Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Patch 4.5 Patchnotes / zmiany Patcha 4.5

Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 4.5. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).

Miss Fortune :
Strut (pasyw):
– Ilość bonusowego MS wyświetlana jest na ikonie buffa
– Zmniejszono ilość przyrostu Movement Speed’a na sekundę z 9 do 8
Double Up (Q):
– Zredukowany został koszt many z 70/75/80/85/90 do 43/46/49/52/55
– Zredukowany został cooldown z 9/8/7/6/5 do 7/6/5/4/3 sekund
– Obrażenia zadawane pierwszemu celowi zostały zmienione z 25/60/95/130/165 (+75% Całkowitego AD) na 20/35/50/65/80 (+85% Całkowitego AD)
– Obrażenia zadawane drugiemu celowi zostały zmienione z 30/72/114/156/198 (+ 90% Całkowitego AD) na 40/70/100/130/160 (+100% Całkowitego AD]
– Wybór drugiego celu został zaktualizowany

Impure Shots (W):
– Koszt many został zredukowany z 50 (na każdym levelu) do 30/35/40/45/50
– Bonusowe obrażenia z pasywa zostały zmienione z 4/6/8/10/12 (+5% AP) na 6% Całkowitego AD na stack
– Zmieniona została ilość dodawanego AS z 30/35/40/45/50% na 20/30/40/50/60%
– Czas trwania Grievous Wounds został zmniejszony z 3 do 2 sekund
Make It Rain (E):
– Cooldown został zredukowany z 15 do 14/13/12/11/10 sekund
– Czas trwania został zwiększony z 2 do 3 sekund
– Spowolnienie zostało zwiększone z 20/28/36/44/52% do 25/35/45/55/65%
– Poprawiona zostan la wizja uzyskiwana przez użycie tego spella (będzie ona uwzględniać zasięg jego działania)
Bullet Time (R):
– Dodane zostało nakładanie stacków z W (zadany zostaną dodatkowe obrażenia jednak nie zostanie nałożona redukcja leczenia się z aktywa)
– Nowy pasyw: ilość maksymalnych stacków nałożonych przez W zostaje zwiększona do 6/7/8
– Obrażenia zostaną zmniejszone z 65/95/125 (+35% Bonusowego AD)(+20% AP) na 50/75/125 (+20% AP)

Rengar:
W plikach na serwerze PBE po najnowszej aktualizacji pojawiła się nazwa nowego skina noszącego nazwę Night Hunter Rengar, jednak wraz z tą wzmianką nie idą żadne pliki, które ukazywałyby wygląd tegoż skina.
Najnowszy patch będzie prawdopodobnie zawierał także długo zapowiadany rework tej postaci, oto jak po tymże rework’u wyglądać mają jego umiejętności
Unseen Predator (pasyw):
-Przy wychodzeniu z krzaka/niewidzialności Rengar skoczy do celu.
-Rengar zyskuje 1 punkt ferocity za każdym razem, gdy użyje umiejętności na przeciwniku. Po zdobyciu 5 punktów następna umiejętność zostanie wzmocniona.
Savagery (Q):
-Czas odnowienia: 6 / 5.5 / 5 / 4.5 / 4 sekund
-Następny bazowy atak (wykonany w przeciągu 3 sekund) zada 100/105/110/115/120% AD + 20/40/60/80/100 obrażeń fizycznych.
-Po wzmocnieniu przez ferocity: Następny bazowy atak (wykonany w przeciągu 3 sekund) zada 150% AD + 20/ i dodaje 50% szybkości ataku oraz 10% AD na 5 sekund (dodatkowe obrażenia skalują się z poziomem Rengara)/ Obrażenia i bonusowy AS skalują się z level’em postaci
Battle Roar (W):
-Czas odnowienia: 12 sekund (na wszystkich poziomach)
-Zadaje 50/80/110/140/170 ( + 0.8 AP ) obrażeń magicznych przeciwnikom na obszarze działania. Zwiększa Pancerz oraz Odporność na magię o 10/15/20/25/30 na 4 sekundy. Dodatkowy Pancerz oraz Odporność na magię są zwiększane o 50% za każdego trafionego wrogiego championa oraz dużego miniona.
-Po wzmocnieniu przez ferocity: Zadaje 40 ( +0.8 AP) obrażeń magicznych przeciwnikom na obszarze działania. Przywraca pomiędzy 12-75 (na pierwszym poziomie umiejętności) brakującego życia. Obrażenia skalują się z poziomem Rengara.
Bola Strike (E):
-Czas odnowienia: 10 sekund (na wszystkich poziomach)
-Rzuca bolasem zadając 50/100/150/200/250 ( + 0.7 bonusowego AD ) obrażeń fizycznych. Spowalnia przeciwników o 60/65/70/75/80% na 2.5 sekundy.
-Wartość spowolnienia od teraz z czasem maleje
-Po wzmocnieniu przez ferocity: Zadaje X obrażeń ( 50 na pierwszym poziomie) + 0,7 bonusowego AD. Rootuje cel na 1,75 sekundy (a także aplikuje normalne spowolnienie). Obrażenia skalują się z poziomem Rengara
-Stał się skillshotem o zwiększonym zasięgu (1000).
Thrill of the hunt (R):
-Czas odnowienia: 120/95/70 sekund
-Jeśli podczas przebywania w stealth’ie będziemy poruszać się w kierunku przeciwnika otrzymamy 15% bonusowego Movement Speed’a
-Rengar staje się niewidzialny po 1 sekundzie ( 3 sekundy jeśli otrzyma obrażenia) i odsłania przeciwnych bohaterów w zasięgu 2000/3000/4000. Niewidzialność trwa 7 sekund, a następny atak Rengara będzie skokiem. Po wyjściu z niewidzialności otrzymuje 25/35/45% prędkości poruszania i generuje 5 ferocity przez 5 sekund (1/sekundę)
Bonetooth Neklace
Stał się trinketem.









– Zmniejszono ilość trofeów otrzymywanych za zabicie z 2 do 1
– Usunięto tracenie jednego trofea podczas śmierci
– Zmieniono bonus przy 20 trofeach z bonusowego MS podczas używania ultimate na podwajanie MS podczas używania właśnie ulta
UNIQUE Active – Scrying – Zasięg został zwiększony z 1500 na 2500

Nowy skin:

Nighthunter Rengar

975 RP
Nighthunter Rengar zakłada kaptur podczas animacji powrotu do bazy.

Empowered  W
Empowered E

Nowy splash art Malphite’a

Nowe ikony przywoływacza

 

Gragas:
– Zmniejszono bazowy Movement Speedz 340 do 330
– Ilość przyrostu bazowego AD na level zwiększono z 3.375 do 3.5
– Zmniejszono ilość bazowego AD z 55.78 do 55.5
– Dodano 1.25 przyrostu Magic Resist na level
Happy Hour (pasyw) – Od teraz przywraca od razu po użyciu jednej z umiejętności 4% maksymalnego HP (zamiast przywracania 2% w ciągu 4 sekund)/ Dodano 8 sekund cooldown’u
Barrel Roll (Q) – Zmniejszono koszt many z 80/90/100/110/120 do 60/65/70/75/80/ Zmniejszono ilość obrażeń z 85/135/185/225/285 (+0.9 AP) do 80/120/160/200/240 (+0.6 AP)/ Usunięto zmniejszanie AS/ Dodano zmniejszanie MS o 30/35/40/45/50% na 2 sekundy/ Ilość obrażeń, a także wartość spowolnienia będzie tym większa im dłużej poczekamy z detonacją beczki (wartości te mogą się zwiększyć maksymalnie do 150%)/ Zmniejszono czas, po którym beczka sama wybuchnie z 5 do 4 sekund / Zmniejszono zasięg z 1000 do 850
Drunken Rage (W) – Zmniejszono cooldown z 25 na 8/7.5/7/6.5/6 sekund/ Dodano możliwość poruszania się podczas używania tej umiejętności/ Usunięto odnawianie many/ Usunięto dodatkowy AD po użyciu tej umiejętności/ Od teraz następny atak po zakończeniu używania tej umiejętności zada dodatkowe 20/50/80/110/140 (+0.3 AP, +8/9/10/11/12% maksymalnego HP celu)/ Zmniejszono okres trwania redukcji obrażeń z 20 do 3 sekund
Body Slam (E) – Zredukowano koszt many z 75 do 50/ Zwiększono cooldown z 12 do 16/15/14/13/12 sekund/ Zmieniono obrażenia z 80/120/160/200/240 (+0.6 AP, +30/40/50/60/70% AD) na 80/130/180/230/280 (+0.6 AP)/ Usunięto spowolnienie celu/ Umiejętność ta od teraz odrzuca przeciwnika i stun’uje cel na 1 sekundę/ Zmniejszono redukcje cooldown’u po trafieniu przeciwnika z 50% do 3 sekund
Explosive Cask (R) – Zmniejszono obrażenia z 200/325/450 (+ 0.9 AP) do 200/300/400 (+0.7 AP)
W związku z nadchodzącym reworkiem Gragas otrzymał zaktualizowane animacje umiejętności

Warto także wspomnieć, że animacje te są odrobinę zmienione dla Vandal Gragasa i Octoberfest Gragasa

Fizz:
Wprowadzony został nowy skin nazwany Void Fizz

Syndra:
Wprowadzony został nowy skin nazwany Atlantic Syndra

Kog’Maw:
Zaktualizowany został efekt Q kosztującego 1350 RP Lion Dance Kog’Mawa. Oto jak prezentuje się nowa animacja

Leona:
– Bazowa regeneracja HP zmniejszona z 1.8 do 1.4 na sekundę
Eclipse (W) – zmniejszono bonusowy armor i magic resist z 25/35/45/55/65 do 20/30/40/50/60

Graves:
Quickdraw (E) – zmniejszono koszt many z 50 do 40
Collateral Damage (R) -zwiększono bazowe obrażenia wybuchu z 140/250/360 do 200/280/360

Lulu:
Help Pix! (E) – zmniejszono czas trwania wizji po użyciu na przeciwniku z 6 do 4 sekund/ bazowe obrażenia zostały zmniejszone z 80/130/180/230/280 do 80/110/140/170/200/ tarcza od teraz jest nakładana tylko na sojuszniczych bohaterów (przy użyciu na swoje miniony nie jest już przyznawana)

Lee Sin:
Safeguard (W) – Cooldown został zwiększony z 9 do 14 sekund/ Czas trwania tarczy został zmniejszony z 5 do 4 sekund/ Tarcza od teraz jest nakładana tylko na sojuszniczych bohaterów/ Jeśli użyjemy umiejętności tej na sobie lub sojuszniczym bohaterze coodlown skraca się o połowę
Iron Will (W) – Czas trwania bonusowego lifesteala i spell vampa został zredukowany z 5 do 4 sekund

Renekton:
Dominus (R) – dodatkowe HP zostało zmienione z 300/450/600 do 200/400/800/ obrażenia na sekundę zostały zmienione z 40/70/100 do 30/60/120

Ahri:
Orb of Deception (Q) – śmierć Ahri nie będzie już powodowała zniknięcia orb’a (przejdzie on całą zaplanowaną drogę i wróci do miejsca zgonu bohaterki)

Ziggs:
– Zasięg autoattacków został zmniejszony z 575 do 550

Heimerdinger:
H-28G Evolution Turret (Q) – Ilość HP wieżyczki została zwiększona z 0.5 AP do 0.55 AP Heimera/ Ilość obrażeń z podstawowych ataków została zmieniona z 15/22/29/36/42 (0.125 AP) do 12/18/23/29/34 (0.15 AP)/ Ilość obrażeń z ataku promieniem została zmieniona z 50/75/100/125/150 (0.5 AP) do 40/60/80/105/130 (0.55 AP)/ Cooldown pomiędzy atakami laserem (bez ładowania przez autottack’i) został wydłużony z 12 do 16 sekund
H-28Q Apex Turret (R+Q) – czas trwania spowolnienia jest teraz określony na 2 sekundy/ Przelicznik AP na obrażenia zadawane przez zwykły atak został zmniejszony z 0.33 do 0.3/ Ilość obrażeń zadawanych przez promień zostały zmniejszone z 225/300/375 (0.8 AP) do 200/270/340 (0.7 AP)
Hextech Rocket Swarm (R+W) – Przelicznik AP na podstawowe obrażenia został zmniejszony z 0.8 do 0.7 (powoduje to, że przelicznik na zredukowane AP zostały zmniejszone z 0.33 do 0.3)

Maokai:
Vengeful Maelstrom (R) – koszt many zmieniony z 75 (+35 na sekundę) na 75 (+30 na sekundę)

Rumble:
Postać ta otrzyma nową legendarną skórkę zwaną Super Galaxy Rumble

Danger Zone Q
Danger Zone W
Danger Zone E

Malphite:
Postać ta otrzymała nowy splash art

Pantheon:
Aegis Protection (pasyw) – Dodano możliwość zablokowania ataków dużych stworów z jungli, a także oblężniczych minionów
Grand Skyfall (R) – Czas lądowania (po pojawieniu się koła) został zmniejszony z 2 sekund do 1.5 sekundy/ Czas channeling’u został zmniejszony z 2 sekund do 0.5 sekundy

Wukong:
Crushing Blow (Q) – Zmniejszono redukcje armora z 30% do 10/15/20/25/30%
Cyclone (R) – Zmniejszono przelicznik AD z 1.2 do 1.1 (całkowitego AD)

Fiddlesticks:
Dread (Pasyw) – debuff nie jest już nakładany na przeciwników, którzy nie widzą Fiddlesticks’a

Feral Flare:
Kompletnie nowy item, który powstaje z latarni po zabiciu odpowiedniej ilości potworów

Statystyki tego przedmiotu:
– + 15 AD
– + 35% AS
– UNIQUE Passive – Maim – autoattacki zadają dodatkowe 100 (+3 za zabicie/asystę na przeciwnym championie i za zabicie dużego potwora w jungli) magicznego dmg (33% tego dmg jest zadawane championom) i uzdrawia o 12 (+1 za zabicie/asystę na przeciwnym championie i za zabicie dużego potwora w jungli)
– UNIQUE Passive – zwiększa ilość golda z potworów o 30%
– UNIQUE Active – postaw zwykłego warda, który będzie stał przez 180 sekund (180 sekund cooldownu)

Wriggle’s Lantern:
– Po zabiciu 25 potworów zmienia się w nowy item Feral Flare (wliczają się także zabicia z maczetą)

Aether Wisp:
Kompletnie nowy item będący rozwinięciem Amplifying Tome. Będzie go można rozwinąć w Lich Bane’a i Twin Shadows. Statystyki tego przedmiotu:
– Koszt przedmiotu to 950 złota
– Receptura: Amplifying Tome + 215 złota
– + 30 AP
– Unique Passive: +5% Movement Speed

Twin Shadows:
– Bonusowe AP zwiększone z 50 do 80
– Usunięto magic resist
– Dodano 10% cooldown reduction
– Koszt przedmiotu został zwiększony z 1800 do 2400 złota
UNIQUE Active: Hunt – Czas, w którym duchy będą szukać przeciwnika został zmniejszony z 6 do 5 sekund/ Jeśli duchy nie znajdą celu spróbują wrócić do właściciela. Jeśli im się to uda cooldown zostanie zmniejszony o 40 sekund (całkowity wynosi 120)

Forbidden Idol:
Kolejny z nowych itemów będący częścią receptury takich przedmiotów jak Fiendish Codex czy Nomad’s Medallion. Będzie on składany z dwóch Faerie Charm . Oto jakie statystyki zaoferuje nam ten przedmiot:
– Koszt przedmiotu to 750 złota
– Receptura: Faerie Charm + Faerie Charm + 390 złota
– + 8 punktów regeneracji many na 5 sekund
– Unique Passive: +10% Cooldown Reduction

Aegis of the Legion:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Negatron Cloak + Ruby Crystal + Rejuvenation Bead + 600 złota = 1900 złota (całkowity koszt zmniejszony o 50)
– Bazowy armor został usunięty
– Dodano 20 bazowego magic resist

Locket of the Iron Solari:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Kindlegem + Aegis of the Legion + 50 złota = 2800 złota (całkowity koszt został zwiększony z 2550)
– Zwiększono ilość HP z 300 do 400
– Usunięto bazowy armor
– Dodano 20 bazowego magic resist

Face of the Mountain:
– Zwiększono całkowity koszt budowy z 2000 do 2200 złota (koszt złożenia zwiększono do 385)
– Regenerację HP na 5 sekund zmniejszono z 25 do 20
– Bonusowe HP zwiększono z 375 do 500

Frost Queen’s Claim:
– Zwiększono całkowity koszt budowy z 2000 do 2200 złota (koszt złożenia zwiększono do 315)
– Zwiększono liczbę bonusowego AP z 40 do 50

Frozen Heart:
– Zmniejszono całkowity koszt budowy z 2900 do 2600 złota (koszt złożenia zwiększono do 650)
– Zwiększono dodawany armor z 95 do 100
– Aura redukcji AS została zmniejszona z 20% do 15%

Iceborn Gauntlet:
– Zmniejszono całkowity koszt budowy z 3300 do 2900 złota (koszt złożenia zmniejszono do 950)
– Zmniejszono ilość dodawanego armora z 70 do 60

Glacial Shroud:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Cloth Armor + Sapphire Crystal + 250 złota = 950 złota
– Zmniejszono całkowity koszt budowy z 1350 do 950 złota
– Zredukowano ilość armoru z 45 do 20
– Ilość many zmniejszono z 300 do 250

Lich Bane:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Sheen + Aether Wisper + 1000 złota

Morellonomicon:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Fiendish Codex + Forbidden Idol + 630 złota = 2200 złota

Talisman of Ascension:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Nomad’s Medallion + Forbidden Idol = 2200 złota (koszt zwiększony z 2000)
– Zwiększono ilość punktów regeneracji many na 5 sekund z 10 do 15

Twin Shadows:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Aether Wisp + Fiendish Codex + 780 złota = 2400 złota
– Zwiększono ilość dodawanego AP z 50 do 80
– Usunięto magic resist
– Dodano 10% Cooldown reduction
– Zmiana w aktywie: jeśli duchy nie znajdą celu będą one próbowały wrócić do castującego. Jeśli im się to uda cooldown zostanie zmniejszony o 40 sekund (pełny cooldown wynosi 120 sekund)

Spirit of the Elder Lizard:
– Zmniejszono ilość bonusowych obrażeń zadawanych potworom z 30% do 20%

Warden’s Mail:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Chain Vest + 280 złota = 1000 złota

Will of the Ancients:
– Zmiana receptury, nowa wygląda tak: Hextech Revolver + Fiendish Codex + 480 złota = 2500 złota (całkowity koszt został zwiększony z 2000)
– Zwiększono ilość dodawanego AP z 50 do 80
– Usunięto regenerację many

Boots:
Enchantment: Homeguard
– Nie będą regenerować już do pełna HP i Many po aktywacji
– Będą za to regenerować 35% HP i Many na sekundę podczas przebywania w bazie
Enchantment: Alacrity
– Bonusowy MS zostanie zwiększony z 15 do 20
Enchantment: Furor
– Koszt zostanie zmniejszony z 650 do 475
Enchantment: Captain
– Bonusowy MS otrzymywany przez naszych sojuszników zostanie zwiększony z 8% do 10%
– Koszt zostanie zmniejszony z 750 do 600
Enchantment: Distortion
– Redukcja cooldown’u na Ghost/Flash/Teleport zostanie zmniejszona z 25% do 20%
– Zostaną dodane dodatkowe efekty na te właśnie summoner spell’e:

  • Ghost – Bonusowy MS zostanie zwiększony z 28% do 35%/ Czas trwania zostanie zwiększony z 10 sekund do 12 sekund
  • Flash – Dystans zostanie zwiększony z 400 do 480
  • Teleport – Po wycastowaniu (udanym) tego spell’a będziemy otrzymywać 30% bonusowego MS na 3 sekundy

Farsight Orb:
– Zasięg został zwiększony z 3000 do 4000

Scrying Orb:
– Zasięg zwiększono z 1500 do 2500
– Zasięg po level’u 9 zwiększono z 2500 do 3500

Runy: Warto zwrócić uwagę iż nie zostały wprowadzone zmiany w cenach run

Pancerz


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 1.41 pancerza ⇒ 1.00 pancerza
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 12.69 pancerza ⇒ 9.00 pancerza
W ZASTĘPSTWIE: Każdy bohater otrzyma +4 podstawowego pancerza jako rekompensatę

Skalowanie Pancerza


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 2.7 pancerza na poziomie 18 ⇒ 3.0 pancerza na poziomie 18
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 24.3 pancerza na poziomie 18 ⇒ 27.0 pancerza na poziomie 18

Zdrowie


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 5.35 zdrowia ⇒ 8.0 zdrowia
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 48.15 zdrowia ⇒ 72.0 zdrowia

Skalowanie Zdrowia


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 19.44 zdrowia na poziomie 18 ⇒ 24.00 zdrowia na poziomie 18
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 174.96 zdrowia na poziomie 18 ⇒ 216.00 zdrowia na poziomie 18

Regeneracja Zdrowia


NA KAŻDĄ PIECZĘĆ: 0.43 regeneracji zdrowia /5 sek. ⇒ 0.56 regeneracji zdrowia /5 sek.
NA KAŻDE 9 PIECZĘCI: 3.87 regeneracji zdrowia /5 sek. ⇒ 5.00 regeneracji zdrowia /5 sek.

Glify

Skalowanie Czasu Odnowienia


NA KAŻDY GLIF-1.11% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -1.67% czasu odnowienia na poziomie 18
NA KAŻDE 9 GLIFÓW-9.99% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -15.00% czasu odnowienia na poziomie 18

Skalowanie Odporności na Magię


NA KAŻDY GLIF: 2.7 odporności na magię na poziomie 18 ⇒ 3.0 odporności na magię na poziomie 18
NA KAŻDE 9 GLIFÓW: 24.3 odporności na magię na poziomie 18 ⇒ 27 odporności na magię na poziomie 18

Regeneracja Many


NA KAŻDY GLIF: 0.31 regeneracji many/5 sek. ⇒ 0.33 regeneracji many/5 sek.
NA KAŻDE 9 GLIFÓW: 2.79 regeneracji many/5 sek. ⇒ 3.00 regeneracji many/5 sek.

Skalowanie Regeneracji Many


NA KAŻDY GLIF: 0.99 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18 ⇒ 1.20 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18
NA KAŻDE 9 GLIFÓW: 8.91 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18 ⇒ 10.80 regeneracji many/5 sek. na poziomie 18

Esencje

Skrócenie Czasu Odnowienia


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: -1.67% czasu odnowienia ⇒ -2.50% czasu odnowienia
NA KAŻDE 3 ESENCJE: -5.01% czasu odnowienia ⇒ -7.50% czasu odnowienia

Skalowanie Czasu Odnowienia


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: -2.5% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -5% czasu odnowienia na poziomie 18
NA KAŻDE 3 ESENCJE: -7.5% czasu odnowienia na poziomie 18 ⇒ -15% czasu odnowienia na poziomie 18

Prędkość Ataku


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: 3.4% prędkości ataku ⇒ 4.5% prędkości ataku
NA KAŻDE 3 ESENCJE: 10.2% prędkości ataku ⇒ 13.50% prędkości ataku

Kradzież Życia


NA KAŻDĄ ESENCJĘ: 2% kradzieży życia ⇒ 1.5% kradzieży życia
NA KAŻDE 3 ESENCJE: 6% kradzieży życia ⇒ 4.5% kradzieży życia
W ZASTĘPSTWIE: Specjalizacja ofensywna – Uczta, będzie regenerować teraz 3 punkty życia po zabiciu stwora (wcześniej – 2)

Dragon:
– Zmniejszono bazowy damage ze 145 do 110
– Usunięto nakładanie redukcji AS
– Dodano nakładanie redukcji leczenia się

Dangerous Game (Masteries):
– Od teraz także asysty przywracają 5% brakującego HP i many

Summoner Spell’e:
Heal:
– Maksymalna ilość leczonych bohaterów zostanie zmniejszona z 5 do 2 – tylko rzucający i sojusznik stojący najbliżej jego kursora (w maksymalnej odległości wynoszącej 700) zostaną uleczeni (jeśli w odpowiedniej odległości nie zostanie znaleziony żaden sojusznik uleczony zostanie ten, który będzie najbardziej ranny)
– Cooldown zostanie zmniejszony z 300 do 240
– Ilość przywracanego zdrowia zostanie zwiększona z 90-345 do 90-495 – ilość nie będzie się zwiększać liniowo (zwiększanie się jej będzie większe kiedy będziemy mieli wyższy level)
– Po uleczeniu sojusznika usuwane będą wszystkie redukcje uzdrawiania na niego nałożone
– Uleczony sojusznik będzie otrzymywał bonusowe 30% MS na 2 sekundy
Ignite:
– Po nałożeniu na cel będzie on widoczny dla naszej drużyny przez cały okres trwania tegoż spell’a (wizja nie będzie przyznawana jeśli cel będzie znajdował się w stealth’ie)
Exhaust:
– Redukcja obrażeń zadawanych przez cel zostanie zwiększona z 30% do 50%
– Zasięg zostanie zwiększony z 550 do 650
– Zmniejszono ilość redukowanego AS z 50% do 30%
Barrier:
– Zaktualizowana została animacja

Krzaki:
Riot wprowadził pewne techniczne zmiany w krzakach, które powinny naprawić takie błędy jak:
– Niemożność zobaczenia przeciwnika w zakrzywionych krzakach (kiedy stoimy na drugim końcu tegoż krzaka)
– Niektóre części krzaków nie mogły być odkryte przez wardy

Feast Specjalizacja
– Zwiększono ilość przywracanego HP za zabicie jednostki z 2 do 3

Pozostałe zmiany:
Trinkety nie mogą zostać użyte przez pierwsze 120 sekund (zamiast 90), a sprzedanie takowego powoduje niemożność jego użycia przez 120 sekund (zamiast 180)
– Zaktualizowana została czcionka użyta do pokazania ilości złota zdobywanego za zabicie miniona, a także obrażeń przy trafieniu krytycznym

Nowy ward został wprowadzony na serwer PBE

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.