Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.13. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 27 do 24
Winds of War (Q):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez tornado została zmniejszona z 45/60/75/90/105 do 30/40/50/60/70
- Wartość przelicznika z AP na ilość obrażeń zadawanych przez tornado została zwiększona z 0.45 do 0.6
Hero’s Entrance (R):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8
Boomerang Throw (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 5/35/65/95/125 do 5/45/85/125/165
Crunch (E):
- Zasięg został zwiększony z 475 do 600
Electrical Surge (W):
- Od teraz licznik ataków z pasywa zwiększany jest w momencie wyprowadzenia ataku, a nie jak to dotychczas było w momencie gdy trafił on przeciwnika
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane przez pasyw została zmniejszona z 0.4/0.5/0.6/0.7/0.8 całkowitego AD do 0.6 bonusowego AD
- Dodano przelicznik z AP na obrażenia zadawane przez pasyw równy 0.3
- Ilość bazowych obrażeń zadawanych przez pasyw została zwiększona z 0 do 15/20/25/30/35
Lightning Rush (E):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.8
Taste Their Fear (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 70/95/120/145/170 (+1.2 bonusowego AD) do 60/85/110/135/160 (+1.1 bonusowego AD)
- Wartość bonusu do obrażeń przyznawanego w momencie użycia tej umiejętności na odosobnionym celu została zwiększona z 50% do 65%
Void Assault (R):
- Czas trwania stealtha z aktywa została zwiększona z 1.25 do 1.5 sekundy
- Evolved Adaptive Camouflage: Czas trwania stealtha otrzymywanego w krzakach został zwiększony z 2.5 do 3 sekund
Mark of Kindred (Pasyw):
- Ilość skutecznych polowań potrzebnych do zwiększenia zasięgu auto-ataków po początkowych czterech została zmniejszona z 4 do 3 – dla przypomnienia po pierwszych 4 udanych polowaniach zasięg auto-ataków zwiększa się o 75, a każde kolejne 3 udane polowania zwiększają zasięg o 25
Wolf’s Frenzy (W):
- Wartość bonusu do obrażeń zależnego od posiadanej ilości stacków została zwiększona z 0.5% do 1% obecnego HP celu
Mounting Dread (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/60/80/100/120 do 60/80/100/120/140
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 565
Nature’s Grasp (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/110/100 do 120/100/80 sekund
- Zasięg został zwiększony z 2500 do 3000
Hammer Shock (Q):
- Wartość przelicznika z maksymalnego HP celu na zadawane obrażenia została zwiększona z 7% do 8%
Void Rush (R):
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 1.6 do 1.85
Two-Shiv Poison (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 5/35/65/95/125 do 50/75/100/125/150
- Wartość przelicznika z AD na ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 0.75 całkowitego AD na 0.6/0.75/0.9/1.05/1.2 bonusowego AD
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne
- Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń zadawanych przez sztylet jest zwiększana maksymalnie o 50% w zależności od ilości brakującego HP celu”
- Usunięto efekt sprawiający, że sztylet zadawał dodatkowe obrażenia równe 3 – 8% brakującego HP celu w zależności od poziomu postaci
Chomp (Q):
- Od teraz umiejętność tą można użyć na wieżach
Frozen Domain (W):
- Wartość efektu zwiększającego leczenie z każdego źródła została zwiększona z 20% do 25%
Zmiany w przedmiotach
Skirmisher’s Sabre, Stalker’s Blade, Tracker’s Knife (Przedmioty na jungle):
- Ilość regeneracji many przyznawanej w trakcie pobytu w jungli została zwiększona z 180% do 225% bazowej regeneracji many
Abyssal Mask:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2800 do 2900 – koszt złożenia go z komponentów został zwiększony z 880 do 1080
- Receptura została zmieniona na Catalyst + Negatron Cloak + 1080 sztuk złota
- Ilość przyznawanego Magic Resist została zmniejszona z 65 do 55
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zmniejszona z 100% do 0% bazowej regeneracji HP
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 0 do 350
- Dodano nowy Unique Passive: Eternity: “15% obrażeń, które otrzymałeś od wrogich championów jest ci zwracane w formie many. Zużywanie many przywraca HP równe 20% kosztu zaklęcia (maksymalna ilość przywracanego HP to 25 na zaklęcie)”
Ancient Coin:
- Ilość many przywracanej przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 8% do 15%
- Ilość złota przyznawanego przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 20 do 25
Bami’s Cinder:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1100 do 900 – koszt stworzenia go z komponentów został zmniejszony z 700 do 500
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 280 do 200
- Ilość bonusowych obrażeń zadawanych przez pasyw minionom została zwiększona z 50% do 100%
Eye of the Oasis:
- Ilość many przywracanej przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 8% do 15%
- Ilość złota przyznawanego przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 30 do 40
Enchantment Runic Echos:
- Ilość przywracanej many w momencie uderzenia dużego potwora z efektu z pasywa została zmniejszona z 18% do 15%
Enchantment Cinderhulk:
- Całkowity koszt tego przedmiotu został zmniejszony z 2625 do 2425
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 400 do 325
- Ilość przyznawanego bonusowego HP została zwiększona z 15% do 20%
Nomads Medallion:
- Ilość many przywracanej przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 8% do 15%
- Ilość złota przyznawanego przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 30 do 40
Sunfire Cape:
- Receptura została zmieniona z Chain Vest + Bami’s Cinder + 1000 na Chain Vest + Bami’s Cinder + Ruby + 800
Talisman of Ascension:
- Ilość many przywracanej przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 8% do 15%
- Ilość złota przyznawanego przez monetę z Unique Pasywa została zwiększona z 30 do 40
Zeke’s Convergence:
- Ikona tego przedmiotu została zaktualizowana
Zmiany w mapach
Summoner’s Rift
Rift Herald:
- Ilość przyznawanego złota za zabicie tego stwora została zwiększona z 25 do 100
Skórki oraz zmiany wizualne
SKT T1 Zac – 1350 RP
Inne
- Dodany został specjalny skin na wardy prezentujący się w następujący sposób:
SKT T1 kkOma Ward – 640 RP
- Dodanych zostało kilka nowych ikon przywoływacza, z których sześć związane jest z niedawno zapowiedzianymi turniejami zwanymi Rift Rivals, a trzy prezentują loga nowych e-sportowych drużyn.
LPL: JD Gaming
EU LCS: Mysterious Monkeys, Ninjas in Pyjamas
- Dodano sporą liczbę nowych porad i informacji związanych z lore gry wyświetlanych w trakcie Loading Screenu. Dokładniejszą ich listę znaleźć możecie tutaj, tutaj
- Dodano nowy login screen związany z aktualizacją systemu honoru. Login screen ten prezentuje się następująco:
- Poprawiono odrobinę wygląd specjalnych obramówek dla takich skórek jak Dawnbringer Riven i Nightbringer Yasuo. Dokładniej rzecz ujmując zmieniono odrobinę rozmieszczenie jej na grafice wyświetlanej w loading screenie.