Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.1. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 95 do 85
Adaptive Defenses (Pasyw):
- Czas trwania pasywa został zmniejszony z 1.5/2/2.5 do 1.5 sekundy
Spinning Axe (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 0 (+0.45/0.55/0.65/0.75/0.85 całkowitego AD) na 30/35/40/45/50 (+0.65/0.75/0.85/0.95/1.05 bonusowego AD)
Blood Rush (W):
- Koszt many został zmniejszony z 40 do 40/35/30/25/20
Rend (E):
- Pasyw od teraz nie dezaktywuje się w momencie gdy aktyw odnawia się
- Minimalna ilość jednostek jaką ta umiejętność musi zabić aby aktywować efekt zwrotu many została zmniejszona z 2 do 1
Focused Resolve (W):
- Od teraz obrażenia zadawane są w dwóch tickach zamiast w trzech – nie zmienia to ogólnej ilości zadawanych obrażeń przez tą umiejętność ale negatywnie wpływa na efekt skracania czasu odnowienia R Karmy, który aktywuje się za każdym razem gdy zadamy obrażenia wrogom
Mantra Bonus – Defiance (R+E):
- Bazowa wartość nakładanej tarczy została zmniejszona z 30/100/170/240 do 30/90/150/210
Slicing Malestrom (R):
- Dodano nowy efekt: “Każde kolejne trafienie burzą w ten sam cel zadaje mu dodatkowe 10% obrażeń”
- Usunięto efekt powodujący, że każde kolejne trafienie burza w ten sam cel zadawało mu 25% mniej obrażeń
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/145/210 (+0.4 AP) do 40/75/110 (+0.2 AP)
Dragon’s Rage (R):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 200/400/600 do 150/300/450
Lightslinger (Pasyw):
- Ilość obrażeń zadawanych przez drugi strzał przed 13 poziomem została zwiększona z 30% do 40% AD – po 13 poziomie podobnie jak przed modyfikacją wartość ta zwiększa się do 60%
Piercing Light (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 80/115/150/185/220
Iron Ambassador (Pasyw):
- Czas trwania tarczy został zmniejszony z 5 do 3 sekund
Keeper’s Verdict (R):
- Dodano nowy efekt: “Przeciwnicy uderzeni nienaładowaną umiejętnością otrzymają tylko połowę obrażeń i zostaną podrzuceni w powietrze na połowę normalnego czasu” – czas trwania podrzucenia działał już w ten sposób na serwerach live jednak dotychczas nie był on wspomniany w opisie umiejętności
Overload (Q):
- Wartość tarczy przyznawanej przy zużyciu dwóch run została zmniejszona z 60-200 do 65-150 – dokładne wartości.
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 25/30/35/40/45/50 do 25/28/31/34/37/40
Burnout (W):
- Usunięto efekt zwiększający ilość obrażeń zadawanych potworom o 20%
Transcendent (Pasyw):
- Bonus dla Force of Will (W) został zmieniony z “umiejętność ta podnosi 2 dodatkowe sfery w pobliżu celu” na “umiejętność ta zadaje dodatkowe 20% obrażeń”
Force of Will (W):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/120/160/200/240(+0.8 AP) na 70/110/150/190/230 (+0.7 AP)
Unleashed Power (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 100/90/80 do 120/100/80 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many została zwiększona z 1.518 do 1.52
- Wartość przyrostu regeneracji many została zwiększona z 0.1 do 0.16
Noxian Diplomacy (Q):
- Ilość przywracanego HP w momencie zabicia jednostki przez tą umiejętność została zwiększona z 15(+2 za każdy poziom) do 17(+3 za każdy poziom)
Skirmisher’s Sabre, Zz’Rot Portal
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Skirmisher’s Sabre:
- Usunięto efekt zapewniający wizję na zaznaczony cel
Zz’Rot Portal:
- Czas przez jaki Void Gate pozostaje na polu bitwy został zmniejszony z 150 do 120 sekund
- Czas odnowienia aktywa został zmniejszony z 150 do 120 sekund
- Wartość przyrostu HP voidlingów na poziom została zmniejszona z 50 do 0
- Ilość traconego HP przez voidlingi przy każdym ticku została zwiększona z 10% do 20%
- Ilość obrażeń zadawanych przez voidlingi strukturom za każdy poziom została zwiększona z 5 do 20 – na 18 poziomie wartość ta zatem zwiększyła się z 90 do 360
- Voidlingi nie dodają się już dużej do CS-ów osoby która je zabiła
Summoner’s Rift
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Summoner’s Rift
- Zmianie uległy ilości przyznawanych punktów doświadczenia za pokonanie poszczególnych campów w jungli: – podczas porównywania wartości warto pamiętać, że za wszystkie duże campy przedmiot na jungle przyznaje bonusowe 50 punktów doświadczenia
- Blue – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zmniejszona z 210 do 200
- Red – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zmniejszona z 210 do 200
- Gromp – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zmniejszona z 210 do 200
- Little Krugs – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zmniejszona z 45 do 35
- Mini Krugs – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zmniejszona z 15 do 7
- Razorbeak – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zwiększona z 15 do 20
- Small Razorbreaks – Ilość przyznawanych punktów doświadczeń została zwiększona z 15 do 35
Dreadnova Gangplank -1350 RP
[Loading Screen]Kliknij, aby rozwinąć
Warring Kingdoms Azir -1350 RP / Legacy
Kliknij, aby rozwinąć
Warring Kingdoms Garen – 1350 RP / Legacy
Warring Kingdoms Vi -1350 RP / Legacy
Kliknij, aby rozwinąć
Heartseeker Lucian -1350 RP
Heartseeker Quinn -975 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Nowe zestawy chrome’a, Nowe ikony przywoływacza, Nowe skórki na wardy, Nowy login screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano nowe warianty chrome’a skórki zwanej Firecracker Jinx z czego każdy kosztować będzie 290 RP (będzie można je zakupić również taniej, razem w odpowiednim zestawie).
- Dodano pięć nowych ikon przywoływacza powiązanych bezpośrednio z nowymi skórkami z serii Warring Kingdoms. Dodatkowo dodano również wiele różnych ikon związanych z e-sportowymi drużynami, a także nadchodzącymi walentynkami. Ikony te prezentują się następująco:
NA LCS: Cloud9, CLG, Echo Fox, Immortals, Team Liquid, Phoenix1, Team Envy, TSM, Team Dignitas
LAN: Just Toys Havoks, Lyon Gaming,Dash9 Gaming, Gaming Gaming, Exeltec Predators, Infamous Gaming, Infinity eSports, Zaga Talent Gaming
LAS: Kaos Latin Gamers, Isurus Gaming, Furious Gaming, Rebirth Esports, Hafnet Esports, Last Kings
TCL: Dark Passage, HWA Gaming, Crew e-Sports Club, SuperMassive, Team AURORAFenerbahçe Esports, GS Esports, Galakticos eSports
LCL: [Nowa Organizacja], Vega Squadron, Natus Vincere, RoX, Gambit Gaming, Virtus.Pro, Vaevictus Esports, [Nowa Organizacja?]