Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.15. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Winter’s Bite (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/115/160/205/250 do 60/105/150/195/240
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 61.3 do 58
Rampage (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/95/130/165/200 do 50/85/120/155/190
Demacian Standard (E):
- Ilość przyznawanego bonusowego Attack Speeda została zwiększona z 10/13/16/19/22% do 15/17.5/20/22.5/25%
Inspire (E):
- Bazowa wartość nakładanej tarczy została zmniejszona z 80/110/140/170/200 do 70/100/130/160/190
- Tarcza nie może zostać od teraz nałożona na miniona
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego przy użyciu wzmocnionej wersji tej umiejętności została zmniejszona z 60% do 40/45/50/55/60%
Null Sphere (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 70/95/120/145/170 na 65/95/125/155/185
Force Pulse (E):
- Koszt many został zmniejszony z 80 do 60/65/70/75/80
Void Shift (Pasyw):
- Czas w jakim tarcza znika po otrzymaniu obrażeń lub zablokowaniu CC’ka został zmniejszony z 1 do 0.25 sekundy
- Czas odnowienia został zwiększony z 30/18/10/6 do 30/24/18/12 sekund
Javelin Toss (Q):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 60/77.5/95/112.5/130-180/232.5/285/337.5/390 do 70/85/100/115/130-210/255/300/345/390
Takedown (Q w formie kuguara):
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 4/20/50/90-8/45/125/248 na 5/30/55/80-10/67.5/137.5/220
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.36 do 0.4
- Wartość bonusu do obrażeń przeciwko celom z nałożonym huntem została zwiększona z 33% do 40%
Aspect of the Cougar (R):
- Umiejętność ta nie resetuje już od teraz auto-ataków Nidalee
Dominus (R):
- Od teraz po użyciu tej umiejętności od razu dostajemy 20 punktów furii
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych co sekundę została zwiększona z 30/60/120 do 40/80/120
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanego HP została zmniejszona z 2 do 1.7
Dragon’s Descent (R):
- Ilość generowanych punktów furii została zmieniona z 1/2/3 co 1.5 sekundy na 1/1.5/2 co 1 sekundę
Weaver’s Wall (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 160/140/120 do 180/150/120 sekund
Tumble (Q):
- Od teraz fakt czy wzmocniony auto-atak uderzy krytycznie jest losowany tylko raz – dotychczas osobno losowana była szansa na uderzenie krytyczne z auto-ataku i uderzenie krytyczne bonusowych obrażeń
- Wzmocniony auto-atak jest od teraz zużywany przy atakowaniu wież
Final Hour (R):
- Od teraz w trakcie trwania tej umiejętności Vayne zyskuje dodatkowo 25 zasięgu
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 335 do 330
Sanguine Pool (W):
- Czas odnowienia został zwiększony z 26/23/20/17/14 do 28/25/22/19/16 sekund
Deadly Spines (Q):
- Ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 (+0.55 AP) do 60/95/130/165/200(+0.6 AP)
Ardent Censer,Mikael’s Crucible
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ardent Censer:
- Efekt zwiększania healów i tarczy o 15% od teraz stał się Unique Passive
Mikael’s Crucible:
- Efekt zwiększania healów i tarczy o 15% od teraz stał się Unique Passive
Summoner’s Rift, Twisted Treeline
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Summoner’s Rift
- Od teraz pierwsza zabita wieża przyznaje 275 lokalnego złota i 25 globalnego złota bonusu za First Blood – informacja o tym pojawia się również na chacie
- Czas trwania buffa Fortification został zmniejszony z 7 do 5 minut
- Wartość redukcji obrażeń z bonusu Fortification została zwiększona z 35% do 50%
- Wieże znajdujące się na dolnej alei nie posiadają buffa Fortification
- Dodany został specjalny efekt wizualny pokazujący, że uderzamy w wieżę osłonioną tym buffem
- Ilość HP Outer Turretów została zwiększona z 3300 do 3500
Cannon Miniony:
- Miniony te spawnują się od teraz w inny sposób
- Każdy team otrzymuje jednego cannon miniona na falę, a jeśli chodzi o linię na której się on pojawi to trwa ciągła rotacja
- Dokładniej rzecz ujmując bot otrzymuje cannon miniona w 3 fali, mid w 4, a top w 5, a później cykl się powtarza
- Po 20 minucie, mid otrzymuje cannon miniona w 40 fali, a następnie top i bot otrzymują po jednym w 41, a następnie cykl się powtarza
- Po 35 minucie wszystkie linie otrzymują cannon miniona w każdej fali
Twisted Treeline
Lord Van Damm’s Pillager:
- Przedmiot ten został zreworkowany i otrzymał nowy zestaw przyznawanych statystyk, a także nowy pasyw;
- + 300 HP
- + 50 AD
- + 10% redukcji czasu odnowienia
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 3000 do 3400
- UNIQUE Passive – Ashes to Ashes: Kontrolowanie najbliższego ołtarza sprawia, że płoniesz zadając 25 (+1 za każdy poziom) magicznych obrażeń na sekundę wszystkim pobliskim przeciwnikom (miniony i potwory otrzymują dodatkowe 50% obrażeń). Kontrolowanie dalszego ołtarza sprawia , że twoje auto-ataki podpalają cel zadają mu dodatkowe 114 nieuchronnych obrażeń w czasie 3 sekund
PROJECT: Ashe – 1820 RP
Kliknij, aby rozwinąć
PROJECT: Ekko -1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
PROJECT: Katarina – 1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Prestigious Leblanc
Kliknij, aby rozwinąć
Spellthief Lux
Kliknij, aby rozwinąć
Frosted Ezreal
Kliknij, aby rozwinąć
- Drobnej zmianie uległsplash art Frosted Ezreala, który został odrobinę przesunięty i z którego zniknęły zwierzęta. Grafika ta obecnie prezentuje się następująco:
Nowa skórka na wardy, Nowe podpowiedzi wyświetlane podczas ekranu ładowania, Nowe ikony przywoływacza, Specjalna wersja grafiki z ekranu ładowania PROJECT Yasuo, Nowy Loading Screen, Nowe komponenty systemu warsztatu hextech
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodana została nowa skórka na wardy tematycznie przypominająca serię PROJEKT. Skin ten prezentuje się następująco:
Recon Drone Ward -640 RP
- Dodana została spora ilość nowych podpowiedzi wyświetlanych w trakcie ładowania gry, które w większości skupiają się na elementach, które zostały dodane do gry już po wprowadzeniu podpowiedzi. Poniżej znaleźć możecie listę wszystkich nowych podpowiedzi w języku angielskim:
Podpowiedzi związane z grą
“Tibbers will enrage and attempt to avenge Annie if she is killed.”
“Slaying the Cloud Drake grants your team permanent out of combat movement speed.”
“Slaying the Infernal Drake increases your team’s damage against champions.”
“Slaying the Mountain Drake helps your team take down epic monsters and turrets faster.”
“Slaying the Ocean Drake helps your team regenerate missing health and mana.”
“Elder Dragon only appears after 35 minutes, but slaying him gives your team massive burn effects to their abilities.”
“You can have 3 stealth wards and 1 vision ward on the map at a time.”
“If Ekko uses his ultimate quickly after recalling, he can rewind all the way to where he started the recall.”
“When Tahm Kench devours Rumble during his Flamespitter, he keeps the burn.”
“Rift Herald only spawns once, and leaves the map in a hurry right before Baron shows up.”
“Sion can jump over walls in the final leap of his ultimate.”
“Yasuo’s Wind Wall and Braum’s Unbreakable won’t block lasers like Lux’s ultimate.”
“The Blue Buff Golem loves to dance with Popstar Ahri.”
Podpowiedzi związane z historią
“Gateways of dark stone known as Noxtoraa are raised over roads in territories conquered by Noxus.”
“Hextech is the fusion of magic and technology, harnessing the power contained within extremely rare crystals.”
“Piltover is the center of mercantile trade in Valoran.”
“Zaun’s powerful Chem-Barons keep a loose alliance that prevents the city from descending into chaos.”
“The Zaun Gray is the thick, chemical atmosphere of Zaun that can be fatal to breathe where densely settled.”
“Ionian architecture is known for its harmonious fluidity with nature.”
“The Black Mist can manifest anywhere in Valoran during the Harrowing, though it strikes Bilgewater most.”
“Many structures in Bilgewater are made from remnants of ships gutted upon its rocky shores.”
“In Bilgewater, the dead are not buried – they are given back to the ocean in submerged caskets below bobbing tombstones.”
“True Ice never melts. Dark Ice is True Ice that has been corrupted.”
“The Frozen Watchers are believed to be trapped in the Howling Abyss.”
“Sivir’s crossblade, the Chalicar, once belonged to Setaka, an Ascended Warrior Queen of Shurima.”
“Illaoi was Gangplank’s first love.”
“Fantastical occurrences may indicate where the veil separating Runeterra and the Void has worn thin.”
“Some say Yordles know secret ways through Runeterra others cannot perceive.”
“The Bearded Lady, Mother Below, and Nagakabouros are all names Bilgewater natives call their deity.”
“Located far from civilization, Mount Targon is utterly remote, reachable only by the most determined seeker.”
“Those Ascended by the Sun Disc of Shurima can live for thousands of years.”
“Demacia’s army is often outnumbered, but is arguable the most elite, well-trained army in Runeterra.”
- Dodanych zostało kilkanowych ikon przywoływacza związanych z niedawno ujawnionymi trzema skinami z serii PROJEKT.
- Drobną aktualizację otrzymała również ikona z logiem chińskiego OMG (samo logo zostało odrobinę zwiększone) . Ikona ta obecnie prezentuje się następująco:
- Specjalną wersję grafiki z ekranu ładowania otrzymał PROJECT Yasuo i grafika ta prezentuje się następująco:

- Drobne poprawki zaszły w designie specjalnych edycji grafik z ekranu ładowania pozostałych pięciu skórek z serii PROJECT. Poniżej znaleźć możecie porównania nowych wersji tych grafik ze starymi:
- Dodany został login screen związany z nowym legendarnym skinem noszącym nazwę PROJECT Ashe.
- Dodane zostały nowe, specjalne komponenty związane ze skórkami z serii PROJECT. Poniżej znaleźć możecie więcej szczegółów na ten temat
Skrzynki zwane “Augement Cache” będą dostępne za RP lub poprzez wytworzenie ich przy użyciu 3 fragmentów AC. Skrzynki te zawierają 2 rdzenie, 1 odłamek skina, 1 losowy odłamek i mogą dodatkowo zawierać fragment AC. Dodatkowo w sklepie dostępne są również specjalne zestawy, w których zakupić możemy tą skrzynkę i kryształ.
Cztery nowe ikony przywoływacza dostępne będą zarówna za IP jak i RP, a ich zakup dostarczy nam specjalną unikatową skrzynkę.
PROJECT Caches = 1 rdzeń 1 określony blueprint na ikonę PROJECT First Strike dająca obramówkę w ekranie ładowania, 1 fragment AC .
To czy otrzymamy ikonę Ekko, Ashe, czy Katariny wybieramy poprzez zakup ikony o określonym kolorze
DISRUPTION cache = 7 rdzeni, 1 losowy blueprint skinu PROJECT, 2 fragmenty AC. – losowy skin wybierany jest z puli sześciu już wydanych skórek i nie zawiera on trzech skinów, które dopiero mają ukazać się na serwerach live
Ikonę dającą obramówkę podczas loading screenu otrzymujemy łącząc 7 rdzeni z blueprintem ikony
Odłamek skórki PROJECT otrzymujemy łącząc 11 rdzeni z blueprintem skórki z serii PROJECT