Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.11. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Fox-Fire (W):
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.4 do 0.3
Charm (E):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.5 do 0.6
Spirit Rush (R):
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.3 do 0.25
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość posiadanego Attack Speedu została zmniejszona z 0.568 do 0.543
- Wartość opóźnienia ataków została zwiększona z 0.1 do 0.15
Headshot (Pasyw):
- Wartość przyznawanego bonusu do Attack Speedu została zwiększona z 10% do 15%
- Od teraz umiejętność ta nie otrzymuje kilku stacków na raz za atak w momencie posiadania Hurricane’a w ekwipunku
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3 do 3.5
Burning Agony (W):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych co 0.5 sekundy została zwiększona z 17.5/25/32.5/40/47.5 do 20/27.5/35/42.5/50
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.7 do 2.26
Mark of the Kindred (Pasyw):
- Usunięto efekt zwiększający ilość obrażeń zadawanych przez auto-ataki Owcy o % obecnego HP przeciwnika
- Dodano nowy efekt: “Co 4 stacki zwiększany jest zasięg auto-ataków, Dance of Arrows i Mounting Dreada Kindred. Pierwsze 4 stacki zwiększają zasięg o 75 , a każde 4 kolejne stacki zwiększają zasięg o 25”
- Od teraz umiejętność ta wzmacnia podstawowe umiejętności Kindred w następujący sposób:
- Ilość bonusowego Attack Speedu z Dance of Arrow jest zwiększana o 5% za stack
- Wartość bonusu do obrażeń związanego z obecną ilością HP przeciwnika zadawanych przez Wolf’s Frenzy zwiększana jest o 0.5% za stack
- Wartość bonusu do obrażeń związanego z brakującą ilością HP przeciwnika zadawanych przez Mounting Dread zwiększana jest o 0.5% za stack
Dance of Arrows (Q):
- Usunięto efekt zwiększający ilość bazowych obrażeń w zależności od posiadanej ilości stacków pasywa
- Dodano nowy efekt: “Po wycastowaniu tej umiejętności Kindred zyskuje 10/15/20/25/30% Attack Speedu na 4/4.5/5/5.5/6 sekund. Efekt ten zwiększany jest o 5% za każdy stack pasywa”
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.75 bonusowego AD
- Bazowa prędkość skoku została zwiększona z 400 do 500
Wolf’s Frenzy (W):
- Dodano nowy efekt: “Przed stworzeniem terytorium łowieckiego Owca może wysłać Wilka na odległość 500 jednostek od siebie. W trakcie poruszania się do wybranej lokacji Wilk może przechodzić przez ściany. Ten zasięg nie zwiększa się wraz z przyrostem ilości stacków z pasywa”
- Rodzaj zadawanych obrażeń przez Wilka został zmieniony z fizycznych na magiczne
- Dodano nowy efekt: “Auto-ataki wilka zadają dodatkowe obrażenia równe 1.5% obecnego HP celu. Efekt ten jest zwiększany o 0.5% za każdy stack pasywa”
- Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.4 całkowitego AD do 0.2 bonusowego AD
Mounting Dread (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 40/75/110/145/180 do 40/60/80/100/120
- Prędkość pocisku wystrzeliwanego przez auto-atak Wilka została zwiększona z 1600 do 2000
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.8 bonusowego AD
- Wartość przelicznika z HP celu została zmieniona z 5% maksymalnego HP na 8% brakującego HP (+0.5% za każdy stack pasywa)
- Dodano nowy efekt: “Jaws of Death :: Auto-ataki Wilka wyprowadzone w cel mający mniej niż 15% HP uderzą krytycznie zadając mu dodatkowe 50% obrażeń. Szansa na uderzenie krytyczne zwiększa próg HP o 0.5% za każdy 1% szansy na uderzenie krytyczne”
Piercing Light (Q):
- Koszt many został zwiększony z 50/55/60/65/70 do 50/60/70/80/90
Ground Slam (E):
- Wartość przelicznika z Armora została zwiększona z 30% do 40%
Zmiany w Voidlingach:
- Ilość posiadanego HP została zwiększona z 3 do 65 (+8 za każdy poziom)
- Ilość posiadanego AD została zmieniona z 30/35/40/45/50 (+0.4 bonusowego AD)[wartości te zależą od poziomu W] na 5 (+3.5 za każdy poziom postaci)
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 0% do 2%
- Ilość posiadanego Armora została zmieniona z 30 na 16 (+2 za każdy poziom)
- Ilość posiadanego Magic Resist została zmniejszona z 50 do 8 (+1 za każdy poziom)
- Ilość złota otrzymywanego za zabicie Voidlinga została zmniejszona z 5 do 2
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 451 do 400
- Czas przez jaki Voidlingi pozostają na polu bitwy został zmniejszony z 12 do 8/8/9/9/10 sekund
- Od teraz auto-ataki championów i wrogich wież zabijają Voidlingi od razu, a pozostałe obrażenia są w normalny sposób zmniejszane o posiadaną ilość Armora/Magic Resist
- Usunięto efekt zwiększający prędkość poruszania się Voidlingów o 100% gdy porusza się on w stronę priorytetowych celów
- Usunięto efekt modyfikujący prędkość poruszania się w zależności od odległości Voidlingów od Malzahara
Call of the Void (Q):
- Czas castowania został zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy
- Opóźnienie po wycastowaniu zostało zwiększone z 0 do 0.4 sekundy
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8
Void Swarm (W) – Umiejętność ta została zreworkowana:
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 8 sekund
- Zasięg castowania: 150
- Pasyw: Castowanie innych umiejętności przyznaje Malzaharowi stacki W (maksymalna ilość posiadanych stacków to 2)
- Aktyw: Malzahar przywołuje 1 (+1 za każdy stack W) Voidlinga na pole bitwy. Auto-ataki Voidlingów zadają magiczne obrażenia zwiększane o 12/14/16/18/20 (+0.4 bonusowego AD, +0.2 AP)
Malefic Visions (E):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.8
Nether Grasp (R):
- Ilość obrażeń zadawanych przez Strefy Nicości co sekundę została zmniejszona z 25/35/45% (+7.5% za każde 100 AP) do 10/15/20% (+2.5% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu
- Ilość obrażeń zadawanych przez promień został zwiększony z 0 do 125/250/375 (+1.15 AP)
Sap Magic (Pasyw):
- Poziomy, na których zmienia się czas odnowienia tej umiejętności zostały zmienione z 1/9/15 na 1/6/11
- Wartość uleczenia została zmieniona z 10-130 (+4.5-10.5% maksymalnego HP) do 10-70 (5-13.1% maksymalnego HP) – dokładne wartości z serwerów live prezentują się następująco: 10/30/50/70/90/110/130 [+4.5/5.5/6.5/7.5/8.5/9.5/10.5% maksymalnego HP] wartości te zmieniają się na poziomach 1/6/9/11/13/15/17, a te z PBE prezentują się w taki sposób: 10/20/30/40/50/60/70 [+5/6.35/7.7/9.05/10.4/11.75/13.1% maksymalnego HP] wartości te zmieniają się na poziomach 1/6/9/11
Sapling Toss (E):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 25/50/75/100/125 (+2% za każde 100 AP) do 25/50/75/100/125 (+1% za każde 100 AP)
- Prędkość poruszania się sadzonek została dostosowana
- Czas przez jaki sadzonki pozostają w krzakach został zmieniony z 30/40/50/60/70 na 30 (+2.5 za każde 100 bonusowego HP) sekund
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 90 do 85
Fury of the Xer’Sai (Pasyw):
- Ilość generowanej furii została zwiększona z 5 za każdy auto-atak, 10 za każdą umiejętność użytą w niezakopanej formie, i 2.5 za każdego dodatkowego trafionego przeciwnika na 25 furii generowanej przy trafieniu auto-ataku lub umiejętności
- Czas trwania efektu regenerującego HP została zmniejszona z 5 do 3 sekund
- Ilość przywracanego HP została zmieniona z 0 (+25 za każdy poziom) na 5 (+10 za każdy poziom)
Queen’s Wrath (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 15/25/35/44/55 (+0.2 bonusowego AD) na 15/20/25/30/35 (+0.4 bonusowego AD)
Prey Seeker (Q):
- Dodano przelicznik na ilość zadawanych obrażeń z bonusowego AD równy 0.4
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne
Un-burrow (W):
- Od teraz podrzucany jest jeden najbliższy cel zamiast wszystkich pobliskich
- Dodano nowy efekt: “Jednostki znajdujące się w zasięgu 250 od Rek’Sai są odrzucane”
- Czas trwania podrzucenia została zwiększona z 0.5-1 sekundy (w zależności od Proximity) do 1 sekundy
- Czas trwania niewrażliwości na podrzucenie została zwiększona z 10/9.5/9/8.5/8 do 10 sekund
Furious Bite (E):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 0 (+0.8/0.9/1.0/1.1/1.2 bonusowego AD) na 50/60/70/80/90 (+0.85 bonusowego AD)
- Usunięto skalowanie się z ilością posiadanych punktów furii
Tunnel (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 26/24/22/20/18 do 26/23/20/17/14 sekund
- Czas odnowienia po użyciu został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 10/8/6/4/2 sekund
Void Rush (R) – Umiejętność ta została zreworkowana:
- Zasięg: 1500
- Czas odnowienia: 100/80/60 sekund
- Pasyw: Zadawanie obrażeń wrogim championom nakłada na nich Znak na 5 sekund
- Aktyw: Rek’Sai wydaje z siebie przeraźliwy krzyk a następnie zakopuje się w ziemi poszukując oznaczonych celów. Po znalezieniu takowego wyskakuje ona z pod ziemi zadając 100/250/400 (+1.4 bonusowego AD) fizycznych obrażeń +20/25/30% ich brakującego HP
Ogólne Zmiany:
- Wszystkie zmiany w tej postaci z patcha 7.9 zostały wycofane
Soul Furnace (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 13 do 11 sekund
- Wartość przelicznika na wartość tarczy z maksymalnego HP została zwiększona z 6/7/8/9/10% do 8/9/10/11/12%
Steel Tempest (Q):
- Czas przez jaki stacki Gathering Storma pozostają aktywne został zmniejszony z 10 do 6 sekund
- Od teraz wysokość tonu głosu Zaca zaczyna się zwiększać dopiero gdy ma on poniżej 30% HP
Abyssal Mask, Blade of the Ruined King, Eye of the Oasis, Ninja Tabi, Nomad’s Medallion, Talisman of Ascension
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Abyssal Mask:
- Nazwa przedmiotu została zmieniona z Abyssal Scepter na Abyssal Mask
- Zaktualizowano ikonę przedmiotu
- Ilość posiadanego Lifesteala została zmniejszona z 15% do 12%
Eye of the Oasis:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1925 do 1900
- Wartość efektu z Unique Pasywa została zmniejszona z 12% do 10%
Nomad’s Medallion:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 875 do 850
- Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów został zmniejszony z 375 do 350
Talisman of Ascension:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2425 do 2400
Chemtech Tryndamere – 975 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Dragon Fist Lee Sin
Kliknij, aby rozwinąć
- W splash arcie tej skórki kolor smoka znajdującego się na plecach Lee Sina został zmieniony z czerwonego na żółty:
- Wraz z tą zmianą sprawiono, że w grze kolor smoka zmienia się na chwilę na żółty w momencie, w którym Lee Sin używa swojego ulta:
Nowe ikony przywoływacza, System 10 banów, Możliwość zakupu skórek w Champion Select, Zmiany w kształcie przycisku odpowiedzialnego za wyszukiwanie meczy, Poprawki w podstronie Specjalizacji
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano sporą liczbę nowych ikon przywoływacza zawierających loga rozmaitych drużyn e-sportowych.
CDLN (LAN): Silver Crows
LCK (Korea): Ever8 Winners
CBLoL (Brazylia): ProGaming e-Sports, T Show
LPL (Chiny): Dan Gaming
OPL (Australia): Team Regicide
TCL (Turcja): Çilekler, P3P eSports
CDLS (LAS): Born to Kill
Zmodyfikowane ikony
CLS (LAN): Isurus Gaming
NA LCS: Team Liquid, Cloud9, FlyQuest
OPL: Tainted Minds, Sin Gaming
TCL: BAU SuperMassive
CBLoL: Pain Gaming
LPL: LGD Gaming
EU LCS: Misfits
- Udostępniono do testowania system 10 banów pozwalający każdemu członkowi drużyny na wybranie postaci do zbanowanej:
- Dodano system, który ponownie pozwoli na zakup skórek do postaci z poziomu champion select.
- Zmieniono odrobinę kształt przycisku odpowiedzialnego za wyszukiwanie meczy [Porównanie]