Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.8. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Ryze
Rework UmiejętnościBazowe Statystyki:
- Bazowa ilość regeneracji many na sekundę została zmniejszona z 1.2 do 1.0
- Wartość przyrostu regeneracji many na sekundę za każdy poziom została zwiększona z 0.16 do 0.2
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zmniejszona z 3.9 do 3.0
Arcane Mastery (Pasyw):
- Castowanie spelli zapewnia Ryze’owi stack Arcane Mastery na 12 Sekund
- Po uzyskaniu 5 stacków Ryze staje się przeładowany na 3/4/5/6 sekund (czas ten wydłuża się wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów na ulcie) otrzymując tarczę zatrzymującą 25 (+5 za każdy poziom, +8% maksymalnej many) obrażeń, dodatkowo powodując że używanie umiejętności redukuje czas odnowienia pozostałych spelli o cooldown Overloada (4 sekundy) maksymalnie zmniejszając go do 0.25 sekundy. – Ilość redukowanego czasu odnowienia jest zmniejszana wraz ze zmniejszaniem się cooldownu Overloada
- Umiejętności Ryze’a zyskują dodatkową moc zależną od ilości jego maksymalnej many.
Overload (Q):
- Ryze wystrzeliwuje pocisk zadający 65/90/115/140/165 (+0.55 AP, +2/2.5/3/3.5/4% maksymalnej many) magicznych obrażeń pierwszemu trafionemu celowi – Umiejętność ta od teraz jest skill shotem
- Koszt many: 30/35/40/45/50
- Czas odnowienia: 4 sekundy
Rune Prison (W):
- Ryze więzi swojego przeciwnika uniemożliwiając mu ruch na 0.75/1.1/1.25/1.5/1.75 sekundy zadając przy tym 65/95/125/155/185 (+0.4 AP, +2.5% maksymalnej many) magicznych obrażeń
- Koszt many: 60/70/80/90/100
- Czas odnowienia: 14 sekundy
Spell Flux (E):
- Ryze uwalnia pocisk, który zadaje 50/66/82/98/114 (+0.3 AP, +2% maksymalnej many) magicznych obrażeń i redukuje Magic Resisty celu o 8/9/10/11/12% na 5 sekund (efekt ten stackuje się do 3 razy)
- Po uderzeniu Spell Flux rozdziela się na mniejsze kule zadające obrażenia maksymalnie sześciu pobliskim przeciwnikom, a następnie powracające do oryginalnego celu Ryze’a, zadając mu dodatkowe obrażenia równe 25/33/41/49/57 (+0.15 AP, +1% maksymalnej many) za każdą kulę
- Koszt Many: 60/70/80/90/100
- Czas odnowienia: 7 Sekund
Desperate Power (R):
- Pasyw: Ryze otrzymuje 10/20/30% Cooldown Reduction
- Aktyw: Ryze zyskuje premię do prędkości poruszania się równą 80, a także 15/20/25 Spell Vampu na 4/5/6 sekund. W tym czasie wszystkie jego umiejętności zadają dodatkowe 50% obrażeń przeciwnikom znajdującym się w pobliżu danego celu.
- Czas odnowienia: 80/60/40
Dr.Mundo
Adrenaline Rush (Pasyw)- Od teraz w opisie umiejętności pokazywana jest wartość liczbową przywracanego zdrowia
- Od teraz dobicie celu tasakiem zrefunduje nam pełny koszt HP poniesiony przy użyciu skilla
- Od teraz w opisie umiejętności pokazywana jest wartość liczbową przywracanego zdrowia
Graves
Buckshot (Q)- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 60/95/130/165/200 (+ 0.8 bonusowego AD) do 60/90/120/150/180 (+0.75 bonusowego AD)
- Wrogowie uderzeni wieloma kulami dostają od teraz 50% obrażeń od każdej dodatkowej kuli – Obecnie na serwerach live otrzymują oni 40% obrażeń, w związku z czym jeśli po tych zmianach uderzymy przeciwnika wszystkimi trzema kulami to zadamy mu większą ilość obrażeń niż dotychczas (120/180/240/300/360 (+1.5 bonusowego AD) zamiast 108/171/234/297/360 (+1.44 bonusowego AD)
Jinx
Super Mega Death Rocket (R)- Minimalna ilość obrażeń została zmniejszona z 125/175/225 (+0.5 bonusowego AD) do 25/35/45 (+0.1 bonusowego AD)
Kha'Zix
Void Spike (W)- Bazowa ilość przywracanego HP została zwiększona z 40/70/100/130/160 do 60/85/110/135/165
Mordekaiser
Creeping Death (W)- Od teraz jeśli Mordekaiser wskaże na siebie, Creeping Death spróbuje przenieść się na najbliższego przyjaznego bohatera
- Umiejętność nie posiada teraz czasu castowania. Zostaje rzucona od razu
Nunu
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 96 do 90
- Od teraz jeśli Nunu wskaże na siebie, Blood Boil spróbuje przenieść się na najbliższego przyjaznego bohatera
Sion
Soul Furnace (W)- Wartość przelicznika ze zdrowia została zmniejszona z 10% do 6/7/8/9/10%
- Od teraz umiejętność tę możemy reaktywować po 3 sekundach – w wersji na serwery live możemy to zrobić już po 2 sekundach
Twitch
Rat-Ta-Tat-Tat (R)- Naprawiono błąd sprawiający, że Twitch nie zadawał obrażeń inhibitorom i nexusowi w czasie trwania tej umiejętności
Yasuo
Way of the Wanderer (Pasyw)- Wartość tarczy na pierwszym poziomie została zwiększona z 60 do 100
Blade of the Ruined King
- Receptura została zmieniona z Bilgewater Cutlass + Dagger + Dagger na Bilgewater Cutlass + Recurve Bow – Całkowity koszt przedmiotu nie został zmienony
Enchantment: Devourer
- Receptura została zmieniona z dowolnego ulepszenia Hunter’s Machete + Dagger + Dagger na dowolne ulepszenie Hunter’s Machete + Recurve Bow – Całkowity koszt przedmiotu nie został zmienony
Farsight Orb
- Od teraz ward, który pojawiał się na danym obszarze po użyciu tego trinketa jest nienamierzalny przez sojuszników
Recurve Bow
- Dodano “UNIQUE Passive: “Bazowe ataki zadają dodatkowe 10 fizycznych obrażeń na uderzenie”
- Od teraz przedmiot ten buduje się z 2 Daggerów i 200 sztuk złota – Całkowity koszt tego przedmiotu wzrósł zatem z 900 sztuk złota do 1100
Righteous Glory
- Ilość HP została zmniejszona z 650 do 600
Runaan Hurricane
- Dodano “UNIQUE Passive: “Bazowe ataki zadają dodatkowe 10 fizycznych obrażeń na uderzenie”
- Ilość obrażeń zadawanych przez dodatkowe pociski wystrzelone z pasywa została zmniejszona z 10 (+0.5 AD) do 0 (+0.5 AD)
The Black Cleaver
- Receptura została zmieniona z: The Brutalizer + Ruby Crystal + 1263g na: Phage + Kindlegem + 825 gold
- Ilość HP została zwiększona z 200 do 400
- Ilość AD została zmniejszona z 50 do 40
- Wartość redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 10% do 20%
- Czas trwania pasywa zmniejszającego armor został zwiększony z 4 do 6 sekund
- Efekt pasywa zmniejszającego armor od teraz stackuje się do 6 razy – na serwerach live ten efekt stackuje się do czterech razy
- Dodano nowy unikalny pasyw – Rage: ” Zadawanie fizycznych obrażeń zwiększa prędkość poruszania się o 20 na 2 sekundy. Asysta przy zabójstwie wrogiego championa ze zmniejszonym armorem z pasywa lub zabójstwo jakiejkolwiek jednostki zwiększa prędkość poruszania się o 60 na 2 sekundy. Bonusy do prędkości poruszania się są zmniejszane o połowę dla zasięgowych postaci.
- Ikona przedmiotu uległa zmianie, a jej nowa wersja prezentuje się następująco:
Odyn's Veil (Dominion)
- Receptura została zmieniona z: Null Magic + Catalyst + 800g na: Negatron Cloak + Catalyst + 450g
Twin Shadows (Dominion & Twisted Treeline)
- Koszt budowy przedmiotu został zwiększony z 2300 do 2400
Fiddlesticks
Nowe Skiny- Risen Fiddlesticks – 1350 RP
Jayce
Nowe Skiny- Forsaken Jayce – 1350 RP
Zilean
Nowe Skiny- Blood Moon Zilean – 975 RP
Ziggs
Nowe Skiny- Master Arcanist Ziggs – 1350 RP
Blitzcrank
Nowe Chroma Packi- Blitzcrank: Steel Chroma Pack – 590 RP
Fizz
Nowe Chroma Packi- Fizz: Scorch – 590 RP
Garen
Nowe Chroma PackiLee Sin
Nowe Chroma Packi- Dragonfist Lee Sin: Duel Chroma – 590 RP
Lucian
Nowe Chroma PackiLucian Prime Chroma – 590 RP
Nocturne
Update tekstur- Ravager Nocturne zyskał parę poprawek, przede wszystkim kolorystyka tej skórki uległa rozjaśnieniu
Aktualizacje Tekstur
Poppy
Blacksmith Poppy
Shaco
Shyvana
Teemo
Nowe Ikony Przywoływacza
- Dodana została nowa ikona przywoływacza przedstawiająca Barona Nashora, jednak niestety póki co nie wiadomo w jaki sposób będzie można ją zdobyć.
- W związku z nadchodzącym Mid-Season Invitational dodane zostały ikony reprezentujące poszczególne regiony.
ARAM
Dodano nowy Summoner Spell zwany Mark/Dash, którego opis znaleźć możecie poniżej:
Mark:
Nasza postać rzuca śnieżkę na duży dystans, która zada true damage pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Jeśli przeciwnik zostanie trafiony tą umiejętnością ten spell będzie mógł być ponownie użyty przez x sekund by użyć dasha do zaznaczonego wroga. Użycie dasha do celu zmniejszy czas odnowienia Marku o 25%.
Pociski tego summoner spella nie są zatrzymywane przez spell shieldy, czy też umiejętności blokujące pociski.
Dash:
Nasza postać używa dasha do oznaczonego przeciwnika. Użycie dasha do celu zmniejszy czas odnowienia Marku o 25%.
Przedmioty- Do trybu dodano Bloodthistera
- Z trybu usunięto Sanguine Blade
- Do trybu dodano Warmog’s Armor
Do ARAM-ów dodano skin boosty, które za cenę 95 RP umożliwiają nam dodanie wszystkim w drużynie losowego skina na daną rozgrywkę. Dodatkowo uzyskujemy od nas 200 IP, a nasi sojusznicy po 100 każdy.
Zmiany na mapie- Nowa skórka nexusów
- Nowa skórka minionów
- Nowy ekran ładowania
- Specjalna wersja animacji zwycięstwa/porażki wyświetlana gdy na ARAM-ie zniszczymy nexusa znajdującego się w fioletowej bazie.
- Ilość AD zewnętrznych wież została zwiększona z 160 do 185
- Ilość AD wież znajdujących się przy inhibitorach została zwiększona z 160 do 195
- Ilość AD wież znajdujących się przy nexusie została zwiększona z 130 do 175
Ustawienia Gry
- Otrzymaliśmy możliwość wybrania opcji “Quick cast with Indicator” osobno dla każdej umiejętności, przedmiotu, summoner spella. Dodatkowo w opcjach pojawiła się opcja sprawiająca, że po naciśnięciu przycisku odpowiedzialnego za inną umiejętność rzucimy tą, którą dotychczas mierzyliśmy:
Inne
- Porady pojawiające się podczas ładowania gry mają być teraz lepiej widoczne.
- Nad przyciskami umożliwiającymi nam wejście do kolejki/założenie grupy w wybranym przez nas trybie gry wyświetlane są specjalne ikony, które pokazują nam co możemy otrzymać za grę w tym konkretnym trybie (wśród tych ikon znaleźć możemy już informacje o “Champion Pointach” związanych z systemem maestrii bohaterów).
- W sklepie pojawiła się opcja zakupu tajemniczej ikonki oraz tajemniczej skórki do warda.