Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.16. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kled
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Skaarl the Cowardly Lizard (Pasyw)
- Mounted: Skaar otrzymuje obrażenia zamiast Kleda. Kiedy ilość HP Skaarla spadnie do 0 Kled jest zrzucany z siodła. Bonusowe HP działa tylko na Skaarl.
- Dismounted: Umiejętności Kleda ulegają zmianie. Otrzymuje on również bonusowe 100 movement speedu w trakcie poruszania się w stronę wrogich postaci, ale w zamian jego auto-ataki zadają tylko 80% obrażeń
- Kled przywraca Skaarl odwagę poprzez zabijanie przeciwników i atakowanie championów, wrogich struktur i epickich potworów. W momencie zebrania 100 punktów odwagi Kled ponownie dosiada Skaarl, która posiada 50% HP – za zlasthittowanie wrogiej postaci otrzymujemy 4 punkty odwagi, za uderzenie struktury i epickiego potwora 5 punktów,za uderzenie wrogiego championa 15 punktów, za zabicie/asystę wrogiej postaci 20 punktów (pod warunkiem, że uderzymy go w przeciągu 3 sekund od jego śmierci)
Beartrap on a Rope (Na wierzchowcu Q)
- Cooldown: 9/8.5/8/7.5/7 sekund
- Kled ciska pułapką na niedźwiedzie, zadając 25/50/75/100/125 (+60% bonusowego AD) obrażeń fizycznych. Pułapka łapie pierwszego bohatera lub dużego potwora, którego trafi. Umiejętność zadaje 150% obrażeń mijanym minionom. Jeśli Kled pozostanie dość blisko oponenta przez 1,75 sekundy, wtedy zadaje 50/100/150/200/250 (+120% bonusowego AD), przyciągając przy tym do siebie wroga i spowalniając go na 1,5 sekundy o 40/45/50/55/60%.
Pocket Pistol (Bez wierzchowca Q)
- Cooldown: 3 sekundy
- Czas odnowienia amunicji: 20 sekund (wartość ta zmniejsza się wraz z poziomem, a maksymalna ilość posiadanych pocisków wynosi 2)
- Kled strzela ze swojego samopału, wystrzał odrzuca go do tyłu. Przeciwnik otrzymuje 30/45/60/75/90 (+80% dodatkowego AD) fizycznych obrażeń. Każdy dodatkowy pocisk w celu dodaje 20% obrażeń. Każdy pocisk, który trafi przeciwnika przywróci 5% odwagi Skaarl.
Violent Tendencies (W)
- Cooldown: 14/12.5/11/9.5/8 sekund
- Passive: Podstawowe ataki Kleda powodują, że wpada w szał, zyskując 150% prędkości ataku na cztery kolejne ataki. Czwarty atak zadaje dodatkowe obrażenia warte 20/30/40/50/60 plus 4/5/6/7/8% (+5% za każde 100 punktów bonusowego AD) maksymalnego HP celu.
Jousting (E)
- Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund
- Kled rusza naprzód, zadając 20/45/70/95/120 (+60% bonusowego AD) fizycznych obrażeń przeciwnikom na swojej trasie. – dasha tego nie da się użyć przez ścianę
- Jeśli Kled trafi wrogiego bohatera lub dużego potwora, zyskuje 50% prędkości ruchu na 1 sekundę i może reaktywować umiejętność na tym samym celu, dashując z powrotem i zadając identyczne obrażenia co za pierwszym trafieniem.
CHAAAAAAARGE!!! (R)
- Cooldown: 160/140/120 sekund
- Kled szarżuje, zostawiając po sobie ścieżkę, która daje sojusznikom dodatkową prędkość ruchu. W trakcie trwania szarży, Kled otrzymuje tarczę, która rośnie z czasem trwania umiejętności do 200/300/400 (+3.0 Bonusowego AD) i utrzymuje się do 2 sekund po zakończeniu umiejętności. Przy trafieniu umiejętność zadaje 12/15/18% (+12% za każde 100 punktów dodatkowego AD) maksymalnego HP celu.
Głos
Kilka innych wersji językowych głosu Kleda:
Sir Kled -975 RP
- HP: 400
- Przyrost HP: 65
- Pancerz: 26
- Dodatkowy pancerz co poziom: 4
- Odporność na magię: 32.1
- Dodatkowa odporność na magię co poziom: 1.25
- Regeneracja HP na sekundę: 1.2
- Przyrost regeneracji co poziom: .15
- Bazowe AD: 55
- Przyrost AD: 3
- Zasięg autoataków: 125
- Prędkość ruchu: 345
Bez rumaka:
- HP: 340
- Przyrost HP: 70
- Zasięk autoataków: 250
- Prędkość ruchu: 285
Krótka wersja historii Kleda:
”A sane man would run . . . but I ain’t the runnin’ kind!”
A warrior as fearless as he is ornery, Kled is a popular folk hero in Noxus. Embodying the furious bravado of his nation, he is an icon beloved by the empire’s soldiers, distrusted by its officers, and loathed by the nobility. Tall tales such as ”The Great Hussar,” ”The High General Marshal Sergeant,” and ”The Mountain Admiral” trace back to the founding of the empire. Many soldiers claim Kled has fought in every campaign the legions have waged, has ”acquired” every military title, and has never once backed down from a fight. Though the veracity of the details is often questionable, one part of his legend is undeniable: Charging into battle on his un-trusty steed, Skaarl, Kled fights to protect what’s his . . . and to take whatever he can get.

Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian

Ionian Fervor (Pasyw) –
- Zasięg został zmniejszony z 1400 jednostek do 1000.
- Pasyw nie redukuje już długości efektów kontroli tłumu zależnie od ilości wrogich championów na zasadzie: 1=10%, 2=25%, 3= 40%.
- Redukcja efektów kontroli tłumu jest teraz zależna od przewagi liczebnej przeciwnika.
- Przewaga liczebna po stronie Irelii – 0%
- [Przykład 1) Gank sojuszniczego junglera. Irelia nie otrzymuje żadnych bonusów.]
- Walka jest wyrównana – 10%
- [Przykład 2) Samotna walka z Renektonem na linii. Irelia otrzymuje wtedy 10% redukcji efektów kontroli tłumu]
- Przewaga liczebna po stronie wroga – 25/30/35/40% na poziomach 1/6/11/16
- [Przykład 3) Gank ze strony wrogiego junglera – Irelia otrzymuje bonus wynoszący 25-40% zależnie od jej poziomu.]
- Przewaga liczebna po stronie Irelii – 0%

Depth Charge (R)
- Cele trafione przez umiejętność po drodze do celu są teraz ogłuszone na 1/1.5/2 sekundy.

Song of Celerity (E)
- Przelicznik prędkości ruchu dla Sony od AP został zmniejszony do 6% za 100 AP z 8%.
- Prędkość ruchu dla sony zmniejszona do 10/11/12/13/14% z 13/14/15/16/17%.
Crescendo (R)
- Skrócenie czasu odnowienia podstawowych umiejętności zmienione do 10%/25%/40% z 20/30/40%

Chaos Storm (R)
- Maksymalna prędkość poruszania się Chaos Storm została zmniejszona do 400 z 450.
- Minimalna prędkość poruszania się Chaos Storm została zwiększona do 200 z 170.
- Chaos Storm zaczyna zwalniać gdy znajduje się 300 jednostek od Viktora.
- Chaos Storm zwalnia do minimalnej prędkości gdy znajduje się 900 jednostek od Viktora.
SKT T1 Alistar -975 RP
SKT T1 Azir -975 RP
SKT T1 Elise -975 RP
SKT T1 Kalista – 975 RP
Nowy Loading Screen,
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Pojawił się nowy Login Screen, przedstawiający rzecz jasna nowego bohatera:









































































