Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.9. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Poprawiony został wygląd auto-ataków
- Prędkość pocisku wystrzeliwanego podczas auto-ataku została zwiększona z 1400 do 1500
- Od teraz jej auto-ataki powinny wychodzić ze skrzydła, a nie ze środka ciała
Flash Frost (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 60/90/120/150/180 (+0.5 AP) do 60/85/110/135/160 (+0.4 AP)
- Czas trwania stuna został zwiększony z 1 do 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekundy
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 20% do 20/30/40% (w zależności od poziomu R)
- Poprawiono sposób w jaki obrażenia od wybuchu wyróżniają się od obrażeń od przejścia pocisku przez daną postać
- Od teraz cząsteczki stuna z Q są widoczne dla wszystkich
Frostbite (E):
- Prędkość pocisku została zwiększona z 1200 do 1600
- Poprawiony został wygląd pocisku
- Zasięg został zmniejszony z 650 do 600 ale od teraz liczony jest od krawędzi do krawędzi i powinien odpowiadać zasięgowi auto-ataków
Glacial Storm (R):
- Od teraz ma animację castowania – nadal nie ma czasu castowania
- Dodano nowy efekt: “Zasięg tej umiejętności zwiększa się od 150 do 400 w przeciągu 3 sekund”
- Dodano nowy efekt: “Przy maksymalnym zasięgu umiejętność ta zadaje i nakłada o 50% większe obrażenia i spowolnienia, a w dodatku nakłada Chills na dodatkową sekundę
- Wartość spowolnienia na prędkość poruszania się została zwiększona z 20%20/30/40%
- Usunięto spowolnienia na auto-ataki
- Zasięg został zwiększony z 625 do 685
Pyromania (Pasyw):
- Od teraz pod paskiem many wyświetlana jest ilość stacków podobnie jak ma to miejsce w przypadku Jhina
Incinerate (W):
- Zasięg został zwiększony z 560 do 600
- Umiejętność ta działa w bardziej sprawiedliwy sposób np od teraz gdy wyflashujemy się zanim skończy się castowanie jej nie otrzymamy od niej obrażeń
Molten Shield (E):
- Czas trwania został zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Umiejętność ta nie przyznaje już bonusu do MR/Armora
- Od teraz umiejętność ta redukuje ilość otrzymywanych obrażeń o 16/22/28/34/40%
- Umiejętność ta nie przyspiesza już dłużej Tibbersa
Summon: Tibbers (R):
- Ilość zadawanych obrażeń przy przywołaniu została zmniejszona z 175/300/425 (+0.8 AP) do 150/275/400 (+0.65 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez aurę AOE została zmniejszona z 20/30/40 (+0.4 AP) do 10/15/20 (+0.1 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez auto-ataki Tibbersa została zmieniona z 80/105/130 na 50/75/100 (+0.15 AP)
- Zasięg auto-atako Tibbersa został zwiększony z 125 do 150
- Dodano nowy efekt” Tibbers wścieka się zyskując 275% Attack Speedu i 100% Movement Speedu malejącego w czasie 3 sekund (w czasie maleje tylko bonus do prędkości poruszania się, bonus do Attack Speedu maleje wraz z wyprowadzaniem ataków przez Tibbersa) i ignorując kolizje w momencie 1) Przywołania 2) Gdy Annie umiera 3)Gdy Annie zestunuje przeciwnika przy użyciu Pyromanii
- Tibbers od teraz przywraca sobie 10% maksymalnego HP na sekundę jeśli znajduje się on poza walką przez przynajmniej 5 sekund
- Tibbers od teraz przywraca sobie 50% brakującego HP kiedy Annie umiera
- Od teraz Tibbers ma większy pasek HP
- Poprawione zostało AI Tibbersa
- Tibbes atakuje zabójcę Annie jeśli ten znajduje się w odległości maksymalnie 1200 jednostek, a w innym przypadku skupia się na przeciwnikach z mała ilością HP, a potem na zwykłych przeciwnikach znajdujących się w tym zasięgu
Blaze (Pasyw):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 8% do 2% maksymalnego HP celu
- Od teraz umiejętność ta stackuje się do trzech razy
- Dodano nowy efekt: “Po nałożeniu maksymalnej liczby stacków na wrogiego bohatera lub dużego potwora Blaze staje się niestabilne i wybucha po 2 sekundach zadając pobliskim wrogom magiczne obrażenia równe 12% (+0%) ich maksymalnego HP. Na tym bohaterze nie można stackować ponownie Blaze przez następne 4 sekundy”
Sear (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/120/160/200/240 (+0.65 AP) do 80/110/140/170/200 (+0.55 AP)
- Czas trwania stuna został zmniejszony z 2 do 1.5 sekundy
Pillar of Flame (W):
- Koszt many został zmniejszony z 70/80/90/100/110 do
60/70/80/90/100
Conflagration (E):
- Koszt many został zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 70
- Czas odnowienia został zmieniony z 12/11/10/9/8 na
10 sekund10/9/8/7/6 sekund - Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 70/105/130/175/210 (+0.55 AP) do 70/90/110/130/150 (+0.35 AP)
Pyroclasm (R):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 150/250/350 (+0.5 AP) do 100/200/300 (+0.25 AP)
- Maksymalna ilość odbić została zwiększona z 4 do 5
- Dodano nowy efekt: “Jeśli na trafiony cel był już nałożony pasyw to umiejętność ta dodatkowo spowolni go o 30/45/60%.”
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 335 do 328
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 506 do 525
- Bazowa ilość many została zwiększona z 370 do 375
- Bazowa ilość armoru została zwiększona z 22.22 do 25
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zmniejszona z 4 do 3.5
- Bazowa ilość regenerowanej many została zmniejszona z 1.672 do 1.6
- Wartość przyrostu regeneracji many na sekundę została zwiększona z 0.15 do 0.16
- Bazowa ilość regenerowanego HP została zwiększona z 1.08 do 1.2
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.3 do 53
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.2 do 3
Serpentine Grace (Pasyw):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Cassiopeia zyskuje bonus do prędkości poruszania się równy 4 (+4 za każdy poziom)
- Cassiopeia nie może kupować butów
Noxious Blast (Q):
- Koszt many został zwiększony z 40/50/60/70/80 do
60/65/70/75/80 - Czas odnowienia został zmniejszony z 4 do 3.5 sekund
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność ta trafi wrogiego championa Cassiopeia zyskuje 30/35/40/45/50% bonus do prędkości poruszania się na 3 sekundy” – wartość tego bonusu maleje z czasem
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 75/115/155/195/235 (+0.45 AP) do 75/120/165/210/255 (+0.7 AP)
Miasma (W):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Cassiopeia wypluwa truciznę w łuku przed sobą zostawiając toksyczne chmury na 5 sekundy w wybranym obszarze znajdującym sie w odległości 550-750 jednostek od Cassiopei lub w momencie zderzenia ze ścianą
- Na przeciwników znajdujących się w chmurze cały czas wpływa Debilitating Poison spowalniając ich o 40/50/60/70/80%, uniemożliwiając im użycie umiejętności związanych z poruszaniem się i zadając 20/35/50/65/80 (+0.15 AP) magicznych obrażeń na sekundę – wartość spowolnienia maleje z czasem
- Koszt many: 70
- Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekundy
Twin Fang (E):
- Koszt many został zmieniony z 50/60/70/80/90 na
60/65/70/75/80 - Czas odnowienia został zmniejszony z 5 na 0.9 sekundy
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 55/80/105/130/155 (0.55 AP) do 52 (+0.1 AP)
- Ilość przywracanej many przy zabiciu celu została zmieniona z 50/60/70/80/90 (+1.5% maksymalnej many) na 60.0/65.0/70.0/75.0/80.0
- Od teraz mana przywracana jest również gdy cel zostanie zabity w trakcie lotu Twin Fanga
- Usunięto efekt zmniejszający czas odnowienia w momencie gdy cel był zatruty
- Usunięto efekt nakładania trucizny
- Dodano nowy efekt : “Jeśli przeciwnik jest zatruty w momencie uderzenia Twin Fanga to otrzymuje on bonusowe 10/40/70/100/130 (~+0.35 AP) magicznych obrażeń, a Cassiopeia jest leczona o 5/10/15/20/25 (~+0.1 AP)
Petrifying Gaze (R):
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmniejszona z 60% do 40%
Dread (Pasyw):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Po staniu nieruchomo lub channelowaniu umiejętności przez 1.5 sekundy Fiddlesticks wzmacniany jest przez Dread. Każdy nałożony na niego efekt CC, który unieruchamia resetuje ten timer
- Dread: “Fiddlesticks zyskuje 25/30/35/40% prędkości poruszania się (wartości te zmieniają się na 1/6/11/16 poziomie) ale efekt ten działa tylko przez 1.5 sekundy po tym jak Fiddle zacznie się poruszać”
Terrify (Q):
- Zasięg został zmniejszony z 575 do 525
Drain (W):
- Czas odnowienia od teraz naliczany jest od końca channelowania, a nie od początku
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10/9/8/7/6 do 4/3.75/3.5/3.25/3 sekund
Dark Wind (E):
- Maksymalna ilość odbić została zwiększona z 5 do 7
- Od teraz wybór celu działa na następującej zasadzie Cel Drainu>Nowy Cel>Jakikolwiek Cel
Crowstorm (R):
- Od teraz przy użyciu tej umiejętności Fiddle używa pingu “On My Way”
- Od teraz jeśli spróbujemy użyć tej umiejętności na miejscu znajdującym się poza naszym zasięgiem to Fiddle rozpocznie castowanie tej umiejętności na maksymalny możliwy zasięg wdanym kierunku
Test of Spirit (E):
- Czas przez jaki dany cel pozostaje Nośnikiem został zmniejszony z 60 do 12 sekund
- Czas co jaki Nośnik spawnuje przy sobie macki został zmniejszony z 10 do 5 sekund
- Usunięto efekt sprawiający, że zabijanie macek usuwało klątwę z Nośnika
- Dodano nowy efekt: “Macki stworzone przez Nośnika mogą spawnować się bliżej siebie”
- Macki tworzone przez Nośnika nie mogą się od teraz pojawiać w Mgle Wojny
- Od teraz spawnowanie macek nie jest powstrzymywane w momencie, w który Nośnik się recalluje
Mark of the Storm (Pasyw):
- Czas, w którym po zestunwaniu danego celu ponowne nałożenie trzech stacków na niego nałoży na niego tylko 0.5 sekundowego stuna został zmniejszony z 7 do 6 sekund
Thundering Shuriken (Q):
- Koszt energii został zmniejszony z 65/60/55/50/45 do 60/55/50/45/40
Electrical Surge (W):
- Koszt energii został zmniejszony z 45 do 40
Slicing Maelstrom (R):
- Czas trwania został zmniejszony 3/4/5 do 3 sekund
- Częstotliwość zadawania obrażeń została zmieniona z losowego pobliskiego wrogiego championa co 0.25 sekundy na wszystkich pobliskich wrogich champonów co 0.5 sekundy
- Od teraz każdy dodatkowe uderzenie z tej umiejętności zadaje 25% mniej obrażeń – minimalna ilość obrażeń to 50%
Dance of Arrows (Q):
- Wartość redukcji czasu odnowienia za castowanie W lub używanie Q podczas znajdywania się w strefie W została zwiększona z 2 do 4/3.5/3/2.5/2 sekund
Wolf Frenzy (W):
- Czas trwania został zwiększony z 8 do 8.5 sekund
- Ataki wilka od teraz zadają o 50% większe obrażenia potworom
- Od teraz stacki zyskiwane są zarówno za poruszanie się jak i za atakowanie, a nie tylko za poruszanie się – w zamian za to trochę obniżono ilość stacków przyznawaną za poruszanie się, jednak ogólnie podczas dobrego kite’owania powinniśmy otrzymywać trochę więcej stacków, a podczas słabego znacznie więcej
Void Shift (Pasyw):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Jeśli Malzahar nie otrzymał obrażeń ani nie był pod wpływem CC’ków przez ostatnie 23 sekundy to otrzymuje on 90% redukcję obrażeń i niewrażliwość na CC’ki, która znika po 1 sekundzie po zmniejszeniu ilości zadanych obrażeń lub zablokowaniu CC’ka
- Obrażenia od minionów na linii nie są obejmowane przez ten efekt i nie resetują jego czasu odnowienia
Call of the Void (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 80/85/90/95/100 do 60
- Czas odnowienia został zmniejszony z 9 do 6 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/135/190/245/300 (+0.8 AP) do 70/110/150/190/230 (+0.7 AP)
- Czas trwania silcene’a został zmniejszony z 1.4/1.8/2.2/2.6/3 do 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
Void Swarm (W):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Przywołaj Voidlinga, który przez najbliższe 12 sekund będzie walczył z przeciwnikami
- Za pierwszym razem kiedy Voidling zaatakuje bohatera, dużego potwora lub epickiego potwora lub zaasystuje przy zabójstwie Malzahar przywołuje nowego Voidlinga na pozostały czas. Kiedy na polu bitwy Malzahar ma 3 lub więcej Voidlingów to otrzymują one +50% Attack Speedu
- Szczegóły Voidlingów:
- Ataki zadają 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 całkowitego AD malzaharafizycznych obrażeń i 10/15/20/25/30 (+0.1 AP) magicznych
- Ilość obrażeń zadawanych minionom z linii mającym mniej niż 25% HP jest potrajana
- Nowy Voidling nie zostanie przywołany jeśli pozostało 4 lub mniej sekund
- Voidlingi wolą takować cele z nałożonym Nether Grasp lub Malefic Visions i posiadają one +100% do prędkości poruszania się w trackie pogoni za tymi celami
- W innym przypadku zaatakują one najbliższego przeciwnika
- Voidlingi zadają 75% obrażeń potworom
- Koszt many: 60
- Czas odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund
Malefic Visons (E):
- Koszt many został zmniejszony z 60/75/90/105/120 do
60/70/80/90/100 - Całkowita ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/140/200/260/320 (+0.8 AP) do 80/115/150/185/220 (+0.7 AP)
- Dodano nowy efekt: “Nałożenie Call of the Void lub Nether Grasp w trakcie trwania E Malzahara odnowi jego czas trwania”
- Ilość przywracanej many została zmieniona z 10/14/18/22/26 do 2% maksymalnej many
Nether Grasp (R):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 250/400/550 (+1.3 AP) do 0
- Dodano nowy efekt: “Malzahar tworzy pod celem strefę negatywnej energii zadającą celowi i pobliskim wrogom magiczne obrażenia równe 6/8/10% (+0.015% AP) ich maksymalnego HP na sekundę przez następne 5 sekund”
Takedown (R+Q):
- Wartość bonusu do obrażeń została zmieniona z 1.5% za każde 1% brakującego HP celu na 1/1.25/1.5/1.75% za każde 1% brakującego HP celu
Starcall (Q):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 15% do 10%
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmniejszona z 30/35/40/45/50% do 30%
- Rejuvenation nie odświeża już od teraz specjalizacji zwanej Windspeaker’s Blessing
Decrepify (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80
- Czas odnowienia został zwiększony z 8 do 14/13/12/11/10
- Od teraz umiejętność ta zadaje podwójne obrażenia minionom
- Od teraz Swain kładzie swojego kruka w wybranej strefie na 4 sekundy zamiast wybierać jednego wroga na 3 sekundy – kruk najpierw wybiera cele z nałożonym Tormentem, a w momencie w którym dany cel umrze lub odejdzie poza zasięg wybierze on nowy cel
Nevermove (W) :
- Koszt many został zmniejszony z 80/90/100/110/120 do 80/85/90/95/100
Torment (E):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 75/115/155/195/235 (+0.8 AP) na 50/80/110/140/170 (+1.0 AP)
- Wartość nakładanego bonusu do obrażeń Swaina została zwiększona z 8/11/14/17/20% do 20%
Ravenous Flock (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 8 do 10 sekund
- Ilość przywoływanych kruków została zwiększona z 3 do 5
- Wartość uleczenia z minionów została zmniejszona z 25% do 15%
- Od teraz kruki nie mogą zaatakować tego samego celu przez 1 sekundę
- Wartość wzrostu kosztu many na sekundę została zmniejszona z 5/6/7 do 5 sekund
Transcendent (Pasyw):
- Bonus przyznawany Dark Sphere został zmieniony na: “Czas życia sfery jest zwiększany do 8 sekund”
- Bonus przyznawany Force of the Will został zmieniony na: “Podnieś dodatkowe 2 sfery znajdujące się blisko celu”
- Bonus przyznawany Scatter the Weak został zmieniony na: “Szerokość spella zwiększa się o 50%”
Dark Sphere (Q):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.75
Scatter The Weak (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 18/16.5/15/13.5/12 do 16/15/14/13/12 sekund
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 75 do 60
- Bazowa ilość many została zwiększona z 250 do 300
Bastion (W):
- Zasięg został zwiększony z 1000 do 1300
Dazzle (E):
- Długość obszaru, na którym działa umiejętność została zmniejszona z 650 do 610
- Szerokość obszaru, na którym działa umiejętność została zmniejszona z 150 do 140
Blind Dart (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 70/75/80/85/90
Noxious Trap (R):
- Koszt many został zmniejszony z 75/100/125 do 75
- Czas przeładowania pułapki został zmniejszony z 34/28/22 do 30/25/20 sekund
Phenomenal Evil Power (Pasyw):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Trafienie wrogiego championa spellem przyznaje Veigarowi stack Phenomenal Evil Power dający mu +1 AP, zabójstwa i asysty dają mu 3 stacki – stacki do teraz są pokazywane na pasku buffów Veigara
Baleful Strike (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 40/45/50/55/60
- Usunięto pasyw zwiększający AP przy zabijaniu minionów i championów
- Dodano nowy efekt: “Zabójstwo jednostki przy użyciu tej umiejętności również przyznaje Veigarowi stack Phenomenal Evil Power, zabójstwo dużego miniona i potwora przyznaje 2 stacki”
Dark Matter (W):
- Koszt many został zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 60/65/70/75/80
Event Horizon (E):
- Koszt many został zmniejszony z 80/85/90/95/100 do 70/75/80/85/90
Primordial Burst (R):
- Koszt many został zmniejszony z 125 do 100
- Usunięto przelicznik z AP celu
- Od teraz ilość obrażeń rośnie w zależności od ilości brakującego HP celu
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona za 250/375/500 (+1.0 AP) na 175/250/325 (+0.75 AP)-350/500/650 (+1.5 AP) w zależności od ilości brakującego HP celu
Organic Deconstruction (Pasyw):
- Czas trwania stacku został ustawiony na 7 sekund
- Ilość zadawanych nieuchronnych obrażeń została zmieniona z 35-205 (w zależności od poziomu) na 25 (+8 za każdy poziom, +0.4 AP)
Plasma Fission (Q):
- Dodano nowy efekt: “Zabicie jednostki przywraca 50% many zużytej na wycastowanie tej umiejętności”
Void Rift (W):
- Wartość przelicznika z AP na pierwotne obrażenia została zmniejszona z 0.25 do 0.15
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez wybuch została zmniejszona z 0.375 do 0.25
Tectonic Disruption (E):
- Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.5 do 0.3
Life Form Disintegration Ray (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 130/110/90 do 120/100/80 sekund
- Dodano nowy pasyw:”Vel’koz dekonstruuje wrogich bohaterów oznaczając ich jako Zbadanych na 7 sekund. Auto ataki i wszystkie jego umiejętności odnawiają czas trwania tego znacznika”
- Całkowita ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 500/700/900 (+0.6 AP) do 500/725/950 (+1.0 AP)
- Dodano nowy efekt: “Jednostki oznaczone jako Zbadane otrzymują od tej umiejętności nieuchronne obrażenia”
Siphon Power (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10/8.5/7/5.5/4 do 8/7/6/5/4
- Ilość obrażeń zadawanych przez pocisk została zwiększona z 40/60/80/100/120 (+0.2 AP) do 60/80/100/120/140 (+0.4 AP)
- Bazowa ilość dodatkowych obrażeń zadawanych przez wzmocniony auto-atak została zmieniona z 20-210 (w zależności od poziomu postaci) na 20/40/60/80/100
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 30/50/70/90/110 (+0.2 AP) na 8% maksymalnej many (+ o.15 AP)
Death Ray (E):
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez laser została zmniejszona z 0.7 do 0.5
- Prędkość lotu lasera została zwiększona z 780 do 1050
- Ilość obrażeń zadawanych przez eksplozje została zmieniona ze 100% obrażeń lasera na 20/60/100/140/180 (+0.7 AP)
- Usunięto efekt zmniejszający obrażenia eksplozji o 60% w momencie gdy dany cel został również trafiony laserem
- Czas pomiędzy przejściem lasera, a eksplozją został zwiększony z 0.6 do 1 sekundy
Chaos Storm (R):
- Ilość obrażeń zadawanych przez tę umiejętność przy pojawieniu się została zmniejszona z 150/25/350 (+0.55 AP) do 100/175/250 (+0.5 AP)
- Czas pomiędzy tickami został zwiększony z 0.5 do 2 sekund
- Ilość obrażeń zadawanych przez tick została zwiększona z 15/30/45 (+0.1 AP) do 150/250/350 (+0.6 AP)
- Czas trwania został zmniejszony z 7 do 6.5 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość armoru została zwiększona z 21.88 do 23
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zmniejszona z 3.5 do 3.3
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 543 do 550
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 85 do 84
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 48 do 52
Crimson Pact (Pasyw):
- Wartość przelicznika z HP na AP została ustawiona na 1 AP za każde 25 bonusowego HP
- Wartość przelicznika z AP na HP została ustawiona na 1 bonusowym HP za każde 1 AP
Transfusion (Q):
- Czas odnowienia został zmieniony z 10/8.5/7/5.5/4 na
9 sekund9/8/7/6/5 sekund - Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 90/125/160/195/230 (+0.6 AP) do 80/100/120/140/160 (+0.45 AP)
- Wartość uleczenia została zmniejszona z 15/25/35/45/55 (+0.25 AP) do 20/25/30/35/40 (+0.15 AP)
- Dodano nowy efekt: “Po wycastowaniu Q dwa razy Vladimir otrzymuje Crimson Rush w momencie kiedy ta umiejętność ponownie staje się możliwa do użycia”
- Dodano nowy efekt: “Crimson Rush: Vladimir jest lekko przyspieszony przez następne 2.5 sekundy, a Transfusion zadaje 100% dodatkowych obrażeń i leczy go o dodatkowe 50 (+15 za każdy poziom,+0.025 AP)% jego brakującego HP”
Sanguine Pool (W):
- Dodano nowy efekt: “Wypuszczenie E w momencie gdy W jest aktywne sprawi, że Vladimir wypłynie na powierzchnie kończąc działanie W”
Tides of Blood (E):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Vladimir ładuje rezerwy krwi płacąc do 10% maksymalnego HP przez sekundę zwiększając obrażenia Tides oif Blood o taką samą ilość
- Przy ponownym użyciu tej umiejętności lub po upływie 1.5 sekundy Vladimir wypuszcza krew zadającą od 30/40/50/60/70 (+0.025 HP, +0.35 AP) do 60/80/100/120/130 (+0.1 HP,+0.7 AP) magicznych obrażeń trafionym przeciwnikom – pociski zadają dodatkowo obrażenia minionom znajdującym się w małym obszarze w pobliżu celu
- Przy pełnym naładowaniu Tides Of Blood spowalnia trzymającego je Vladimira ale za to przy wypuszczeniu spowolni również cel o 40/45/50/55/60%
- Koszt channelowania: 10% maksymalnego HP
- Czas odnowienia: 9 sekund
Hemoplague (R):
- Wartość nakładanego bonusu do obrażeń została zmniejszona z 12% do 10%
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta leczy Vladimira o 50% zadanych obrażeń za każdego trafionego championa”
Shocking Orb (E):
- Czas trwania stuna został zmieniony z 0.75-1.75 do 0.5-2 sekund
Rite of the Arcane (R):
- Ilość dostępnych pocisków została zwiększona z 3 do 3/4/5
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 190/245/300 na 200/230/260
- Od teraz podczas używania tej umiejętności kamera oddala się odrobinę podobnie jak ma to miejsce w przypadku R Jhina
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 335 do 340
Cell Division (Pasyw):
- Czas potrzebny na revive od teraz skaluje się w dół wraz z poziomem: – na serwerach live wynosi on 8 sekund
- Bazowy czas: 8 sekund.
- Level 6 = 7 sekund.
- Level 10 = 6 sekund.
- Level 13 = 5 sekund.
- Level 17 = 4 sekund.
Satchel Charge (W):
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta od razu zniszczy wrogą wieżę jeśli ma ona mniej niż 25/27.5/30/32.5/35% HP”
Mega Inferno Bomb (R):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120 do 120/105/90 sekund
- Miniony nie otrzymują już dłużej podwójnych obrażeń z tej umiejętności
Ogólne Zmiany:
- Bazowa wartość prędkości poruszania się została zwiększona z 325 do 340
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 479 do 499
Garden of Thorns (Pasyw):
- Stara wersja tej umiejętności została usunięta
- Co jakiś czas (efekt ten działa coraz szybciej wraz z poziomem) wokół Zyry spawnuje się nasiono, które pozostaje na polu bitwy przez 45 sekund (maksymalnie zasadzonych może być 8 nasion). Jeśli wrogi champion nadepnie na nasiono, ono umiera. – Nasiona nie spawnują się kiedy Zyra chowa się w krzak
- Wycastuj Deadly Spines lub Grasping Roots blisko nasion by przerobić je w rośliny. Dodatkowe rośliny atakujące ten sam cel zadają 50% mniej obrażeń
Deadly Spines (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 75/80/85/90/95 do 60
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 70/105/140/175/210 (+0.65 AP) do 60/90/120/150/180 (+0.55 AP)
- Czas w jakim stworzona przez tą umiejętność roślina pozostanie na polu bitwy został ustawiony na 5 sekund
Rampant Growth (W):
- Czas w jakim nasiono pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 30 do 60 sekund
- Usunięto pasyw związany z redukcją czasu odnowienia
- Od teraz nasiona przyznają wizję w małym obszarze wokół championa przez 2 sekundy po tym jak ten na nie nadepnie
- Dodano nowy pasyw: “Rośliny Zyry otrzymują 10/20/30/40/50% dodatkowego maksymalnego HP”
- Od teraz nasiona spawnowane przez pasyw są różowe, a te tworzone przez W są fioletowe
Grasping Roots (E):
- Roślina tworzona przez tę umiejętność od teraz spowalnia wrogów o 30% na 2 sekundy
- Czas w jakim stworzona przez tą umiejętność roślina pozostanie na polu bitwy został ustawiony na 5 sekund
Stranglethorns (R):
- Usunięto efekt związany z bonusowym Attack Speedem dla roślin
- Dodano nowy efekt: “Rośliny znajdujące się w zasięgu tej umiejętności atakują zadając 150% obrażeń”
Abyssal Scepter, Archangel’s Staff, Athene’s Unholy Grail, Bami’s Cinder, Catalyst the Protector of Aeons, Chalice of Harmony, Enchantment: Devourer, Enchantment: Bloodrazor (Nowy Przedmiot), Enchantment: Cinderhulk, Fiendish Codex, Frostfang, Frost Queen’s Claim, Frozen Heart, Guardian Angel, Guinsoo’s Rageblade, Hextech GLP800 ( Nowy Przedmiot), Hextech Gunblade, Hextech Protobelt -01 ( Nowy Przedmiot), Hextech Revolver, Hunter’s Machete, Lost Chapter ( Nowy Przedmiot), Mercurial Scimitar, Manamune, Morellonomicon, Muramana, Quicksilver Sash, Relic Shield, Righteous Glory, Rod of Ages, Seraph’s Embrace, Sterak’s Gage, Sunfire Cloak, Targon’s Brace, Tear of the Goddess, The Black Cleaver, Warmog’s Armor,Will of the Ancients, Zhonya’s Hourglass, Vision Ward, Farsight Alteration
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Grievous Wounds
- Efekt ten od teraz redukuje o 40% wszystkie uleczenia, a nie tylko te działające na naszą postać
Abyssal Scepter
- Receptura zosttała zmieniona na Fiendish Codex + Negatron Cloak + Amplifying Tome + 695 Golda = 2750 Całkowitego Golda
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 70 do 60
- Ilość przyznawanego magic resist została zwiększona z 50 do 60
- Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 0% do 10%
- Aura nie wpływa już dłużej na miniony
- Wartość redukcji magic resist z aury zależy teraz od poziomu i wynosi ona 10-25
Archangel’s Staff
- Przedmiot ten nie daje już 50% regeneracji many
- Od teraz przedmiot ten zwraca 25% zużytej many
Athene’s Unholy Grail
- Receptura została zmieniona na:Chalice + Fiendish Codex + 300 Golda = 2100 Golda
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2700 do 2100
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 60 do 40
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 75%
- Usunięto pasyw przywracający manę za zabójstwa bądź asysty
- Dodano nowy pasyw: “Otrzymaj 15% obrażeń zadanych championom jako ładunki Blooda – ich maksymalna ilość to 100-270 (w zależności od poziomu). Leczenie lub nakładanie tarczy na sojusznika zużywa ładunki i dodatkowo leczy tego sojusznika.
- Dodano nowy pasyw:”Zwiększa twoją regenerację HP o 100% jeśli obecny % twojego HP jest mniejszy od % many i zwiększa regenerację many o 100% jeśli twój obecny % many jest mniejszy od % twojego HP
- Koszt budowy tego przedmiotu na ARAM-ie został zwiększony z 2100 do 2250
Bami’s Cinder
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 300 do 280
Catalyst the Protector of Aeons
- Pasyw “Valor’s Reward ” został usunięty
- Koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1100 do 1200
- Dodano nowy pasyw – Eternity: 15% obrażeń otrzymanych od wrogich championów jest odzyskiwane w formie many, 20% zużytej many jest odzyskiwane w formie HP – leczenie z tego pasywa jest ograniczone do 15 HP za sekundę trwania togglowanych spelli
Chalice of Harmony
- Usunięto stary pasyw
- Dodano nowy pasyw: “Zwiększa twoją regenerację HP o 100% jeśli % masz mniej HP niż many. Zwiększa twoją regenerację many o 100% jeśli % masz mniej many niż HP”
Enchantment: Devourer
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Enchantment: Bloodrazor (Nowy Przedmiot)
- Receptura: Recurve Bow+Jungle Item+625 Golda – Całkowity koszt budowy przedmiotu to 2625 golda
- + 40% Attack Speedu
- UNIQUE Passive: “Twoje auto ataki zadają bonusowe fizyczne obrażenia on hit równie 3% maksymalnego HP celu (maksymalna ilość obrażeń zadawanych minionom i potworom to 75)
Enchantment: Cinderhulk
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zmieniona z 15 (+0.6 za każdy poziom) na 7 (+2 za każdy poziom)
Fiendish Codex
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 800 do 900
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 25 do 30
Frostfang
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 75%
Frost Queen’s Claim
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 75%
Frozen Heart
- Przedmiot ten otrzymał nową ikonę
Guardian Angel:
- Ilość przyznawanego MR została zmniejszona z 60 do 45
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2700 do 2400
Guinsoo’s Rageblade
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2800 do 3600
- Receptura została zmieniona z “Blasting Wand+Pickaxe+1075 Golda” na “Blasting Wand+Pickaxe”Recurve Bow+875 golda”
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 30 do 35
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 40 do 50
- Dodano nowy pasyw: “Auto ataki zadają dodatkowe 15 magicznych obrażeń on hit”
- Maksymalna ilość stacków została zmniejszona z 8 do 6
- Ilość stacków potrzebnych do aktywacji Guinsoo’s Rage została zmniejszona z 8 do 6
- Dotychczasowy efekt Guinsoo’s Rage został usunięty
- Dodano nowy efekt Guinsoo’s Rage: “Każdy auto-atak będzie aktywował efekty on-hit dodatkowy raz”
- Przedmiot ten otrzymał nową ikonę
Hextech GLP800 ( Nowy Przedmiot)
- Receptura: Catalyst of Aeons + Hextech Revolver + 750 Golda = 3000 Całkowitego Golda
- +80 AP
- +300 HP
- +400 Many
- Pasyw – dzielony z Catalyst of Aeons
- Aktyw – Ice Bolts: Wystrzel w łuku pięć lodowych pocisków, które wybuchną zadając 100-200 (+0.35 AP) magicznych obrażeń. Na trafionych przeciwników nakładane jest spowolnienie mające na początku wartość 65%, która maleje przez następne 0.5 sekundy (czas odnowienia – 40 sekund, dzielony z innymi przedmiotami hextech)
Hextech Gunblade
- Bazowa ilość obrażeń z aktywa została zwiększona ze 150 do 250
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia z aktywa została zmniejszona z 0.4 do 0.3
- Aktyw od teraz od razu uderza przeciwnika bez czasu podróżowania spowalniając go od razu na 2 sekundy
- Aktyw od teraz dzieli czas odnowienia z innymi przedmiotami hextech
- Czas odnowienia aktywa został zwiększony z 30 do 40 sekund
Hextech Protobelt -01 ( Nowy Przedmiot)
- Receptura: Hextech Revolver + Kindlegem + 550 Golda = 2500 Całkowitego Golda
- +300 HP
- +60 AP
- +10% Redukcji Czasu Odnowienia
- Aktyw – Fire Bolt: Zdashuj na 300 jednostek w wybranym kierunku( a potem uwolnij mgławicę kuli ognia zadającą 75-150 (+0.35 AP) magicznych obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom. Wrodzy bohaterowie i potwory trafieni więcej niż jedną kulą otrzymują o 20% większe obrażenia za każdą dodatkową kulę (czas odnowienia – 40 sekund, dzielony z innymi przedmiotami hextech). – dash ten nie może przejść przez ściany
Hextech Revolver
- Koszt złożenia przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 340 do 180
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1200 do 1050
- Spell Vamp został usunięty
- Dodano nowy pasyw -Magic Bolt: Twoje auto ataki zadają 75 – 150 bonusowych magicznych obrażeń on-hit (40 sekund czasu odnowienia, pasyw ten jest dzielony z innymi Hextechowymi przedmiotami).
Hunter’s Machete & InnyJungle Itemy
- Wartość bonusu do doświadczenia została zwiększona z 15 (w przypadku machete i talismanu) i 30 (innych przedmiotów) do 50 (dodatkowo jeśli potwór miał wyższy poziom to dostajemy +25 za każdy level przewagi)
Lost Chapter ( Nowy Przedmiot)
- Recepturta: Sapphire Crystal + Amplifying Tome + 115 Golda= 900 Golda
- +25 AP
- +250 Many
- Unique Passive:Po zlevelowaniu przywraca 20% twojej maksymalnej many w przeciągu następnych 3 sekund
Mercurial Scimitar
- Od teraz aktyw usuwa tylko debuffy związane z CC zamiast wszystkich debuffów
Manamune
- Usunięto 25% regenerację many
- Od teraz przedmiot ten zwraca nam 15% zużytej many
- Od teraz pasywnie nie zyskujemy już 1 maksymalnej many co każde 8 sekund
Morellonomicon
- Receptura została zmieniona na Lost Chapter + Fiendish Codex +Amp. Tome+ 665 Golda = 2900 Golda (zamiast dotychczasowych 2400)
- Ilośc przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 0%
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 0 do 400
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 80 do 100
- Redukcja czasu odnowienia od teraz jest zawarta w unikalnym pasywie
- Procentowa wartość HP potrzebna do nałożenia Grevious Wounds została zmniejszona z 40% do 35%
- Czas trwania Grevious Wounds został zwiększony z 4 do 8 sekund
- Dodano nowy pasyw: Zabójstwa i asysty przywracają 20% twojej maksymalnej many
Muramana
- Usunięto 25% regenerację many
- Od teraz przedmiot ten zwraca nam 15% zużytej many
Quicksilver Sash
- Od teraz aktyw usuwa tylko debuffy związane z CC zamiast wszystkich debuffów
Relic Shield
- Wartość uleczenia przy zabiciu miniona została zmniejszona z 40 do 20
- Czas recharge’u tego pasywa został zmniejszony z 60 do 40 sekund
Righteous Glory
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2600 do 2500
- Dodano nowy pasyw: “Eternity: 15% obrażeń otrzymanych od wrogich championów jest odzyskiwane w formie many, 20% zużytej many jest odzyskiwane w formie HP”
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 60% do 75%
- Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się został zwiększony z 3 do 4 sekund
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmniejszona z 80% do 75%
- Czas trwania spowolnienia został zwiększony z 1 do 2 sekund
Rod of Ages
- Cena budowy przedmiotu została zmniejszona z 3000 do 2500
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 80 do 60
- Ilość przyznawanej many została zmniejszona z 400 do 300
- Ilość przyznawanej many za każdy stack została zmniejszona z 40 do 10
- Usunięto pasyw Valor’s Reward
- Dodano nowy pasyw: “Eternity: 15% obrażeń otrzymanych od wrogich championów jest odzyskiwane w formie many, 20% zużytej many jest odzyskiwane w formie HP”
Seraph’s Embrace
- Usunięto 50% regenerację many
- Od teraz przedmiot ten zwraca nam 25% zużytej many
Sterak’s Gage
- Nazwa unique pasywa została zmieniona na LIFELINE – jest to ta sama nazwa co w przypadku mawa i hexdrinkera
Sunfire Cloak
- Koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2700 do 2900
Targon’s Brace
- Wartość uleczenia za zabicie miniona została zmniejszona z 50 do 40
Tear of the Goddess
- Usunięto 25% regenerację many
- Od teraz przedmiot ten zwraca nam 15% zużytej many
- Od teraz pasywnie nie zyskujemy już 1 maksymalnej many co każde 8 sekund
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 55 do 50
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 3500 do 3100
Warmog’s Armor
- Receptura została zmieniona na Giant’s Belt + Kindle Gem + Crystalline Bracer + 400g
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 850 do 800
- Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 0 do 10%
Will of the Ancients
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Zhonya’s Hourglass
- Receptura została zmieniona na Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + 800 Golda = 2900 Całkowitego Golda
- Całkowity koszt został zmniejszony z 3500 do 2900
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona ze 100 do 70
- Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 0% do 10%
- Czas odnowienia aktywa został zwiększony z 90 do 120 sekund
Vision Ward
- Ilość HP została zmniejszona z 5 do 4
Farsight Alteration
- Modyfikacja czasu odnowienia została zwiększona z -33% do +10%
Summoner’s Rift
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Summoner’s Rift
- Ilość XP otrzymywanego od potworów z jungli została dostosowana, Machete daje od teraz większą ilość XP
- Death timery zostały zredukowane w okolicy 20-30 minuty gry
- Enchanty butów zostały usunięte
- Czas trwania buffu przyznawanego za zabicie Barona został zwiększony
Smoki:
- Smok ognia – zadaje obrażenia AOE (tak jak obecny smok). Wpływa na naszą pozycję kiedy skupiamy się głównie na nim i ma jakiś wpływ na postacie posługujące się innymi stworzeniami. Jego buff przyznaje 8/16/24% (w zależności od ilości stacków) bonus do AP i AD rosnący o 50% jeśli posiadamy Mark of the Elder Dragon
- Smok wody – jego auto-ataki spowalniają co jest istotne głównie gdy walczymy o smoka z inną drużyną, gdyż mamy przez to ograniczoną możliwość disengage’u. Czasem będzie użyć go w taki sposób aby spowolnił przeciwnika. Jego buff przywraca nam 10% naszego brakującego HP i many co 18/12/6 (w zależności od ilości stacków) sekund jeśli posiadamy Mark of the Elder Dragon wartość ta rośnie do 15%
- Smok ziemi – nakłada AOE spowolnienie mocno oddziałujące na auto-ataki. Ma więcej HP, armora i MR od innych smoków żywiołów przez co jego zabicie trwa dłużej, a on sam daje nam więcej możliwości na walkę o niego z przeciwnym teamem. Jego buff sprawia, że zadajemy 10%/20%/30% dodatkowych nieuniknionych obrażeń (true damage) epickim potworom i wieżom, jeśli posiadamy Mark of the Elder Dragon wartość ta rośnie o 50%
- Smok powietrza -szybko się porusza i szybko wyprowadza ataki. Ma największe obrażenia w jeden cel i goni swój cel najlepiej ze smoków żywiołów. Jego buff daje +15/30/45 do prędkości poruszania się nie będąc w walce, jeśli posiadamy Mark of the Elder Dragon wartość ta rośnie o 50%
- Starszy smok – pojawia się po 35 minucie (jeśli po 35 minucie nadal żywy będzie jeden ze smoków żywiołów to nie zniknie on, a dopiero po jego zabiciu następnym smokiem jaki się pojawi będzie Starszy smok). Smok ten respawnuje się dłużej niż pozostałe smoki. Jego buff powoduje, że podczas atakowania jednostek nie będących wieżami zadajemy dodatkowe 45 (+45 za każdy stack od któregoś smoka żywiołów) nieuniknionych obrażeń przez następne 3 sekundy. Dodatkowo wzmacnia on buffy smoków żywiołó. Buff ten trwa tylko 90 sekund.
W związku ze zmianami w smokach od teraz przy miejscu, w którym się one spawnują na ścianie pojawia się symbol informujący jaki żywioł będzie reprezentował kolejny smok.
Rift Herald:
- Od teraz potwór ten spawnuje się w 6 minucie gry i nigdy się nie odradza
- Statystyki tego potwora zostały zwiększone przez co powinien być on znacznie cięższy do zabicia w pojedynkę
- Dotychczasowy buff przyznawany za jego zabicie został usunięty
- Dodano nowy buff przyznawany za jego zabicie “Glimpse of the Void”, który trwa 20 minut i nie znika przy śmierci, w momencie kiedy jesteśmy sami przyznaje nam redukcję obrażeń przeciwko championom, a dodatkowo przebywając sami zdobywamy stacki i po zdobyciu 100 nasz następny auto-atak zużywa je zadając bonusowe magiczne obrażenia (ten efekt działa również na miniony i wieże, ilość obrażeń jest zmniejszona w przypadku zasięgowych bohaterów). Częstotliwość zdobywania stacków i ilość zadawanych obrażeń skaluje się z naszym poziomem.
Blue Buff:
- Usunięto dotychczasowy bonus od AP
- Dodano nowy efekt: “Buff ten przyznaje 15% twojego całkowitego AP”
- Ilość regenerowanej % maksymalnej many została zwiększona z 0.5% do 1% – bazowa ilość regeneracji many pozostała niezmieniona na poziomie 5
- Czas trwania buffa został zmniejszony ze 120 do 90 sekund – pierwsze zabicie blue sentinela nadal przyznaje nam ten buff na 120 sekund
Red Buff:
- Od teraz podpalenie zadaje obrażenia od razu przy nałożeniu i ponownym nałożeniu ale za to ilość obrażeń zadawanych przez jeden tick została zmniejszona – oznacza to, że ilość zadawanych obrażeń lepiej skaluje się teraz z Attack Speedem
- Od teraz regeneracja HP bardzo mocno skaluje się wraz z poziomem postaci, ale za to jest wyłączana na czas walki z bohaterami i epickimi potworami – efekt potraja się na 6 poziomie i ponownie na 11
- Czas trwania buffa został zmniejszony ze 120 do 90 sekund – pierwsze zabicie red bramblebacka nadal przyznaje nam ten buff na 120 sekund
Jungle:
- Od teraz kiedy w campie posiadającym timer (Red, Blue, Dragon, Baron, Rift Herald) w przeciągu najbliższych 60 sekund ma zespawnować się potwór to timer ten ujawniany jest obu drużynom bez względu na to czy miały one wizje na ten obóz, a dodatkowo na minimapie pojawia się specjalna ikona informująca, że wkrótce zespawni się potwór – w momencie kiedy nie wiedzieliśmy o wyczyszczeniu danego obozu zastąpi ona zwykłą ikonę campu
Wieże:
- Ilość obrażeń zadawanych przez wieże rośnie szybciej jeśli atakuje ona championa, a bonus do obrażeń nie znika jeśli wieże zmieniając cele atakuje ciągle różnych bohaterów
- Ilość strzałów potrzebna do zwiększenia obrażeń do maksimum przez Inner i Outer turrety została zmniejszona z 5 do 4
- Ilość złota przyznawanego za zniszczenie Outer turreta została zmieniona z 220 lokalnie i 125 globalnie na 300 lokalnie i 100 globalnie
- Ilość złota przyznawanego za zniszczenie Inner turreta została zmieniona z 250 lokalnie i 150 globalnie na 175lokalnie i 125 globalnie
- Zniszczenie Inner turretów nie przyznaje nam już bonusu do doświadczenia
- Ilość lokalnego złota przyznawanego za zniszczenie Inhibitor turreta została zwiększona z 0 do 50
- W momencie, w którym atakujesz wieże aktywując konwersję magicznych obrażeń (ilość twojego AP jest większa od podwojonej ilości twojego bonusowego AD) to od teraz zadajesz magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Bazowa ilość armora/mr wież została zwiększona z 0 do 40
- Bazowa ilość HP wież została zmniejszona z 4000 do 3300
- Na wieże działa od teraz przebicie armora i magic penetration – ogólnie wieże są bardziej tankowate niż na serwerach live do momentu, w którym mamy 20 penetracji lub true damage
- Wartość bonusu przyznawanego przez Reinforced Armor została zmieniona z 200 Armora/Magic Resist na 66.67% redukcji obrażeń
- Ilość redukcji obrażeń otrzymywanej przez pierwsze 7 minut z Fortification została zwiększona z 30% do 35%
Iron Inquisitor Kayle – 750 RP
Cursed Revenant Nocturne – 750 RP
Black Scourge Singed – 750 RP
Headhunter Caitlyn
Kliknij, aby rozwinąć
Lunar Revel Caitlyn
Kliknij, aby rozwinąć
UFO Corki
Kliknij, aby rozwinąć
Dark Valkyrie Diana
Blood Moon Elise
Kliknij, aby rozwinąć
Forecast Janna
Kliknij, aby rozwinąć
Firecracker Jinx
Kliknij, aby rozwinąć
Cosmic Reaver Kassadin
Kliknij, aby rozwinąć
Ravenborn LeBlanc
Kliknij, aby rozwinąć
Glacial Olaf
Kliknij, aby rozwinąć
PAX Sivir
Kliknij, aby rozwinąć
Lil Slugger Trundle
Kliknij, aby rozwinąć
Junkyard Trundle
Kliknij, aby rozwinąć
Traditional Trundle
Kliknij, aby rozwinąć
Anivia
Brand
Cassiopeia
Fiddlesticks
Kliknij, aby rozwinąć
Kennen
Malzahar
Vladimir
Zyra
Nowe ikony przywoływacza, Nowy login screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian