logo

Patch 7.11 Patch notes / Zmiany Patcha 7.11

Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.11. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).

Zmiany w umiejętnościach bohaterów

ahri caitlyn mundo kindred lucian malphite malzahar maokai reksai renekton sion yasuo zac

Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian

Ahri

Fox-Fire (W):

  • Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.4 do 0.3

Charm (E):

  • Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.5 do 0.6

Spirit Rush (R):

  • Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.3 do 0.25

Caitlyn

Ogólne Zmiany:

  • Bazowa ilość posiadanego Attack Speedu została zmniejszona z 0.568 do 0.543
  • Wartość opóźnienia ataków została zwiększona z 0.1 do 0.15

Headshot (Pasyw):

  • Wartość przyznawanego bonusu do Attack Speedu została zwiększona z 10% do 15%
  • Od teraz umiejętność ta nie otrzymuje kilku stacków na raz za atak w momencie posiadania Hurricane’a w ekwipunku

Dr.Mundo

Ogólne Zmiany:

  • Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3 do 3.5

Burning Agony (W):

  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych co 0.5 sekundy została zwiększona z 17.5/25/32.5/40/47.5 do 20/27.5/35/42.5/50

Kindred

Ogólne Zmiany:

  • Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.7 do 2.26

Mark of the Kindred (Pasyw):

  • Usunięto efekt zwiększający ilość obrażeń zadawanych przez auto-ataki Owcy o % obecnego HP przeciwnika
  • Dodano nowy efekt: “Co 4 stacki zwiększany jest zasięg auto-ataków, Dance of Arrows i Mounting Dreada Kindred. Pierwsze 4 stacki zwiększają zasięg o 75 , a każde 4 kolejne stacki zwiększają zasięg o 25”
  • Od teraz umiejętność ta wzmacnia podstawowe umiejętności Kindred w następujący sposób:
    • Ilość bonusowego Attack Speedu z Dance of Arrow jest zwiększana o 5% za stack
    • Wartość bonusu do obrażeń związanego z obecną ilością HP przeciwnika zadawanych przez Wolf’s Frenzy zwiększana jest o 0.5% za stack
    • Wartość bonusu do obrażeń związanego z brakującą ilością HP przeciwnika zadawanych przez Mounting Dread zwiększana jest o 0.5% za stack

Dance of Arrows (Q):

  • Usunięto efekt zwiększający ilość bazowych obrażeń w zależności od posiadanej ilości stacków pasywa
  • Dodano nowy efekt: “Po wycastowaniu tej umiejętności Kindred zyskuje 10/15/20/25/30% Attack Speedu na 4/4.5/5/5.5/6 sekund. Efekt ten zwiększany jest o 5% za każdy stack pasywa”
  • Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.75 bonusowego AD
  • Bazowa prędkość skoku została zwiększona z 400 do 500

Wolf’s Frenzy (W):

  • Dodano nowy efekt: “Przed stworzeniem terytorium łowieckiego Owca może wysłać Wilka na odległość 500 jednostek od siebie. W trakcie poruszania się do wybranej lokacji Wilk może przechodzić przez ściany. Ten zasięg nie zwiększa się wraz z przyrostem ilości stacków z pasywa”
  • Rodzaj zadawanych obrażeń przez Wilka został zmieniony z fizycznych na magiczne
  • Dodano nowy efekt: “Auto-ataki wilka zadają dodatkowe obrażenia równe 1.5% obecnego HP celu. Efekt ten jest zwiększany o 0.5% za każdy stack pasywa”
  • Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.4 całkowitego AD do 0.2 bonusowego AD

Mounting Dread (E):

  • Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 40/75/110/145/180 do 40/60/80/100/120
  • Prędkość pocisku wystrzeliwanego przez auto-atak Wilka została zwiększona z 1600 do 2000
  • Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.8 bonusowego AD
  • Wartość przelicznika z HP celu została zmieniona z 5% maksymalnego HP na 8% brakującego HP (+0.5% za każdy stack pasywa)
  • Dodano nowy efekt: “Jaws of Death :: Auto-ataki Wilka wyprowadzone w cel mający mniej niż 15% HP uderzą krytycznie zadając mu dodatkowe 50% obrażeń. Szansa na uderzenie krytyczne zwiększa próg HP o 0.5% za każdy 1% szansy na uderzenie krytyczne”

Lucian

Piercing Light  (Q):

  • Koszt many został zwiększony z  50/55/60/65/70 do 50/60/70/80/90

Malphite

Ground Slam (E):

  • Wartość przelicznika z Armora została zwiększona z 30% do 40%

Malzahar

Zmiany w Voidlingach:

  • Ilość posiadanego HP została zwiększona z 3 do 65 (+8 za każdy poziom)
  • Ilość posiadanego AD została zmieniona z 30/35/40/45/50 (+0.4 bonusowego AD)[wartości te zależą od poziomu W] na 5 (+3.5 za każdy poziom postaci)
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 0% do 2%
  • Ilość posiadanego Armora została zmieniona z 30 na 16 (+2 za każdy poziom)
  • Ilość posiadanego Magic Resist została zmniejszona z 50 do 8 (+1 za każdy poziom)
  • Ilość złota otrzymywanego za zabicie Voidlinga została zmniejszona z 5 do 2
  • Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 451 do 400
  • Czas przez jaki Voidlingi pozostają na polu bitwy został zmniejszony z 12 do 8/8/9/9/10 sekund
  • Od teraz auto-ataki championów i wrogich wież zabijają Voidlingi od razu, a pozostałe obrażenia są w normalny sposób zmniejszane o posiadaną ilość Armora/Magic Resist
  • Usunięto efekt zwiększający prędkość poruszania się Voidlingów o 100% gdy porusza się on w stronę priorytetowych celów
  • Usunięto efekt modyfikujący prędkość poruszania się w zależności od odległości Voidlingów od Malzahara

Call of the Void  (Q):

  • Czas castowania został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy
  • Opóźnienie po wycastowaniu zostało zwiększone z 0 do 0.4 sekundy
  • Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8

Void Swarm (W) – Umiejętność ta została zreworkowana:

  • Koszt many: 40/45/50/55/60
  • Czas odnowienia: 8 sekund
  • Zasięg castowania: 150
  • Pasyw: Castowanie innych umiejętności przyznaje Malzaharowi stacki W (maksymalna ilość posiadanych stacków to 2)
  • Aktyw: Malzahar przywołuje 1 (+1 za każdy stack W) Voidlinga na pole bitwy. Auto-ataki Voidlingów zadają magiczne obrażenia zwiększane o 12/14/16/18/20 (+0.4 bonusowego AD, +0.2 AP)

Malefic Visions (E):

  • Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8

Nether Grasp (R):

  • Ilość obrażeń zadawanych przez Strefy Nicości co sekundę została zmniejszona z 25/35/45% (+7.5% za każde 100 AP) do 10/15/20% (+2.5% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu
  • Ilość obrażeń zadawanych przez promień został zwiększony z 0 do 125/250/375 (+1.15 AP)

Maokai

Sap Magic (Pasyw):

  • Poziomy, na których zmienia się czas odnowienia tej umiejętności zostały zmienione z 1/9/15 na 1/6/11
  • Wartość uleczenia została zmieniona z 10-130 (+4.5-10.5% maksymalnego HP) do 10-70 (5-13.1% maksymalnego HP) – dokładne wartości z serwerów live prezentują się następująco: 10/30/50/70/90/110/130 [+4.5/5.5/6.5/7.5/8.5/9.5/10.5% maksymalnego HP] wartości te zmieniają się na poziomach 1/6/9/11/13/15/17, a te z PBE prezentują się w taki sposób: 10/20/30/40/50/60/70 [+5/6.35/7.7/9.05/10.4/11.75/13.1% maksymalnego HP] wartości te zmieniają się na poziomach 1/6/9/11

Sapling Toss (E):

  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 25/50/75/100/125 (+2% za każde 100 AP) do 25/50/75/100/125 (+1% za każde 100 AP)
  • Prędkość poruszania się sadzonek została dostosowana
  • Czas przez jaki sadzonki pozostają w krzakach został zmieniony z 30/40/50/60/70  na 30 (+2.5 za każde 100 bonusowego HP) sekund

Rek'Sai

Ogólne Zmiany:

  • Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 90 do 85

Fury of the Xer’Sai (Pasyw):

  • Ilość generowanej furii została zwiększona z 5 za każdy auto-atak, 10 za każdą umiejętność użytą w niezakopanej formie, i 2.5 za każdego dodatkowego trafionego przeciwnika na 25 furii generowanej przy trafieniu auto-ataku lub umiejętności
  • Czas trwania efektu regenerującego HP została zmniejszona z 5 do 3 sekund
  • Ilość przywracanego HP została zmieniona z 0 (+25 za każdy poziom) na 5 (+10 za każdy poziom)

Queen’s Wrath (Q):

  • Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 15/25/35/44/55 (+0.2 bonusowego AD) na 15/20/25/30/35 (+0.4 bonusowego AD)

Prey Seeker (Q):

  • Dodano przelicznik na ilość zadawanych obrażeń z bonusowego AD równy 0.4
  • Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne

Un-burrow (W):

  • Od teraz podrzucany jest jeden najbliższy cel zamiast wszystkich pobliskich
  • Dodano nowy efekt: “Jednostki znajdujące się w zasięgu 250 od Rek’Sai są odrzucane”
  • Czas trwania podrzucenia została zwiększona z 0.5-1 sekundy (w zależności od Proximity) do 1 sekundy
  • Czas trwania niewrażliwości na podrzucenie została zwiększona z 10/9.5/9/8.5/8 do 10 sekund

Furious Bite (E):

  • Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 0 (+0.8/0.9/1.0/1.1/1.2 bonusowego AD) na 50/60/70/80/90 (+0.85 bonusowego AD)
  • Usunięto skalowanie się z ilością posiadanych punktów furii

Tunnel (E):

  • Czas odnowienia został zmniejszony z 26/24/22/20/18 do 26/23/20/17/14 sekund
  • Czas odnowienia po użyciu został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 10/8/6/4/2 sekund

Void Rush (R) – Umiejętność ta została zreworkowana:

  • Zasięg: 1500
  • Czas odnowienia: 100/80/60 sekund
  • Pasyw: Zadawanie obrażeń wrogim championom nakłada na nich Znak na 5 sekund
  • Aktyw: Rek’Sai wydaje z siebie przeraźliwy krzyk a następnie zakopuje się w ziemi poszukując oznaczonych celów. Po znalezieniu takowego wyskakuje ona z pod ziemi zadając 100/250/400 (+1.4 bonusowego AD) fizycznych obrażeń +20/25/30% ich brakującego HP

Renekton

Ogólne Zmiany:

  • Wszystkie zmiany w tej postaci z patcha 7.9 zostały wycofane

Sion

Soul Furnace (W):

  • Czas odnowienia został zmniejszony z 13 do 11 sekund
  • Wartość przelicznika na wartość tarczy z maksymalnego HP została zwiększona z 6/7/8/9/10%  do 8/9/10/11/12%

Yasuo

Steel Tempest (Q):

  • Czas przez jaki stacki Gathering Storma pozostają aktywne został zmniejszony z 10 do 6 sekund

Zac

Ogólne Zmiany:
  • Od teraz wysokość tonu głosu Zaca zaczyna się zwiększać dopiero gdy ma on poniżej 30% HP
Zmiany w przedmiotach

Abyssal Mask, Blade of the Ruined King, Eye of the Oasis, Ninja Tabi, Nomad’s Medallion, Talisman of Ascension

Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian

Abyssal Mask:

  • Nazwa przedmiotu została zmieniona z Abyssal Scepter na Abyssal Mask
  • Zaktualizowano ikonę przedmiotu
Blade of the Ruined King:
  • Ilość posiadanego Lifesteala została zmniejszona z 15% do 12%

Eye of the Oasis:

  • Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1925 do 1900
Ninja Tabi:
  • Wartość efektu z Unique Pasywa została zmniejszona z 12% do 10%

Nomad’s Medallion:

  • Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 875 do 850
  • Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów został zmniejszony z 375 do 350

Talisman of Ascension:

  • Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2425 do 2400
Skórki oraz zmiany wizualne

Chemtech Tryndamere – 975 RP

Kliknij, aby rozwinąć

[Gif]

Dragon Fist Lee Sin

Kliknij, aby rozwinąć

  • W splash arcie tej skórki kolor smoka znajdującego się na plecach Lee Sina został zmieniony z czerwonego na żółty:
  • Wraz z tą zmianą sprawiono, że w grze kolor smoka zmienia się na chwilę na żółty w momencie, w którym Lee Sin używa swojego ulta:
Inne

Nowe ikony przywoływacza, System 10 banów, Możliwość zakupu skórek w Champion Select, Zmiany w kształcie przycisku odpowiedzialnego za wyszukiwanie meczy, Poprawki w podstronie Specjalizacji

Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian

  • Dodano sporą liczbę nowych ikon przywoływacza zawierających loga rozmaitych drużyn e-sportowych.

CDLN (LAN): Silver Crows

LCK (Korea): Ever8 Winners

 

CBLoL (Brazylia): ProGaming e-Sports, T Show

  

LPL (Chiny): Dan Gaming

 

OPL (Australia): Team Regicide

 

TCL (Turcja): Çilekler, P3P eSports

  

CDLS (LAS): Born to Kill

Zmodyfikowane ikony

CLS (LAN): Isurus Gaming


NA LCS: Team Liquid, Cloud9, FlyQuest

  
[Stara wersja 1 / 2 / 3 ]

OPL: Tainted Minds, Sin Gaming

 
[Stara wersja 1 / 2]

TCL: BAU SuperMassive

CBLoL: Pain Gaming

LPL: LGD Gaming

EU LCS: Misfits

  • Udostępniono do testowania system 10 banów pozwalający każdemu członkowi drużyny na wybranie postaci do zbanowanej:
  • Dodano system, który ponownie pozwoli na zakup skórek do postaci z poziomu champion select.
  
  • Zmieniono odrobinę kształt przycisku odpowiedzialnego za wyszukiwanie meczy [Porównanie]
  • Poprawiono wielkość i rozmieszczenie podstrony ze specjalizacjami wyświetlanej w Champion Select w taki sposób aby po bokach dało się zobaczyć jak przebiega faza pickowania/banowania.
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top