Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.10. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Seastone Trident (W):
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane z naładowanego aktywa została zwiększona z 1.0 do 1.2
- Wartość przelicznika z AP na obrażęnia zadawane z aktywa została zwiększona z 0.333 do 0.4
- Wartość przelicznika z AP na obrażęnia zadawane z pasywa została zwiększona z 0.333 do 0.4
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pasyw została zmniejszona z 25/40/55/70/85 do 20/30/40/50/60
End of the Line (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych przez pierwsze uderzenie tej umiejętności została zmieniona z 55/70/85/100/115 (+0.75 bonusowego AD) na 40/55/70/85/100 (+0.8 bonusowego AD)
- Ilość obrażeń zadawanych przez drugie uderzenie tej umiejętności została zmieniona z 80/125/170/215/260 (+0.4/0.6/0.8/1.0/1.2 bonusowego AD) na 80/110/140/170/200 (+0.4/0.7/1.0/1.3/1.6 bonusowego AD)
Collateral Damage (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 100/90/80 do 120/100/80 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 2.2016 do 1.4
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom została zmniejszona z 0.35 do 0.11
Hextech Affinity (Pasyw) – Umiejętność ta została zreworkowana:
- Heimerdinger zyskuje bonus do prędkości poruszania się równy 20% kiedy znajduje się on w pobliżu wieży (wieży z Summoner’s Rift lub jego własnej wieżyczki) – zasięg tej umiejętności to 300
H-28G Evolution Turret (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 12/18/24/30/36 (+0.15 AP) na 6/9/12/15/18 (+0.35 AP)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 24-20 do 20 sekund
- Ilość ładunków wieżyczek jakie może na raz przechowywać Heimerdinger została zwiększona z 1/2/2/3/3 do 3
- Czas ładowania ataku promieniem został zwiększony z 16 do 50 sekund
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez atak promieniem została zmniejszona z 60/80/100/120/140 do 40/60/50/100/120
- Kolor paska wskazującego poziom naładowania ataku promieniem został zmieniony z niebieskiego na biały
Hextech Micro-Rockets (W):
- Koszt many został zmniejszony z 70/80/90/100/120 do 50/60/70/80/90
- Czas odnowienia został zmniejszony z 11 do 11/10/9/8/7 sekund
- Dodano nowy efekt: “Każda rakieta, która trafi wrogiego championa ładuje 20 % ataku promieniem pobliskiej wieżyczki”
CH-2 Electron Storm Grenade (E):
- Hitbox granatu został zwiększony z 210 do 250 – hitbox stuna nie został zmieniony
- Czas odnowienia został zmieniony z 18/16/14/12/10 na 12 sekund
- Dodano nowy efekt: “Udane trafienie tą umiejętnością wrogiego championa w pełni ładuje atak promieniem wszystkich pobliskiej wieżyczki”
UPGRADE!!! (R):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez CH-3X Lightning Grenade (RE) została zwiększona z 150/200/250 do 150/250/350
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 330 do 325
Friend of the Forest (Pasyw):
- Koszt HP został zwiększony z 145-80 do 204 – 380
- Koszt many został zwiększony z 135-67 do 158 – 140
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 350 do 345
Dragon’s Rage (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 90/75/60 do 110/85/60
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 552.76 do 525
Help, Pix! (E):
- Bazowa wartość nakładanej tarczy została zmniejszona z 80/120/160/200/240 do 70/105/140/175/210
Bramble Smash (Q):
- Koszt many został zmieniony z 45/50/55/60/65 na 50
- Czas odnowienia został zmniejszony z 8/7.5/7/6.5/6 do 8/7.25/6.5/5.75/5 sekund
Sapling Toss (E):
- Koszt many został zwiększony z 60 do 60/65/70/75/80
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 45/70/95/120/145 do 25/50/75/100/125
- Wartość przelicznika z maksymalnego HP celu związanego z zadawanymi obrażeniami została zwiększona z 6/6.5/7/7.5/8% do 8%
Gleaming Quill (Q):
- Zasięg został zwiększony o ~100
Grand Entrance (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 70/115/160/205/250
Battle Dance (E):
- Bazowa wartość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 50//85/120/155/190 do 50/75/100/125/150
Spiked Shell (Pasyw):
- Umiejętność ta od teraz nie przyznaje już bonusu do AD równego 25% armora
- Dodano nowy efekt: “Rammus zadaje swoimi auto-atakami dodatkowe 8-20 (+0.1 Armora) magicznych obrażeń”
Powerball (Q):
- Maksymalna wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmieniona z 155% na 145(+5 za każdy poziom)%
- Czas trwania tej umiejętności został zmniejszony z 7 do 6 sekund
- Zasięg wykrywania kolizji został zmniejszony, a przy tym działa on bardziej spójnie – samo wykrywanie kolizji odbywa się teraz częściej
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 100/150/200/250/300 (+1.0 AP) do 100/135/170/205/240 (+1.0 AP)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/14.5/132/11.5/10 do 16/13.5/11/8.5/6 sekund
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 20/25/30/35/40% do 40/50/60/70/80%
- Czas trwania nakładanego spowolnienia został zmniejszony z 2 do 1 sekundy
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta jest channelowana i może zostać przerwana”
Defensive Ball Curl (W):
- Wartość bonusu do armora została zmieniona z 40/60/80/100/120 na 20 (+0.5/0.55/0.6/0.65/0.7 armora)
- Wartość bonusu do magic resist została zmieniona z 40/60/80/100/120 na 20 (+0.5/0.55/0.6/0.65/0.7 magic resist)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14 do 6 sekund
- Dodano nowy efekt: “W trakcie działania tej umiejętności Rammus jest spowalniany o 60%”
- Dodano nowy efekt: “W każdym momencie umiejętność ta może zostać wyłączona poprzez ponowne naciśnięcie W”
- Dodano nowy efekt: “Gdy umiejętność ta jest aktywna Spiked Shell (Pasyw) zadaje 150% obrażeń, a dodatkowo każdy przeciwnik który użyje na nim auto-ataku otrzyma automatycznie obrażenia z Spiked Shella”
Frenzying Taunt (E):
- Nazwa tej umiejętności została zmieniona z “Puncturing Taunt” na “Frenzying Taunt”
- Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania taunta Rammus zyskuje 20/25/30/35/40% bonus do Attack Speedu”
- Dodano nowy efekt: “Bonus do Attack Speedu przyznawany przez tą umiejętność jest ciągle odświeżany gdy inne umiejętności Rammusa są aktywne”
- Od teraz umiejętność ta nie redukuje już armora celu o 5/10/15/20/25
Tremors (R):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 65/130/195 (+0.3 AP) do 40/80/120 (+0.2 AP)
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta spowalnia przeciwników o 8/10/15% na 1.5 sekundy. Efekt ten stackuje się do 8 razy”
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje podwójne obrażenia strukturom”
Ogólne Zmiany:
- E może być od teraz zbufforowane w trakcie korzystania z Q
- Ikony buffów z Pasywa, Q i R od teraz pojawiają się w slocie spelli
- Anulowanie animacji Q działa od teraz w bardziej spójny sposób
- Emotki częściowo nie anulują animacji tej postaci
Fury of the North (Pasyw):
- Czas odnowienia został zwiększony z 9 do 15/12/9 sekund (wartości te zmieniają się na 1/7/14 poziomie)
Tiger Stance (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 50 do 45
Turtle Stance (W):
- Koszt many został zmniejszony z 50 do 45
Bear Stance (E):
- Koszt many został zmniejszony z 50 do 45
Phoenix Stance (R):
- Koszt many został zmniejszony z 50 do 45
Shepherd of Souls (Pasyw):
- Istoty mgły nie znikają od teraz gdy znajdują się one za daleko od Yoricka czy Mglistej Dziewicy
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.375 do 3.4
Stretching Strikes (Q):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 50/70/90/110/130 do 40/60/80/100/120
- Dodano przelicznik z HP na ilość zadawanych obrażeń równy 3%
- Zasięg wykrywania kolizji AoE został zwiększony z 200 do 300
- Zasięg zmienionego auto-ataku został zwiększony z 100 do 125
- Od teraz drugie uderzenie Q spawnuje gluta gdy trafiona zostanie unikalna jednostka – dotychczas by tak się stało trafiony zostać musiał unikalny champion
- Zmieniony auto-atak od teraz jest przekierowywany na przeciwnika, którego nie trzymamy w momencie gdy wrogowie znajdują się tuż obok siebie – jak na przykład w przypadku Raptorów
- Od teraz lepiej działa dodawanie do kolejki zaklęć w E w trakcie gdy Zac zderza swoje cele przy użyciu Q, a W może zostać użyte w trakcie wyprowadzania zmienionego auto-ataku lub zderzania celów
Elastic Slingshot (E):
- Czas trwania podrzucenia został zmniejszony z 1 do 0.5-1 sekundy (wartość ta zależy od czasu ładowania tej umiejętności
Let’s Bounce (R):
- Czas potrzebny na pełne naładowanie się tej umiejętności został zwiększony z 1 do 1.1 sekundy
- Czsa trwania spowolnienia nakładanego przez maksymalnie naładowaną wersję tej umiejętności został zwiększony z 0.5 do 1 sekundy
Eye of the Oasis, Face of the Mountain, Nomad’s Medallion, Spirit Visage, Talisman of Ascension, Sterak’s Gage, Przedmioty z linii Ancient Coina, Przedmioty z linii Spellthief
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Eye of the Oasis:
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zwiększona z z 100% do 125%
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2400 do 2425 – jest to związane ze zmianą ceny Nomad’s Medallionu
Face of the Mountain:
- Dodano nowy efekt: “Meele auto-ataki, które używają opcji egzekucji z Unique Pasywa mają zwiększony zasięg o 150”
Nomad’s Medallion:
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zwiększona z 25% do 50%
- W recepturze Faerie Charm został zastąpiony przez Rejuv bead
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 850 do 875
Spirit Visage:
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 425 do 450
- Ilość przyznawanych Magic Resist została zmniejszona z 60 do 55
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zmniejszona z 200% do 100%
Talisman of Ascension:
- Poprawiony został błąd w opisie tego przedmiotu, przez który ilość bonusowej prędkości poruszania się była wypisana jako 200% zamiast 20%
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zwiększona z 150% do 175%
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2400 do 2425 – jest to związane ze zmianą ceny Nomad’s Medallionu
Sterak’s Gage:
- Opis przedmiotu został poprawiony by odpowiadał on zmianom z patcha 7.9
Przedmioty z linii Ancient Coina:
- Opis Unique Pasywa od teraz zawiera informację o tym, że cannon minion zawsze zostawia po sobie monetę
Przedmioty z linii Spellthiefa:
- Opis Unique Pasywa został zmieniony z “Zabicie miniona blokuje działanie tego pasywa na 6 sekund za każdego zabitego miniona” na “Zabicie miniona spowalnia generacje Tribute”
Howling Abyss
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Howling Abyss
Aura:
- Dodano nowy efekt: “Meele postacie otrzymują +10 Magic Resist”
Spawnowanie się fal:
- Cannon miniony od teraz pojawiają się naprzemiennie po czerwonej i niebieskiej stronie – w pierwszej fali w ogóle się one nie pojawiają
- Czas potrzebny na zrespanowanie się inhibitora został zmniejszony z 300 do 250 sekund – w założeniu w tym okresie nadal pojawić ma się10 fal minionów
Przyrost złota:
- Pasywna ilość generowanego złota została zwiększona z 5/5 do 5.5/5
- Wartość przepływu “złotej monety” została zwiększona z 3 do 5
Śnieżki:
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 25-100 do 40-115
Super Miniony:
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 100 (+50% DR) do 60 (+37.75% DR)
- Bazowa ilość magic resist została zwiększona z -30 (-23% DR) do 10 (+9% DR)
- Dodano nowy efekt: “Aura z OOC zwiększająca prędkość poruszania się przestaje działać na championów gdy super miniony rozpoczynają bitwę”
Przedmioty:
- Rod of Ages, Tear of the Goddess, Archangel’s Staff i Manamune zostały zastąpione przez swoje szybciej ładujące się odpowiedniki
- Ilość AD przyznawana przez Guardian’s Hammera została zwiększona z 15 do 20
- Ilość HP przyznawana przez Guardian’s Horn została zwiększona z 150 do 200
- Ilość HP przyznawana przez Guardian’s Orb została zwiększona z 150 do 200
Pulsefire Caitlyn – 1820 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Pulsefire Ezreal
Kliknij, aby rozwinąć
- Pulsefire Ezreal doczekał się zupełnie nowych tekstur, nowego głosu, czy nowych animacji poruszania się na homguardach i recallu (stary recall jest używany teraz przy teleporcie)
Brolaf
Kliknij, aby rozwinąć
- Skórka ta doczekała się rozmaitych wariantów chrome’a prezentujących się następująco:
- Drobnych zmian doczekała się również bazowa wersja tej skórki
Headhunter Rengar
Kliknij, aby rozwinąć
- Skórka ta doczekała się rozmaitych wariantów chrome’a prezentujących się następująco:
Cassiopeia
Kliknij, aby rozwinąć
- Poprawiono został sposób w jaki animuje się ruch ogona Cassiopei i animacja ta obecnie prezentuje się następująco:
Nowe ikony przywoływacza, Nowa skórka na wardy, Możliwość tworzenia zestawów przedmiotów, System wyciszania pingów, Nowy login screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano trzy nowe ikony przywoływacza tematycznie związane z serią skórek Pulsefire
- Dodano nową skórkę na wardy z serii Pulsefire, która prezentuje się w następujący sposób:
- Do klienta gry powróciła opcja tworzenia własnych zestawów przedmiotów, która prezentuje się w następujący sposób:
- Dodany został system wyciszający pingi udostępniający dwie nowe komendy:
- /Pingmute i /muteping– Ta opcja wyciszy pingi, smart pingi i UI pingi od wybranego gracza
- /fullmute i /mutefull – Ta opcja wycisza zarówno pingi jak i wiadomości pisane na chacie
- Dodano nowy login screen związany z nadchodzącą premierą Pulsefire Caitlyn. Login Screen ten prezentuje się następująco: