Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.23. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Illaoi
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Umiejętności i statystyki
Bazowe Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 585.6
- Wartość przyrostu HP na poziom: 95
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.9
- Wartość przyrostu regenerowanego HP na sekundę wraz z poziomem: 0.16
- Bazowa ilość many: 300
- Wartość przyrostu many na poziom: 40
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę: 1.5
- Wartość przyrostu regenerowanej many na sekundę wraz z poziomem: 0.15
- Bazowa ilość AD: 60
- Wartość przyrostu AD na poziom: 5
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.5
- Bazowa ilość armoru: 26
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 3.8
- Bazowa ilość magic resistów: 32.1
- Wartość przyrostu magic resistów na poziom: 1.25
- Bazowa ilość Movement Speedu: 340
- Zasięg auto-ataków: 125
Prophet of an Elder God (Pasyw)
- Illaoi wykorzystuje obecność swojego boga, spawnując Mackę na pobliskiej ścianie, jeśli w pobliżu nie ma innych macek (czas odnowienia w zależności od poziomu to 20-12 sekund). Macki oddziałują z umiejętnościami Illaoi i pozostają na polu bitwy do momentu, w którym zostaną one zabite lub do momentu, w którym przez 1 minutę nie będą one robić niczego.
Tentacle Smash (Q):
- Pasyw: Illaoi jest leczona o 5% jej brakującego HP za każdym razem kiedy macka zada obrażenia przeciwnemu bohaterowi
- Aktyw: Illaoi tworzy mackę uderzając w linii prostej i zadając przeciwnikom fizyczne obrażenia równe 0 (+10 za każdy poziom, +1.2/1.3/1.4/1.5/1.6 całkowitego AD)
- Koszt Many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
- Zasięg:
Harsh Lesson (W):
- Zamiast wyprowadzić swój następny auto-atak Illaoi doskoczy do wybranego przeciwnika zadając mu 15/35/55/75/95 (+1.1 całkowitego AD) fizycznych obrażeń, wydając jednocześnie rozkaz pobliskim mackom do zaatakowania tego celu.
- Koszt Many: 30
- Czas Odnowienia: 6/5.5/5/4.5/4 sekund
- Zasięg:
Test of Spirit (E):
- Illaoi wyciąga duszę z ciała przeciwnika, zmuszając go by stał przed nią tak aby mogła ona dać mu nauczkę.
- Illaoi przyzywa siły swojego boga by wyciągnąć duszę z przeciwnego championa na 10 sekund. Dusza może zostać zaatakowana przez Illaoi i jej sojuszników, przesyłając 25/30/35/40/45% (+0.08 % całkowitego AD) otrzymanych obrażeń do celu.
- Jeśli dusza zginie lub cel wyjdzie poza zasięg umiejętności, cel staje się “statkiem”. Statek spawnuje mackę co 10 sekund przez 1 minutę i jest spowolniony o 80% (wartość ta spada do 0 przez 2 sekundy).
- Macki atakują dusze i statki zadając im 0 (+10 za każdy poziom, +1.2-1.6 całkowitego AD w zależności od poziomu Q) fizycznych obrażeń
- Koszt many: 35/45/55/65/75
- Czas odnowienia: 20/18/16/14/12 sekund
- Zasięg:
Leap of Faith (R):
- Illaoi uderza swoim bożkiem o ziemie zadając 150/250/350 (+0.5 bonusowego AD) pobliskim przeciwnikom.
- Każdy uderzony wrogi champion spawnuje mackę, a dodatkowo przez następne 8 sekund macki uderzają 50% szybciej, są nienamierzalne, a czas odnowienia Harsh Lesson (W) wynosi 2 sekundy.
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/105/90 sekund
- Zasięg:
Głos
Teraz przyjrzymy się skórce jaką postać ta otrzymała w najnowszej aktualizacji:
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków Mega Gnara został zwiększony z 15o do 175
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zmniejszona z 327.2 do 277.2
- Wartość przyrostu many na poziom została zwiększona z 37 do 40
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość armoru została zwiększona z 24 do 27
Taste Their Fear (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 25 do 20
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 59.46 do 57.46
The Culling (R):
- Ilość obrażeń zadawanych przez jeden pocisk została zmieniona z 40/50/60 (+0.25 bonusowego AD, +0.1 AP) na 20/35/50 (+0.2 całkowitego AD, + 0.1 AP)
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 577.8 do 530
Love Tap (Pasyw):
- Opis umiejętności został zmieniony w taki sposób by zawierał on wzmiankę o zadawaniu 50% obrażeń wieżom – jest to tylko zmiana w opisie umiejętności, a nie w działaniu spella
Strut (W):
- Wartość bonusu do Attack Speedu z aktywa została zmniejszona z 60/75/90/105/120% do 60/70/80/90/100 %
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zmniejszony z 200 do 175
Mace of Spades (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych przez pierwsze dwa uderzenia została zmieniona na 10/20/30/40/50 (+0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 całkowitego AD, +0.6 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez trzecie uderzenie została zmieniona na 20/40/60/80/100 (+1/1.2/1.4/1.6/1.8 całkowitego AD, +1.2 AP) – warto wspomnieć, że w przyszłych aktualizacjach wartość przelicznika z AP ma wzrosnąć do 0.6 w przypadku pierwszych dwóch uderzeń i 1.2 w przypadku trzeciego uderzenia
Harvesters of Sorrow (W):
- Bazowa ilość obrażeń przy ponownym aktywowaniu umiejętności została zmieniona z 70/95/120/145/170 na 50/85/120/155/190
Siphon of Destruction (E):
- Maksymalna wartość tarczy przyznawanej za trafienie wrogiego championa została zwiększona z 15% do 15/17.5/20/22.5/25%
Harrier (Pasyw):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 150% całkowitego AD Quinn na 10 (+5 za każdy poziom, +114%(+2% za każdy poziom) całkowitego AD Quinn)
Blinding Assault (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/45/70/95/120 do 25/55/85/115/145
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.35 do 0.5
- Wartość przelicznika z całkowitego AD została zwiększona z 0.7/0.75/0.8/0.85/0.9 do 0.8/0.9/1.0/1.1/1.2
- Bonus do obrażeń związany z ilością brakującego HP celu został usunięty
- Usunięto redukcje czasu odnowienia w momencie gdy ta umiejętność zabije jakąś jednostkę
- Dodano nowy efekt: “Trafiony cel ma drastycznie zmniejszone pole widzenia na 2 sekundy”
- Dodano nowy efekt: “Jeśli pierwszy trafiony cel nie jest championem to nie może on wyprowadzać ataków przez następne 2 sekundy”
- Nazwa umiejętności została zmieniona z “Aerial Assauilt” na “Blinding Assault”
Behind Enemy Lines (R):
- Nazwa umiejętności została zmieniona z “Tag Team” na “Behind Enemy Lines”
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zwiększony z 150 do 175
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków w formie smoka został zwiększony z 125 do 175
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zmniejszony z 200 do 175
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zwiększony z 125 do 175
Ogólne Zmiany:
- Zasięg auto-ataków został zwiększony z 125 do 175
Living Shadow (W):
- Maksymalny zasięg został zwiększony z 600 do 700
- Minimalny zasięg cienia został zmniejszony z 400 do 350
- Prędkość cienia została zwiększona z 1500 do 1750
Death Mark (R):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/35/50% do 30/40/50% zadanych obrażeń
Guinsoo’s Rageblade, Refillable Potion, Statikk Shiv
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Guinsoo’s Rageblade:
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2500 do 2800
Refillable Potion:
- Ilość przywracanego HP została zmieniona z 100 HP przywracanych przez 10 sekund na 125 HP przywracanych przez 12 sekund
Statikk Shiv:
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zmniejszona 50-150 do 30-100
- Ilość obrażeń zadawanych minonom została zwiększona z 50% do 75%
Gravelord Azir – 1350 RP
Braum Lionheart – 750 RP
Gragas Caskbreaker – 750 RP
Elderwood Hecarim – 1350 RP
Dragon Trainer Tristana – 1820 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Varus Swiftbolt – 750 RP
Kliknij, aby rozwinąć
- Po 20 minucie wszyscy gracze otrzymują Homeguard boosta, a samo ulepszenie do butów “Homeguard” zostało usunięte z gry.
- Ilość HP outer turretów została zwiększona z 3500 do 4000
- Ilość XP zdobywanego za zabójstwo wrogiego championa została odrobinę zmniejszona
- Bazowa ilość AD Rift Heralda została zmniejszona z 120 do 105
- Zaktualizowana została animacje pojawiania się i umierania Rift Heralda i od teraz prezentuje się one następująco:
- Ponownie wprowadzone zostały zmiany związane z Death Timerami – zmiany te polegają na tym, że czas, po którym Timery zwiększają się jest zmniejszany z 35 do 10 minut, ale za to wartość przyrostu czasu potrzebnego do respawnu zostaje zmniejszona z 2% do 0.5%
Kliknij, aby rozwinąć
Thunderlord’s Decree (Cunning):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 30 do 20 sekund
Bond of Stone ( Resolve):
- Wartość redukcji obrażeń została zmniejszona z 4% do 2% – w momencie gdy w naszym pobliżu znajduje się nasz sojusznik nadal wynosi ona 8%
Perseverance (Resolve):
- Ilość HP poniżej której musimy spaść, żeby aktywować dodatkową regenerację HP została zwiększona z 20% do 25%
Nowe skiny na wardy, Nowe login screeny, Zmiana rozmiarów części bohaterów, Nowe ikony przywoływaczy, Nowy wygląd Spellblade’a, Nowy efekt dźwiękowy pasywa Corkiego
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodana została nowa skórka na ward przedstawiająca smoka, którego mogliśmy już zobaczyć w nowym skinie do Tristany. Wspomniana skórka prezentuje się następująco:
- Dodano dwa nowe login screeny związane odpowiednio z nadchodzącym legendarnym skinem, a także z nową bohaterką w League of Legends.
- Część obecnych w grze championów otrzymała drobne zmiany w swoim rozmiarze i dla przykładu poniżej zobaczyć w jaki sposób zwiększony został rozmiar Malphite’a.
Zwiększony rozmiar: Dr. Mundo, Malphite, Olaf, Rammus, Renekton, Shen
Zmniejszony rozmiar: Azir, Kassadin, Rengar, Rumble, Sion, Soraka, Syndra
- Dodane zostały dwie nowe ikon przywoływacza, które prezentują się w następujący sposób:
- Zaktualizowany został wygląd efektu Spellblade’a dla takich przedmiotów jak Sheen, Trinity Force, Iceborn Gauntlet, Lich Bane , czy Enchantment: Runeglaive. Efekt ten obecnie prezentuje się następująco:
- Special Delivery Corkiego otrzymało specjalny efekt dźwiękowy, który usłyszeć możecie na zamieszczonym poniżej materiale wideo: