Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.13. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Static Field (R):
- Czas odnowienia został zmieniony z 30 na 60/40/20 sekund
Rage Gene (Pasyw):
- Zasięg auto-ataków Mini Gnara został zwiększony z 400-485 do 400-500 (wartości te zależą od poziomu postaci)
Hyper ( Mini-Gnar W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 10/20/30/40/50 do 15/25/35/45/55
Transcendent Blade (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 70/60/50 do 110/85/60 sekund
Golden Aegis (W):
- Bazowa wartość tarczy została zmniejszona z 50/90/130/170/210 do 50/80/110/140/170
- Wartość bonusu do nakładanej tarczy przyznawanego za każdego pobliskiego wrogiego bohatera została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 20/40/60/80/100
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość armoru została zmniejszona z 27 do 20
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.25 do 3.5
Wolf’s Frenzy (W):
- Usunięty został efekt przywracający Kindred HP
- Wilk atakując potwory z jungli od teraz spowalnia przeciwnika o 50% zmniejszając mu również o tyle Attack Speed na 2 sekundy
Ogólne Zmiany:
- Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 325 do 330
- Bazowa ilość many została zwiększona z 292.4 do 350
Glitterlance (Q):
- Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń otrzymywanych przez wszystkie cele poza pierwszym dla danego pocisku jest zmniejszana o 70%”
- Czas trwania spowolnienia został zwiększony z 1/1.25/1.5/1.75/2 do 2 sekund
Whimsy (W):
- Od teraz umiejętność ta przyznaje również sojusznikom 15/20/25/30/35% bonus do Attack Speedu na 3/3.25/3.5/3.75/4 sekundy
Ravenous Flock (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 10 do 20 sekund
An Acquired Taste (Pasyw):
- Uderzanie wroga językiem od teraz zadaje dodatkowe magiczne obrażenia równe 1/1.25/1.5% całkowitego HP Tahm Kencha (wartość ta rośnie odpowiednio na 11 i 16 poziomie) . Efekt ten stackuje się do 3 razy przeciwko wrogim championom – tak więc w przypadku 3 stacków przelicznik dodatkowe obrażenia równe będą 3% całkowitego HP Tahm Kencha.
Tongue Lash (Q):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 80/125/170/215/260 do 80/130/180/230/280
Thick Skin (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/15/14/13/12 do 6 sekund
- Ilość obrażeń konwertowanego na gray HP została zmniejszona z 100% do 70/75/80/85/90%
- Czas trwania tarczy został zmniejszony z 6 do 3 sekund
- Wartość tarczy od teraz nie zmniejsza się już wraz z czasem
- Ilość przywracanego HP z pasywa została zwiększona z 20/26/32/38/44% do 25/30/35/40/45% gray HP
Abyssal Voyage (R):
- Usunięty został pasyw zwiększający obrażenia auto-ataków i umiejętności
- Czas channelowania został zmniejszony z 15 do 6 sekund
- Delay na tej umiejętności został zmniejszony o 0.5 sekundy
- Czas jaki przeciwnicy mają na zobaczenie gdzie pojawi się Tahm został zmniejszony o 0.5 sekundy
- Zasięg został zwiększony z 4000/5000/6000 do 4500/5500/6500
Damnation (Pasyw):
- Od teraz dusze epickich potworów są dwa razy mocniejsze od normalnych – zostało to od razu uwzględnione w opisie tej umiejętności
Dark Passage (W):
- Usunięto przelicznik z AP
- Dodano nowy efekt: “Wartość tarczy jest zwiększana o ilość posiadanych przez Thresha dusz” – czyli za 10 dusz otrzymujemy 10 dodatkowych punktów tarczy
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę została zmniejszona z 1.8856 do 1.2
- Wartość przyrostu regeneracji HP na sekundę została zmniejszona z 0.17 do 0.15
Crimson Pact (Pasyw):
- Ilość bonusowego HP potrzebna do uzyskania jednego dodatkowego punktu AP została zwiększona z 25 do 40
- Ilość bonusowego HP przyznawanego za każdy punkt AP została zwiększona z 1 do 1.4
Transfusion (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 80/100/120/140/160 (+0.45 AP) na 75/90/105/120/135 (+0.55 AP)
Frenzy (W):
- Ilość przyznawanego Attack Speedu za każdy stack została zmniejszona z 8/11/14/17/20% do 4/8/12/16/20%
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 do 60/110/160/210/260
Rampant Growth (W):
- Czas potrzebny na wygenerowanie nowego nasionka został zmieniony z 17/16/15/14/13 na 20/18/16/14/12 sekund
Ancient Coin, Nomad’s Medallion, Talisman of Ascension, Ardent Censer, Boots of Mobility, Forbidden Idol, Mikael’s Crucible, Relic Shield, Targon’s Brace, Face of the Mountain, Eye of the Equinox, Ruby Sightstone, Spellthief’s Edge
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ancient Coin:
- Od teraz przedmiot ten dodatkowo przyznaje 5% czasu odnowienia
Nomad’s Medallion:
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zmniejszona z 50% do 25%
- Wartość przyznawanej regeneracji many została zwiększona z 25% do 75%
- Od teraz przedmiot ten dodatkowo przyznaje 10% redukcji czasu odnowienia
Talisman of Ascension”:
- Receptura została zmieniona na Raptor’s Cloak + Nomad’s Medallion + 450 gold
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2300 do 2500
- Od teraz przedmiot ten dodatkowo przyznaje 45 armoru
- Ilość przyznawanej regeneracji HP została zwiększona z 100% do 150%
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 75%
- Dodano nowy pasyw: “Point Runner: Twoja postać przebywając w pobliżu wież, zniszczonych wież i void gate’ów zyskuje bonus do prędkości poruszania się osiągający maksymalnie wartość 20% i trwający 2 sekundy”
Ardent Censer:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2200 do 2400
- Koszt złożenia przedmiotów z komponentów został zmniejszony z 800 do 700
- Dodano nowy pasyw: “Przedmiot ten zwiększa wartości uleczeń i tarcz o 15%”
- Wartość przyznawanego AP została zwiększona z 40 do 60
- Wartość przyznawanej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 50%
Boots of Mobility:
- Od teraz bonus do prędkości poruszania nie jest wyłączany przy atakowaniu warda
Forbidden Idol:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 550 do 850
- Dodano nowy pasyw: “Przedmiot ten zwiększa wartości uleczeń i tarcz o 10%”
Mikael’s Crucible:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2300 do 2400
- Koszt złożenia przedmiotów z komponentów został zmniejszony z 850 do 650
- Dodano nowy pasyw: “Przedmiot ten zwiększa wartości uleczeń i tarcz o 15%”
Relic Shield:
- Ilość HP poniżej której przedmiot może wykonać egzekucję została zwiększona z 200 do 195 (+5 za każdy poziom)
Targon’s Brace:
- Ilość HP poniżej której przedmiot może wykonać egzekucję została zmieniona z 240 na 200 (+10 za każdy poziom)
Face of the Mountain:
- Ilość HP poniżej której przedmiot może wykonać egzekucję została zmieniona z 400 na 320 (+20 za każdy poziom)
Eye of the Equinox:
- Ilość HP poniżej której przedmiot może wykonać egzekucję została zmieniona z 400 na 320 (+20 za każdy poziom)
Ruby Sightstone:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1800 do 1600
- Koszt złożenia przedmiotów z komponentów został zmniejszony z 600 do 400
- Wartość przyznawanej redukcji czasu odnowienia na aktywy itemów została zwiększona z 10% do 20%
Spellthief’s Edge:
- Zabijanie minionów nie z linii ( przykładowo Voidlinga lub rośliny Zyry) nie dezaktywuje od teraz pasywa tego przedmiotu
Ilość przyznawanego XP
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ilość przyznawanego XP:
- Na poziomach 1-9 wrodzy bohaterowie są warci od teraz mniejszą ilość XP niż dotychczas, zmiana ta jest w szczególności zauważalna na pierwszych trzech levelach
- W niektórych przypadkach system zwiększający twój przyrost XP kiedy jesteś behind będzie się włączał po przekroczeniu określonego punktu – przykładowo system ten w przypadku XP z minionów dopiero kiedy będziemy mieli 4 levele mniej od średniego poziomu przeciwnego teamu
- Sama różnica XP do tego systemu jest od teraz liczona ciągle, a nie jak to było dotychczas dopiero w momencie osiągnięcia poziomu, a co za tym idzie system ten rozróżnia od teraz moment kiedy masz 2,5 levela,a kiedy po prostu 2 poziom – w ogólnym rozrachunku system ten powinien włączać wcześniej niż dotychczas
- Od teraz nasza postać nawet po śmierci jest w stanie otrzymać doświadczenie za śmierć wrogiego championa nawet bez asysty. Obecnie czas, w którym po śmierci da się to zrobić wynosi około 10 sekund – w ten sposób nie da się jednak zebrać doświadczenia z minionów
- Od teraz zabicie warda przyznaje nam doświadczenie. Za zabicie zwykłego warda otrzymujemy 30 XP, a za wardy z blue trinketa otrzymujemy 15 XP.
Teleport
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Teleport :
- Czas channelowania został zwiększony z 3.5 do 4.5 sekundy
- Miejsca twojego pojawienia się po użyciu teleporta nie jest od teraz losowe, a zamiast tego zawsze pojawiać się będziesz po stronie znajdującej się najbliżej twojego nexusa
- Efekt graficzny teleporta jest od teraz pokazywany jeśli mamy wizję w odległości przynajmniej 500 jednostek od celu teleporta
- Użycie teleporta od teraz bezdźwięcznie pinguje twoim sojusznikom “on the way”
Soulstealer Vayne
[Skin ten będzie podobnie jak Hextech Annie dostępny tylko poprzez warsztat hextech]Deep Sea Nami – 1350 RP
Nowe ikony przywoływaczy,
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian