Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.2. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Jhin
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Statystyki i umiejętności
- Zasięg: 550
- Bazowe AD: 53
- Przyrost AD na poziom: 4
- Bazowe HP: 540
- Przyrost HP na poziom: 85
- Bazowa Mana: 300
- Przyrost many na poziom: 50
- Bazowa ilość regeneracji HP: 1.1
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.1
- Bazowa ilość regeneracji many: 1.2
- Wartość przyrostu regeneracji many na poziom: 0.16
- Bazowa ilość armoru 20
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 3.5
- Bazowa ilość magic resist: 30
- Death in 4 Acts- Attack Speed Jhina zablokowany jest na stałej wartości wynoszącej 0.63 (zwiększa się ona o ~3% za każdy poziom), a jego broń wystrzelona może zostać 4 razy zanim będzie ona wymagała przeładowania. Ostatnia kula wystrzelona przed przeładowaniem zawsze uderza krytycznie zadając bonusowe obrażenia równe 15-25% brakującego hp celu
- Every Moment Matters – Szansa na uderzenie krytyczne i bonusowy Attack Speed Jhina skalują się w specjalny sposób:
- Jego AD jest w zależności od poziomu zwiększone o 2-40(+40%szansy na uderzenia krytyczne, +25% bonusowego Attack Speedu)% całkowitego AD
- Jego uderzenia krytyczne zadają mniejsze niż zwykle obrażenia równe: 150%, ale za to przyznają Jhinowi bonus do prędkości poruszania się równy 10%(+40% bonusowego Attack Speedu) na 2 sekundy – redukcja obrażeń dotyczy również zwiększone obrażenia zadawane przez uderzanie krytyczne takie jak te z Infinity Edge
- Jhin rzuca granatem w pobliskiego wroga zadając mu 60/85/110/135/160 (+0.3/0.35/0.4/0.45/0.5 całkowitego AD, +0.6 AP) fizycznych obrażeń, a następnie jeśli istnieje taka możliwość granat odbija się w pobliskiego wroga, który nie został jeszcze nim zraniony
- Granat może uderzyć maksymalnie 4 cele, a za każdym razem kiedy zabije on swój cel ilość zadawanych przez niego obrażeń jest zwiększana o 35%
- Koszt many: 30/35/40/45/50
- Czas odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
- Zasięg:
Deadly Flourish (W):
- Jhin wystrzeliwuje pocisk, który zatrzymuje się na pierwszym trafionym wrogim championie zadając mu 50/85/120/155/190 (+0.7 całkowitego AD) fizycznych obrażeń, a trafione po drodze miniony otrzymają 65% obrażeń
- Jeśli umiejętność ta trafi cel, który został w przeciągu 4 ostatnich sekund uderzony jednym z auto-ataków Jhina, jego E lub przez jednego z sojuszników Jhina, cel zostaje dodatkowo unieruchomiony na 0.75/1/1.25/1.50/1.75 sekundy, a sam Jhin otrzyma bonus do prędkości poruszania się identyczny z tym występującym przy uderzeniu krytycznym
- Koszt many: 50/60/70/80/90
- Czas odnowienia: 14 sekund
- Zasięg:
Captive Audience (E) :
- W wybranym miejscu Jhin kładzie niewidzialną pułapkę, która pozostaje na polu bitwy do 2 minut i aktywuje się w momencie gdy ktoś na nią nadepnie ujawniając jednocześnie pobliskich wrogów na 4 sekundy
- W momencie aktywacji pułapka tworzy strefę spowalniającą wszystkie znajdujące się w niej jednostki o 35%, która dodatkowo wybucha po 2 sekundach zadając 20/80/140/200/260 (+1.2 całkowitego AD, +1.0 AP) magicznych obrażeń (miniony i potwory otrzymują 65% obrażeń) – Od teraz w momencie gdy dany champion zostanie zraniony więcej niż jedną pułapką to wszystkie trapy za wyjątkiem pierwszego zadają tylko 65% obrażeń
- Jhin przygotowuje nową pułapkę co 28/27/26/25/24 sekund (wartość ta jest redukowana przez Cooldown Reduction) i może przechowywać naraz do 2 pułapek
- Beauty in Death – kiedy Jhin zabije wrogiego championa w miejscu, w którym on zginął pojawi się pułapka, która od razu się aktywuje
- Zasięg obszaru odkrywanego przez pułapkę wynosi 260
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 2 sekundy
- Zasięg:
Curtain Call (R) :
- Jhin rozstawia swoją broń co umożliwia mu wystrzelić 4 pociski o bardzo dużym zasięgu w obszarze znajdującego się przed nim stożka.Pocisk zatrzymuje się na pierwszym napotkanym championie spowalniając go o 80% na 0.75 sekundy i zadając mu 50/125/200 (+0.25 całkowitego AD) fizycznych obrażeń. Ilość zadawanych obrażeń zwiększana jest o 2% za każdy 1% brakującego HP celu. Czwarty pocisk uderza krytycznie zadając 200% obrażeń.
- Jeśli channelowanie tej umiejętności zostanie przerwane przed jej końcem Jhin otrzyma zwrot części czasu odnowienia równej 10% za każdy nie wystrzelony pocisk
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/105/90 sekund
- Zasięg:
Głos
Lore
“”Art requires a certain…cruelty”
Jhin is a meticulous criminal psychopath who believes murder is art. Once an Ionian prisoner, but freed by shadowy elements within Ionia’s ruling council, the serial killer now works as their cabal’s assassin. Using his gun as his paintbrush, Jhin creates works of artistic brutality, horrifying victims and onlookers. He gains a cruel pleasure from putting on his twisted theater, making him the best choice to send the most powerful of messages: terror.”
Skin – High Noon Jhin – 1350 RP
Shen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Statystyki i umiejętności
- Bazowa ilość HP: 540
- Wartość przyrostu HP na poziom: 73
- Bazowa ilość energii: 400 – wcześniej wynosiła ona 200
- Bazowa ilość armoru: 25
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 2.6
- Bazowa ilość regeneracji HP: 2.0 – wcześniej wynosiła ona 1.67
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15 – wcześniej wynosiła ona 0.11
- Bazowa ilość magic resist: 32.1
- Wartość przyrostu magic resist na poziom: 1.25
- Bazowa ilość AD: 60
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3
Ki Barrier (Pasyw) :
- Po wycastowaniu spella Shen zyskuje tarczę, która pochłania 52-120 (+14% bonusowego HP) obrażeń i pozostaje aktywna przez 2.5 sekundy (czas odnowienia to 10 sekund). Umiejętności, które skutecznie oddziałują w jakiś sposób na wrogich lub sojuszniczych championów skracają czas odnowienia tej umiejętności o 4-7.5 sekund.
- Moc Shena wyrażana jest w obecnym na polu bitwy duchowym ostrzu, które może on kontrolować przy pomocy swoich umiejętności
Twilight Assault (Q):
- Shen przywołuje do siebie swoje duchowe ostrze i korzysta z jego mocy, które spowalnia napotkanych na swojej drodze wrogów o 35% w momencie kiedy oni oddalają się od Shena na 2 sekundy
- Następne 3 auto-ataki Shena zadają dodatkowe magiczne obrażenia równe 3/3.5/4/4.5/5% (+~1.5% za każde 100 AP ) maksymalnego HP celu. Dodatkowo jeśli duchowe ostrze podróżując w stronę Shena zderzyło się z wrogim championem ilość zadawanych obrażeń przez te auto-ataki zmienia się na 5/5.5/6/6.5/7%(+~2% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu, a sam Shen wyprowadza je z bonusem do Attack Speedu równym 50%
- Miniony i potwory otrzymują dodatkowe 30/50/70/90/110 obrażeń z każdego auto-ataku
- Koszt energii: 140/130/120/110/100
- Czas odnowienia: 8/7.25/6.5/5.75/5 sekund
Spirit’s Refuge (W) :
- Duchowe ostrze Shena tworzy strefę na 1.75 sekundy, która blokuje wszystkie auto-ataki wyprowadzane w Shena i przyjaznych mu championów.
- Jeśli w momencie aktywacji w strefie nie byłoby żadnego championa, którego by ona ochraniała ostrze nie aktywuje się do momentu, w którym odpowiednia postać nie znajdzie się w jej pobliżu lub w którym miną 2 sekund od aktywacji umiejętności.
- Koszt energii: 40
- Czas odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund
Shadow Dash (E) :
- Pasyw: Zadawanie obrażeń z Twilight Assault (Q) i Shadow Dasha (E) przywraca 30-40 energii
- Aktyw: Shen dashuje w wybranym kierunku zadając 50/75/100/125/150 (+12% bonusowego HP) fizycznych obrażeń wrogim championom, na których natrafił i tauntując ich na 1.5 sekundy
- Koszt energii: 180
- Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund
Stand United (R) :
- Shen przyznaje sojuszniczemu championowi tarczę, która blokuje 250/550/850 (+1.35 AP) obrażeń i która pozostaje aktywna przez 5 sekund. Po channelowaniu trwającym 3 sekundy Shen i jego duchowe ostrze przenoszą się do miejsca, w którym znajduje się ów sojusznik.
- Koszt energii: 0
- Czas odnowienia: 180/150/120 sekund
Lore
“The Eye is blind to fear, to hate, to love – to all things that would sway equilibrium.”
Leader of a secret clan of mystic warriors, Shen serves as the Eye of Twilight, entrusted to enforce equilibrium in the world. Longing to remain free from the confusion of emotion, prejudice, or ego, Shen continually struggles, spirit blade in hand, to walk the unseen path of dispassionate judgment.”
Zaktualizowane Skórki
Frozen Shen
Yellow Jacket Shen
Surgeon Shen
Blood Moon Shen
TPA Shen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Castowanie Twin Fanga (E) od teraz nie anuluje już poleceń poruszania się i atakowania
Masochism (E):
- Ilość przyznawanego bonusowego AD została zmniejszona z 40/55/70/85/100 do 20/40/60/80/100
- Ilość AD zyskiwana za 1% brakującego HP została zmniejszona z 0.4/0.55/0.7/0.85/1.0 do o.2/o.4/o.6/o.8/1.0
Sadism (R):
- Czas odnowienia został zmieniony z 75 do 100/85/70 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się w ludzkiej formie została zmniejszona z 330 do 325
- Bazowa prędkość poruszania się w pajęczej formie została zmniejszona z 355 do 350
- Prędkość poruszania się spiderlingów została zmniejszona z 355 do 350
Volatile Spiderling (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 75/125/175/225/275 do 60/110/160/210/260
Cannon Barrage (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 140/130/120 do 160/150/140 seku
Focused Resolve (W):
- Koszt many został zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 50/55/60/65/70
Dance of Arrows (Q):
- Koszt many został zwiększony z 30 do 35
Mountain Dread (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/110/140/170/200 do 60/90/120/150/180
Iceblast (E):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 85/130/175/225/275 (+1.0 AP) do 80/120/160/200/240 (+0.9 AP)
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 20/30/40/50/60% do 40/45/50/55/60%
- Czas trwania spowolnienia i zmniejszenia attack speedu został zmniejszony z 3 do 2 sekund
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6 do 6/5.5/5/4.5/4
- Koszt many został zmniejszony z 75/85/95/105/115 do 70/75/80/85/90
Ogólne Zmiany:
- Od teraz po skoku Rengar ląduje trochę przed swoim celem dzięki czemu nie może on ze 100% pewnością trafić go od razu E
Savagery (Q):
- Wartość przyznawanego bonusu do AD przez wzmocnioną wersję tej umiejętności została zwiększona z 10% do 20%
- Ilość zadawanych obrażeń przez wzmocnioną wersję tej umiejętności została zmniejszona z 150% do 130% AD
Bola Strike (E):
- Od teraz castowanie tej umiejętności w locie nie powoduje już pominięcia czasu castowania
- Od teraz umiejętność tę możemy wycastować nawet jeśli nasz kursor znajduje się poza jej zasięgiem
Thrill of the Hunt (R):
- Zasięg występowania wskaźnika ostrzegającego przed ultującym Rengarem został zwiększony z 1250 do 1450
- Od teraz bonus do prędkości poruszania się w trakcie przebywania w stealthie przyznawany jest niezależnie od tego czy poruszamy się w stronę wroga czy też nie
Ogólne Zmiany:
- Wraz z nowym patchem drobnej zmianie uległ sposób w jaki oddziałuje ze sobą E i Q Poppy, a dokładniej rzecz ujmując auto aiming w przypadku użycia combo złożonego z tych dwóch umiejętności uruchomi się tylko i wyłącznie jeśli po użyciu E nie przesuniemy w znaczący sposób kursora naszej myszy
An Acquired Taste (Pasyw):
- Czas, w którym stack pasywa pozostaje nałożony ma wrogu został zmniejszony z 7 do 5 sekund
Abyssal Voyage (R):
- Wartość przelicznika z bonusowego HP została zmniejszona z 4/6/8% do 2/4/6%
Athene’s Unholy Grail, Cull, Enchantment: Cinderhulk, Frost Queen’s Claim, Morellonomicon, Farsight Alteration
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Athene’s Unholy Grail:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2800 do 2700 – w związku z czym koszt złożenia jego składników w niego został zmniejszony z 565 do 465
Cull:
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 5 do 7
- Ilość bonusowego złota uzyskiwanego z pasywa została zwiększona z 300 do 350
Enchantment: Cinderhulk:
- Do opisu przedmiotu dodana została wzmianka, że pasyw działa tylko w momencie gdy znajdujemy się w zwaroi
Frost Queen’s Claim:
- Czas odnowienia aktywa został zwiększony z 60 do 90 sekund
Morellonomicon:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 2550 do 2400
Farsight Alteration (Blue trinket):
- Od teraz w momencie używania tego przedmiotu kolor naszego kursora zmienia się w zależności od tego w jakim miejscu mielibyśmy położyć naszego warda w taki sam sposób jak w przypadku używania zwykłego warda
Kliknij, aby rozwinąć
Assassin (Specjalizacja, Cunning, tier 2):
- Wartość bonusu do obrażeń została zwiększona z 1.5% do 2%
- Od teraz specjalizacja ta zadaje dodatkowe obrażenia tylko i wyłącznie championom
Thunderlord’s Decree (Specjalizacja, Cunning, tier 6):
- Czas odnowienia został zmieniony z 20 na 25-15 sekund (wartość ta zależna jest od poziomu)
- Czas, w którym stack pozostaje aktywny został zmniejszony z 5 do 3 sekund
Beast Hunter Draven – 750 RP
Beast Hunter Tryndamere – 750 RP
Warsztat hextech, Zmiany w historii bohaterów, Zmiany w ekranie ładowania, Nowe Login Screeny, Zmiany w nowym champion select, Nowe ikony przywoływaczy
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Na PBE pojawił się zapowiadany już od jakiegoś czasu warsztat hextech. Poniżej przyjrzeć możecie się w jaki mniej więcej sposób prezentować będzie się wspomniany system. W skrócie pozwalać ma on nam kupować lub zarabiać w grze specjalne skrzynki (zarabiamy je otrzymując ocenę S w grze i limit skrzyń jakie możemy zarobić w danym miesiącu to 4, ale w danym sezonie możemy zarobić tylko 1 skrzynię za grę danym championem) i klucze. W skrzyniach możemy znaleźć kawałki skinów i postaci z wszystkich tierów, a nawet tych normalnie dostępnych w sklepie tylko czasowo. Jeśli posiadamy już dany kawałek możemy połączyć go z odpowiednią ilością esencji by na stałe odblokować item (esencje możemy zdobywać między innymi poprzez odczarowywanie innych kawałków). Dodatkowo możemy zużyć sam kawałek by wypożyczyć dany przedmiot na okres 7 dni. Mamy możliwość również zamienienie 3 kawałków tego samego typu na losowy inny tego typu. Co ciekawe również odblokowane już skórki możemy przerabiać na esencję lub zamieniać na inne. Ze skrzyń może nam wypaść również rzadki klejnot, który daje nam losowy kawałek, a także darmową skrzynię i klucz.
- Zostały wprowadzone drobne zmiany w historii takich bohaterów jak Annie, Blitzcrank, Jarvan IV, Riven, Talon czy Urgot polegające głównie na usunięciu wszelkich wzmianek o Instytucie Wojny (Tutaj dokładniej możecie przyjrzeć się tym zmianom)
- Od teraz wybrane przez nas kluczowe specjalizacje wyświetlane są podczas ekranu ładowania obok Summoner Spelli.
- Na PBE dodane zostały dwa nowe login screeny związane z nowym bohaterem Jhinem, a także nadchodzącym Lunar Revel . Oba login screeny prezentują się następująco:
- Dodana została opcja wyboru chroma packów do nowego champion select. Opcja ta prezentuje się w następujący sposób.
- Dodana została nowa ikona przywoływacza przedstawiająca kotwicę najprawdopodobniej związana z nadchodzącym Ocean Weekiem