Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.21. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Feast (R):
- Od teraz zabicie wrogiego championa przy użyciu tej umiejętności przyzna Cho’Gathowi 2 stacki Feasta
- Od teraz zabicie jednostki przy użyciu tej umiejętności w momencie posiadania 6 stacków Feasta uleczy Cho’Gatha o ilość HP otrzymywaną ze stacka (wartość uleczenia zostanie podwojona jeśli w ten sposób zabity zostanie wrogi champion) – zmiana ta obecnie zniknęła z opisu umiejętności, jednak mimo to nadal jest ona dostępna w grze
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 631 do 580
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 82
Parrley (Q):
- Umiejętność ta nie przywraca już dłużej 50% many przy zabiciu swojego celu
- Koszt many został zmniejszony z 50 do 40
Netherblade (W):
- Wartość przelicznika z AP na aktywie została zwiększona z 0.6 do 0.7
- Czas odnowienia został zmniejszony z 9 do 7 sekund
Harvesters of Sorrow (W):
- Wartość bonusu do doświadczenia przy zabijaniu minionów w pobliżu sojusznika został zmniejszony ze 100% doświadczenia wędrującego do sojuszników do 50% doświadczenia wędrującego do sojuszników
Blade of the Exile (R):
- Czas odnowienia został zwiększony z 110/85/50 do 130/95/60 sekund
Baleful Strike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 do 70/110/150/190/230
Dark Matter (W):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 120/170/220/270/320 do 100/150/200/250/300
Time In a Bottle (Nowy Pasyw):
- Zilean co 5 sekund magazynuje 2/3.5/5/6/12 (wartości te zmieniają się na 1/6/11/16/18 poziomie) punktów doświadczenia. – doświadczenie zaczynamy zdobywać w 120 sekundzie gry
- Kiedy Zilean zbierze wystarczającą liczbę doświadczenia by sprawić, że dany sojusznik awansuje na kolejny poziom, może on nacisnąć prawym przyciskiem myszy na jego postać by przekazać mu to doświadczenie.Sam Zilean otrzymuje tyle samo punktów doświadczenia co wybrany sojusznik.
- Umiejętność ta nie może być użyta w trakcie walki.
Time Bomb (Q):
- Poprawiona została logika przyklejania się bomby do danego celu, timing animacji, a także dodane zostały nowe cząsteczki wyświetlane w momencie przyklejenia się bomby do celu. – naprawione zostało również kilka błędów związanych z tą umiejętnością
Slayer Jinx – 1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Zombie Nunu – 1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Slayer Pantheon – 975 RP
Kha’Zix
Kliknij, aby rozwinąć
- Zaktualizowany został wskaźnik izolacji Kha’Zixa w jego klasycznym skinie, a także skórce z serii Guardian of the Sands, dzięki czemu jest on bardziej widoczny i bardziej pasuje do wskaźnika obecnego w skinie Mecha.
Zaktualizowane historie bohaterów, Zaktualizowany system zgłaszania graczy, Dwa nowe login screeny, Nowe Ikony Przywoływacza
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Zaktualizowane zostały znajdujące się w kliencie historie części postaci związanych z Shadow Isles i obecnie w angielskiej wersji językowej prezentują się one następująco:
Mordekaiser
”All things must die… and yet I live on.”
The baleful revenant Mordekaiser is among the most terrifying and hateful spirits haunting the Shadow Isles. He has existed for countless centuries, shielded from true death by necromantic sorcery and the force of his own dark will. Those who dare face Mordekaiser in battle risk a horrific curse: he enslaves his victims’ souls to become instruments of destruction.
Warto wspomnieć również, że w tym patchu tytuł Mordekaisera został zmieniony z “The Master of Metal” na “The Lord of the Death”
Hecarim
“Break their ranks and ride them down without mercy. Crush the living and feast on their terror.”
Hecarim is an armored colossus who charges from the Shadow Isles at the head of a deathly host of spectral horsemen to hunt the living. A monstrous fusion of man and beast, cursed to ride for eternity, Hecarim revels in slaughter and crushing souls beneath his armored hooves
Kalista
”When wronged, we seek justice. When hurt, we strike back. When betrayed, the Spear of Vengeance strikes!”
A specter of wrath and retribution, Kalista is the undying spirit of vengeance, an armored nightmare summoned from the Shadow Isles to hunt deceivers and traitors. The betrayed may cry out in blood to be avenged, but Kalista only answers those whose cause she deems worthy of her skills. Woe betide those who become the focus of Kalista’s wrath, for any pact sealed with this grim hunter can only end on the cold fire of her soul-spears.”
Karthus
“‘Death is not the end of the journey, it is just the beginning…”
The harbinger of oblivion, Karthus is an undying spirit whose haunting songs are a prelude to the horror of his nightmarish appearance. The living fear the eternity of undeath, but Karthus sees only beauty and purity in its embrace, a perfect union of life and death. When Karthus emerges from the Shadow Isles, it is to bring the joy of death to mortals as an apostle of the unliving.
Thresh
”The mind is a wondrous thing to tear apart.”
Sadistic and cunning, Thresh is a restless spirit who prides himself on tormenting mortals and breaking them with slow, excruciating inventiveness. His victims suffer far beyond the point of death, for Thresh wreaks agony upon their souls, imprisoning them in his lantern to torture for all eternity.”
- Zaktualizowane zostały kategorie używane do reportowania gracza i ich zaktualizowana wersja prezentują się one obecnie w następujący sposób (w przeciwieństwie do obecnego systemu, po aktualizacji będziemy mieli możliwość zaznaczania do trzech kategorii na raz przy zgłaszaniu danego gracza):
- Dodane zostały dwa nowe login screeny powiązane z trwającymi właśnie Mistrzostwami Świata, a także nowymi skórkami przygotowanymi na Harrowing i wspomniane loginy prezentują się w następujący sposób:
- Dodanych zostało kilka nowych ikon powiązanych z nadchodzącym Harrowing, a także ze zbliżającymi się półfinałami Mistrzostw Świata. Ikony te prezentują się następująco: