeń na +5% do wartości spowolnienia (w sumie 75%)
- Wartość bonusu za zebranie 85 chime’ów została zmieniona z +15% do wartości spowolnienia (w sumie 60%) na +1 meep
- Wartość bonusu za zebranie 90 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +5% do wartości spowolnienia (w sumie 80%)
- Wartość bonusu za zebranie 100 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +1 meep (w tym momencie osiągana jest maksymalna ilość 9 meepów)
- Wartość bonusu za zebranie 105 chime’ów została zmieniona z szybszego ładowania się meepów na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 110 chime’ów została zmieniona z +30 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 115 chime’ów została zmieniona z +10% do wartości spowolnienia (w sumie 70%) na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 120 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 125 chime’ów została zmieniona z szybszego czasu ładowania się meepów na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 130 chime’ów została zmieniona z +25 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 135 chime’ów została zmieniona z +5% do wartości spowolnienia (w sumie 75%) na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 140 chime’ów została zmieniona z +20 obrażeń na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 145 chime’ów została zmieniona z +5% wartości spowolnienia (w sumie 80%) na +10 obrażeń
- Wartość bonusu za zebranie 150+ chime’ów została zmieniona z +20 obrażeń na +10 obrażeń
Tactical Sweep (W):
- Od teraz umiejętność ta nie przywraca HP przy uderzeniu miniona/potwora z zewnętrznej części W
The Hextech Ultimatum (R):
- Czas trwania umiejętności został zmniejszony z 4 do 2.5/3.25/4 sekund
Colossal Smash (Pasyw):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 15-100 do 12-80
Winds of War (Q):
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez wystrzeliwane podmuchy wiatru została zwiększona z 0.6 do 0.75
- Wartość przelicznika z maksymalnego HP przeciwnika na obrażenia zadawane przez tornada została zmniejszona z 9% do 6%
Quickdraw (E):
- Stacki True Grita nie przyznają już od teraz bonusu do Magic Resist
Golden Aegis (W):
- Wartość zyskiwanej tarczy została zmieniona z 50/80/110/140/170 (+20/40/60/80/100 za każdego pobliskiego wrogiego championa) na 65/90/115/140/165 (+2/2.5/3/3.5/4% maksymalnego HP Jarvana za każdego pobliskiego wrogiego championa)
Nether Blade (W):
- Naprawiony został błąd, który pozwalał auto-atakom wzmocnionym przez tą umiejętność być anulowanymi jeśli cel wyszedł poza zasięg po wyprowadzeniu ataku
Force Pulse (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6 do 5 sekund
Riftwalk (R):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.2 do 0.3
Shunpo (E):
- Czas odnowienia został zwiększony z 10/9.5/9/8.5/8 do 14/12.5/11/9.5/8 sekund
Final Spark (R):
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta zabije wrogiego championa, jej czas odnowienia jest skracany o 10/30/50% czasu odnowienia”
Ogólne Zmiany:
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 1.678 do 1.4
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 598.28 do 575
Visionary (Pasyw):
- Od teraz po 5 auto-atakach następna użyta umiejętność oprócz zerowego kosztu many zostanie również ulepszona do następnej rangi – w momencie gdy nasz spell ma już maksymalną rangę to aktywowany zostanie jeden ze specjalnych bonusów opisanych poniżej:
- Consume: +150 obrażeń i +50 przywróconego HP
- Blood Boil: +1% prędkości poruszania się i +5% Attack Speedu
- Ice Blast: +40 AD obrażeń i +5% spowolnienia
- Absolute Zero: +250 maksymalnych obrażeń
Savagery (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 35/55/75/95/115 (+0.3/0.4/0.5/0.6/0.7 bonusowego AD) do 25/45/65/85/105 (+0.2/0.3/0.4/0.5/0.6 bonusowego AD)
Backstab (Pasyw):
- Ilość zadawanych obrażeń przez krytyczne obrażenie została zmieniona z 120-145% na 130% (+0.4 AP)
Decieve (Q):
- Czas odnowienia został zwiększony z 14 do 16/15.5/15/14.5/14 sekund
Noxian Diplomacy (Q):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/100/120/140/160 do 60/85/110/135/160
Thunder Claws (R):
- Maksymalna ilość przeciwników, których uderzyć może jeden piorun została zwiększona z 4 do 8
- Poprawiona została logika wyboru celów, na które przeskoczyć ma piorun
Skórki oraz zmiany wizualne
Dreadnova Darius
[Skórka ta będzie dostępna tylko poprzez warsztat hextech i podobnie jak w przypadku innych skinów może zostać on stworzony przy użyciu 10 gemstone’ów lub może on wypaść jako skin shard]God Fist Lee Sin -1820 RP
Kliknij, aby rozwinąć
[Brazylijsko-Portugalski/ Czeski / Francuski / Niemiecki / Grecki / Węgierski / Włoski / Japoński / Koreański / Łacińsko-amerykański Hiszpański / Rumuński / Rosyjski / Hiszpański / Turecki]
Sun Goddess Karma
Kliknij, aby rozwinąć
Sakura Karma
Kliknij, aby rozwinąć
Traditional Karma
Kliknij, aby rozwinąć
Order of the Lotus Karma
Kliknij, aby rozwinąć
- Splash art tej skórki otrzymał kilka poprawek zmieniających wygląd twarzy Karmy w taki sposób aby odpowiadał on splash artom pozostałych skinów
Inne
Nowa skórka na wardy, Nowe ikony przywoływacza, Nowy login screen, Zmiany w znaczniku magicznej tarczy
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano nową skórkę na wardy zwaną God Fist Ward, która prezentuje się w następujący sposób: