Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Opis patcha Nexus Blitz

Patch 8.17 stanowi półmetek wersji alfa Nexus Blitz i chociaż wciąż za wcześnie, by stwierdzić, czy tryb się przyjmie, jesteśmy podekscytowani dotychczasowymi opiniami. Dziś mówimy o najczęściej pojawiających się komentarzach i pytaniach oraz ujawniamy kilka zmian, które wprowadzi następny patch.

 

ZMIANY W PATCHU 8.17

Dla przypomnienia: w patchu 8.16 zaktualizowaliśmy Krabi Wyścig (wydarzenie), Gniew Łowcy (nagroda) i wprowadziliśmy kilka zmian wyważenia. Szczegóły znajdziecie w wątkach forum z 1. tygodnia i 2. tygodnia!

Wydarzenia i nagrody

Nowości

NOWE WYDARZENIA Paranoja Royale, Kasiasty Veigar
NOWA NAGRODA Błogosławieństwo Caitlyn

Walka na śnieżki

PINGU Gdy zacznie się walka na śnieżki, obok was pojawi się towarzysz, pingwin. Od tej pory trafienie śnieżką zapewnia +2% do prędkości ruchu i +5% do rozmiaru i iskrzenia pingwina. Pingwin i premia do prędkości ruchu będą trwały, dopóki nie przegracie albo nie zginiecie, gdy walka się zakończy.
CZAS ODNOWIENIA ŚNIEŻKI 3 sekundy >>> 8 sekund
PRĘDKOŚĆ ŚNIEŻKI 1400 jedn. >>> 1900 jedn.
ZASIĘG ŚNIEŻKI 2000 jedn. >>> 1500 jedn.
SPOWOLNIENIE ŚNIEŻKI 30% >>> 60%
RZUCAJ NIĄ Animacja i czas rzucenia śnieżki wynosi teraz 0,25 sek.
NEONOWY ŚNIEG Wrogowie uderzeni śnieżką są teraz ujawnieni na 3 sekundy.
KULA ŚNIEGU Śnieżki rzucone z daleka wydają się cięższe.

Pchaj wóz

SMAR DO OSI Wozy tworzące się od 2. wydarzenia poruszają się szybciej.
ZYSKI Pchanie wozu zapewnia teraz złoto.

Król wzgórza, Bardle Royale i Moloch

ŚCIĄGNIJ WODZE Poprawiono miejsca tworzenia się kół, aby mniej sprzyjały przegrywającej drużynie.

Nagła śmierć

OBRAŻENIA OD ATAKU STWORA NEXUSA 300 pkt. >>> 420 pkt.
ZA DUŻY Stwory Nexusa nie mogą być przemieszczone większością zaklęć.
DUCH Stwór Nexusa przenika teraz przez jednostki.

WZMOCNIENIE „W PŁOMIENIACH”

AUĆ! Teraz zwiększa obrażenia otrzymywane od wież.
OGNISTY DUCH Pozostaje teraz po efekcie Anioła Stróża.

ZMIANY NA MAPIE

OBIAD Dodano gniazdo wędrującego kraba na dolnej alei.
ROBOTY DROGOWE Zwężono aleję w pobliżu wież inhibitora.
WYCINKA Wyczyszczono obszary między brzytwodziobami i niebieskim wzmocnieniem.
PRAWDZIWY DOM Obecnie legowisko czerwonego wzmocnienia otaczają środowiskowe dinksy, dzięki czemu to miejsce bardziej wygląda na zamieszkane.
STRZEŻ SIĘ Poprawiono widoczność wież w dżungli.
TO BYŁEM JA Dodano elementy wizualne wież fontanny, dzięki którym laser śmierci ma większy sens.

Bohaterowie

Talon

CZAS ODNOWIENIA UMIEJĘTNOŚCI E W ZALEŻNOŚCI OD TERENU 160/135/110/85/60 sek. >>> 80/67,5/55/42,5/30 sek.

Przedmioty

Boski Miecz

NOWOŚĆ? Dodany został Boski Miecz (przedmiot ostatnio widziany był w patchu 4.19)!

Siła Natury

PRZESTAŃ TO KUMULOWAĆ Regeneracja podstawowego zdrowia Siły Natury jest obecnie wyjątkowa.

Przedmioty do dżungli

RZEKA REGENERACJI Przedmioty do dżungli dają teraz regenerację many w rzece.

Runy

Uścisk Nieumarłego

ZDROWIE PRZY AKTYWACJI 10 pkt. (6 pkt. dla walczących na dystans) >>> 15 pkt. (9 pkt. dla walczących na dystans)

Demolka

CZAS ODNOWIENIA 45 sekund >>> 30 sekund

Kleptomancja

AKTYWACJA PRZEDMIOTÓW Z PÓŹNEJ FAZY GRY 6 minut >>> 4 minuty
ZŁOTO PO NIEUDANYM ZDOBYCIU ŁUPU 5 szt. >>> 10 szt.

Rozwój Myśli

ZWROT CZASU ODNOWIENIA SUPERUMIEJĘTNOŚCI 10% >>> 6%

WIEŻE

PANCERZ/ODP. NA MAGIĘ 50 pkt. >>> 60 pkt.
ZDROWIE ZEWNĘTRZNEJ WIEŻY 3040 pkt. >>> 3300 pkt.
ZDROWIE WIEŻY INHIBITORA 4240 pkt. >>> 4300 pkt.
ZDROWIE WIEŻY NEXUSA 5440 pkt. >>> 5400 pkt.

CZAS DO WSKRZESZENIA

OSIĄGANE MAKSYMALNE CZASY 20 minut >>> 18 minut

Naprawione błędy

  • Naprawiono kilka błędów powodujących znikanie kół w czasie wydarzeń.
  • Yasuo może teraz użyć superumiejętności na wrogach podrzuconych przez efekt lądowania sojuszników wystrzelonych z katapulty.
  • Tekst wyboru kolejki nie nakłada się już w niektórych regionach, co utrudniało sam wybór kolejki.
  • Naprawiono problemy z ustawieniem tekstu na tablicy wyników w lustrzanym odbiciu.
  • Dodano kilka środków bezpieczeństwa w celu redukcji liczby przypadków, gdy w Nagłej Śmierci tworzy się tylko jeden Nexus. Wciąż jednak może się to zdarzyć. 🙁

 

KILKA DOBRYCH PYTAŃ

Czy dostaniemy tryb rankingowy, wybór draftowy lub bany, jeśli Nexus Blitz zostanie na stałe?

Zamierzaliśmy stworzyć tryb gry wywierający mniejszą presję niż Summoner’s Rift, dlatego planujemy unikać tych funkcji definiujących stan gry, które wzmacniają wrażenie zaciętej rywalizacji. Takie prośby pojawiają się jednak dość często, więc zastanawiamy się, co możemy zrobić w tej sprawie.

Stare przedmioty są naprawdę ekscytujące! Dodajcie ich więcej!

Dobra.

Dlaczego stworzyliście wybrakowaną wersję Summoner’s Rift zamiast nowej mapy?



Wszystko, co w tej chwili widzicie na mapie, ma charakter tymczasowy na potrzeby alfy. Jeśli Nexus Blitz zostanie na stałe, otrzyma własną mapę wysokiej jakości włącznie z unikalnym, charakterystycznym motywem!

Dlaczego Nexus Blitz ładuje się tak długo?

Tak jak w przypadku innych rzeczy, to także sprowadza się do faktu, że Nexus Blitz jest w wersji alfa. Skupiamy się najpierw na krytycznych potrzebach trybu, takich jak działająca kolejka i ciekawy system wydarzeń, które zachęcają, by wracać do gry. Jednak oprócz tego analizujemy kilka scenariuszy czasu wczytywania, by sprawdzić, czy możliwe są jakieś proste poprawki, które przyspieszą działanie całości.

Chwileczkę, dlaczego gram przeciwko pretendentom? Jestem srebrny, proszę pomóżcie!

Stosujemy podobne podejście do dobierania przeciwników do tego, z jakiego korzystaliśmy wcześniej w rotacyjnych trybach gry, ale każdy tryb wymaga wzięcia pod uwagę innych kwestii. Chociaż zapewniliśmy całkiem szybkie dobieranie przeciwników (co jest wielkim osiągnięciem w tym trybie), zdarzają się także przypadki dobierania, które są… wątpliwej jakości… Szczególnie w kilku pierwszych meczach, które rozgrywacie. Zdecydowanie nie są to wrażenia pożądane i będziemy mieć to na uwadze podczas tworzenia przyszłych prototypów albo jeśli tryb NB pozostanie na stałe.

Riot, jak mam wygrać w Królu Wzgórza, gdy koło pojawiło się w fontannie przeciwników?

Chcemy, by każde wydarzenie było ekscytującą rozgrywką, w której dowolna z drużyn może wykonać niesamowite zagranie i wygrać, nawet gdy przeciwnik prowadzi ze znaczną przewagą. Aktualnie system wydarzenia daje zbyt duże fory przegrywającej drużynie, w niektórych przypadkach tworząc kiepskie scenariusze, takie jak ten z kołem w fontannie. Wciąż dostrajamy tę część funkcji, wliczając w to niektóre poprawki w patchu 8.17 (patrz wyżej).

Wyważenie bohaterów wydaje się [dobre/złe]. [Dobra/Zła] robota, Rito!

Uważamy, że jak na tryb w mniejszym stopniu nastawiony na rywalizację, pod względem wyważenia Blitz radzi sobie całkiem nieźle. Chcemy, abyście mogli wybrać dowolnego bohatera, którym macie ochotę zagrać, i jak dotąd wydaje się, że tak właśnie jest. Cieszy nas pewne szczególne spostrzeżenie: prawie każdy bohater jest w stanie skutecznie dżunglować w parze z odpowiednim partnerem.

Czy podczas alfy dodacie lub usuniecie jeszcze jakieś wydarzenia i nagrody?

Mamy kilka kolejnych dodatków w patchu 8.17! Jeśli chodzi o usuwanie lub przerabianie wydarzeń i nagród, planujemy zachować wszystko, ponieważ alfa będzie działać jeszcze tylko przez dwa tygodnie. Potem ocenimy, co działało, a co nie, i wprowadzimy poważniejsze modyfikacje (włącznie z dodawaniem/usuwaniem), jeśli postanowimy przywrócić Nexus Blitz.

Dziękujemy za przeczytanie opisu patcha! Następne wydarzenie zaczyna się za trzydzieści sekund — wskakujcie do gry i dajcie nam znać, co o nim myślicie (a także o wszystkich innych, nowych funkcjach).

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.