Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.23
Nowe postacie
Zoe, the Aspect of Twilight
Umiejętności i statystyki
Statystyki:
- Bazowa ilość MR: 30
- Bazowa ilość AD: 56
- Bazowa ilość Armora: 20.8
- Wartość przyrostu HP na poziom: 92
- Bazowa ilość HP: 526
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.5
- Bazowa wartość regeneracji HP: 1.3
- Bazowa prędkość poruszania się 340
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3.3
- Wartość przyrostu AD na poziom: 0.5
- Zasięg auto-ataków: 525
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.12
- Wartość przyrostu Many na poziom: 50
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 3.5
- Następny auto-atak Zoe wyprowadzony po wycastowaniu umiejętności zada 17-140 (+0.25 AP) dodatkowych magicznych obrażeń – dokładniej rzecz ujmując bazowe obrażenia rozkładają się w następujący sposób 17/20/23/27/31/36/42/48/54/61/69/78/87/96/106/117/128/140
Paddle Star (Q):
- Zasięg: 800
- Koszt many: 50/55/60/65/70
- Czas odnowienia: 7.5/7/6.75/6.5/6.25 sekund
- Zoe wystrzeliwuje pocisk zadający tym większe obrażenia im większy dystans przebędzie — od 58-180(+0.66AP) do 145-450(+1.65 AP) magicznych obrażeń – dokładniej rzecz ujmując minimalna bazowa ilość obrażeń rozkłada się w następujący sposób: 58/60/63/67/72/76/82/88/95/102/110/118/127/136/147/157/168/180, a maksymalna bazowa ilość jest efektem mnożenia tych wartości przez 2.5
- Możesz użyć ponownie tej umiejętności by przekierować pocisk do pozycji znajdującej się w pobliżu Zoe
Spell Thief (W):
- Zasięg: X
- Koszt Many: 0
- Czas odnowienia: 0.25 sekundy
- Przeciwnicy używający Summoner Spellów i Aktywów przedmiotów pozostawiają za sobą odłamki zaklęć pozostające na polu bitwy przez 40 sekund. Dodatkowo niektóre miniony również pozostawiają za sobą odłamki zaklęć w momencie gdy to Zoe je zabije.
- Aktyw: Zebranie odłamka zaklęcia pozwala na jedno jego użycie
- Pasyw: Kiedy Zoe użyje Summoner Spella lub Spell Thiefa (W), zyskuje ona 10/25/40/55/70% bonus do prędkości poruszania się na 2/2.5/3/3.5/4 sekundy ,wystrzeliwując do 3 pocisków zadających w sumie 70/115/160/205/250(+0.4 AP) magicznych obrażeń w atakowany przez nią cel. Każdy z tych pocisków może aktywować efekt More Sparkles! (Pasyw)
Sleepy Trouble Bubble (E):
- Zasięg: 800
- Koszt many: 80
- Czas odnowienia: 15.5/15/14.5/14/13.5 sekundy
- Zoe rzuca bąbelkiem zadającym 60/100/140/180/220(+0.4 AP) magicznych obrażeń, który pozostaje na polu bitwy jako pułapka jeśli nie trafi on w nikogo. Zasięg bąbelka jest zwiększany gdy przelatuje on przez ścianę.
- Po krótkim opóźnieniu ofiara zasypia na 2 sekundy. Auto-ataki i zaklęcia wyprowadzone w nią wybudzą ją zadając jej przy tym podwójne obrażenia, jednak bonus do obrażeń nie może przekroczyć 60/100/140/180/220(+0.4 AP)
- Kiedy przeciwnik zaśnie czas odnowienia Sleepy Trouble Bubble (E) jest skracany o 10/15/20/25/30%
Portal Jump (R):
- Zasięg: 575
- Koszt may: 50
- Czas odnowienia: 11/8/5 sekund
- Zoe przenosi się do pobliskiej lokacji na 1 sekundę, a następnie wraca do lokacji wyjściowej
- W trakcie tego czasu Zoe może używać umiejętności i auto-atakować, jednak nie może ona się poruszać. Dodatkowo może ona również widzieć przez ściany.
Głos
Specjalne Interakcje
Dodatkowo w najnowszej aktualizacji dodano nie anglojęzyczne warianty językowe głosu tej postaci, które prezentują się w następujący sposób:
- Brazylijsko Portugalski
- Czeski
- Francuski
- Węgierski
- Włoski
- Japoński
- Koreński
- Łacińsko Amerykański Hiszpański
- Rumuński
- Rosyjski
- Turecki
Historia
“As the aspect of youth, imagination, and change, Zoe acts as the divine messenger of Targon, heralding the major events that reshape worlds, before disappearing for hundreds or even thousands of years. Zoe’s very presence alters the arcane mathematics which perhaps explains the breezy nonchalance with that she approaches the task and her tendency to focus instead on playing games, tricking mortals, or otherwise amusing herself. An encounter with The Everchild can be joyous and life affirming but it is always more than it appears… and always extremely dangerous.”
Cyber Pop Zoe
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 53.544 do 53.54
- Bazowa wartość regeneracji HP na sekundę została zmniejszona z 1.0848 do 1.08
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 40 do 36
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 87 do 90
- Wartość przyrostu Armora na poziom została zwiększona z 3 do 3.5
Zmiany w przedmiotach
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z aktywa została zwiększona z 175 – 250 do 175 – 253
Zmiany w runach
Ścieżka Dominacji
Predator (Runa Kulczowa):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 60 – 140 do 60-180
- Czas odnowienia został zmniejszony z 180-120 do 150-100 sekund
Ghost Poro (Slot 1):
- Efekt został zmieniony z “Channelowanie Poro jest przerywane w momencie gdy wejdziesz w starcie z wrogim championem” na “Channelowanie Poro jest przerywane w momencie gdy otrzymasz obrażenia”
Ścieżka Czarnoksięstwa
Summon Aery (Runa Kluczowa):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 20 – 60 do 15 – 40
Ścieżka Determinacji
Revitalize (Slot 3)
- Od teraz w opisie runy wyszczególniono fakt, że działa ona na uleczenia i tarcze rzucane przez ciebie
Skórki oraz zmiany wizualne
PROJECT: Jhin – 1350 RP
PROJECT: Vayne – 1820 RP
PROJECT: Vi – 1350 RP
Nowe Tryby Gry
PROJECT: Overcharge
Zasady:
- Liczba Graczy: 3v3
- Mapa: Substructure 43
- Trybowe ograniczenia: Wybrani Marksmani, ograniczone Summoner’s Spelle, Nowe runy niedostępne
- Warunki Zwycięstwa: Zdobądź 50 punktów żeby wygrać . Zniszcz przeciwne Charge Boty i wykradnij ich Fragmenty Ulepszenia by Przeciążyć swoją drużynę i zmiażdżyć przeciwnika
Dodatkowe Szczegóły:
Jak zdobywać punkty:
- Zabójstwa championów przyznają 1 punkt
- W momencie gdy jesteś Przeciążony zabójstwa przyznają 5 punktów
Map Objectives:
- Charge Boty posiadające Fragmenty Ulepszeń
- Charge Boty co jakiś czas się spawnują i przenoszą Fragmenty Ulepszeń
- Zabij je by przejąć te Fragmenty dla swojej drużyny
- One na pewno nie są Scuttle Crabami (nie dashują w taki sposób jak te stworzenia)
Przeciążenie:
- Zdobądź 5 Fragmentów Ulepszeń by Przeciążyć cały twój team na 25 sekund
- Na początku Przeciążenia wszystkie czasy odnowienia są natychmiast resetowane. W momencie gdy jesteś Przeciążony wszystkie zabójstwa championów resetują wszystkie czasy odnowienia
- +60% prędkości poruszania się, +30% redukcji czasu odnowienia, +30% limitu redukcji czasu odnowienia, +1000 regeneracji many na sekundę, +25% rozmiaru postaci.
- Umiejętności i obrażenia, które trafiają w ciebie na chwilę cię spowolnią, ale nie mogą one cię zranić
Strefy Nadzoru:
- Strefy mapy są pod ciągłym nadzorem obu drużyn
- Wejście w te strefy natychmiast odkryje twoją pozycję przeciwnikom
- W momencie gdy twoja drużyna jest Przeciążona każdy żyjący przeciwnik będzie miał swoje własne światło obserwujące, które będzie powoli za nim szło
Wybuchowe węzły:
- Węzły energii są w stanie wybuchnąć po otrzymaniu obrażeń
- Działają one praktycznie identycznie do Blast Cone’ów na Summoner’s Rift z drobnymi zmianami w kwestii zasięgu
Aktywna Wentylacja:
- Potężne wiatraki przepuszczają powietrze przez całe Substructure.
- Nadepnięcie na jeden z nich wystrzeli cie w powietrzę w określonym kierunku
Platformy teleportujące:
- Urządzenia do molekularnego transportu pomagające przebywać duże odległości są rozmieszczone na całym Substructure
- Nadepnięcie na jedno z nich przetransportuje cie do wybranej lokalizacji podobnie jak wiatraki ale bez latania
- Mają one uniwersalne czasy odnowienia dla każdego z graczy
Pickupy:
- Na Substructure znalezione mogą być Moduły Naprawcze i Moduły Przeładowania
- One odpowiednio uleczą cię i odnowią twoje czasy odnowienia
Spawnowanie:
- Gracze są ponownie wysyłani na pole bitwy wkrótce po swoim zniszczeniu
- Gracze nie będą się ponownie pojawiać w momencie gdy ich przeciwnicy są Przeciążeni
XP/Złoto/Poziomy/Przedmioty:
- Każdy gracz zaczyna na 6 poziomie z 5500 sztuk złota
- Zdobądź doświadczenie i złoto poprzez przejmowanie Fragmentów Ulepszeń i zabijanie wrogich Championów
- Dodatkowo będziesz zyskiwał Doświadczenie i Złoto wraz z czasem
- Nie możesz użyć recallu by kupić przedmioty lub się uleczyć
- Pula przedmiotów ograniczona jest do ofensywnych przedmiotów
Modyfikacje Statystyk:
- -400 Zasięgu wizji, +50% Obrażeń umiejętności, +200 HP, +15 Armora, +15 Magic Resist.
Dostępni Marksmani:
- Ashe, Caitlyn, Corki, Draven, Ezreal, Graves, Jhin, Jinx, Kalista, Kog’maw, Lucian, Miss Fortune, Sivir, Tristana, Varus, Vayne, Xayah
- Darmowi do grania: Ashe, Ezreal, Graves, Jhin, Kog’maw, Lucian, Tristana, Varus, Vayne, Xayah
Znane Błędy:
- Brak
Muzyka:
Inne
- Dodano aż osiem nowych ikon przywoływacza, które w dużej mierze związane są z nowymi skórkami z serii PROJECT, choć wśród nich znalazła się również między innymi ikona związana z Eternum Cassiopeią. Ikony te prezentują się następująco:
- Dodano zestaw ikon przywoływacza związany z rozpoczynającymi się w grudniu All-Starsami. Ikony te zobaczyć możecie poniżej
- Dodano pięć nowych emotki prezentujących się w następujący sposób:
- Dodano również jedną emotkę związaną tematycznie z serią skórek PROJECT
- Drobnych poprawek doczekały się emotki, które zostały przyznane osobom, które spędziły w grze wystarczająco dużo czasu. Dokładniej rzecz ujmując dodano do nich złotą poświatę. Emotki te obecnie prezentują się następująco:
- Udostępniono specjalną złotą wersję recallu, która jest jedną z nagród dla graczy zajmujących czołowe miejsca w Challengerze:
- Do profilów graczy dodano wyczekiwaną przez wielu zakładkę prezentującą posiadane przez nas skórki. Póki co jest ona jeszcze trochę zbugowana i już teraz wiadomo że w przyszłości dodane zostaną do niej takie funkcje jak możliwość przeczytania lore z uniwersum skórek czy historii o samym tworzeniu poszczególnych skórek:
- Część postaci otrzymała zaktualizowaną wersję swoich historii w grze, dzięki czemu są one bardziej zgodne z historiami zamieszczonymi w Uniwersum. Poniżej znaleźć możecie pełne listy zaktualizowanych historii
[Zaktualizowane Historie cz.1]
[Zaktualizowane historie cz.2]
- Poprawiono również ogromną ilość portretów skórek – obecnie szacuje się iż tego typu zmiany otrzymało dzisiaj około 450 skórek. Dla przykładu poprawki te prezentować mają się w następujący sposób:
- Do plików gry dodano specjalne banery, które zobaczyć będzie można podczas transmisji ze zbliżających się All0Starsów
- Dodano dwa nowe login screeny – jeden związany z premierą trzech nowych skórek z seri PROJECT, a drugi z nadejściem do League of Legends nowej bohaterki, Zoe