logo

Order of the Lotus Irelia, Knockout Lee Sin, Nightmare Tryndamere

Na serwerze testowym PBE pojawiła się nowa aktualizacja  przynosząca ze sobą między innymi zapowiadanego od dawna nowego championa noszącego nazwę Ekko, a także kilka kompletnie nowych skórek. Przegląd zmian zacznijmy od wspomnianej nowej postaci i dokładniejszego opisu jej umiejętności:

Bazowe Statystyki:
  • Movement Speed: 345
  • Zasięg auto-ataków: 125
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom : 3.5
  • Bazowa ilość AD: 59
  • Wartość przyrostu AD na poziom : 3.5
  • Bazowa ilość Armora: 27
  • Wartość przyrostu Armoru na poziom : 3
  • Bazowa ilość HP: 580
  • Wartość przyrostu HP na poziom: 80
  • Bazowa ilość Many: 280
  • Wartość przyrostu Many na poziom: 40
  • Bazowa ilość Magic Resist: 32
  • Wartość przyrostu Magic Resist na poziom: 1.25
  • Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.8
  • Wartość przyrostu regnerowanego HP na sekundę na poziom: 0.18
  • Bazowa ilość regenerowanego Many na sekundę: 1.2
  • Wartość przyrostu regnerowanego Manyna sekundę na poziom: 0.16
Z-Drive Resonance (Pasyw):
  • Ataki oraz zadające obrażenia umiejętności Ekko kumulują ładunki Rezonansu na przeciwnikach. Co trzeci atak na tym samym celu aktywuje umiejętność bierną Ekko, zadając 15 (+ 12 za poziom bohatera +0.7 AP) dodatkowych obrażeń i spowalniając przeciwnika o 40/50/60/70/80% (wartość ta zmienia się na 1/6/11/16/18 poziomie) na 2/2.5/3 sekund (wartość ta zmienia się na 1/6/11 poziomie) . Jeżeli umiejętność bierna aktywuje się na wrogim bohaterze, Ekko będzie mógł zdecydowanie szybciej się poruszać.
Timewinder (Q):
  • Ekko rzuca urządzenie w wybranym kierunku, które zadaje 60/75/90/105/120(+0.2 AP) magicznych obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom. Po doleceniu na maksymalną odległość lub trafieniu pierwszego wrogiego championa owe urządzenie rozszerza się w pole spowalniające wszystkich w swoim obszarze o  32/39/46/53/60%. Po chwili urządzenie powraca do Ekko zadając 60/85/110/135/160(+0.6 AP) magicznych obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom.
  • Koszt Many: 60/70/80/90/100
  • Czas odnowienia: 11/10/9/8/7 sekund

Parallel Convergence (W):

  • Pasyw: Auto-ataki Ekko zadają bonusowe magiczne obrażenie przeciwnikom posiadającym mniej niż 30% HP  równe  4% (+1% za każde 35 AP) ich brakującego HP (maksymalna ilość obrażeń zadawanych minionom i potworom wynosi 400)
  • Aktyw: Po 3-sekundowym opóźnieniu  Ekko tworzy wyrwę w czasie, która spowalnia przeciwników którzy w nią wejdą o 40%. Ekko wchodząc do tej wyrwy automatycznie ją detonuje zyskując tarczę absorbującą 150/195/240/285/330(+0.8 AP) obrażeń na 2 sekundy i stunując przeciwników znajdujących się w niej na 2.25 sekundy
  • Koszt Many: 30/40/50/60/70
  • Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund

Phase Dive (E):

  • Ekko dashuje na krótki dystans do wskazanej lokacji. Jego następny auto-atak zada dodatkowe 50/80/110/140/170(+0.2 AP) magicznych obrażeń i przeteleportuje go do zaatakwoanego celu
  • Koszt Many: 40/50/60/70/80
  • Czas odnowienia: 15/13/11/9/7 sekund

Chronobreak (R):

  • Ekko staje się niezniszczalny i nienamierzalny teleportując się jednocześnie do lokacji, w której znajdował się 4 sekundy temu. Ekko leczy się o 100/150/200 + 20/25/30% (+0.6% AP) ilości obrażeń otrzymanej przez ostatnie 4 sekundy i po przybyciu zadaje wszystkim pobliskim wrogom magiczne obrażenia równe 200/350/500(+1.3 AP)
  • Koszt Many: Brak
  • Czas odnowienia: 90/80/70 sekund

Głos:

Sandstorm Ekko – 975 RP


[Wideo to jest już przestarzałe]

Teraz przejdźmy do wspomnianych na samym początków nowych skórek, które tym razem powędrowały do takich postaci jak Irelia, Lee Sin, czy Tryndamere. Wspomniane skiny prezentują się następująco:

Order of the Lotus Irelia – 750 RP

Knockout Lee Sin – 1350 RP

 Nightmare Tryndamere – 750 RP


Wraz z nowym patchem zaktualizowane wyglądy loading screenów na Twisted Treeline i Crystal Scar i nowe grafiki prezentują się w sposób następujący:

Twisted Treeline
Crystal Scar
Zaktualizowany został również loading screen zaawansowanego tutorialu i nowa wersja tej grafiki prezentuje walkę Vi i Ahri z Niebieskim Strażnikiem. Wspomniany Loading Screen prezentuje się następująco:
Po nowej aktualizacji na Summoner’s Rift w lewej górnej części jungli pojawiła się teraz złota łopatka, trzymana zazwyczaj przez Urfa Manata.
Na tą samą mapę dodany został również Poro, który spawnuje się w bazie każdej drużyny, która posiada w swoim składzie chociaż jedną postać pochodzącą z Freljordu:
Od teraz jeśli w danej grze pięć postaci ma wybrane skórki z serii Pool Party (naliczają się także takie skórki jak Rumble in the Jungle czy  Surfer Singed) w dolnej rzece pojawi się gumowa kaczka
Na ścianie w pobliżu jamy Barona Nashora pojawiły się od teraz fioletowe świecące runy
Zgodnie z oczekiwaniami wraz z nową aktualizacją na serwer testowy powrócił eksperymentalny Mandrake Ward, jednak nadal istnieje duże prawdopodobieństwo, że przed wydaniem na serwery live patcha 5.10 przedmiot ten ponownie zniknie z PBE.
Do omówienia pozostały jeszcze kolejne zmiany w balansie:

Karma

Gathering Fire (Pasyw) karmap
  • Ilość skracanego czasu odnawiania Mantry (R) przy trafieniu spellem została zwiększona z 2 do 2/2.5/3/3.5 sekund (wartości te zmieniają się na  1/6/11/16 poziomie)
  • Ilość skracanego czasu odnawiania Manrty (R) przy trafieniu auto atakiem nadal wynosi 50% wartości skracania przy trafianiu spellem
Focused Resolve (W) karmaw
  • Od teraz na cel umiejętności można wybrać również potwory, a nie tylko postacie
Renewal (Mantra + W) karmarw
  • Ta część W została zreworkowana i zarówno heal jak i dodatkowe obrażenia zostały usunięte
  • Od teraz wzmocniona wersja umiejętności nakłada debuffa na przeciwnika na czas wiązania i zrootowania. Wspomniany debuff prezentuje się następująco: Wszystkie obrażenia zadawane danemu celowi są zwiększane o 10% (w tym także true damage), wszystkie obrażenia zadawane danemu celowi leczą karmę o 20% zadanych obrażeń  (jeśli źródłem obrażeń jest champion z teamu Karmy nie będący nią to on również jest leczony o 20% zadawanych obrażeń)
Inspire (E) karmae
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 10 do 10/9/8/7/6 sekund
  • Koszt many został zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80
  • Wartość tarczy została zmniejszona z  80/120/160/200/240 do 80/110/140/170/200
Defiance (Mantra + E) karmare
  • Spell ten nie zadaje już dłużej obrażeń
  • Od teraz wartość tarczy jest zwiększana o bonusowe 30/90/150/210 (+0.3 AP)
  • Wartość tarczy przyznawanej sojusznikom wokół została zmieniona z 30/70/110/150 na 50% głównej tarczy

Ryze

Overload (Q) ryzeq
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/90/115/140/165 do 65/95/125/155/185
Desperate Power (R) ryzer
  • Czas trwania został zwiększony z 4/5/6 do 6 sekund

Abyssal Scepter (Przedmiot ten został zreworkowany)

  • Receptura: Amplifying Tome + Ruby Crystal + Negatron Cloak +  815 złota
  • Całkowity Koszt budowy przedmiotu: 2500 złota
  • +30 AP
  • +250 HP
  • +60 Magic Resist
  • UNIQUE Passive: Co 4 sekundy przedmiot emituje puls zadający  80 (+5 za każdy poziom bohatera) magicznych obrażeń pobliskim przeciwnikom i zmniejszający ilość ich Magic Resistów o 15% na 10 sekund (efekt ten stackuje się do trzech razy)

Vilemaw (Twisted Treeline)

  • Ilość HP została zwiększona z 3500 do 5500

źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/05/513-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top