Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.19. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Kindred
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Bazowe Statystyki:
- Zasięg auto-ataku: 500
- Bazowa prędkość poruszania się: 325
- Bazowa ilość HP: 540
- Wartość przyrostu HP na poziom: 85
- Bazowa ilość many: 300
- Wartość przyrostu many na poziom: 35
- Wartość przyrostu attack speedu na poziom: 2.5
- Bazowa ilość AD: 49
- Wartość przyrostu AD na poziom: 2.2
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 2
- Wartość przyrostu ilości regenerowanego HP na sekundę wraz z poziomem: 0.11
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę: 1.3944
- Wartość przyrostu ilości regenerowanej many na sekundę wraz z poziomem: 0.08
- Bazowa ilość armoru: 27
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 3.25
- Bazowa ilość magic resist: 30
- Wartość przyrostu magic resist na poziom: 0
Mark of the Kindred (Pasyw):
- Zarówno Owca jak i Wilk wyznaczają cel do polowania.
- Owca może wybrać wrogiego championa ze specjalnego panelu znajdującego się ponad paskiem umiejętności – wrogowie na których polujemy są tego świadomi, jako że powiadomienie o tym znajduje się w ich pasku buffów, a w dodatku nad ich głową znajduje się specjalny znak. Po wybraniu jednego championa nie możemy zmienić ofiary przez następne 90 sekund, a sam proces zmiany ofiary zachodzi z drobnym opóźnieniem.
- Wilk co jakiś czas kierowany głodem naznacza potwory znajdujące się w jungli. – obecnie wydaje się, że po 6 skutecznych polowaniach potwory w jungli przestają być oznaczane. Oznaczane są tylko kraby i stwory znajdujące się w jungli przeciwnika. Oba teamy mogą zobaczyć, na które obecnie Kindred poluje, a pierwszy campa naznaczony zostaje w 2:30 (w dodatku wilk nie ma ustalonego cooldownu na wyznaczenie kolejnej ofiary)
- Zdobycie killa i asysty na zaznaczonym celem sprawiają, że ataki Kindred na stałe zadają bonusowe fizyczne obrażenia równe 1.25% obecnego HP celu (maksymalna ilość obrażeń zadawanych potworom w jungli to 75)
- Po udanym polowaniu Owca nie może naznaczyć nowego celu przez 4 minuty
- Owca skacze we wskazanym kierunku wystrzeliwując 3 strzały w kierunku pobliskich wrogów zadając im 60/90/120/150/180 (+0.2 całkowitego AD) fizycznych obrażeń – umiejętność ta nakłada efekty on-hit
- Wycastowanie Wolf’s Frenzy (W) lub wskoczenie w strefę stworzoną przez tę umiejętność skróci cooldown Q Kindred o 2 sekundy
- Koszt Many: 30
- Czas Odnowienia: 9 sekund
Wolf’s Frenzy (W):
- Pasyw: Kindred poruszając się gromadzi stacki Hunter’s Vigor (ich maksymalna ilość to 100). Po uzbieraniu maksymalnej ilości stacków następny auto-atak Owcy wyssie 60 (+3 za każdy poziom) HP z celu.
- Aktyw: Wilk przejmuje dane terytorium na 8 sekund, atakując pobliskich wrogów w nim się znajdujących zadając im 25/30/35/40/45(+0.4 całkowitego AD) fizycznych obrażeń dodatkowo zadaje on 40% obrażeń z pasywa. Owca może nakierować go na wybrane cele poprzez atakowanie ich. Jeśli Owca opuści stworzoną w ten sposób strefę to Wilk zaniecha ataków i podąży za nią.
- Koszt Many: 40
- Czas Odnowienia: 18/17/16/15/14 sekund
- Zasięg: 800
Mounting Dread (E):
- Kindred naznacza wybranego przeciwnika zmniejszając jego prędkość poruszania się o 70% na 1 sekundę
- Jeśli Owca zaatakuje naznaczony cel dwukrotnie to jej następny auto-atak w naznaczony cel wyda polecenie Wilkowi by doskoczyć do tego przeciwnika i zadać mu 80/110/140/170/200 (+0.2 całkowitego AD, +5% maksymalnego HP celu) fizycznych obrażeń (maksymalna ilość obrażeń zadawanych potworom to 300) – wilk nie nakłada efektów on-hit, a w dodatku nie może on uderzyć krytycznie
- Koszt Many: 0
- Czas Odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
Lamb’s Respite (R):
- Owca błogosławi ziemię znajdującą się pod sojusznikiem na 4 sekund tworząc obszar, w którym żadne żywe stworzenia zarówno sojusznicze jak i wrogie nie mogą zginąć. Po osiągnięciu 10% HP jednostki stają się niewrażliwe na kolejne obrażenia i uleczenia. – działaniem tego ulta objęte są również miniony i potwory z jungli
- Po zakończeniu błogosławieństwa wszystkie żywe jednostki znajdujące się wewnątrz strefy są uzdrawiane o 200/250/300
- Koszt Many: 0
- Czas Odnowienia: 150/130/110 sekund
Głos:
Login Screen:
Lore:
‘Tell me again, little Lamb, which things are ours to take?” “All things, Dear Wolf.”
Separate, but never parted, Kindred represents the twin essences of death. Lamb’s arrow offers a swift release for those who accept their fate. Wolf hunts down those who run from their end, delivering violent finality within his crushing jaws. Though interpretations of Kindred’s nature vary across Runeterra, every mortal must choose the true face of their death.”
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Bullet Time (R):
- Dodano przelicznik z bonusowego AD równy 0.1/0.175/0.2
Enchantment: Sated Devourer
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Enchantment: Sated Devourer:
- Od teraz zasięgowi bohaterowie aktywują efekt tego przedmiotu co cztery ataki zamiast co dwa
System Patience
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Zmiany:
- Duże potwory mają obecnie nad swoimi głowami wyświetlony będzie pasek “Patience”.
- Jeśli będziemy robić coś co potwory uznają za obraźliwe stopniowo zaczną tracić one swoje Patience do momentu aż całkowicie się ono nie wyczerpie lub dopóki nie zaprzestaniemy danej akcji.
- Jeśli potwory stracą cały swój Patience potwory zresetują się tracąc tobą zainteresowanie i zaczynając się regenerować. Po tym nie będzie się dało ich zengage’ować do momentu, w którym ich HP nie wejdzie ponad ustalony poziom (obecnie jest to 90% HP).
- Potwory w jungli mają od teraz swoje własne unikalne dystansy, które mogą przebyć różne dla każdego campa. Zasięgi od teraz są liczone są według dystansu jaki potwory muszą przejść, a nie w odległości w linii prostej.
Potwory będą tracić Patience jeśli:
- Obecny cel potworów znajduje się w dużej odległości od campa, a w pobliżu nie ma żadnego innego prawidłowego celu.
- Potwór musi ciągle zmieniać swój cel.
- Potwór znajduje się naprawdę daleko od swojego campa. W tym przypadku chodzi o naprawdę duży dystans.
Marauder Alistar – 750 RP
Warden Jax – 750 RP
Warden Karma – 750 RP
Ironside Malphite – 975 RP
Marauder Olaf – 750 RP
Corsair Quinn, Rogue Admiral Garen i Sea Hunter Aatrox
Kliknij, aby rozwinąć
Azir
Zmiany w nowej Wersji HUD-u, Zmiany w systemie Chat Roomów, Nowe Ikony Przywoływacza, Nowy Login Screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Na serwer testowy PBE powróciła opcja “Mirrored” związana z tabelą wyświetlaną po naciśnięciu TAB-a, a także dodano możliwość ukrycia nicków pokazywanych właśnie w tej tabeli i przesunięcia ikon swoich sojuszników na lewą stronę ekranu dzięki czemu znajdują się one w tym samym miejscu co w przypadku starej wersji HUD-a: