Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Opis patcha 9.21 Teamfight Tactics

Witajcie, taktycy!

Nadszedł czas, wybiła godzina, to ostatnie odliczanie, finałowa runda, czwarta kwarta, ostatni akt, koniec, stacja końcowa, czyli, mówiąc bardziej szczegółowo, ostatni patch w pierwszej rotacji Teamfight Tactics. W oczekiwaniu na początek rotacji „Żywioły powstają” przygotowaliśmy dla was ostatnie zmiany wyważające i ostatni patch, żebyście mogli osiągnąć wyśnioną rangę. Zapuśćcie sobie jakąś fajną muzyczkę i do dzieła.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!

Zmiana nazwy: Ponieważ Teamfight Tactics będzie wkrótce samodzielną grą, zdecydowaliśmy się w języku polskim zostawić angielską nazwę. Zmiana ta nastąpi w przyszłym patchu.

Blake „Riot Beernana” Edwards

Gry rankingowe

To ostatni patch na wspinanie się w drabince rankingowej w pierwszym sezonie Teamfight Tactics. Wyłączymy gry rankingowe w patchu 9.22, żeby przygotować się na rotację „Żywioły powstają” i na dobre rozprawić się ze wszystkimi większymi błędami i problemami z wyważeniem. Nie martwcie się jednak, gry rankingowe wrócą w patchu 9.23.

Obrażenia zadawane graczom

Aktualnie obrażenia zadawane graczom są zbyt niskie we wczesnej fazie gry i zbyt wysokie w późnej. Przez to gracze wykorzystują wczesną fazę do gromadzenia złota, a w późnej fazie dochodzi do naprawdę niefortunnych przegranych, gdy próbujecie zmienić swoją strategię albo ustawienie jednostek. Obniżamy ilość obrażeń zadawanych przez bohaterów, które rosną wraz z poziomem gwiazdek, i zwiększamy ich obrażenia podstawowe, żeby zmienić ten stan rzeczy.

  • Ilość obrażeń zadawanych przez jednogwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 1/1/2/2/3 pkt. ⇒ 1/1/1/2/3 pkt.
  • Ilość obrażeń zadawanych przez dwugwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 2/2/2/3/4 pkt.
  • Ilość obrażeń zadawanych przez trzygwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 3/4/5/6/8 pkt. ⇒ 3/3/3/5/8 pkt.
  • Obrażenia podstawowe zadawane przez pozostałe przy życiu jednostki: 1/2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 3/3/3/4/5/6 pkt.

Cechy

  • Dodatkowy pancerz zapewniany przez strażników: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Czas, na jaki hexperci wyłączają przedmioty: 7 sek. ⇒ 5 sek.
  • Ilość obrażeń blokowanych przez rycerzy: 15/35/60 pkt. ⇒ 15/30/60 pkt.
  • Szansa na podwojenie prędkości ataku zwiadowców: 25%/70% ⇒ 40%/70%
  • Zwiększenie mocy umiejętności czarodziejów: 40%/100%/175% ⇒ 40%/120%/200%

Bohaterowie

  • Początkowa / całkowita mana Lissandry: 0/85 pkt. ⇒ 0/95 pkt.
  • Obrażenia od ataku Varusa: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Zasięg odbicia Piroklazmu Branda: 2 pola ⇒ 3 pola
  • Prędkość pocisku Piroklazmu Branda: mała ⇒ większa
  • Obrażenia umiejętności Cho’Gatha: 175/350/525 pkt. ⇒ 200/400/600 pkt.
  • Obrażenia od ataku Dravena: 70 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Pancerz Pantheona: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.

Przedmioty

  • Czas działania tarczy Naszyjnika Żelaznych Solari: 7 sek. ⇒ 8 sek.
  • Próg aktywacji Odkupienia: 25% zdrowia ⇒ 30% zdrowia
  • Prędkość ataku i szansa na trafienie krytyczne za każdy ładunek Kuszy Powtarzalnej: 20% ⇒ 30%
  • Ilość many przywracanej atakami podstawowymi dzięki Włóczni Shojin: 15% ⇒ 18%
  • Czas działania ogłuszenia Szpona Pułapki: 5 sek. ⇒ 4 sek.

Naprawione błędy

  • Opis umiejętności Kai’Sy teraz poprawnie skaluje się z mocą umiejętności.
  • Monety nie odlatują już zbyt daleko.
  • Zmodyfikowano częstotliwość wypadania niektórych przedmiotów, które można otrzymać dzięki Rękawicom Złodzieja.
  • Draven nie posiada już większego skalowania z prędkością ataku, niż powinien.
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.