Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.24
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Voice of Light (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/100/80 do 110/90/70 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa wartość regeneracji HP została zwiększona z 1.08 do 1.5
Adaptive Defenses (Pasyw):
- Czas przez jaki tarcza pozostaje aktywna został zwiększony z 1.5 do 2 sekund
Precision Protocol (Q):
- Czas przez jaki umiejętność ta może zostać użyta ponownie bez kosztów many został zwiększony z 3 do 3.5 sekundy
Hemorrhage (Pasyw):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez krwawienie została zwiększona z 10 – 27 do 13-30
- Wartość bonusu do obrażeń przyznawanego przez Noxian Might została zwiększona z 30 – 200 do 30 – 230
Mystic Shot (Q):
- Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 1.25 do 1.1
Colossal Smash (Pasyw):
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.7 do 0.5
Justice Punch (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
Shield of Durand (W):
- Wartość przelicznika z AP na efekt redukcji obrażeń przyznawany po pierwszym wycastowaniu została zwiększona z 4% do 5%
- Do drugiego wycastowania dodano nowy efekt: “Galio dodatkowo zadaje od 20/30/40/50/60 (+0.2 AP) do 60/90/120/150/180 (+0.6 AP) obrażeń” – ilość zadawanych obrażeń efekt redukcji obrażeń i czas trwania taunta rośnie wraz z czasem ładowania
Friend of the Forest (Pasyw):
- Koszt HP użycia tej umiejętności został zmniejszony z 192/205/218/230/241/251/260/267/27
Martial Cadence (Pasyw):
- Ilość zadawanych bonusowych obrażeń została zmniejszona z 10% do 8% obecnego HP celu
Dragon Strike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 do 80/120/160/200/240
Requiem (R):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.75
Zenith Blade (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/100/140/180/220 do 40/80/120/160/200
Nether Grasp (R):
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 1.1 do 0.8
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 125/225/325 do 125/200/275
Bramble Smash (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/115/160/205/250 do 65/105/145/185/225
Ogólne Zmiany:
- Bazowa wartość regeneracji many na 5 sekund została zwiększona z 8.5 do 11.5
- Wartość przyrostu regeneracji many na 5 sekund na poziom została zmniejszona z 0.8 do 0.4
Soul Siphon (Pasyw):
- Usunięto efekt dający 10/15/20% spell vampa
- Dodano nowy efekt: “Kiedy Morgana zada obrażenia championom, dużym minionom lub dużym potworom to leczy się ona o 15/20/25/30/35/40% (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie) zadanych obrażeń”
Tormented Soil (W):
- Dodano nowy efekt: “Za każdym razem kiedy umiejętność ta działa na przeciwnika, jej czas odnowienia skracany jest o 5%”
Bellows Breath (W):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 12/14/16/18/20% do 10/12/14/16/18% maksymalnego HP wroga
- Czas odnowienia został zwiększony z 12/11/10/9/8 do 13/12/11/10/9 sekund
Broken Wings (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 10/30/50/70/90 do 15/35/55/75/95
Hymn of Valor (Q):
- Koszt many został zwiększony z 45/50/55/60/65 do 60/65/70/75/80
- Ilość dodatkowych magicznych obrażeń przyznawanych z aury została zmieniona z 20/30/40/50/60 (+0.2 AP) na 10/15/20/25/30 (+0.3 AP)
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 45 do 40
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 600 do 570
Wind Becomes Lightning (W):
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane przez przebicie została zmniejszona z 0.85 do 0.75
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 65 do 62
Sleepy Trouble Bubble (E):
- Czas odnowienia od teraz zaczyna być naliczany w momencie zaśnięcia wrogiego championa
- Hitbox tej umiejętności został poprawiony tak by bardziej odpowiadał on obszarowi zaprezentowanemu przez wygląd tej umiejętności
Ogólne Zmiany:
- Bazowa wartość regeneracji many na 5 sekund została zwiększona z 8.5 do 11.5
- Wartość przyrostu regeneracji many na 5 sekund wraz z poziomem została zmniejszona z 0.8 do 0.4
Garden of Thorns (Pasyw):
- Zasięg pojawiania się roślinek został zmniejszony z 1300 do 900
- Czas przez jaki roślinki pozostają na polu bitwy został zwiększony z 5-7.5 (wartości te zależały od poziomu postaci) do 8 sekund
- Czas przez jaki nasionka z pasywa pozostają aktywne został zmniejszony z 45 do 30 sekund – zmiana ta nie wpływa na czas przez jaki aktywne pozostają nasionka z W
- Ilość HP posiadanego przez roślinki została zwiększona z 4 do 8
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od auto-ataków zasięgowych postaci została zwiększona z 2 do 4
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od auto-ataków postaci walczących wręcz została zwiększona z 2 do 8
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od umiejętności trafiających w jeden cel została zwiększona z 4 do 8
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od umiejętności AoE została zwiększona z 2 do 4
- Ilość obrażeń zadawanych roślinkom cyklicznie została zmniejszona z 2 do 1
- Ilość obrażeń otrzymywanych przez roślinki od dużych minionów/potworów została zwiększona z 1 do 2 – ilość obrażeń zadawanych przez pozostałe miniony/potwory pozostała niezmieniona
- Ilość złota przyznawanego za zabicie roślinki została zmniejszona z 5 do 3
Rampant Growth (W):
- Usunięto efekt zwiększający ilość życia roślinek Zyry o 10/20/30/40/50%
- Dodano nowy efekt: “Za każdym razem gdy Zyra zabije przeciwnika czas odnawiania Rampant Growth skracany jest o 20%. Wartość tego efektu zwiększana jest do 100% w przypadku zabicia lub asysty przy zabiciu championa, dużego miniona lub dużego potwora”
Grasping Roots (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/95/130/165/200 do 60/105/150/195/240
Stranglethorns (R):
- Dodano nowy efekt: “Roślinki objęte efektem Garden of Thorns otrzymują dodatkowe 50% HP, a czas przez jaki pozostają one na polu bitwy jest resetowany”
Zmiany w przedmiotach
Bramble Vest:
- Ilość odbijanych obrażeń z Unique Pasywa została zmieniona z 15 na 3 (+10% twojego bonusowego Armora)
Sunfire Cape:
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Unique Pasywa została zwiększona z 11 do 25
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych minionom i potworom została zmniejszona z 200% do 50%
Forgefire Cape (ulepszenie oferowane przez Ornna):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Unique Pasywa została zwiększona z 11 do 25
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych minionom przez Unique Pasyw została zmniejszona z 200% do 50%
Zmiany w runach
Press the Attack (Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji):
- Od teraz efekt Vulnerable nakładany przez trzeci atak wyprowadzony w dany cel nie będzie wzmacniał już obrażeń zadawanych właśnie przez ten atak
Fleet Footwork (Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji):
- Dodano nowy efekt: “Jeśli atak uderzy krytycznie to wartość uleczenia zostanie zwiększona o 40% bonusu za uderzenie krytyczne”
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.2 do 0.4
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 5-50 na 3-60
- Wartość przelicznika z AD na zadawane obrażenia została zwiększona z 0.1 do 0.3
Lethal Tempo (Kluczowa Runa, Ścieżka Precyzji):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10 do 6 sekund
Triumph (Slot 1, Ścieżka Precyzji):
- Wartość uleczenia została zmniejszona z 15% do 12% naszego brakującego HP
Presence of Mind (Slot 1, Ścieżka Precyzji):
- Czas trwania efektu odnawiającego manę zostanie zwiększony z 5 do 7 sekund
Overheal (Slot 1, Ścieżka Precyzji):
- Wartość tarczy nakładanej w momencie uleczenia samego siebie została zwiększona z 30% do 40%
Coup de Grace (Slot 3, Ścieżka Precyzji):
- Wartość bonusu do obrażeń została zmniejszona z 10% do 9%
Eyeball Collection (Slot 2, Ścieżka Dominacji):
- Opis runy od teraz uwzględnia fakt, że asysty przyznają 1 Eyeball
Mirror Shell (Slot 2, Ścieżka Determinacji):
- Ilość przyznawanych Magic Resist została zwiększona z 5 do 6
Revitalize (Slot 3, Ścieżka Determinacji):
- Efekt tej runy od teraz działa również na uleczenia i tarcze, które ty otrzymujesz
Celerity (Slot 2, Ścieżka Czarnoksięstwa):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 4% do 3%
Skórki oraz zmiany wizualne
Santa Draven – 1350 RP
Ambitious Elf Jinx – 1350 RP
Snow Fawn Poppy – 1350 RP
Hextech Kog’Maw – Skórka dostępna tylko poprzez warsztat hextech
Mecha Aatrox
- Warianty chrome’a tej skórki zostały zmodyfikowane w taki sposób aby zachowywały one część swoich kolorów również po transformacji:
Mecha Kha’Zix
- Warianty chrome’a tej skórki zostały zmodyfikowane w taki sposób aby zachowywały one część swoich kolorów również po transformacji:
Amumu
- Postać ta otrzymała zaktualizowane ikony umiejętności:
Dr.Mundo
- Postać ta otrzymała zaktualizowane ikony umiejętności:
Nunu
- Postać ta otrzymała zaktualizowane ikony umiejętności:
Renekton
- Postać ta otrzymała zaktualizowane ikony umiejętności:
Nowe Tryby Gry
Snow Battle ARURF
Muzyka z Champion Select
Zasady
- Dostępne Summoner’s Spelle:
- Flash – stary, dobry, znany wszystkim Flash tym razem posiadający 60 sekund odnowienia
- Ultra daleki Mark // Ultra szybki Dash – Bohaterowie nauczyli się rzucać śnieżki naprawdę na duże odległości. Kto potrzebuje teleportu kiedy możesz robić to co 16 sekund
- Zarówno podczas ARURF’a jak i zwykłego ARAM’a będzie można założyć ikonkę z Poro danego rodzaju by móc zacząć rzucać nim w przeciwnika
- Nowa pula postaci:
- Na Polach Sprawiedliwości nastała zima więc prawie wszyscy schowali się wewnątrz przy kominku. Wszystkie postacie, którym mrozy nie straszne nadal są jednak gotowe do bitwy
- Wszystkie postacie mające Snow Day, lodową, mroźną lub zimową skórkę są dostępni do gry ,a ich odpowiednia skórka jest automatycznie wybrana bez względu na to czy ją posiadacie czy też nie
- Poro King – to stary dobry Poro King, którego wszyscy znają i kochają
Inne
- Dodano nową skórkę na wardy zwaną Dearest Deer Ward, która prezentuje się następująco:
- Dodano sporą liczbę nowych świątecznych emotek prezentujących się następująco:
- Dodano nowy login screenu związany ze zbliżającymi się All-Starsami
- Dodane zostały dwa zupełnie nowe rodzaje Poro noszące odpowiednio nazwy Baron Poro i Deer Poro. Oba te rodzaje najpewniej wzbogacą tryb gry Poro King, ale póki co nie wiadomo jak będzie można je odblokować
- Wprowadzono kolejną porcję zmian w nadal testowanych nowych paskach HP, których listę znaleźć możecie poniżej:
- Amunicje takie jak chociażby w przypadku Jhina, Corkiego czy Annie są od teraz traktowane tak jak na serwerach live
- Wprowadzono wiele drobnych poprawek w rozmiarach i kolorystyce
- Wprowadzono wiele poprawek w animacjach
- Dodano animacje dla burstów, wstrząśnień i zniszczeń wież
- Pasek HP Barona od teraz znajduje się nieruchomo w jednym miejscu zamiast poruszać się wraz z animacją tego potwora
- Poprawiono wskaźniki wskrzeszania
- Do klienta gry dodana została opcja pozwalająca na ukrycie zestawów run, które domyślnie zostały stworzone przez Riot.
- Dodano dziesięć nowych, świątecznych ikon przywoływacza
- Dodano kolejną porcję zaktualizowanych historii bohaterów i ich listę znaleźć możecie poniżej:
- Dodano login screen związany z tegorocznym Snowdown. Login screen prezentuje się następująco: