Pantheon
W ostatnim czasie grałem trochę gier Pantheonem i zauważyłem, że nawet jeśli champion ten pasywem swoim zablokuje Q Garena czy Teemo to nadal zostanie na niego nałożony silence/blind, co potrafi mocno pokrzyżować mu plany. Czy ta umiejętność z założenia tak powinna działać?
Pasyw Pantheona jest obecnie w pewien sposób niespójna jeśli chodzi o to jakie efekty on blokuje, a jakie nie. Podobny problem dotyka również dodge’a i blinda, co powoduje sporo niejasności związanych z tym co powinno, a co nie powinno przebijać się przez tego typu rzeczy. Jeśli chodzi o to zagadnienie to zamierzamy ustalić w przyszłości pewne zasady (przykładowo efekty on-hit jak red buff/trucizna Teemo nie powinny się przebijać przez tego typu rzeczy, a umiejętności jak E Kayle czy rakiety Jinx powinny nie trafiać w główny cel, ale powinny zadawać obrażenia pobliskim wrogom). Obecnie data premiery takich zmian nie jest jeszcze znana, ale gdybym miał zgadywać powiedziałbym że zostaną one wprowadzone w presezonie.
Caitlyn
Jeśli w przyszłości planowalibyście przeprowadzić rework Caitlyn czy moglibyście sprawić, żeby zadawała ona więcej obrażeń podczas wyprowadzania ataku przy zasięgu 600 i większym, a mniej podczas stania bliżej celu ?
To jest rozwiązanie, które z tego co wiem było przez niektórych niedawno próbowany na Kog’Mawie. Nie wiem czy pomysł ten zostanie jakoś rozwinięty ale osobiście uważam to za naprawdę fajny koncept.
Restrykcje na Chat
Witajcie,
Chce wam dzisiaj dostarczyć kilku szczegółów związanych z pewnymi modyfikacjami restrykcji na chat, które zostaną wprowadzone raz z zapowiadanym już systemem natychmiastowego reagowania.Jednak zacznijmy od odrobiny kontekstu.
Kary za negatywne zachowanie w League of Legends powinny spełniać trzy zasadnicze cele:
- Zachęcanie umiarkowanie i okazjonalnie toksycznych graczy do reformy
- Chronienie graczy przed negatywnymi doświadczeniami
- Usuwanie z gry graczy, którzy nie chcą zmienić swojego zachowania
Od kiedy w poprzednim roku uruchomiliśmy system restrykcji na chat zauważyliśmy z nim kilka problemów. Niektórzy toksyczni gracze gromadzili niesamowicie duże liczby restrykcji na chat, a mimo to używali swojego ograniczonego chatu do toksycznych zachowań bez żadnej poprawy. Niektórzy zmieniają swoje zachowanie, jednak dalej muszą oni przecierpieć setki gier z restrykcją na chat tylko po to żeby później dowiedzieć się czy system uznał ich za zreformowanych czy może nałożył na nich kolejne kary. Jeszcze inni gracze otrzymują restrykcję na chat nie do końca wiedząc jakie zachowanie spowodowało nałożenie kary przez co mają oni kłopoty ze zmianą swojego zachowania.
Oto jak zamierzamy naprawić te problemy:
- Kary będą szybko rosnąć dla graczy, którzy nie chcą zmienić swojego zachowania:
- Pierwsze przewinienie: restrykcja na chat na 10 gier
- Drugie przewinienie: restrykcja na chat na 25 gier
- Trzecie przewinienie: ban na 2 tygodnie
- Czwarte przewinienie: permamenty ban
- Opóźnienie pomiędzy przewinieniem, a konsekwencjami (które jak zauważyliśmy znacznie zwiększają częstotliwość zmiany zachowań) poprzez nakładanie restrykcji na chat już do 15 minut po zakończeniu gry. Dodatkowo w momencie gdy ukarany gracz “zarobi” na kolejną karę ich restrykcja od razu zostanie zwiększona dzięki czemu nie będą musieli oni czekać do końca obecnej restrykcji by dowiedzieć się o kolejnych karach.
- Gracze, którzy dopuścili się toksycznych zachowań od razu otrzymają informację o ich zachowaniu. Gracze będą otrzymywali kartę reform w kliencie
Jedna ostatnia uwaga: zanim wprowadzimy te zmiany wszystkie restrykcje na chat i rankedy zostaną zresetowane i nie będą się liczyć do nowego systemu. Wszyscy zaczynają z czystą karą więc jest to świetna okazja do ewentualnej zmiany swojego zachowania.
Przedmioty
Czy planujecie może stworzyć przedmiot na 1 lvl dla postaci skalujących się z AP i nie posiadających many?
Tak naprawdę nie jestem do końca pewien. Mogę jednak powiedzieć, że obecnie trwają pracę nad zmianą liczby początkowych przedmiotów w nadchodzącym presezonie.
Player Support
Witajcie,
Ja jestem BlueFire i jestem jedną z osób odpowiedzialną za stworzenie Blitzcrank Bota, najnowszego członka naszego support teamu. Kim jest Blitzcrank Bot? Jest to skomplikowany, precyzyjny i przyjacielski robot, którego stworzyliśmy by odpowiadał na wasze tickety tak szybko jak to tylko możliwe. Na początku roku przeprowadziliśmy ankietę wśród wielu z was, którzy wysyłali swoje tickety do supportu i główną rzeczą, którą chcieliście zobaczyć były szybsze odpowiedzi na zgłoszenia. Usłyszeliśmy was i nie tylko zwiększyliśmy ilość pracowników w naszym teamie ale także zainwestowaliśmy w tą nową technologię by móc odpowiadać wam tak szybko jak to tylko możliwe. Zanim zaczniecie go zobaczyć chcę zaprezentować wam FAQ związane z tym zagadnieniem:
Jak będę wiedział, że rozmawiam z Blitzcrank Botem?
Chcemy, że było to bardzo oczywiste, że rozmawiasz obecnie właśnie z Blitzcrankiem. W odpowiedzi będzie zamieszczone jego zdjęcie i imię , a sama odpowiedź będzie dawała to do zrozumienia poprzez tekst.
Co jeśli chce porozmawiać z człowiekiem?
Wystarczy odpowiedzieć na otrzymany ticket i twoja sprawa zostanie przekazana do jednego z naszych agentów.
Jak szybki jest Blitzcrank Bot?
Jeśli Blitzcrank Bot może zarówno zrozumieć twój ticket, a także pomóc ci w twoim problemie to zazwyczaj będzie odpowiadał w przeciągu 5-10 minut. On nie powinien odpowiadać na żadną rozmowę prowadzoną przez was z naszymi agentami jeśli ci okażą się od niego szybsi
Jak dokładny jest Blitzcrank Bot?
Obecnie ustawiliśmy go na maksymalną skuteczność; która prawdę mówiąc jest ponad to czego możemy spodziewać się od człowieka. Czasem ludzie piszą w dość niezwykły sposób, który potrafi zdezorientować zarówno Blitzcranka jak i naszych agentów. Poważnie, kiedyś otrzymałem ticket, w którym widniało tylko słowo “help” bez żadnej innej informacji. Wydaje nam się, że nawet jeśli raz na jakiś czas Blitzcrank pomyli się to zostanie to zrekompensowane przez to, że ogólnie będziemy w stanie pomóc wam znacznie szybciej.
Z jakimi zagadnieniami będzie zmagał się Blitzcrank Bot?
Zaczniemy od angielskojęzycznych ticketów związanych z Account Recovery. Podjęliśmy taką decyzję z tego powodu iż jest to problem, w związku z którym przychodzi do nas największa ilość ticketów, a sama świadomość że ktoś inny ma dostęp do twojego konta jest naprawdę bardzo słaba. Jeśli go polubicie rozszerzymy jego pole działania o inny zagadnienia i języki.
Nie znoszę Blitzcrank Bota!!!
Przykro nam jeśli miałeś złe doświadczenie.Będziemy przeprowadzać ankiety wśród graczy, którzy otrzymają od niego odpowiedzi by sprawdzić co o nim sądzicie. Jeśli nie spodoba się wam on to zrekonfigurujemy go lub nawet zrezygnujemy całkowicie z niego.