Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.23. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Twin Disciplines (Pasyw):
- Wartość przelicznika z AP na leczenie przy pierwszym uderzeniu została zwiększona z 0.3 do 0.45
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przy drugim uderzeniu została zwiększona z 0.5 do 0.65
Twilight Shroud (W):
- Koszt energii został zmniejszony z 80/75/70/65/60 do 60/55/50/45/40
Crescent Slash (E):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.5 do 0.6
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 0.7 do 0.8
Crystallize (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 25 do 17 sekund
Frostbite (E):
- Od teraz efekt podwójnych otrzymywanych obrażeń nakładany jest nie na zmrożonych przeciwników, a na przeciwników, którzy w ostatnim czasie zostali zestunnowani przez Q Anivii lub otrzymali obrażenia z pełnej formy jej R
- Czas odnowienia został zmniejszony z 5 do 4 sekund
Glacial Storm (R):
- Czas potrzebny na osiągnięcie maksymalnej formy został zmniejszony z 3 do 1.5 sekundy
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/120/160 (+0.25 AP) do 40/60/80 (+0.125 AP)
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych przez w pełni rozwiniętą burzę została zwiększona z 150% do 300%
- Wartość nakładanego spowolnienia przez w pełni rozwiniętą burzę została zwiększona z 30% do 30/45/60%
Void Spike (W):
- Opis ewoluowanej części umiejętności ponownie zawiera wzmiankę o tym, że kolce odkrywają wrogie postacie na 2 sekundy – z powodu bugu efekt ten zniknął wraz z patchem 6.22
- Opis umiejętności został poprawiony tak aby poprawnie wyświetlał wartości przeliczników AD
Void Swarm (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 20/19/18/17/16 do 0 sekund
- Od teraz do działania umiejętność ta musi pochłonąć generowany przez siebie stack, który ładuje się przez 20/19/18/17/16 sekund (Malzahar może mieć maksymalnie przy sobie 2 ładunki tej umiejętności w jednym czasie)
- Zasady spawnowania nowych Voidlingów, przez te już przebywające na polu bitwy zostały zmienione:
- [stare] “za pierwszym razem, gdy Voidling atakuje championa, potwora lub asystuje przy zabiciu jakiejś jednostki, Malzahar spawnuje nowego Voidlinga na pozostały okres”
- [nowe] “Jeśli Voidlingowi pozostało na polu bitwy jeszcze maksymalnie 9 sekund to jego pierwszy atak wyprowadzony przeciw championowi i potworowi przywoła nowego Voidlinga na pozostały okres”
- Od teraz Voidlingi posiadają 3 HP
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń przez Voidlingi została zmieniona z 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 całkowitego AD na 30/35/40/45/50 (+0.4 bonusowego AD)
- Wartość przelicznika z AP na dodatkowe obrażenia zadawane przez Voidlingi została zwiększona z 0.1 do 0.2
- Dodano nowy efekt: “Voidlingi zadają 300% obrażeń minionom z linii, na które nałożone zostało Malefic Visions (E)”
- Dodano nowy efekt: “Jeśli cel ataku znajduje się pod wpływem Nether Grasp (R) lub Malefic Visions (E) i Malzahar jest w pobliżu, Attack Speed Voidlingów zwiększany jest o 100%”
- Usunięto efekt sprawiający, że Voildingi chętniej atakowały cele znajdujące się pod wpływem Nether Grasp (R) lub Malefic Visions (E)
- Usunięto efekt sprawiający, że wszystkie Voidlingi otrzymują 50% bonus do Attack Speedu w momencie, gdy na polu bitwy znajduje się ich przynajmniej 3 sztuki
- Usunięto efekt sprawiający, że Voidlingi zadawały 300% obrażeń minionom posiadającym mniej niż 20% HP
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 73 do 85
- Wartość przyrostu armora na poziom została zwiększona z 2.6 do 3
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 594.6 do 595
- Bazowa ilość regenerowanego HP została zwiększona z 1.7188 do 1.72
Fury of the Dragon (Pasyw):
- Nazwa pasywa została zmieniona z Dragonborn do Fury of the Dragon
- Usunięto starą wersję tego pasywa
- Dodano nowy efekt: “Shyvana zadaje 10% większą ilość obrażeń smokom” –
- Dodano nowy efekt:”Shyvana zyskuje 5 Armora/Magic Resist, a także zyskuje ona dodatkowe 5 Amora/Magic Resist za każdego smoka żywiołów zabitego przez nią lub jej team”
Burnout (W):
- Dodano nowy efekt aktywujący się w smoczej formie: “Rozmiar Burnouta powiększa się”
- Usunięto efekt aktywujący się w smoczej formie powodujący, że za Shyvaną pozostawał ślad również zadający obrażenia przeciwnikom
Flame Breath (E):
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.6 do 0.3
- Wystrzelone pociski od teraz zatrzymują się na pierwszym trafionym bohaterze
- Usunięto efekt aktywujący się w smoczej formie powodujący, że umiejętność ta zabierała ze sobą wszystkich wrogów znajdujących się w obszarze stożka przed Shyvaną
- Dodano nowy efekt aktywujący się w smoczej formie: “Flame Breath wybucha przy zderzeniu się lub po przybyciu na wybraną lokację zadając 100/105/110/115/120/130/140/150/160/170/180/190/200 (+0.3 AP) bonusowych magicznych obrażeń i podpalając ziemię na 4 sekundy. Przeciwnicy znajdujący się na podpalonej ziemi otrzymują 60/65/70/75/80/85/90/95/100/105/110/115/120 (+0.2 AP) magicznych obrażeń na sekundę”
Dragon’s Descent (R):
- Od teraz przy aktywacji umiejętność ta przyznaje bonusowe 150/250/350 HP
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 175/300/425 do 150/250/350
- Rozmiar Shyvany w smoczej formie od teraz zwiększa się wraz z poziomem R
- Umiejętność ta nie może być od teraz przerwana w środku lotu
Blade of the Ruined King, Chalice of Harmony, Guinsoo’s Rageblade, Mikael’s Crucible, Sterak’s Gage
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Blade of the Ruined King:
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zwiększona z 6% do 8% obecnego HP celu
Chalice of Harmony:
- Nazwa unikalnego pasywa została zmieniona na “Harmony”
Guinsoo’s Rageblade:
- Ilość przyznawanego Attak Speedu została zwiększona z 0 do 25%
Mikael’s Crucible:
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 150% do 100% bazowej ilości regenerowanej many
Sterak’s Gage:
- Całkowity koszt został zmniejszony z 2700 do 2600
Zimowa wersja mapy
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodana została zapowiadana od jakiegoś czasu zimowa wersja Summoner’s Rift. Mapie tej dokładniej przyjrzeć możecie się poniżej:
Elementalist Lux – 3250 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Głos:
Light (Base)
Fire
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Water
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Air
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Nature
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Ice
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Magma
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Mystic
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Storm
- Dance
- Recall
- Auto Attack
- Illumination (Passive)
- Light Binding (Q)
- Prismatic Barrier (W)
- Lucent Singularity (E)
- Final Spark (R)
Dark
Warring Kingdoms Katarina
Kliknij, aby rozwinąć
- Zmieniono odrobinę wygląd umiejętności Warring Kingdoms Katariny, w taki sposób aby były one bardziej różowie i miały w sobie więcej kwiatów. Obecnie umiejętności Katariny w tej skórce prezentują się następująco:
Nowa skórka na wardy, Nowe ikony przywoływacza, Nowy login screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodana została nowa skórka na wardy zwana Elementalist Ward. Ward ten również będzie również posiadać 10 form zmieniających się w momencie gdy zmienimy formę grając Elementalist Lux (działa to tylko na postawione przez nas wardy), a w momencie gdy korzystamy z niego nie grając Lux lub nie używając jej ultimate skina to ward przez cały czas będzie znajdował się w podstawowej formie. Skórka ta prezentuje się następująco:
Elementalist Ward
[Cena nie została jeszcze ustalona]- Dodano aż 11 nowych ikon przywoływacza, które prezentują się następująco. Dodano również 2 inne ikony przywoływacza związane z tegorocznymi All-Starsami: