Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.14. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Gangplank
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Umiejętności:
- Bazowa regeneracja many na sekundę została zmniejszona z 1.5352 do 1.5
- Bazowa ilość many została zmniejszona z 282.2 do 282
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 2.75 do 3.2
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.3 do 3
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 59.04 do 56
- Bazowa ilość armoru została zmniejszona z 26.044 do 26
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom została zmniejszona z 0.15 do 0
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 81 do 79
- Bazowa regeneracja HP na sekundę została zwiększona z 1.102 do 1.2
- Co 15 sekund następny auto-atak Gangplanka podpali cel zadając mu 20 + (10*poziom, +1.2 bonusowego AD) dodatkowego true damage’a przez 1.5 sekundy, przyznając w tym samym momencie Gangplankowi 30% premię do prędkości poruszania się na 2 sekundy
- Zniszczenie Powder Kega (E) odnawia pasyw i przyznaje premię do prędkości poruszania się
- Parrley (Q) nie nakłada pasywa
Parrley (Q):
- Gangplank wystrzeliwuje pocisk zadający 20/45/70/95/120 (+1.0 AD) fizycznych obrażeń (umiejętność ta może uderzyć krytycznie i nakłada efekty on-hit)
- Jeśli umiejętność ta zabije swój cel Gangplank otrzyma bonusowe 4/5/6/7/8 sztuk złota, a 50% many zużytej na ten spell zostanie przywrócone
- Każda sztuka bonusowego złota przyznaje Gangplankowi również sztukę Silver Serpent (w sklepie Silver Serpent może zostać zużyte by ulepszyć Cannon Barrage (R) )
- Koszt many: 50 sekund
- Czas odnowienia: 5 sekund
Remove Scurvy (W):
- Gangplank spożywa sporą ilość cytrusów zdejmując z siebie wszystkie CC, a także lecząc się o 50/75/100/125/150 (+1.0 AP, + 15% brakującego HP)
- Koszt many: 60/70/80/90/100
- Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
Powder Keg (E):
- Gangplank kładzie w wybranym miejscu beczkę prochu, która może zostać zaatakowana przez niego lub jego wrogów i która samoistnie zniknie po 60 sekundach
- Jeśli Gangplank zaatakuje beczkę wybuchnie ona zadając obrażenia równe auto-atakowi Gangplanka (obrażenia ta ignorują 60% armora) i spowalniając przeciwników o 40/50/60/70/80% na 2 sekundy. Wrodzy bohaterowie otrzymują od beczki dodatkowe 80/110/140/170/200 obrażeń.
- Kiedy jedna beczka wybuchnie inne beczki znajdujące się w polu rażenia również wybuchną w reakcji łańcuchowej (obrażenia nie stackują się)
- Ilość HP beczki spada co 2 sekundy (częstotliwość spadania zwiększa się na 7 i 13 poziomie)
- Eksplozja beczki nakłada efekt zdobywanego bonusowego złota z Parrleya
- Koszt many: Brak
- Czas ładowania beczki: 18/17/16/15/14 sekund (Gangplank maksymalnie może mieć przy sobie 2 beczki)
Cannon Barrage (R):
- Gangplank wysyła sygnał do swojego statku by ostrzeliwać wybrany obszar 12 falami kul armatnich przez 8 sekund. Każda fala zadaje 50/70/90 (+0.15 AP) magicznych obrażeń i spowalnia przeciwników o 30% na 0.5 sekundy
- Zebrane Silver Serpenty z Parrleya mogą zostać wykorzystane do ulepszenia tej umiejętności (każde ulepszenie kosztuje 500 Silver Serpentów)
- Zwiększanie poziomu ulta zwiększa ilość beczek, które Gangplank może przy sobie nosić do: 3/4/5
- Death’s Daughter (Ulepszenie): Cannon Barrage (R) dodatkowo wystrzeliwuje wielką kulę armatnią w centrum obszaru zadającą 300% true damage’a i spowalniającą przeciwników o 60% na 1.5 sekundy
- Fire at Will (Ulepszenie): Częstotliwość wystrzeliwania fal zwiększa się (w czasie trwania umiejętności wystrzeliwane jest 6 dodatkowych fal)
- Raise Morale (Ulepszenie): Sojusznicy znajdujący się w obstrzeliwanym obszarze otrzymują 30% premię do prędkości poruszania się na 2 sekundy
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 140/130/120 sekund
Głos:
“As unpredictable as he is brutal, the self-appointed reaver king known as Gangplank rules Bilgewater through a mix of fear, violence, and cunning. Where he goes, death and ruin follow, and such is his infamy and reputation that the merest sight of his black sails on the horizon causes panic among even the hardiest crew.”
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Shurima’s Legacy (Pasyw):
- Usunięto Will of the Emperor (przyznawanie bonusowego 1.25% Attack Speedu za każde 1% Cooldown Reduction)
- Dodano nowy pasyw: Umiejętność ta zwiększa ilość Attack Speedu o 10/20/30/40/50%
Shifting Sands (E):
- Od teraz umiejętność ta nie podbija przeciwników przy kolizji
Cocoon (E):
- Czas trwania stuna został zwiększony z 1/1.25/1.5/1.75/2 do 1.6/1.7/1.8/1.9/2 sekund
Spider Form (R):
- Spiderlingi od teraz zadają magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Wartość przelicznika AP na obrażenia zadawanych przez Spiderlingi została zwiększona z 0.1 do 0.15
Hate Spike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40/55/70/85/100 do 40/50/60/70/80
Agony’s Embrace (R):
- Wartość spowolnienia została zwiększona z 30/50/70% do 40/60/80%
Strut (Pasyw):
- Wartość bonusu do prędkości poruszania od teraz zwiększa się o 8 za każdą sekundę działania pasywa (maksymalny bonus jaki można uzyskać to 70)
- Od teraz pasyw aktywuje się po “5 sekundach bez otrzymania bezpośrednich obrażeń” zamiast po “5 sekundach bez zostania zaatakowaną”
Double Up (Q):
- Dodano nowy efekt: Jeśli pierwszy cel został zabity drugie uderzenie zada 150% obrażeń
Impure Shots (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16 do 12 sekund
- Od teraz użycie tej umiejętności od razu aktywuje Miss Fortune pasywa
- Umiejętność ta nie nakłada już dłużej Grievous Wounds
Make it Rain (E):
- Czas trwania umiejętności został zmniejszony z 3 do 2 sekund
- Wartość spowolnienia została zmieniona z 25/35/45/55/65% na 40/45/50/55/60%
Bullet Time (R):
- Od teraz umiejętność ta zadaje dodatkowe magiczne obrażenia za każdy stack W, który został już nałożony na danego przeciwnika
Arcane Mastery (Pasyw):
- Czas pozostawania stacka został zmniejszony z 10 do 6 sekund
Overload (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/95/130/165/200 do 60/85/110/135/160
Spell Flux (E):
- Ilość zadawanych obrażeń przy pierwszym uderzeniu została zmniejszona z 50/66/82/98/114 (+0.3 AP) do 36/52/68/84/100 (+0.2 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez odbicia została zmniejszona z 25/33/41/49/57 (+0.15 AP) do 18/26/34/42/50 (+0.1 AP)
Sanguine Pool (W):
- Czas odnowienia został zwiększony z 26/23/20/17/14 do 26/23.5/21/18.5/16 sekund
Tides of Blood (E):
- Koszt HP został zwiększony z 30/40/50/60/70 do 40/50/60/70/80
Battle Cry (W):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.5 do 0.7
Enchantment: Runeglaive, Hunter’s Machete, Zeke’s Harbinger
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Enchantment: Runeglaive:
- Obrażenia AoE od teraz zadawane są tylko potworom
- Obrażenia zadawane przez auto-atak wzmocniony przez pasywa przedmiotu nie są już konwertowane na magiczne obrażenia
Hunter’s Machete:
- Ilość many przywracanej na sekundy podczas starcia z potworami została zwiększona z 3 do 4
Zeke’s Harbinger (przedmiot ten został całkowicie zreworkowany):
- Przedmiot ten został przemianowany z Zeke’s Herald na Zeke’s Harbinger
- Receptura: Glacial Shroud + Amplifying Tome + Amplifying Tome
- Całkowity koszt przedmiotu: 2300 sztuk złota
- + 250 Many
- + 35 Armora
- + 50 AP
- + 10% Cooldown Reduction
- UNIQUE Active – Conduit: Twoja postać związuje się z wybranym sojusznikiem. Użycie tego aktywa usunie wszystkie inne związania z twojego celu (czas odnowienia tego aktywu wynosi 60 sekund)
- UNIQUE Passive: Kiedy ty i związany z tobą sojusznik znajdujecie się od siebie w odległości nie większej niż 1000 jednostek to wasze ataki i spelle generują ładunki (Ilość zdobywanych ładunków za ataki/spelle została ustawiona na 4, a dodatkowo przedmiot ten pasywnie generuje 1 ładunek na sekundę). Po zebraniu 100 ładunków zadaje obrażenia pochłaniając je zwiększając jednocześnie tobie i twojemu sojusznikowi ilość AP o 20% i szansę na uderzenie krytyczne o 50% na 6 sekund.
Sea Hunter Aatrox – 750 RP
Cutthroat Graves – 750 RP
Captain Fortune – 975 RP
Corsair Quinn – 750 RP
Miss Fortune
Black Market Brawlers
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat nowego trybu gry
- Dodany został nowy tymczasowy tryb gry noszący nazwę Black Market Brawlers. We wspomnianym trybie zyskamy możliwość kupowania specjalnych nielegalnych przedmiotów z czarnego rynku, a także będziemy mogli wykorzystywać złote krakeny by wynajmować awanturnicze miniony które pozwolą nam udowodnić naszą dominację na Summoner’s Rift.
- Złote Krakeny są nową walutą dostępną w grze, którą wykorzystywać będziemy mogli do wynajmowania i ulepszania awanturniczych minionów. Zarabiaj i wydawaj Krakeny na zatrudnianie wybranych przez ciebie minionów (zatrudnienie wybranego miniona kosztuje równo 5 krakenów) i ulepszanie je na taki sposób jaki chcesz.
- Krakeny zdobywam w następujące sposoby:
- Pasywnie co 60 sekund zdobywamy 1 Krakena
- Za każde zabójstwo zdobywamy 2 Krakeny
- Za każdą asystą zdobywamy 1 Krakena
- Za zabitego Smoka/Baronego zdobywamy 1 Krakena za członka naszej druzyny (5 Krakenów łącznie)
- Za zabicie dużego potwora znajdującego się w przeciwnej jungli otrzymujemy 1 Krakena
- Zniszczenie inhibitora nie będzie w tym trybie przyzywało super minionów, a w zamian za to znacznie wzmocnią awanturnicze miniony znajdujące się na danej linii
Awanturnicy:
Istnieją cztery różne typy awanturniczych minionów. W każdej grze wydasz zarobione przez siebie Krakeny by zatrudnić miniona z wybranego przez ciebie trybu, a następnie ulepszyć go w sposób, który według ciebie najlepiej zadziała w danej rozgrywce. Po zatrudnieniu wybrany przez ciebie awanturnik zastąpi zwykłego miniona i do końca gry będzie spawnował się on na każdej linii w każdej fali minionów. Każdy awanturniczy minion posiada 3 drogi ulepszeń (Atak,Obrona i Abilities), które możesz wybierać aby zmodyfikować go w taki sposób w jaki chcesz. Ulepszenia mogą być kupione z nowej zakładki w sklepie nazwanej “Brawlers”.
Ironbacks:
- Meele: Tanky siege
- Przy zatrudnieniu: Twój Ironback otrzymuje 25% mniej obrażeń od przeciwnych wież
- Lv1: Twój Ironback zadaje 175% obrażeń wrogim strukturom. Otrzymuje on również tarczę, która blokuje obrażenia pochodzące od następnego ataku wrogiego championa lub wrogiej wieży (tarcza posiada 10 sekundowy czas odnowienia)
- Lv2: Twój Ironback zadaje 250% obrażeń wrogim strukturom. W momencie, w którym tarcza jest aktywna Ironback otrzymuje 35% mniej obrażeń od wrogich minionów
- Lv3: Twój Ironback zadaje 325% obrażeń wrogim strukturom. Czas odnowienia tarczy zostaje skrócony do 3 sekund, a redukcja obrażeń od minionów została zwiększona do 60%
Razorfins:
- Melee: Champion pursuer
- Przy zatrudnieniu: Twój Razorfin otrzymuje 100% bonus do Attack Speedu
- Lv1: Po namierzeniu wrogiego championa Razorfin będzie go gonił bez końca. Podczas atakowania wrogiego championa Razorfin otrzymuje +100% do prędkości poruszania się, a także możliwość przenikania przez jednostki
- Lv2: Za każdym razem kiedy Razorfin zaatakuje wrogiego championa nałoży on na niego znacznik. Przy nałożeniu trzeciego znacznika Razorfin zadaje celowi 300% obrażeń.
- Lv3: W każdej fali spawnują się dwa Razorfiny
Plundercrabs:
- Ranged: Champion harass
- Przy zatrudnieniu: Twój Plundercrab wystrzeliwuje dodatkowy pocisk w pobliskiego przeciwnego championa z zasięgiem zwiększonym o 150 jednak ów pocisk zada tylko 50% obrażeń
- Lv1: Twój Plundercra ma +50 zasięgu. Dodatkowo zyskuje on także 20% stackujący się buff do Attack Speedu (stackuje się on do 150%) na 3 sekundy za każdym razem kiedy zaatakuje on wrogiego championa
- Lv2: Twój Plundercrab ma +100 zasięgu. Plundercrab zadaje 150% obrażeń wrogim bohaterom.
- Lv3: Twój Plundercrab ma +150 zasięgu. Bonus on-hit od teraz nakładany jest również przy zaatakowaniu wrogiego miniona, a Plundercrab wystrzeliwuje dodatkowe pociski w każdego pobliskiego wrogiego championa
Ocklepods:
- Ranged: Support utility
- Przy zatrudnieniu: Twój Ocklepod castuje co 10 sekund tarczę na sojusznicze miniony, która blokuje 100 (+2 * AD Ocklepoda) obrażeń i która jest aktywna przez 10 sekund
- Lv1: Twój Ocklepod posiada 10 MR. Co 30 sekundy Ocklepod spawnuje chodzące Clairvoyance. Po 4 sekundowym opóźnieniu odkrycia zapewni ono wizję na pobliski obszar na 4 sekundy
- Lv2: Twój Ocklepod posiada 20 MR. Tarcza od teraz blokuje 250 (+2* AD Ocklepoda) obrażeń i jest castowana co 4 sekundy
- Lv3: Twój Ocklepod posiada 30 MR. Clairvoyance castowane jest co 10 sekund, a opóźnienie odkrycia jest skracane do 2 sekund. Czas trwania i dystans pokonywany przez Clairvoyance jest zwiększany o 50%
Pozostałe ulepszenia awanturników:
- Dodaje umiejętność twojemu awanturnikowi. Każdy awanturnik ma inne umiejętności (każdy ma ich po 3) i ich dokładniejszy opis znaleźć możecie powyżej
- Lv1 (5 Krakenów): Dokładniejszy opis znaleźć możecie powyżej
- Lv2 (10 Krakenów): Dokładniejszy opis znaleźć możecie powyżej
- Lv3 (20 Krakenów): Dokładniejszy opis znaleźć możecie powyżej
- Lv1 (5 Krakenów): + 10 AD
- Lv2 (10 Krakenów): +20 AD (w sumie + 30 AD)
- Lv 3 (20 Krakenów): +30 AD (w sumie + 60 AD)
- Lv1 (5 Krakenów): + 100 HP
- Lv2 (10 Krakenów): +200 HP (w sumie + 300 HP)
- Lv 3 (20 Krakenów): +300 HP (w sumie + 600 HP)
Przedmioty:
Teraz przejdźmy do wspomnianych przedmiotów z czarnego rynku, które będziemy mogli zakupić dla siebie w tym trybie gry (warto wspomnieć również że w tym trybie dostępny nie będzie Morellonicom):
- Receptura: Pickaxe+Dagger
- Koszt: 2000 sztuk złota
- +30 AD
- +20% Attack Speeda
- +4% Prędkości Poruszania Się
- UNIQUE Passive – Furious Swipes: Auto-ataki wyprowadzane w przeciwników zyskują stacki Malice Charges. Po zebraniu 3 stacków twoje 3 następne auto-ataki wyprowadzone zostaną przy maksymalnym Attack Speedzie ale zadazą tylko 50% obrażeń. Stacki wygasają po 3 sekundach.
- Receptura: Vampiric Scepter+Long Sword
- Koszt: 1460 sztuk złota
- +20 AD
- +10% Lifestealu
- UNIQUE Passive- Auto-ataki zyskują stacki Flesha. Po 5 auto-ataków aktyw Flesheatera jest gotowy do użycia.
- UNIQUE Active – Flesheater: Odrywa kawałek mięsa od wybranego wrogiego miniona zadając mu 200 (+0.75 AD) true damage, lecząc użytkownika o 50 (+0.75 AD) i dodając do przedmiotu jeden stack Flesha.
- UNIQUE Passive – Każdy stack na Flasheatera dodają właścicielowi +1 AD
- Receptura: Vampiric Scepter+Pickaxe+Cloak of Agility
- Koszt: 3200 sztuk złota
- +60 AD
- +15% Szansy na uderzenie krytyczne
- +12% Lifestealu
- UNIQUE Passive – Mark of the Sands: Auto-ataki nakładają na cel Sand Marka, który odkrywa go przez 3 sekundy. Mark może być nałożony tylko na jednego przeciwnika naraz.
- UNIQUE Active – Mirage Step: Teleportuje się 350 jednostek od celu z nałożonym Sand Markiem (czas odnowienia 60 sekund)
- Receptura: Fiendish Codex+Forbidden Idol
- Koszt: 1800 sztuk złota
- +50 AP
- +100% Regeneracji Bazowej Many
- UNIQUE Passive: +20% CDR
- Receptura: Lost Chapter+Amplifying Tome
- Koszt: 3000 sztuk złota
- + 100 AP
- +100% Regeneracji Bazowej Many
- +20% CDR
- UNIQUE Passive – Malice: Po trafieniu przeciwnika spellem zadającym obrażenia nasza postać zyskuje +20% MS na 2 sekundy
- Receptura: Lost Chapter+Amplifying Tome
- Koszt: 3000 sztuk złota
- + 100 AP
- +100% Regeneracji Bazowej Many
- +20% CDR
- UNIQUE Passive – Razing: Zyskuje ładunki za poruszanie się i zabójstwo przeciwników (200 ładunków to maksymalna ilość). Atakowanie struktur zużywa 50 ładunków i zadaje 100 (+0.15 AP) dodatkowego true damage
- Receptura: Lost Chapter+Amplifying Tome
- Koszt: 3000 sztuk złota
- + 100 AP
+100% Regeneracji Bazowej Many
- +20% CDR
- UNIQUE Passive – Pox: Spelle zadające obrażenia nakładają stacki Poxa (maksymalna ilość stacków to 5) trafionym wrogim championom na 10 sekund
- UNIQUE Active – Disease Harvest: Zadaje 100 + 20 (+0.05 AP) za każdego stacka Poxa wszystkim przeciwnikom z nałożonymi stackami Poxa i przywraca użytkownikowi 5% maksymalnej many za stacka Poxa (60 sekund czasu odnowienia)
- Receptura: Chalice of Harmony+Amplifying Tome
- Koszt: 1635 sztuk złota
- + 40 AP
- + 25 MR
- + 50% Regeneracji Bazowej Many
- UNIQUE Passive – Mana Font: Co 5 sekund przywraca 2% brakującej many
- UNIQUE Passive: Podczas przebywania na rzece zyskuje bonus 30% do prędkości poruszania się, a także 10 regeneracji many na 5 sekund
- Receptura: Haunting Guise+Ruby Crystal
- Koszt: 2115 sztuk złota
- + 60 AP
- +400 HP
- UNIQUE Passive – Eyes of Pain: +15 Magic Penetration
- UNIQUE Active – Disguise: Przeteleportuj się do sojusznika i przejmij jego wygląd na 30 sekund . Castowanie spelli i atakowanie złamie iluzje (90 sekund czasu odnowienia)
- Receptura: Chain Vest+Giant’s Belt+Ruby Crystal
- Koszt: 2800 sztuk złota
- +580 HP
- +50 Armora
- UNIQUE Passive – Dreadnought: Podczas poruszania się zyskuje stacki Momentum zwiększając prędkość poruszania się o 60 po zebraniu 100 stacków. Momentum szybko spada podczas stania w miejscu.
- UNIQUE Passive – Crushing Blow: Auto-ataki zużywają wszystkie stacki Momentum zadając 1 bonusowych obrażeń za 2 stacki
- Receptura: Crystalline Brace+Kindlegem
- Koszt: 1850 sztuk złota
- +400 HP
- +100% Regeneracji Bazowej Many
- +10% CDR
- UNIQUE Active: Wiążesz się z wybranym championem na 3 sekundy , przekierowując na siebie 60% obrażeń które by on otrzymał (30 sekund czasu odnowienia)
- Receptura: Chalice of Harmony+Kindlegem
- Koszt: 2200 sztuk złota
- +250 HP
- +25 MR
- +50% Regeneracji Bazowej Many
- +20% CDR
- UNIQUE Passive – Mana Font: Co 5 sekund przywraca 2% brakującej many
- UNIQUE Passive: Auto-ataki oznaczają przeciwnika sznurkiem na 6 sekund. Oddalenie się na więcej niż 1000 jednostek od oznaczonego przeciwnika zerwie sznurki.
- UNIQUE Active: Przyciąga wszystkich champinów oznaczonych sznurkami znajdujących się w odległości maksymalnie 1000 jednostek do ciebie. Jednostki mogą przesunąć się maksymalnie o 250 jednostek (45 sekund czasu odnowienia)
- Koszt: 365 sztuk złota
- +5% CDR
- +25% Regeneracji Bazowej Many
- UNIQUE Active – Swindler’s Shield: Nakłada na sojusznika tarczę blokującą 60 obrażeń i generuje złoto równe 25% zablokowanym obrażeń (15 sekund czasu odnowienia). Nałożenie tarczy na siebie nie będzie generowało złota za obrażenia pochodzące od potwora
- Receptura: Murksphere
- Koszt: 865 sztuk złota
- +10% CDR
- +50% Regeneracji Bazowej Many
- UNIQUE Active – Swindler’s Shield: Nakłada na sojusznika tarczę blokującą 60 obrażeń i generuje złoto równe 25% zablokowanym obrażeń (15 sekund czasu odnowienia). Nałożenie tarczy na siebie nie będzie generowało złota za obrażenia pochodzące od potwora
- Receptura: Swindler’s Orb+Kindlegem
- Koszt: 2100 sztuk złota
- +20% CDR
- +150% Regeneracji Bazowej Many
- UNIQUE Active – Safe Harbor: Rzuca bańkę, która nakłada tarczę pobliskim sojusznikom blokującą 150 HP i generującą złoto równe 25% zablokowanym obrażeń (15 sekund czasu odnowienia). Nałożenie tarczy na siebie nie będzie generowało złota za obrażenia pochodzące od potwora
- Koszt: 600 sztuk złota
- UNIQUE Active – Teleport: Teleportuje się do wybranej sojuszniczej jednostki
Butcher’s Bridge (ARAM)
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat nowej mapy
- Dodana została nowa mapa przeznaczona na ARAM-y związana z nadchodzącym eventem powiązanym z Bilgewater. Butcher’s Bridge, bo tak zwie się owa mapa prezentuje się w następujący sposób:
Specjalny summoner’s spell przeznaczony na ARAM-y (Mark/Dash) otrzymał na tą mapę nowy wyglą.
Poniżej znaleźć możecie muzykę jaka będzie nam przygrywać podczas rozgrywki na nowej mapie.
W taki sposób prezentują się kwestie wypowiadane przez sklepikarzy, których będzie można spotkać na Butcher’s Bridge
Nowe Ikony Przywoływcza, Nowe Skórki na Wardy, Nowe Bannery, Nowy HUD
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodane zostało 7 nowych ikon przywoływacza związanych z Bilgewater, Gravesem i Twisted Fatem. Wspomniane ikony prezentują się następująco:
- Dodane zostały dwie nowe skórki na wardy, które prezentują się następująco:
- Dodane zostały tekstury dwóch nowych bannerów, które prezentują się w następujący sposób:
- W dość drastyczny sposób zmieniony został HUD gry, jednak zanim przejdziemy do omawiania konkretów tych modyfikacji warto wspomnieć, że nowy HUD nie będzie częścią nadchodzącego na serwery live patcha 5.11. Nowa wersja HUD-a prezentuje się w następujący sposóbJak łatwo można zauważyć na przedstawionym obrazku liczbami zostały oznaczone pierwsze zmiany jakie zaszły w stosunku do starej wersji HUD-a:
- Niczym nie zajęty róg ekranu pozwoli zobaczyć nam większy obszar pola bitwy
- Do bazowych statystyk dodane Cooldown Reduction. Bardziej zaawansowane statystyki możemy zobaczyć po naciśnięciu c
- Pasek z doświadczeniem został przesunięty w środkową część ekranu
- Wszystkie ikony buffów powróciły w środkową część ekranu i będą one grupowane na buffy i debuffy
- Ikony umiejętności zostały powiększone i teraz bardziej widoczny jest ich status
- Przedmioty również wyświetlane są w środkowej części ekranu dzięki czemu łatwiej będziemy mogli śledzić jakie obecnie mamy dostępne aktywy
Teraz przyjrzyjmy się kolejnym modyfikacjom jakie objęły ten aspekt gry:
- Ilość CSów, KDA, drużynowe KDA i czas rozgrywki zostały zebrane w tym miejscu
- Ikony naszych sojuszników zostały przeniesione w to miejsce, dzięki czemu lepiej będziemy mogli śledzić status naszych teammate’ów
- Czas potrzebny do respawnu przeciwników także się tutaj wyświetla dzięki czemu nie będziemy musieli już naciskać taba w trakcie teamfightu
Teraz przejdźmy już do ostatnich zmian jakie dotknęły HUD gry:
- Ramka wybranego przez nas przeciwnika od teraz pokazuje jego liczbę CSów i KDA
- Od teraz obie drużyny wyświetlane są obok siebie dzięki czemu łatwiej możemy się porównać do przeciwników
- Od teraz wyświetlana jest również liczba wież zniszczonych przez obie drużyny
- Graczy można od teraz posegregować dzięki czemu możemy lepiej śledzić pojedynki na liniach
- Przedmioty będą automatycznie segregowały się według kosztu by ułatwić nam porównywanie
- Cyfry i ikony są teraz większe i łatwiejsze do odczytaniabliża się do 0.