Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.10. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Ekko
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Bazowe Statystyki:
- Movement Speed: 345
- Zasięg auto-ataków: 125
- Bazowa ilość Attack Speedu: 0.644
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom : 3%
- Bazowa ilość AD: 59
- Wartość przyrostu AD na poziom : 3
- Bazowa ilość Armora: 27
- Wartość przyrostu Armoru na poziom : 3
- Bazowa ilość HP: 580
- Wartość przyrostu HP na poziom: 80
- Bazowa ilość Many: 280
- Wartość przyrostu Many na poziom: 40
- Bazowa ilość Magic Resist: 32
- Wartość przyrostu Magic Resist na poziom: 1.25
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.8
- Wartość przyrostu regnerowanego HP na sekundę na poziom: 0.18
- Bazowa ilość regenerowanego Many na sekundę: 1.2
- Wartość przyrostu regnerowanego Manyna sekundę na poziom: 0.16
Z-Drive Resonance (Pasyw):
- Ataki oraz zadające obrażenia umiejętności Ekko kumulują ładunki Rezonansu na przeciwnikach. Co trzeci atak na tym samym celu aktywuje umiejętność bierną Ekko, zadając 15 (+ 12 za poziom bohatera +0.7 AP) dodatkowych obrażeń i spowalniając przeciwnika o 40/50/60/70/80% (wartość ta zmienia się na 1/6/11/16/18 poziomie) na 2/2.5/3 sekund (wartość ta zmienia się na 1/6/11 poziomie) . Jeżeli umiejętność bierna aktywuje się na wrogim bohaterze, Ekko będzie mógł zdecydowanie szybciej się poruszać.
Timewinder (Q):
- Ekko rzuca urządzenie w wybranym kierunku, które zadaje 60/75/90/105/120(+0.2 AP) magicznych obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom. Po doleceniu na maksymalną odległość lub trafieniu pierwszego wrogiego championa owe urządzenie rozszerza się w pole spowalniające wszystkich w swoim obszarze o 32/39/46/53/60%. Po chwili urządzenie powraca do Ekko zadając 60/85/110/135/160(+0.6 AP) magicznych obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom.
- Koszt Many: 60/70/80/90/100
- Czas odnowienia: 11/10/9/8/7 sekund
- Pasyw: Auto-ataki Ekko zadają bonusowe magiczne obrażenie przeciwnikom posiadającym mniej niż 30% HP równe 5% (+1% za każde 45 AP) ich brakującego HP (maksymalna ilość obrażeń zadawanych minionom i potworom wynosi 400)
- Aktyw: Po 3-sekundowym opóźnieniu Ekko tworzy wyrwę w czasie, która spowalnia przeciwników którzy w nią wejdą o 40%. Ekko wchodząc do tej wyrwy automatycznie ją detonuje zyskując tarczę absorbującą 150/195/240/285/330(+0.8 AP) obrażeń na 2 sekundy i stunując przeciwników znajdujących się w niej na 2.25 sekundy
- Koszt Many: 30/40/50/60/70
- Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
Phase Dive (E):
- Ekko dashuje na krótki dystans do wskazanej lokacji. Jego następny auto-atak zada dodatkowe 50/80/110/140/170(+0.2 AP) magicznych obrażeń i przeteleportuje go do zaatakwoanego celu
- Koszt Many: 40/50/60/70/80
- Czas odnowienia: 15/13/11/9/7 sekund
Chronobreak (R):
- Ekko staje się niezniszczalny i nienamierzalny teleportując się jednocześnie do lokacji, w której znajdował się 4 sekundy temu. Ekko leczy się o 100/150/200 + 20/25/30% (+0.6% AP) ilości obrażeń otrzymanej przez ostatnie 4 sekundy i po przybyciu zadaje wszystkim pobliskim wrogom magiczne obrażenia równe 200/350/500(+1.3 AP)
- Koszt Many: Brak
- Czas odnowienia: 110/90/70 sekund
Głos:
Loading Screen:
Sandstorm Ekko – 975 RP
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Shadow Dance (R) :
- Odległość w jakiej Akali pojawia się za celem po użyciu tej umiejętności została zmniejszona z 150-200 do 100-200
- Od teraz jeśli Akali użyje tej umiejętności na przeciwniku naznaczonym Q to po użyciu ulta znajdzie się ona o połowę normalnego dystansu za celem (50-100)
Twin Fang (E):
- Ilość przywracanej many przy zabiciu jednostki została zmniejszona z 3% do 1.5% maksymalnej many
Switcheroo (Q):
- Całkowita wartość bonusu do Attack Speedu została zmieniona z 30/55/80/105/130% na 30/40/50/60/70% (+/2/4/6/8/10/15/20/25/30/35/40/45/50/55/60/65/70% w zależności od poziomu bohatera)
Gathering Fire (Pasyw):
- Ilość skracanego czasu odnawiania Mantry (R) przy trafieniu spellem została zwiększona z 2 do 2/2.5/3 sekund (wartości te zmieniają się na 1/7/13 poziomie)
- Ilość skracanego czasu odnawiania Mantry (R) przy trafieniu auto atakiem została zwiększona z 1 do 1/1.25/1.5 sekundy (wartości te zmieniają się na 1/7/13 poziomie)
Focused Resolve (W):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.9
- Od teraz umiejętność ta może zostać również użyta na potwory
Renewal (Mantra + W):
- Umiejętność ta nie zadaje już dłużej dodatkowych obrażeń
- Od teraz czas roota (jeśli dany przeciwnik zostanie w niego złapany) jest wydłużany o 0.75/1/1.25/1.5 sekundy
Inspire (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 10 do 10/9/8/7/6 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80
- Wartość tarczy została zmniejszona z 80/120/160/200/240 do 80/110/140/170/200
Defiance (Mantra + E):
- Spell ten nie zadaje już dłużej obrażeń
- Od teraz wartość tarczy jest zwiększana o bonusowe 30/90/150/210 (+0.3 AP)
- Wartość tarczy przyznawanej sojusznikom wokół została zmieniona z 30/70/110/150 na 50% głównej tarczy
Zenith Blade (E):
- Szerokość hitboxu miecza została zmniejszona z 90 do 70
Bazowe Statystyki:
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę została zwiększona z 1.2 do 1.7
- Wartość przyrostu regenerowanej many na sekundę została zmniejszona z 0.16 do 0.12
Bazowe Statystyki:
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 611.2 do 570
Overload (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/90/115/140/165 do 65/95/125/155/185
Desperate Power (R):
- Czas trwania został zwiększony z 4/5/6 do 6 sekund
Flail of the Northern Winds (W):
- Wartość przelicznika z maksymalnego HP w przypadku pierwszego uderzenia została zmniejszona z 4/5.5/7/8.5/10% do 4/4.5/5/5.5/6%
Imbue (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 60/80/100/120/140 do 60/70/80/90/100
Ardent Censer, Ancient Coin, Banner of Command, Blade of the Ruined King, Bilgewater Cutlass, Nomad’s Medalion, Talisman of Ascension
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ardent Censer:
- Od teraz heale i tarcze przyznawane sojusznikom będą dodatkowo przyznawać im +15% Attack Speedu i 30 bonusowych magicznych obrażeń on-hit na 10 sekund – wcześniejsza wersja tego przedmiotu przyznawała +25% Attack Speedu na 6 sekund
- Czas trwania buffu został zmniejszony z 10 do 6 sekund
Ancient Coin:
- Ilość bonusowego złota za śmierć pobliskiego miniona została zwiększona z 2 do 3
Banner of Command:
- Zasięg aktywa został zwiększony z 1000 do 1200
Blade of the Ruined King:
- Zasięg aktywa został zwiększony z 450 do 550
Bilgewater Cutlass:
- Zasięg aktywa został zwiększony z 450 do 550
Nomad’s Medalion:
- Ilość bonusowego złota za śmierć pobliskiego miniona została zwiększona z 3 do 4
- Ilość przywracanego HP za śmierć pobliskiego miniona została zwiększona z 5 do 10
- Wartość bonusu do regeneracji many została zwiększona z 25% do 50%
Talisman of Ascension:
- Ilość bonusowego złota za śmierć pobliskiego miniona została zwiększona z 3 do 4
- Czas odnowienia aktywa został zmniejszony z 60 do 40 sekund
Bandit,Expanded Mind,Meditation, Intelligence, Inspiration, Wanderer
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Bandit
- Masterka została zmieniona z “(Wręcz): Zyskujesz dodatkowe 15 sztuk złota przy asyście lub zabiciu wrogiego bohatera.
(Dystans): Zyskujesz 3 sztuki złota za każdym razem gdy zaatakujesz wrogiego bohatera. Efekt nie zadziała na jednym bohaterze więcej niż raz na 5 sekund” na “Zyskujesz 3 sztuki złota (8 sztuk złota w przypadku postaci walczących wręcz) za każdym razem gdy zaatakujesz wrogiego bohatera. Efekt nie zadziała na jednym bohaterze więcej niż raz na 5 sekund”
Expanded Mind
- Masterka ta wymieniła się miejscami na drzewku z “Meditation”
- Masterka została zmieniona z “Zwiększa maksymalną manę o 2 / 3,5 / 5%” na “+25/50/75 many “
Meditation
- Masterka ta wymieniła się miejscami na drzewku z “Expanded Mind”
- Masterka została zmieniona z “Zwiększa o 1 / 2 / 3 regenerację many co 5 sekund” na Przywraca 0.5/1/1.5% brakującej many co każde 5 sekund”
Intelligence
- Masterka została zmieniona z “Skraca czas odnowienia umiejętności o 2/3,5/5% oraz przedmiotów o 8/14/20%” na “Skraca czas odnowienia umiejętności o 2/3,5/5% oraz przedmiotów o 4 / 7 / 10%”
Inspiration
- Masterka została zmieniona z “Otrzymujesz 5 / 10 punktów doświadczenia co 10 sekund, gdy przebywasz w pobliżu sojusznika na wyższym poziomie” na “+10/20 punktów doświadczenia co 10 sekund gdy przebywasz w pobliżu sojusznika na wyższym poziomie”
Wanderer
- Masterka została zmieniona z “Zwiększa prędkość ruchu o 5% gdy postać nie uczestniczy w walce” na “Zwiększa prędkość ruchu o 20 gdy postać nie uczestniczy w walce”
Mark/Dash
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Mark/Dash:
- Czas odnowienia został zwiększony z 20 do 40 sekund
- Zasięg został zmniejszony z 2500 do 1600
Order of the Lotus Irelia – 750 RP
Knockout Lee Sin – 1350 RP
Nightmare Tryndamere – 750 RP
Hexakill:Twisted Treeline
Kliknij, aby rozwinąć
- Na serwer testowy powrócił jeden ze starych tymczasowych trybów gry, a mianowicie Hexakill w wydaniu na Twisted Treeline, jednak tym razem dodano do niego możliwość banowania, o którą prosili gracze kiedy to tryb ten poprzednio zawitał na serwery live.
Nowe wyglądy Loading Screenów, Zmiany na Summoner’s Rift, Zmiany w opcjach gry, Nowe ikony przywoływacza
Kliknij, aby rozwinąć
- Zaktualizowane wyglądy loading screenów na Twisted Treeline i Crystal Scar i nowe grafiki prezentują się w sposób następujący:
- Zaktualizowany został również loading screen zaawansowanego tutorialu i nowa wersja tej grafiki prezentuje walkę Vi i Ahri z Niebieskim Strażnikiem. Wspomniany Loading Screen prezentuje się następująco:
- Na Summoner’s Rift w lewej górnej części jungli pojawiła się teraz złota łopatka, trzymana zazwyczaj przez Urfa Manata.
- Na tą mapę dodany został również Poro, który spawnuje się w bazie każdej drużyny, która posiada w swoim składzie chociaż jedną postać pochodzącą z Freljordu:
- Od teraz jeśli w danej grze pięć postaci ma wybrane skórki z serii Pool Party (naliczają się także takie skórki jak Rumble in the Jungle czy Surfer Singed) w dolnej rzece pojawi się gumowa kaczka
- Na ścianie w pobliżu jamy Barona Nashora pojawiły się od teraz fioletowe świecące runy
- Dodano nową opcję umożliwiającą nam wyłączenie takich rzeczy jak latające motyle, ważki czy ruchy wody, które mogły rozproszyć część graczy.
- Do gry dodano nowe ikony przywoływacza przedstawiające loga e-sportowych drużyn
NA LCS – Team Dragon Knights i Enemy eSports
EU LCS – Origen
Turcja – Besiktas e-Sports Club (pierwsze dwie ikony), Crew e-Sports Club, Oyun Hizmetleri
LAS – Rebirth eSports, Last Kings, Kaos Latin Gamers, Furious Gaming, Bencheados, Isurus Gaming
LAN – Revenge eSports, Lyon Gaming, Gaming Gaming, Dash9 Gaming, Havoks Gaming, Meet Your Makers
Rosja -Team Just (Pierwsze Dwie Ikony) Dolphins of Wall Street, SolarWind, Your Exit, Team Dragon
Brazylia – CNB e-Sports Club, G3nerationX, INTZ e-Sports, INTZ Red, Kabum Orange, Kabum Black, Keyd Stars, Pain Gaming
OCE – Absolute, Sin Gaming