Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.22. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 346.04 do 396.04
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 53 do 50
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 231.8 do 280
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 35 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.088 do 56.508
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 2.85 do 2.26
Frost Shot (Pasyw):
- Bazowa wartość spowolnienia została zmniejszona z 5/11/17/23/29/35% do 5/9/13/17/21/25%
- Bonusowe obrażenia z pasywa nie są już dłużej liczone jako uderzenia krytyczne (sama ilość bonusowych obrażeń pozostała niezmieniona)
- Uderzenia Krytyczne Ashe (które od teraz zdarzają z taką samą częstotliwością co w przypadku innych postaci) zadają tylko obrażenia równe 1.0 całkowitego AD (zamiast 2.0), jednak nakładają one spowolnienie o podwójnej wartości (10/18/26/34/42/50%), które maleje z czasem do bazowej wartości
Ranger’s Focus (Q):
- Bonus do wartości spowolnienia został usunięty
- Umiejętność ta nie może od teraz zostać użyta kiedy nie posiadamy 5 stacków Focusa, a same stacki nie są zdobywane w momencie kiedy spell ten jest aktywny
- Czas odnowienia został usunięty
Volley (W):
- Od teraz umiejętność ta może uderzyć krytycznie – zgodnie z wcześniejszymi zmianami w tej postaci uderzenie krytyczne nałoży tylko zwiększone spowolnienie, nie zadając przy tym zwiększonych obrażeń
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 325.6 do 375.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.04 do 55.66
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.0 do 2.18
Headshot (Pasyw):
- Caitlyn może od teraz wystrzelić Headshota z podwójnego zasięgu w cel, który został przez nią uwięziony lub złapany w sieć poprzez wyprowadzenie w niego auto-ataku (ten Headshot jest niezależny od normalnego)
- Obrażenia zadawane przez pasyw nie ignorują już dłużej 50% bonusowego armora celu
- Obrażenia z Headshota skalują się od teraz z szansą na uderzenie krytyczne (a więc posiadając 50% szansy na uderzenie krytyczne, nasz Headshot zada 100% bonusowych obrażeń) i obrażeniami zadawanymi przez uderzenie krytyczne
- Umiejętność ta minionom zadaje obrażenia równe 250% całkowitego AD
Piltover Peacemaker (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych pierwszemu celowi została zwiększona z 20/60/100/140/180 (+1.3 AD) do 25/70/115/160/205 (+1.6 AD)
- Wystrzeliwany pocisk jest od teraz znacznie węższy, jednak po trafieniu pierwszego celu rozszerza się on do starej szerokości (liczba obrażeń zadawanych przez szerszy pocisk jest mniejsza o 40%)
- Umiejętność ta zawsze zadaje pełną liczbę obrażeń przeciwko wrogom ujawnionym przez pułapkę
Yordle Snap Trap (W):
- Koszt many został zmniejszony z 30 do 20
- Czas odnowienia został zastąpiony czasem ładowania równym 45/32.5/20/12.5/10 sekund
- Czas przez jaki złapany wróg jest unieruchomiony został zwiększony z 1.5 do 2 sekund
- Czas przez jaki pułapki pozostają na polu bitwy został zmniejszony z 4 minut do 90 sekund
- Maksymalna ilość rozstawionych pułapek została zwiększona z 3 do 3/3/4/4/5
90 Caliber Net (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/130/180/230/280 do 70/110/150/190/230
- Czas trwania spowolnienia został zmniejszony z 1/1.25/1.5/1.75/2 do 1 sekundy
- Wystrzeliwana siatka jest od teraz odrobinę węższa, mniejsza i wolniejsza
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 305.16 do 350.16
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 37 do 34
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.24 do 56
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.5
Hextech Munitions (Pasyw):
- Obrażenia zadawane przez tę umiejętność nie są już dłużej true damagem
- Dodano nowy efekt: “Połowa obrażeń zadawanych przez auto-ataki Corkiego zmieniana jest na magiczne obrażenia”
- Dodano nowy efekt: “Po początkowych 8 minutach w pobliżu fontanny pojawia się Paczka. Podniesienie jej da nam tymczasowy 40% bonus do prędkości poruszania się nie będąc w zwarciu i ulepszy naszą Valkyrie do Special Delivery”
- Czas ładowania nowej paczki po dostarczeniu starej wynosi 5 minuty
Valkyrie (W):
- Zasięg został zmniejszony z 800 do 600
- Special Delivery: Corki przelatuje wielki dystans zrzucając za sobą bomby, które odpychają przeciwników i zostawiając za sobą ognisty ślad, który pozostaje na polu bitwy przez 5 sekund. Ślad ten spowalnia przeciwników o 90% i zadaje im 30-100 (+1.5 bonusowego AD,+0.2 AP) magicznych obrażeń na sekundę – prędkość tej umiejętności to 1500
Gatling Gun (E):
- Ilość zmniejszanego armora na sekundę została zmniejszona z 2/4/6/8/10 do 1/2/3/4/5
- Od teraz umiejętność ta zmniejsza również liczbę magic resistów wrogów o 1/2/3/4/5 na sekundę
- Zmniejszenie armora/magic resist stackuje się ze sobą i pozostaje na wrogu przez 2 sekundy
Missile Barrage (R):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 100/180/260 (+0.3 AP, +0.2/0.3/0.4 AD) na 100/130/160(+0.3 AP, +0.2/0.5/0.8 AD)
(The Package, Valkyrie Mega, Big One)
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 310.56 do 360.56
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 42 do 39
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.38 do 55.8
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.5 do 2.91
- Klatki auto-ataków zostały poprawione o 30%
- Prędkość toporów rzucanych podczas wyprowadzania auto-ataków została zmniejszona z 1700 do 1600
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 265.6 do 315.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 310.6 do 360.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.24 do 55.66
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Mystic Shot (Q):
- Wartość efektu redukującego czas odnowienia została zwiększona z 1 do 1.5 sekundy
- Czas odnowienia został zwiększony z 6.0/5.5/5.0/4.5/4.0 do 6.5/6.0/5.5/5.0/4.5 sekundy
Arcane Shift (E):
- Czas odnowienia został zwiększony z 19/17/15/13/11 do 19.0/17.5/16.0/14.5/13.0 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 350.12 do 400.12
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 59 do 56
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 267.2 do 317.2
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 40 do 37
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 319 do 369
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 50 do 47
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość movement speedu została zwiększona z 330 do 345
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.2 do 3.4
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.2 do 62.83
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.1 do 2.41
- Zasięg auto-ataków został zmniejszony z 525 do 425
Destiny (Nowy Pasyw):
- Graves musi przeładować swój shotgun kiedy zabraknie mu amunicji. AS zmniejsza czas przeładowania tylko odrobinę, jednak znacząca zmniejsza on czas pomiędzy auto-atakami
- Podczas wyprowadzania auto-ataków Graves wystrzeliwuje 4 pociski (8 w przypadku uderzeń krytycznych). Uderzona jednostka otrzymuje obrażenia równe 75-110% AD (+ 25-33% za każdą dodatkową kulę)
- Pociski Gravesa nie przechodzą przez jednostki. Jednostki nie będące championami, które zostały trafione przez wiele kul są dodatkowo odpychane.
- Struktury otrzymują 25% mniej obrażeń z auto-ataków Gravesa
End of the Line (Nowe Q):
- Graves wystrzeliwuje prochowy pocisk, który zadaje 60/80/100/120/140 (+0.75 bonusowego AD) fizycznych obrażeń przeciwnikom znajdującym się w linii prostej.
- Po 2 sekundach lub w momencie zderzenia pocisku ze ścianą, pocisk ten wybucha zadając 90/155/220/285/350 (+0.4/0.6/0.8/1.0/1.2 AD) fizycznych obrażeń wszystkim pobliskim wrogom
- Koszt many: 50/55/60/65/70
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
Smoke Screen (W):
- Czas odnowienia został zwiększony z 20/19/18/17/16 sekund do 26/24/22/20/18 sekund
- Dym od teraz w pełni uniemożliwia wrogom zobaczenie co się dzieje poza wyznaczoną strefą
- Od teraz spowolnienie jest nakładane tylko przy zderzeniu
Quickdraw (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 22/20/18/16/14 do 18/17/16/15/14 sekund
- Od teraz umiejętność ta nie przyznaje już bonusu do Attack Speedu – za to resetuje ona auto-atak
- Od teraz użycie tej umiejętności przyznaje Gravesowi jedną łuskę, a dodatkowo przyznaje mu efekt True Grita zwiększającego mu armor/magic resist o 10/15/20/25/30 (efekt ten stackuje się do 4 razy) – efekt ten może być odnawiany poprzez atakowanie wrogów nie będących minionami
- Wartość redukcji czasu odnowienia przy trafieniu auto-ataku została zmniejszona z 1 do 0.5 sekundy – za to każdy pocisk może aktywować ten efekt
Collateral Damage (R):
- Wartość przelicznika na obrażenia zadane przez pocisk z bonusowego AD została zmniejszona z 1.5 do 0.75
- Wartość przelicznika na obrażenia zadane przez wybuch z bonusowego AD została zmniejszona z 1.2 do 0.6
- Od teraz użycie tej umiejętności dodatkowo odpycha Gravesa
Wskaźnik amunicji wyświetlany jest pod paskiem HP
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 277.2 do 327.2
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 40 do 37
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 288.8 do 338.8
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 35 do 32
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.8 do 2.3
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 288.8 do 338.8
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 35 do 32
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 307.2 do 357.2
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 40 do 37
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.04 do 58.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Get Excited! (Pasyw):
- Od teraz efekt pasywa może się stackować zwiększając ilość Attack Speedu o 15% za stack (bonus do prędkości poruszania się nie stackuje się)
- Czas trwania został zwiększony z 4 do 6 sekund
Switcheroo! (Q):
- Jinx od teraz otrzymuje -15% Attack Speedu podczas korzystania z wyrzutni rakiet
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.3 do 2.8
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.5 do 62.95
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.5 do 2.91
Martial Pose (Pasyw):
- Zasięg skoku skaluje się z tierem butów (tak jak na serwerach live), jednak szybkość skoku skaluje się tylko z ilością AS/spowolnieniami
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 347.6 do 397.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 70 do 67
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49 do 54
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 2.2 do 1.7
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zmniejszona z 2 do 1.4
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 298.88 do 348.88
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 41 do 38
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.04 do 59.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Icathian Surprise (Pasyw):
- Umiejętność ta nie przyznaje już dłużej bonusu do prędkości poruszania się
Caustic Spittle (Q):
- Wartość bonusu do Attack Speedu otrzymywanego z pasywa została zwiększona z 10/15/20/25/30% do 15/20/25/30/35%
Bio-Arcane Barrage (W):
Dodano koszt many wynoszący 40- Czas odnowienia został zmniejszony z 17 do 13/11.5/10/8.5/7 sekund
- Czas trwania umiejętności został zmniejszony z 8 do 6 sekund
- Ilość przyznawanego zasięgu została zmniejszona z 130/150/170/190/210 do 90/120/150/180/210
- Dodano nowy efekt: “W czasie trwania umiejętności Kog’Maw otrzymuje +100% Attack Speedu, a czas castowania jego umiejętności jest skracany o połowę”
- Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania umiejętności maksymalna możliwa ilość Attack Speedu jest podwajana”
- Ilość zadawanych obrażeń przez auto-ataki Kog’Mawa w trakcie trwania umiejętności została zmieniona z 1.0 AD (+2/3/ 4/5/6% (+ 1% za każde 100 AP) maksymalnego HP przeciwnika ) na 1.25 % za każde 100 AD (+7.5% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu – od teraz w trakcie trwania umiejętności auto-ataki Kog’Mawa zadają magiczne obrażenia, jednak przeciwnicy nie będący miniona otrzymują tylko 55% obrażeń
Void Ooze (E):
- Wartość spowolnienia została zmniejszona z 20/28/36/44/52 % do 20/28/36/42/50%
Living Artillery (R):
- Bazowy koszt many został zwiększony z 40 do 50
- Ilość many, o którą koszt zwiększany jest przy każdym kolejnym użyciu umiejętności w krótkim czasie została zwiększona z 40 do 50
- Czas w jakim mamy wizję na trafionego wroga został zmniejszony z 4 do 2 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 80/120/160 (+ 0.3 AP, + 0.5 Bonusowego AD) na 70/110/150 (+0.25 AP, +0.65 bonusowego AD)
- Dodano nowy efekt: “Ilość zadawanych obrażeń jest podwajana w momencie trafienia celu posiadającego 25-50% HP i potrajana w przypadku trafienia wroga mającego poniżej 25% HP”
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 298.88 do 348.88
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 41 do 38
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.04 do 59.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
The Culling (R):
- Umiejętność ta nie skaluje się od teraz z AS
- Ilość wystrzeliwanych pocisków wynosi od teraz 20/25/30 w zależności od poziomu umiejętności
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.7 do 2.2
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 327.28 do 377.28
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 46 do 43
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 275.84 do 325.84
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 38 do 35
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.01 do 3
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 49.54 do 46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 1
Love Tap (Nowy Pasyw):
- Auto-atak Miss Fortune zadaje dodatkowe 50-100% całkowitego AD fizycznych obrażeń w momencie zaatakowania nowego celu. Wartość ta jest zmniejszana o połowę w przypadku zaatakowania minionów – umiejętność ta oddziałuje z lifestealem, a w dodatku obrażenia nakładane są również na turrety (zadając 50% obrażeń)
Strut (W):
- Koszt many został zmniejszony z 30/35/40/45/50 do 30
- Czas odnowienia został zmniejszony z 12 do 8 sekund
- Stary pasyw został usunięty
- Dodano nowy pasyw: “Po 5 sekundach bez otrzymywania obrażeń, Miss Fortune zyskuje bonus do prędkości poruszania się równy 25, a po kolejnych 5 sekundach wartość tego bonusu jest zwiększana do 60/70/80/90/100”
- Aktyw od teraz dodatkowo aktywuje maksymalny bonus do prędkości poruszania się z pasywa
- Wartość bonusu do Attack Speedu z aktywa została zwiększona z 20/30/40/50/60% do 60/75/90/105/120%
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 6 do 3 sekund
- Dodano nowy efekt: “Każde aktywowanie pasywa przedłuża czas trwania bonusu do Attack Speedu z aktywa o 1 sekundę (efekt ten podwajany jest w przypadku aktywacji pasywa na wrogim championie)”
Make it Rain (E):
- Zasięg został zwiększony z 800 do 1000
Bullet Time (R):
- Całkowita ilość wystrzeliwanych fal pocisków została zwiększona do 12/14/16 – czas trwania umiejętności pozostał niezmieniony
- Od teraz pociski wystrzeliwane przez tę umiejętność mogą uderzyć krytycznie zadając 120% obrażeń
- Ilość zadawanych obrażeń na falę została zmieniona z 50/75/125 (+0.1/0.175/0.25 bonusowego AD, + 0.2 AP) na 0 (+0.75 całkowitego AD,+0.2 AP)
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.8 do 2.3
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 275.6 do 325.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 284 do 334
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 50 do 47
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 265.6 do 315.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 267.12 do 317.12
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 34 do 31
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.04 do 56.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Harrier (Pasyw):
- Czas po którym Valor zaznacza wroga jako Vulnerable został ustalony na 8 sekund
- Czas, w którym wróg pozostaje naznaczony został zmniejszony z 4.5 do 4 sekund
- Ilość bonusowych obrażeń została zmieniona z 25-215 (+0.5 bonusowego AD) na 0 (+0.5 AD)
- Dodano nowy efekt: “Czas odnowienia pasywa jest skracany przez szansę na uderzenie krytyczne”
- Z opisu umiejętności usunięto wzmiankę, że pasyw jest nieaktywny podczas używania ulta
Aerial Assault (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 70/110/150/190/230 (+ 0.65 bonusowego AD,+ 0.5 AP) na 20/45/70/95/120 (+ 0.7/0.75/0.8/0.85/0.9 całkowitego AD,+.35 AP)- 40/90/140/190/240 (+1.4/1.5/1.6/1.7/1.8 całkowitego AD, +0.7 AP) w zależności od ilości brakującego życia celu
- Dodano nowy efekt: “Jeśli Aerial Assault zabije jakąś jednostkę, połowa czasu odnowienia jest zwracana”
- Umiejętność ta nie nakłada już dłużej blinda
Heightened Senses (W):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się z pasywa została zmieniona z 20/30/40/50/60 na 20/25/30/35/40%
- Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się i Attack Speedu został zmniejszony z 3 do 2 sekund
Vault (E):
- Czas w którym wartość spowolnienia spada został zmniejszony z 2 do 1.5 sekundy
Tag Team (R):
- Koszt many został zmniejszony z 100 do 100/50/0
- Czas odnowienia został zmniejszony z 140/110/80 do 3 sekund
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmieniona z 80/90/100% na 70/100/130%
- Umiejętność ta otrzymała czas castowania równy 2 sekundom
- Od teraz w trakcie trwania umiejętności Quinn nie może atakować ani używać innych ofensywnych umiejętności poza drugim użyciem R
- Otrzymanie obrażeń od turreta lub wrogiego championa, a także wszelkie unieruchamiające efekty przerywają tę umiejętność – innego rodzaju obrażenia lekko spowalniają Quinn
- Ilość zadawanych obrażeń przez Skystrike została zmieniona z 100/150/200 (+0.5 bonusowego AD) na 1.0 całkowitego AD Quinn
- Ilość zadawanych obrażeń nie jest już dłużej zwiększana w zależności od ilości brakującego HP celu
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 342.4 do 392.4
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 55 do 52
Two-Shiv Poison (E):
- Od teraz umiejętność ta nie sprawia już, że potwory i miniony mają szansę nie trafić swoich ataków
- Od teraz umiejętność ta zmniejsza Attack Speed potworów o 20-30%
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 275.6 do 325.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.04 do 57.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Ricochet (W):
- Czas odnowienia jest od teraz naliczany od początku umiejętności, a nie od momentu kiedy stracimy buffa na auto-ataki
- Czas odnowienia został zwiększony z 9/8/7/6/5 do 12/10.5/9/7.5/6 sekund
- Czas trwania buffa na auto-ataki został zmniejszony z 6 do 4 sekund
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.8 do 2.3
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.8 do 2.3
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 324 do 374
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 50 do 47
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 334 do 384
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 63 do 60
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.1 do 1.6
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 327.2 do 377.2
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 40 do 37
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.54 do 56.96
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Rapid Fire (Q):
- Umiejętność ta od teraz nie skraca czasu odnowienia na E za każdy atak wyprowadzony kiedy jest ona aktywna
- Czas odnowienia tej umiejętności nie jest już skracany za atakowanie celu z nałożonym E
- Czas odnowienia został zmniejszony z 20 do 20/19/18/17/16 sekund
Rocket Jump (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 80/105/130/155/180 na 60/110/160/210/260
- Usunięto zwiększenie obrażeń za każdy stack E
- Od teraz czas odnowienia resetuje się również przy detonacji E na wrogich championach w momencie kiedy umiejętność ta została w pełni wystackowana
Explosive Charge (E):
- Od teraz bomba wybucha od razu po nałożeniu 4 stacków (maksymalna ilość)
- Umiejętności Tristany od teraz również nakładają stacki
- Prędkość lotu bomby została zwiększona z 1800 do 2400
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.04 do 55.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Ambush (Q):
- Czas odnowienia tej umiejętności resetuje się od teraz w momencie gdy wrogi champion z nałożonym pasywem zginie
- Od teraz wejście w stealtha anuluje polecenie wyprowadzenia auto-ataku
Rat-ta-tat-tat (R):
- Czas trwania został zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Koszt many został zmniejszony ze 100/125/150 do 100
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/110/100 do 90 sekund
Hyper-Kinetic Position Reverser (R):
- Użycie tej umiejętności nie zwiększa od teraz ilości posiadanego przez nas Armora/MR o 60/90/120
- Od teraz użycie tej umiejętności zapewnia nam 30/40/50% redukcji obrażeń
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 310 do 360
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 36 do 33
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.04 do 54.66
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
Chain of Corruption (R):
- Od teraz wyświetlany jest zasięg rozprzestrzeniania się tej umiejętności (jest on widoczny zarówno dla Varusa jak i jego wrogów) w momencie gdy spell ten może przejść choćby na jeszcze jedną postac
- Na unieruchomione cele nakładane są 3 stacki W na czas trwania CC’ka
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 150/250/350 do 100/175/250
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.46 do 55.88
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.25 do 1.66
Silver Bolts (W):
- Bazowa ilość obrażeń została usunięta
- Wartość przelicznika z HP celu została zwiększona z 4/5/6/7/8% do 6/7.5/9/10.5/12%
- Dodana została minimalna ilość zadawanych obrażeń wynosząca 40/60/80/100/120
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 342.4 do 392.4
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 55 do 52
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 325.6 do 375.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 316.96 do 366.96
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 47 do 44
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość many została zwiększona z 334 do 384
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 50 do 47
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
Abyssal Scepter, Aegis of the Legion, Ancient Coin, Archangel’s Staff, Ardent Censer, Athene’s Unholy Grail, Banner of Command, Banshee’s Veil, BF Sword, Bilgewater Cutlass, Blade of the Ruined King, Bloodthirster, Bami’s Cinder, Berserker’s Greaves, Boots of Speed, Boots of Swiftness, Brawler’s Gloves, Catalyst, Caufield’s Warhammer (Nowy Przedmiot), Chain Vest, Cloak of Agility, Corrupting Potion (Nowy Przedmiot), Crystalline Bracer, Crystaline Flask, Cull (Nowy Przedmiot), Dagger, Dead Man’s Plate, Death’s Dance (Nowy Przedmiot), Doran’s Blade, Doran’s Ring, Doran’s Shield, Eye of the Watchers (Nowy Przedmiot), Eye of the Oasis (Nowy Przedmiot), Eye of the Equinox (Nowy Przedmiot), Elixir of Iron, Elixir of Ruin, Elixir of Iron, Elixir of Wrath, Enchantment: Distortion, Enchantment: Runeglaive, Essence River, Executioner’s Calling (Nowy Przedmiot), Face of the Mountain, Faerie Charm, Fiendish Codex, Forbidden Idol, Frostfang, Frost Queen’s Claim, Frozen Heart, Frozen Mallet, Giant Slayer (Nowy Przedmiot), Glacial Shroud, Guardian Angel, Guinsoo’s Rageblade, Haunting Guise, Health Potion, Hexdrinker, Hextech GunbladeHunter’s Machete, Hunter’s Potion (Nowy Przedmiot), Hunter’s Talisman (Nowy Przedmiot), Iceborn Gauntlet, Infinity Edge, Ionian Boots of Lucidity, Jaurim Fist (Nowy Przedmiot), Kindlegem, Kircheis Shard (Nowy Przedmiot), Last Whisper, Liandry’s Torment, Lich Bane, Locket of the Iron Solari, Long Sword, Lord Dominik’s Regards (Nowy Przedmiot), Luden’s Echo, Manamune Mana Potion, Maw of Malmortius, Mejai’s Soulstealer, Mercurial Scimitar, Mercury’s Treads, Mikael’s Crucible, Morellonomicon Mortal Reminder (Nowy Przedmiot),Nashor’s Tooth, Negatron Cloak, Ninjas Tabi, Nomad’s Medallion, Ohmwrecker, Phage, Phantom Dancer, Poacher’s Knife, Quicksilver Sash, Rabadon’s Deathcap, Randuin’s Omen, Ranger’s Trailblazer, Rapid Firecannon (Nowy Przedmiot),Raptor Cloak,Ravenous Hydra, Recurve Bow, Refillable Potion (Nowy Przedmiot), Rejuvenation Bead, Relic Shield, Righteous Glory, Ruby Sighstone, Rod of Ages, Runaan’s Hurricane, Rylai’s Crystal Scepter, Sapphire Crystal, Scrying Orb (Trinket), Seeker’s Armguard, Sheen, Sightstone, Spectre’s Cowl, Spellthief’s Edge, Spirit Visage, Stattik Shiv, Stalker’s Blade, Sterak’s Gage, Stinger, Sunfire Cape, Skirmisher’s Sabre, Stealth Ward,Sweeping Lens (Trinket) Sword of the Occult, Vision Ward, Talisman of Ascension, Targon’s Brace, Tear of the Godess, The Black Cleaver, The Brutalizer, The Dark Seal (Nowy Przedmiot), Thornmail, Tiamat, Titanic Hydra, Tracker’s Knife (Nowy Przedmiot), Trinity Force, Twin Shadows, Vampiric Scepter, Vision Ward, Void Staff, Warden’s Mail, Warding Totem (Trinket), Warmog’s Armor, Will of the Ancients, Wit’s End, Youmuu’s Ghostblade, Zeal, Zeke’s Harbinger, Zephyr, Zhonya’s Hourglass, Zz’Rot Portal
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Koszt został zmniejszony z 2450 do 2370
- Koszt został zmniejszony z 1600 do 1500
- Wartość aury MR została zmniejszona z 15 do 10
Ancient Coin
- Koszt został ustalony na 350
- Ilość złota otrzymywaną za pobliską śmierć miniona została zwiększona z 3 do 4
Archangel’s Staff
- Koszt: 3000->3100
Ardent Censer
- Koszt został zwiększony z 2100 do 2200
Athene’s Unholy Grail
- Koszt został zwiększony z 2700 do 2800
Banner of Command
- Koszt został zwiększony z 2750 do 2900
Banshee’s Veil
- Koszt został zwiększony z 2700 do 2900
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 450 do 500
- Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 60 do 70
BF Sword
- Koszt został zmniejszony z 1550 do 1300
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Koszt został zwiększony z 1400 do 1650
- Ilość przyznawanego lifestealu została zwiększona z 8% do 10%
Blade of the Ruined King
- Koszt został zwiększony z 3250 do 3400
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zmniejszona z 8% do 6% obecnego HP celu
Bloodthirster
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 80 do 75
- Lifesteal nie jest już dłużej unique
- Koszt został zwiększony z 3500 do 3700
- Receptura została zmieniona na: BF Sword + Long Sword + Vamp Scepter
Bami’s Cinder
- Koszt został zwiększony z 1000 do 1100
Berserker’s Greaves
- Koszt został zwiększony z 1000 do 1100
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zwiększona z 25% do 30%
Boots of Speed
- Koszt został zmniejszony z 325 do 300
Boots of Swiftness
- Koszt został zmniejszony z 1000 do 800
- Ilość przyznawanego Movement Speedu została zwiększona z 60 do 65
Brawler’s Gloves
- Ilość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne została zwiększona z 8% do 10%
Catalyst
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 200 do 225
Caufield’s Warhammer (Nowy Przedmiot):
Chain Vest
- Koszt został zwiększony z 750 do 800
Cloak of Agility
- Koszt: 730->800
- Szansa na uderzenie krytyczne : 15%->20%
Corrupting Potion (Nowy Przedmiot):
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 5-10 do 15-30
Crystalline Bracer
- Koszt został zwiększony z 600 do 650
Crystaline Flask:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Cull (Nowy Przedmiot):
Dagger
- Ilość przyznawanego Attack Speedy została zmniejszona z 15% do 12%
- Koszt został zmniejszony z 450 do 300
Dead Man’s Plate
- Koszt został zwiększony z 2750 do 2800
Death’s Dance (Nowy Przedmiot):
- Ilość obrażeń otrzymywanych jako Bleed została zmieniona z 20% z 5 sekund na 12% z 3 sekund
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 70 do 80
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 7 do 8
- Koszt przedmiotu został zwiększony z 440 do 450 sztuk złota
Doran’s Ring
- Ilość przyznawanej regeneracji many na 5 sekund została zmieniona z 3 na 50% bazowej regeneracji many
- Koszt przedmiotu został zwiększony z 440 do 450 sztuk złota
Eye of the Watchers (Nowy Przedmiot):
- Częstotliwość z jaką pasyw tego przedmiotu może zostać aktywowany została zmniejszona z 4 do 3 razy na 30 sekund
Eye of the Oasis (Nowy Przedmiot):
Eye of the Equinox (Nowy Przedmiot):
Elixir of Iron
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 0 do 300
- Przedmiot ten nie redukuje już dłużej spowolnień
Elixir of Ruin:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Elixir of Sorcery
- Koszt został zwiększony z 400 do 500
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 40 do 50
Elixir of Wrath
- Koszt została zwiększona z 400 do 500
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 25 do 30
- Wartość uleczenia z Bloodlusta została zwiększona z 10% do 15%
- Kille nie przedłużają już dłużej czasu trwania tego eliksiru
Enchantment: Distortion
- Wartość redukcji czasu odnowienia Flasha, Teleporta i Ghosta została zmniejszona z 20% do 15%
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się po użyciu flasha została zmniejszona z 30% do 20%
Enchantment: Runeglaive
- Receptura została zmieniona na: Jungle Item + Amp. Tome + Sheen + 140g
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 50 do 40
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 200 do 250
Essence River:
- Całkowity koszt został zwiększony z 3500 do 3600
Face of the Mountain
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 450
- Ilość generowanego złota na 10 sekund została zwiększona z 0 do 2
- Wartość uleczenia z pasywa została zmniejszona z 50(+1% maksymalnego HP) do 50
- Eksplozja tarczy nie zadaje teraz obrażeń ale za to spowalnia trafionych wrogów o 40% na 2 sekundy
Faerie Charm
- Koszt został zmniejszony z 180 do 125
Fiendish Codex
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 30 do 25
- Koszt został zmniejszony z 825 do 800
Forbidden Idol
- Koszt został zmniejszony z 600 do 550
Frostfang
- Koszt został zmniejszony z 865 do 850
- Receptura została zmieniona na: Spellthief’s Edge + Faerie Charm + 375g
- Ilość przyznawanej regeneracji many została zwiększona z 50% do 100%
- Wartość generowanego złota została zwiększona z 10 do 15
- Czas trwania spowolnienia z aktywa został zwiększony z 2.5 do 4 sekund
Frozen Heart
- Koszt został zwiększony z 2600 do 2800
Frozen Mallet
- Koszt został zmniejszony z 3300 do 3100
- Receptura została zmieniona na: J. First + Pickaxe + Ruby Crytstal + 525 gold
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 700 do 650
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 30 do 40
Giant Slayer (Nowy Przedmiot):
- Koszt został zwiększony z 900 do 1000
Guardian Angel
- Koszt został zwiększony z 2800 do 2900
- Ilość przyznawanego armora została zwiększona z 50 do 60
- Ilość przyznawanych magic resist została zwiększona z 50 do 60
Guinsoo’s Rageblade:
Haunting Guise
- Koszt został zwiększony z 1500 do 1600
Health Potion
- Koszt został zwiększony z 35 do 50
Hexdrinker
- Koszt został zmniejszony z 1450 do 1300
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 25 do 20
- Ilość przyznawanych magic resist została zmniejszona z 35 do 30
- Wartość tarczy została zmieniona z 250 na 110-280 (w zależności od levelu)
Hextech Gunblade
- Usunięto lifesteal i spellvamp
- Nowy Unique Passive – leczymy się o 15% zadanych obrażeń (jest to trzykrotnie mniej efektywne w przypadku AOE)
- Usunięto Reload aktywa
Hunter’s Machete:
Hunter’s Potion (Nowy Przedmiot):
Iceborn Gauntlet
- Koszt został zmniejszony z 2850 do 2700
- Ilość przyznawanego armora została zwiększona z 60 do 65
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 30 do 0
- Wartość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 10% do 20%
- Rozmiar strefy spowolnienia stackuje się od teraz z bonusowym armorem
Infinity Edge
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 80 do 65
- Koszt został zmniejszony z 3800 do 3600
- Damage uderzeń krytycznych jest od teraz zwiększany o 50%
Ionian Boots of Lucidity
- Koszt został zmniejszony z 1000 do 800
- Wartość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zmniejszona z 15% do 10%
- Redukcja czasu odnowienia działa od teraz również na Summoner Spelle
Kircheis Shard (Nowy Przedmiot):
Last Whisper:
- Koszt został zwiększony z 3000 do 3200
- Koszt został zwiększony z 3000 do 3200
- Receptura została zmieniona na: Blasting Wand + Sheen + Aether Wisp
- Wartość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 0% do 10%
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 5% do 7%
- Koszt został zmniejszony z 2750 do 2500
- Czas trwania tarczy został zmniejszony z 5 do 2 sekund
- Koszt został zmniejszony z 360 do 350
Lord Dominik’s Regards (Nowy Przedmiot):
- Całkowity koszt zbudowania przedmiotu został zwiększony z 2500 do 2700
- Koszt został zwiększony z 3000 do 3200
- Koszt został zwiększony z 2200 do 2400
Mana Potion:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Maw of Malmortius:
Mercury’s Treads
- Koszt został zmniejszony z 1200 do 1100
- Ilość przyznawanego Tenacity została zmniejszona z 35% do 20%
Mikael’s Crucible
- Koszt został zmniejszony z 2450 do 2300
- Ilość przyznawanego MR została zmniejszona z 40 do 35
Morellonomicon
- Koszt został zwiększony z 2300 do 2550
Mortal Reminder (Nowy Przedmiot):
- Całkowity koszt zbudowania przedmiotu został zwiększony z 2500 do 2700
Nashor’s Tooth
- Ilość przyznawanego attack speeda została zwiększona z 40% do 50%
Negatron Cloak
- Koszt został zmniejszony z 800 do 720
- Ilość przyznawanego magic resist została zmniejszona z 45 do 40
Ninjas Tabi
- Ilość przyznawanego armora została zwiększona z 25 do 30
- Koszt został zwiększony z 1000 do 1100
Nomad’s Medallion
- Koszt został zmniejszony z 865 do 850
- Receptura została zmieniona na: Ancient Coin + F. Charm + Rejuv. bead + 225g.
- Ilość przyznawanego Movement Speedu została zmniejszona z 10 do 0
- Ilość generowanego złota na 10 sekund została zmniejszona z 2 do 0
- Wartość przyznawanej regeneracji many została zwiększona z 25% do 50%
- Ilość złota generowanego z pasywa została zwiększona z 4 do 6
Ohmwrecker
- Koszt został zwiększony z 2600 do 2650
Phage
- Koszt został zmniejszony z 1325 do 1250
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 20 do 15
Phantom Dancer (Przedmiot ten został zreworkowany):
Poacher’s Knife:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Quicksilver Sash
- Koszt został zwiększony z 1250 do 1300
Rabadon’s Deathcap
- Koszt został zwiększony z 3500 do 3800
Randuin’s Omen
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 400 do 450
- Koszt został zwiększony z 2700 do 3000
Ranger’s Trailblazer:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Rapid Firecannon (Nowy Przedmiot):
Raptor Cloak
- Receptura została zmieniona an Rejuv. Bead + Chain Vest + 250g
Ravenous Hydra
- Koształ zwiększony z 3300 do 3600
- Od teraz możesz bez dodatkowych kosztów wymieniać Ravenous Hydre zTitanic Hydrą
Recurve Bow
- Koszt został zmniejszony z 1100 do 1000
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 30% do 25%
- Ilość dodatkowych obrażeń on-hit została zwiększona z 10 do 15
Refillable Potion (Nowy Przedmiot):
Rejuvenation Bead
- Koszt został zmniejszony z 180 do 150
Relic Shield
- Koszt został zmniejszony z 365 do 350
- Przyrost złota na 10 sekund został zwiększony z 0 do 2
Righteous Glory
- Koszt został zwiększony z 2400 do 2600
Rod of Ages
- Koszt został zwiększony z 2700 do 3000
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 60 do 80
Runaan’s Hurricane
- Receptura została zmieniona na: Zeal + Recurve Bow + 300g
- Ilość przyznawanego Attack speedu została zmniejszona z 70% do 40%
- Ilość przyznawanej szansy na uderzenie krytycznej została zwiększona z 0% do 35%
- Ilość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 0% do 5%
- Ilość zadawanych obrażęń on hit została zwiększona z 10 do 15
- Dodatkowe pociski od teraz zadają obrażenia równe 25% AD, a w dodatku mogą one uderzyć krytycznie zadając 50% AD
Rylai’s Crystal Scepter
- Koszt został zwiększony z 3000 do 3200
Sapphire Crystal
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 200 do 250
- Koszt został zmniejszony z 400 do 350
Scrying Orb (Trinket)
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Seeker’s Armguard
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 25 do 20
- Ilość przyznawanego armora została zmniejszona z 30 do 25
Sheen
- Koszt został zmniejszony z 1250 do 1050
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 25 do 0
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 200 do 250
- Wartość przyznawanej redukcji do czasu odnowienia została zwiększona z 0% do 10%
Sightstone
- Całkowita ilość ładunków została zmniejszona z 4 do 3
- Czas trwania wardów został zmniejszony z 180 do 150 sekund
Spectre’s Cowl
- Koszt został zmniejszony z 1200 do 1100
- Ilość przyznawanego MR został zmniejszony z 40 do 35
Spellthief’s Edge
- Ilość złota generowanego z pasywa zostaa zwiększonego z 5 do 8
- Koszt został zmniejszony z 365 do 350
Spirit Visage
- Koszt został zwiększony z 2700 do 2800
- Ilość przyznawanego HP została zwiększonego z 400 do 500
- Ilość przyznawanych MR została zwiększona z 60 do 70
- Receptura tego przedmiotu została zmieniona na Hunter’s Talisman + Hunter’s Machete +350g
Stealth Ward:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Sterak’s Gage
- Receptura została zmieniona na: Receptura została zmieniona na: J. Fist + Ruby Crystal
- Koszt został zwiększony z 2550 do 2700
Stinger
- Koszt został zmniejszony z 1250 do 1200
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zwiększona z 40% do 50%
Sunfire Cape
- Koszt został zwiększony z 2600 do 2700
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 450 do 500
Sweeping Lens (Trinket)
- Zasięg castowania i sweepa od teraz skaluje się wraz z poziomem
- Przedmiot ten od teraz może zostać ulepszony w Oracle Alteration po osiągnięciu 9 poziomu
Sword of the Occult:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Talisman of Ascension
- Koszt został zwiększony z 2100 do 2200
- Ilość przyznawanego movement speedu została zmniejszona z 20 do 0
- Ilość generowanego złota na 10 sekund została zmniejszona z 2 do 0
- Ilość generowanego złota z pasywa za śmierć pobliskiego miniona została zwiększona z 4 do 6
- Czas odnowienia aktywa został zwiększony z 40 do 60 sekund
Targon’s Brace
- Koszt został zmniejszony z 865 do 850
- Receptura została zmieniona na: Relic Shield + Rejuv. Bead + 350g
- Ilość generowanego złota na 10 sekund została zwiększona z 0 do 2
Tear of the Godess
- Koszt został zwiększony z 720 do 750
The Black Cleaver
- Koszt został zwiększony z 3000 do 3500
- Receptura została zmieniona na: Phage + C. Warhammer + 1150g
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 40 do 55
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 400 do 300
The Brutalizer:
- Przedmiot ten został usunięty z gry
The Dark Seal (Nowy Przedmiot):
- Ilość AP przyznawanego za każdy stack została zwiększona z 2 do 3
- Ilość zdobywanych stacków za zabójstwo została zmniejszona z 3 do 2
- Ilość stacków, które tracimy przy śmierci została zmniejszona z 6 do 4
- Koszt został zwiększony z 2300 do 2350
Tiamat
- Koszt został zmniejszony z 1900 do 1250
- Receptura została zmieniona na: Pickaxe + Rejuv bead
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 40 do 30
- Wartość przyznawanej regeneracji HP została zmniejszona z 100% do 50% został
- Dotychczasowy pasyw został usunięty
Tracker’s Knife (Nowy Przedmiot):
Trinity Force
- Wartość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 0% do 10%
- Ilość przyznawanej many została zwiększona z 200 do 250
- Ilość przyznawanego Movement Speedu została zmniejszona z 8% do 5%
- Wartość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne została zwiększona z 10% do 20%
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 30% do 15%
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 30 do 25
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 30 do 0
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Vampiric Scepter
- Koszt został zwiększony z 800 do 900
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 10 do 15
- Ilość przyznawanego Lifesteala została zwiększona z 8% do 10%
Vision Ward
- Cena została zmniejszona z 100 do 75
- Koszt został zwiększony z 2500 do 2650
- Ilość przyznawanego armora została zmniejszona z 45 do 40
- Od teraz przedmiot ten już przy zakupie posiada dwa ładunki
- Zasięg warda i czas recharge’u od teraz skaluje się wraz z poziomem
- Od teraz przedmiot ten może zostać ulepszony w Farsight alteration po osiagnięciu 9 poziomu
- Wartość redukcji cooldownu została zmniejszona z 66% do 60%
Warmog’s Armor
- Koszt został zwiększony z 2750 do 2850
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 800 do 850
Will of the Ancients
- Koszt został zmniejszony z 2500 do 2300
Wit’s End
- Koszt został zwiększony z 2550 do 2800
- Ilość przyznawanych Magic resistów została zmniejszona z 40 do 30
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 50% do 40$
- Ilość obrażęń On-hit została zmniejszona z 42 do 40
Youmuu’s Ghostblade
- Koszt został zwiększony z 2700 do 3200
- Wartość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne została zmniejszona z 15% do 0%
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 30 do 65
- Receptura została zmieniona na:
Zeal
- Koszt został zwiększony z 1100 do 1200
- Ilość przyznawanego Attack speedu została zmniejszona z 20% do 15%
- Wartość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne została zwiększona z 10% do 20%
Zeke’s Harbinger
- Koszt został zwiększony z 2250 do 2350
Zephyr
- Koszt został zmniejszony z 2850 do 2600
- Ilość przyznawanego Attack speedu została zmniejszona z 50% do 40%
Zhonya’s Hourglass
- Koszt został zwiększona z 3000 do 3500
- Ilość przyznawanego Armora została zmniejszona z 50 do 45
Zz’Rot Portal
- Koszt został zmniejszony z 2750 do 2700
- Wartość przyznawnej regeneracji HP została zmniejszona z 150% do 125%
Victorious Sivir – nagroda za rankedy
Kliknij, aby rozwinąć
Clarity:
- Ten Summoner Spell nie może być już używany na Summoner’s Rift, jednak nadal jest on dostępny na ARAM-ie i Dominionie
Clairvoyance:
- Ten Summoner Spell nie może być już używany na Summoner’s Rift, jednak nadal jest on dostępny na ARAM-ie i Dominionie
Teleport
- Od teraz użycie tego spella na wieży nie skraca jego czasu odnowienia
Kliknij, aby rozwinąć
- Zmienione zostały następujące statystyki w Inner/Outer Turrecie:
- Ilość HP została zwiększona z 1000/1300 do 3500
- Ilość armora/MR została zmniejszona ze 100 do 0
- Zmienione zostały następujące statystyki w Nexusie/Inhibitorze:
- Ilość HP została zwiększona z 1300/1500 do 4000
- Ilość armora/MR została zmniejszona ze 1000 do 0
- Wartość przyrostu złota na 10 sekund została zwiększona z 19 do 20.4. Zmianie uległa również ilość złota zdobywana za zabójstwo
- Ilość obrażeń zadawanych z AP turretom została zwiększona z 0.4 do 0.5
- Ilość złota, z która zaczynają wszyscy gracze została zwiększona do 500
- Z gry usunięte zostało Homeguard Enchantment, ale efekt itemu jest od teraz obecny automatycznie dla wszystkich graczy po 20 minucie – ta zmiana planowana jest dopiero na patch 5.23
- Wartość efektu Grevious Wound została zmniejszona z 50% do 40%
- Miniony spawnują się teraz 15 sekund wcześniej
- Efekty takie jak Dodge (E Jaxa), Block (pasyw Pantheona), blind (Q Teemo) oddziałują inaczej z wieloma elementami gry
- Miniony tracą od teraz zainteresowanie wrogami znajdującymi się w jungli lub w rzece
- Od teraz za zabijanie przeciwników bez zostania zabitym nasz champion będzie zyskiwał Bounty, przykładowo zabicie w ten sposób 2 przeciwników przesuwa naszego bohatera do tieru 2 Bounty (i każde kolejne zabójstwo przesuwa go do wyższego tieru). Co ważne nasza śmierć nie resetuje już całkowociie liczniku Bounty, a jedynie powoduje że nasz champion spada o 3 tiery (jeśli znajdujemy się w tieru 3 lub niższym to licznik zostanie całkowicie zresetowany). W związku z tym do health bara naszych postaci dodano specjalne grafiki symbolizujące tier Bounty, w których się one teraz znajdują. (grafiki te będą widoczne zarówno dla sojuszników jak i wrogów). Od teraz zabicie przeciwnika z Bounty przyzna dodatkowe złoto całemu naszemu teamowi (jego ilość zostanie pokazana przeciwnemu teamowi). W związku z tą zmianą całkowicie usunięto dodatkowe złoto czerpane z assist strike’ów. Dokładniejsze wartości wspomnianych bonusów prezentują się następująco:Tier 1: 20 Globalnego Złota – Do tego tieru dostać możemy się tylko umierając w momencie bycia w tierze 4
Tier 2: 30 Globalnego Złota
Tier 3: 60 Globalnego Złota
Tier 4: 70 Globalnego Złota
Tier 5: 90 Globalnego Złota (Maksymalna Ilość) - Dodano nowy wskaźnik pokazujący się kiedy, któryś z graczy znajduje się na killing spree
- Dodano nowego potwora w jungli zwanego Rift Herald, który pojawia się w jamie Barona. Więcej szczegółów na jego temat znaleźć możecie poniżej:
Lokacja/Czas:- Potwór ten spawnuje się w jamie Barona
- Po raz pierwszy pojawia się on w 4 minucie
- Jego respawn trwa 5 minut
- Potwór ten znika w 19:45 chyba, że znajduje się on w walce, jednak musi on zniknąć w 19:55 bez względu na wszystko
Szczegóły pojedynku:
- Potwór ten wyprowadza tylko meele ataki, jednak będzie uderzał naprawdę mocno. Żeby się z nim zmierzyć trzeba będzie być gotowym przyjąć na siebie cios
- Jego oko co jakiś czas będzie się otwierać narażając go na dodatkowy true damage od ataków w plecy równy 15% maksymalnego HP Rift Heralda – jeśli po tym ciosie Rift Herald będzie miał mniej niż 15% maksymalnego HP będziemy mogli dodatkowo ponownie uderzyć zadając dodatkowe obrażenia
- Będzie on przyjmował 35% mniej obrażeń od zasięgowych ataków
Szczegóły związane z nagrodą:
- +50 golda dla każdego członka teamu, który go zabił
- Zabójca dostanie dodatkowo buff nazwany “Doom’s Eve”:
- Wszystkie obrażenia (za wyjątkiem true damage’a) zwiększane są o 10%, + 40 MS
- Wzmocnienie do recallu identyczne z tym otrzymywanym od Barona
- Zwiększenie o 40% Attack Speedu pobliskich minionów
- W jungli zmianie uległy statystyki następujących potworów:
Crimson Raptor:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 140 do 130
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 41 do 62
Raptor:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona z 250 do 225
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 5 do 0
Greater Murk Wolf:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 142 do 132
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 53 do 68
- Zasięg auto-ataku został zwiększony ze 125 do 175
Murk Wolf:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona z 420 do 380
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 6 do 0
Ancient Krug:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 150 do 140
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 60 do 81
- Zasięg auto-ataku został zmniejszony z 190 do 150
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 73 do 68
Krug:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona z 540 do 500
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 12 do 0
- Bazowa ilość magic resist została zwiększona z -10 do 0
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 35 do 32
Gromp:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona z 200 do 190
- Ilość przyznawanego golda została zwiększona z 62 do 86
- Bazowa ilość magic resist została zmniejszona z 0 do -10
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 83 do 75
Blue Sentinel:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 100 do 90
- Ilość przyznawanego golda została zwiększona z 36 do 58
- Bazowa szansa na uderzenie krytyczne została zmniejszona z 1 do 0
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 20 do 10
Sentinels:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 400 do 375
- Bazowa ilość Magic Resist została zwiększona z 0 do 10
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 8 do 0
Red Brambleback:
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 100 do 90
- Ilość przyznawanego golda została zwiększona z 36 do 58
- Wartość przyrosut AD na poziom została zmniejszona z 1 do 0
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 20 do 10
Cinderlings
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 400 do 375
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 8 do 0
- Bazowa ilość magic resist została zwiększona z 0 do 10
Kliknij, aby rozwinąć
- Całkowitej zmianie uległy drzewka specjalizacji i między innymi na końcu każdego drzewka dodano kluczową, bardzo potężną specjalizację. Dokładny opis właśnie kluczowych specjalizacji znaleźć możecie poniżej:
Drzewko defensywne:
- Bond of Stone: 4% redukcji obrażeń. Jeśli w pobliżu przebywa sojusznik, bonus jest podwajany oraz przyjmujesz 8% obrażeń za swojego towarzysza (efekt wyłącza się gdy twoje zdrowie spada poniżej 15% maksymalnego stanu).
- Grasp of the Undying: twój następny auto atak kradnie przeciwnikowi 3% twojego maksymalnego HP. Umiejętność odnawia się co 4 sekundy.
- Strength of the Ages: Zabicie oblężniczego miniona lub dużego potwora w dżungli przez ciebie lub sojusznika dodaje permamentnie 20 oraz 10 HP. Maksymalnie można w ten sposób zdobyć 300 dodatkowych punktów zdrowia. Po osiągnięciu wartości maksymalnej zabijanie tych stworów przywraca 100HP.
Drzewko użytkowe:
- Windspeaker’s Blessing: Tarcze i heale, których używasz są o 10% silniejsze. Do tego wzmacniają one armor i magic ressist o 15% przez 3 sekundy po użyciu. Efekt nie działa na twojej postaci.
- Thunderlord’s Decree: Co trzeci atak lub umiejętność użyta na wrogim championie wywoła wyładowanie na obszarze wokół niego, które zada 10x poziom+20% bonusowego AD + 10% AP magicznych obrażeń. Czas odnowienia – 30 sekund.
- Stormraider’s Surge: Zadanie obrażeń wynoszących co najmniej 30% maksymalnego HP przeciwnika w przeciągu 2 sekund przyspieszy twoją postać o 35% przez 3 sekundy. Czas odnowienia – 10 sekund.
Drzewko ofensywne:
- Deathfire Touch: Twoje umiejętności zadadzą przeciwnikowi dodatkowe 6 + 50% bonusowego AD + 20% AP magicznych obrażeń przez 3 sekundy. (Efekt dla umiejętności AOE oraz zadających obrażenia rozłożone w czasie będzie o połowe krótszy).
- Warlord’s Bloodlust: Uderzenie krytyczne uleczy twoją postać o 15% zadanych obrażeń oraz zwiększy prędkość ataku o 20% na 4 sekundy. Czas odnowienia – 2 sekundy.
- Fervor of Battle: Każdy auto atak doda 1 ładunek zapału na 5 sekund (maksymalnie można mieć ich 10). Każdy ładunek doda ci od 1 do 8 AD zależnie od poziomu.
Podstawowe specjalizacje również dotknęły zmiany:
Defensywne poziom 1 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 regeneracji HP co 5 sekund.
- Unyielding: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% odporności na magię i pancerza
Defensywne poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Tough Skin:Otrzymujesz 2 punkty obrażeń mniej od podstawowych ataków bohaterów i potworów w jungli.
- Explorer: +12 prędkości ruchu na rzece i w krzakach.
Defensywne poziom 3 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów)
- Runic Armor: Wzmacnia wszystkie tarcze i efekty lecznicze użyte na tobie o 1.6%/3.2%/4.8%/6.4%/8% (wzmocnione zostają także lifestal i regeneracja HP).
- Veteran’s Scars: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% dodatkowego HP.
Defensywne poziom 4 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Insight: Summoner spelle mają skrócony cooldown 15%.
- Perseverance: +50% regeneracji HP. Bonus wzrasta do 200% jeśli twoje HP spadło do 20%.
Defensywne poziom 5 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów)
- Swiftness: +3%/6%/9%/12%/15% Tenacity i odporności na spowolnienia.
- Legendary Guardian: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 dodatkowego pancerza i odporności na magię za każdego wrogiego championa w pobliżu.
Użytkowe poziom 1 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Wanderer: +0.6%/1.2%/1.8%/2.4%/3% dodatkowej szybkości ruchu poza walką.
- Savagery: Podstawowe ataki oraz umiejętności atakujące tylko 1 cel zadają dodatkowe 1/2/3/4/5 obrażeń dla minionów i potworów z dżungli.
Użytkowe poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Runic Affinity: Wydłuża czas trwania buffów o 15%.
- Secret Stash: Mikstury, eliksiry itd. działają o 10% dłużej. Oprócz tego mikstury zostają zastąpione przez ciasteczka, które dodatkowo przywracają natychmiastowo 20 HP i 10 many zaraz po użyciu.
Użytkowe poziom 3 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Merciless: Wzmacnia obrażenia dla przeciwników poniżej 40% Hp o 1/2/3/4/5%.
- Meditation: Co 5 sekund przywraca 0.3%/0.6%/0.9%/1.2%/1.5% twojej brakującej many.
Użytkowe poziom 4 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Bandit: Daje 1 monetę za każdego miniona zabitego przez sojuszników. Do tego daj 3 monety(lub 10 jeśli jesteś postacią walczącą wręcz) za trafienie przeciwnego championa auto atakiem. Nie możesz jednak dostać złota za trafienie przeciwników częściej niż raz na 5 sekund.
- Dangerous Game: Zabójstwa i asysty przywracają 5% twojego brakującego HP i many.
Użytkowe poziom 5 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Precision: Zyskujesz dodatkowe 0.6/1.2/1.8/2.4/3 i .06/.12/.18/.24/.3 pancerza i przebicia odporności na magię co poziom.
- Intelligence: Redukcja cooldownów o 1%/2%/3%/4%/5% i zwiększa maksymalną wartość redukcji cooldownów o 1%/2%/3%/4%/5%. Innymi słowy maksymalna wartość cdr wynosi wtedy 41-45%.
Ofensywne poziom 1 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4% szybkości ataku
- Sorcery: Wzmacnia obrażenia z umiejętności o 0.4/0.8/1.2/1.6/2.0%.
Ofensywne poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Double Edged Sword: Walczący wręcz- Zwiększa zadawane obrażenia o 3%, ale zwiększa przyjmowane o 2%. Postacie zasięgowe – zadawane oraz przyjmowane obrażenia wzrastają o 2%.
- Feast: Zabicie jednostki przywraca 20 HP. Czas odnowienia – 20 sekund.
Ofensywne poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Vampirism: +0.5/1.0/1.5/2.0/2.5% kradzieży życia i wampiryzmu zaklęć.
- Natural Talent: +2/4/6/8/10 AD i +3/6/9/12/15 AP na poziomie 18
Ofensywne poziom 4 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Bounty Hunter: Każde zabójstwo zwiększa zadawane obrażenia o 1%.
- Oppressor: Zadajesz 2,5% więcej obrażeń dla postaci, których ruch został utrudniony (stun, snare, slow itd.).
Ofensywne poziom 5 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% penetracji pancerza
- Piercing Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% penetracji magicznej
Nowe skiny na wardy, Nowe ikony przywoływacza, Nagrody za rankedy, Zmiany w wardach
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodane zostały również nowe skórki na wardy także będące nagrodami za odpowiednie osiągnięcia w obecnym sezonie rankingowym. Skiny te prezentują się następująco:
- Dodane zostały nowe ikony przywoływacza powiązane z nadchodzącymi All-Starsami. Wybranie ikony przedstawiającej logo jednej z drużyn dodatkowo aktywuje specjalne finishery.
- Dodane zostały nowe ikony przywoływacza będące nagrodą za zajęcie odpowiedniego miejsca w drabince rankingowej w bieżącym sezonie. Wspomniane ikony prezentują się następująco:
- Dodane zostały również nowe obramówki, takżece będą nagrodą za tegoroczne rankedy. Ich wygląd prezentuje się następująco:
- W momencie, w którym zniszczymy warda na polu bitwy pozostaje przez jakiś czas (póki co czas ten wydaje się być losowy – część odłamków obecna jest przez 30 semund-1 minutę, a niektóre aż przez 5 minut) mały odłamek, który prezentuje się następująco: