Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.9. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Szybkość lotu auto-ataków została zwiększona z 2000 do 2500
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 4 do 3.33
Frost Shots (Pasyw):
- Ataki i umiejętności Ashe spowalniają przeciwników o 5/11/17/23/29/35% (wartość spowolnienia zwiększa się odpowiednio po osiągnięciu 1/4/7/10/13/16 poziomu) na 2 sekundy.
- Auto-ataki wyprowadzone w przeciwników z nałożonym Frost Shotem będą zawsze uderzać krytycznie zadając 110 (+Critical Strike Chance*[1+Critical Strike Damage]) % obrażeń, jednak Ashe nie może trafić krytycznie w żaden inny sposób.
Ranger’s Focus (Q):
- Pasyw: Nakładanie spowolnienia z pasywa Ashe zapewnia stack Focusu na 4 sekundy (efekt ten stackuje się do 5 razy)
- Aktyw: Ashe pochłania wszystkie nagromadzone stacki Focusu zyskując 20/25/30/35/40% bonusowego Attack Speedu i zwiększając wartość spowolnienia z pasywa o 20% na 4 sekundy. Jeśli pochłonięta zostanie pełna pula stacków focusu to Ashe podczas auto-ataków zacznie wystrzeliwać serię strzał zadających w sumie obrażenia równe 1.15/1.20/1.25/1.30/1.35 całkowitego AD Ashe (każda strzała zadaje obrażenia równe 0.23/0.24/0.25/0.26/0.27 całkowitego AD)
- Koszt Many: 50
- Czas Odnowienia: 18 sekund
Volley (W):
- Ashe wystrzeliwuje strzały na obszar w kształcie stożka, zadając 40/50/60/70/80 (+1.0 AD) fizycznych obrażeń wrogom. Przeciwnicy mogą przyjmować na siebie kilka strzał, ale otrzymują oni obrażenia tylko od pierwszej.
- Koszt Many: 50 – dotychczas wynosił on 60
- Czas Odnowienia: 12/10/8/6/4 sekund – dotychczas wynosił on 16/13/10/7/4 sekund
Hawkshot (E):
- Ashe wysyła sokoła-zwiadowcę do wybranego miejsca, który zapewnia wizję na na obszarze, nad którym przelatuje, gdy dotrze on do celu ujawnia większy obszar na 5 sekund. Sokół ujawnia jednostki, znajdujące się w zaroślach, ale nie ujawnia jednostek niewidzialnych. Ashe może przechowywać dwa ładunki Hawkshota naraz.
- Czas Odnowienia: 5 sekund
- Czas potrzebny na odnowienie ładunków: 90/80/70/60/50 sekund – w obecnej wersji umiejętność ta posiada zwykły czas odnowienia równy 60/55/50/45/40 sekund
- Zasięg: Globalny – dotychczas zasięg tej umiejętności wynosił 2500/3250/4000/4750/5500
- Koszt Many: Brak
Enchanted Crystal Arrow (R):
- Ashe wystrzeliwuje lodową strzałę w linii prostej. Pocisk zatrzymuje się na pierwszym wrogim bohaterze na swojej drodze, zadając mu 250 / 425 / 600 (+1.0 AP) obrażeń magicznych i ogłuszając go na 1 – 3.5 sekund, bazując na przebytym dystansie. Pobliskie wrogie jednostki otrzymują 50% obrażeń magicznych i otrzymują spowolnienie z pasywa Ashe – obecnie na serwerach live otrzymują one spowolnienie równe 50%
- Koszt Many: 100
- Czas Odnowienia: 100/90/80 sekund
Crescent Slash (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 7/6/5/4/3 do 5/4/3/2/1 sekund
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.3 do 0.4
- Umiejętność ta od teraz posiada specjalny znacznik widzialny dla obu drużyn, który wskazuje zasięg tego spella:
Shadow Dance (R):
- Od teraz po użyciu tej umiejętności przenosimy się 150-250 jednostek za wybrany cel
Bazowe Statystyki:
- Zasięg auto-atacków został zmniejszony z 625 do 575
Arise! (W):
- Od teraz wskaźnik zasięgu tej umiejętności pokazuje również zasięg auto-ataków żołnierzy
Rampage (Q):
- Koszt many został zwiększony z 20/23/25/29/32 do 32/34/36/38/40
- Od teraz umiejętność ta nie zadaje już zmniejszonych obrażeń potworom –wcześniej zadawała im tylko 66% obrażeń
Martial Poise (Pasyw):
- Od teraz umiejętność ta nie jest już o 25% bardziej efektywna podczas skakania do tyłu
Tormented Soil (W):
- Bazowa wartość obrażeń została zmniejszona z 24/38/52/66/80-36/57/78/99/120 do 16/32/48/64/80-24/46/72/96/120
Unspeakable Horror (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 50/100/150/200/250 do 80/125/170/215/260
Ragnarok (R):
- Od teraz w trakcie trwania tej umiejętności Olaf poruszając się w stronę wrogów otrzymuje bonus do prędkości poruszania się równy 50/60/70% na 1 sekundę
Bazowe Statystyki:
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 345 do 340
Wind Slash (R):
- Prędkość wystrzeliwanego pocisku została zmniejszona z 2200 do 1600
Explosive Charge (E):
- Wartość bonusu do obrażeń za każdy nałożony stack została zwiększona z 25% do 30%
- Czas castowania jest od teraz skracany przez Attack Speed
Pilar of Ice (E):
- Wartość spowolnienia została zwiększona z 25/30/35/40/45% do 30/35/40/45/50%
Event Horizon (E):
- Opis umiejętności od teraz poprawnie wskazuje długość opóźnienia jako 0.5 sekundy
Enchantment:Cinderhulk, Skirmisher’s Sabre
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Enchantment: Cinderhulk
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 16 (+1 za poziom) – 24 (+1.5 za poziom) do 15 (+0.6 za poziom)
- Od teraz przedmiot ten zadaje 100% dodatkowych obrażeń potworom
Skirmisher’s Sabre
- Czas trwania efektu otrzymywanego po użyciu ulepszonego smite na wrogim bohaterze został zmniejszony z 6 do 4 sekund
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Ilość AD została zwiększona z 75 do 100
Mark / Dash (dostępne tylko na ARAM-ie)
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Mark / Dash (dostępne tylko na ARAM-ie)
- Od teraz ilość zadawanego true damage’a jest rozdzielana pomiędzy Markiem i Dashem (Mark zadaje 25% obrażeń, a Dash 75%) – całkowita ilość obrażeń nie została zmieniona
Ace of Spades Ezreal – 750 RP:
Star Guardian Lux – 1350 RP:
SSW Rengar – 750 RP
SSW Singed – 750 RP
SSW Talon – 750 RP
Jack of Hearts Twisted Fate
- Skin ten otrzymał zupełnie nowy splash art
Kliknij, aby rozwinąć
- Na serwerze testowym pojawiła się nowa ikona przywoływacza przedstawiająca jednego z potworów w jungli – Grompa, niestety póki co nie wiadomo w jaki sposób będzie można ją zdobyć. Wspomniana ikona prezentuje się następująco:
- Poprawiony został wygląd wyświetlanego w walce tekstu i między innymi teraz jego wielkość skaluje się teraz z ilością zadawanych obrażeń
- Po nowej aktualizacji Chroma Packi można już poprawnie wybrać w Team Builderze